DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicAdd Video ReplayStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Xenon...Made by China, cum se face instalatia de xenon

andu911
post 6 Jan 2009, 20:16
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(dan.gutu @ 6 Jan 2009, 09:13)
Nu stiu dece te referi la cei cu Logan si Solenta in mod direct  sad.gif care sunt mai putini la numar decat jmecherii cu masini straine care au montat xenon in far cu oglinda.
*



Explica-mi si mie care-i treaba cu farul cu oglinda. Exista xenoane speciale pentru faruri cu oglinda si becuri speciale pentru faruri cu lupa.
Sunt destule masini care au xenon din fabrica pe far cu oglinda.

Iar daca vreodata ai fost orbit de vreo masina cu Xenon aftermarket, e din cauza importatorilor din Romania, care dorm pe ei si nu au habar ce vand.

Cred ca 90% dintre ei sunt in situatia asta. Au invatat sa lege 2 mufe si gata xenonul.

De ce zic asta? Fiindca sunt 2 mari probleme.

1. Se vand becuri xenon de 55w, care sunt prea puternice pentru trafic.

2. Se vinde acelasi tip de bec pentru oglinda si pentru lupa. In afara tipului de bec (h1, h7...) ele sunt 2 modele. Pentru oglinda si pentru lupa. Ai nostri vand la fel. Da-le xenoane romanilor. Ce sa se mai complice cu tipul de far...
Si diferenta consta in focalizare. Pe unele faruri deranjeaza, pe altele nu.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan.gutu
post 6 Jan 2009, 21:53
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 499
Joined: 26 February 07
From: Europa




Deja suntem off topic,care este masina aia cu xenon din fabrica si are far cu oglinda ?Ca se lucreaza la proiectarea unor faruri cu oglinda,in care se pot monta xenon,vezi Volvo,este alta treaba.La unii producatori de automobile,daca vrei xenon,au un alt tip de far,cu lupa, exemplu VW pt Jeta si Golf,ca Passatul are un singur tip de far cu lupa.


--------------------
TOYOTA COROLLA & AURIS HSD 2009 & 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 6 Jan 2009, 22:55
Post #33


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Care e masina? Laguna 2.1!


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 6 Jan 2009, 23:26
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(dan.gutu @ 6 Jan 2009, 21:53)
Deja suntem off topic,care este masina aia cu xenon din fabrica si are far cu oglinda ?Ca se lucreaza la proiectarea unor faruri cu oglinda,in care se pot monta xenon,vezi Volvo,este alta treaba.La unii producatori de automobile,daca vrei xenon,au un alt tip de far,cu lupa, exemplu VW pt Jeta si Golf,ca Passatul are un singur tip de far cu lupa.
*



Cum zicea colegul R19/16V... Laguna 2.1. Din cate mai imi vin mie in minte sunt : Mercedes E-Klasse 95-02, C-klasse 98-03... etc.

http://www.xenonoptics.com/faq3.php

D2S: Discharge second generation shielded
D2R: Discharge second generation reflection
What is the difference between D2R and D2S?
The main difference is the U-shaped masking on the D2R that blocks out unpredictable light in certain directions. Also, the base has different notches. Name of base is P32-d2 for D2S and P32-d3 for D2R. D2R was developed so that Mercedes could still use their reflector based headlights in the mid 1990s. They did not want use projectors like BMW. A glare box inside the headlight could have been used to accomplish a straight line, but a mask painted on the bulb was cheaper to make and had better precision. Other (near) luxury cars (Lexus, Infinity and Acura) followed Mercedes and equipped their cars with D2R bulbs in reflector based headlamps. Using a D2R in anything else than a OEM HID headlight designed for the D2R bulb makes no sense. It will only reduce output. Some HID kits comes with D2R bulbs. Some amateur kit designers will even claim that D2R genrally reduces glare in a retrofit. This is nonsense. The D2R bulb masking is around 3-4 a'clock and 8-9 o'clock when bulb is in right position. Those are not the (only) sectors that creates glare.
As an example, here is the data on Philips 2 versions:
D2S: 3200lm, 4250K, 91lm/W, 35W
D2R: 2800lm, 4150K, 80lm/W, 35W

Tot ce e cu R la coada(D1R, D2R...) se refera la "reflection". Adica sunt becuri pentru faruri cu oglinda.

Acum pricepusi ? smile.gif

Revenind la topic, nu mi se pare relevant modul in care se fabrica si se ambaleaza niste drosere. Atat timp cat sunt bine gandite, nu se strica si folosesc scopului pentru care sunt create, e problema producatorului cum si in ce conditii le fabrica.
Poate unu vrea sa le fabrice in timp ce sta pe WC. icon_mrgreen.gif

Produsul finit conteaza.

This post has been edited by andu911: 6 Jan 2009, 23:33


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuner
post 8 Jan 2009, 00:16
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.556
Joined: 27 September 05
From: BrAsOv




am si eu un filmulet interesant

http://www.bixenon.ro/ in partea de jos a paginii trebuie si sonor pt a intelege ceva

This post has been edited by tuner: 8 Jan 2009, 00:18


--------------------
am avut o dacie 131o L mandru posesor de SCENIC 2001 :) acum și Zoe
Am un RENO si asta imi ocupaaa tot timpul!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eXtenSion
post 15 Jan 2009, 22:09
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.260
Joined: 10 January 05




Nu stiu de ce va grabiti sa ii criticati chiar asa, daca s-ar fabrica in romania nu doar ca nu s-ar testa nimic, nici macar cum o fac ei, dar ar fi problema clientului daca da peste un rebut.

Mie imi pare ca se chinuie cu ce au sa faca cat pot de bine..


--------------------
facebook groups e mult mai naspa decat un forum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bulldog
post 19 Jan 2009, 13:47
Post #37


"Nembru"


Group: Members
Posts: 566
Joined: 6 February 08
From: Cluj-Napoca




Cred ca majoritatea instalatiilor cumparate si adaptate pe masini sunt facute asa, mai "pe genunchi", si pana acum nu s-a plans lumea.
Se si face un profit bun, la cat de ieftina e mana de lucru la chinezi, la noi ajungand cu 100 de euro setul.


--------------------
Bicicleta, RATUC, Taxi
Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicAdd Video ReplayTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 05:16
Forum Renault