Din nou apaaaaa!!!
![]() ![]() ![]() |
Din nou apaaaaa!!!
Mihai pbg |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 2 July 03 From: Ploiesti ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
SGN_1310 |
![]()
Post
#2
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Ai apa la sofer
![]() Shi eu am din plin. La mine pb'a o reperezinta etansarea din jurul pompei de frana, pb'il ca shi la tine. Eu am insa berlina, deci pb'a ar putea fi diferita. Ca sa rezolvi problema ti'as recomanda urmatoarele: - sa scoti noroilul din scurgerile laterale, alea de deasupra aripilor, e posibil sa fie pline de noroi. - ca sa verifici pe unde curge apa, ia o sticla sau o galeata shi arunca apa pe pompa de frana shi in partea dreapta pe la calorifer, apoi admira'ti opera din habitaclu. Trebuie sa fi scurtat astfel cu mult timpul necesar apei ca sa parcurga drumul pana la gaurile buclucashe. Dupa aceea fa'ti de cap cu un tub de mastic, eventual ceva bucati de cauciuc. Asha shi ia'o de la cap pana cand apa are sa stea la tine in habitaclu numai in sticle bine inchise ![]() |
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK
|
|
MMihai |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 772 Joined: 5 June 03 From: PITESTI ![]() |
Am avut si eu problema asta, dar in partea soferului. Trebuie decat sa adaugi silicon sub chederul de la parbriz sau/si la imbinarea plasticului cu aripile (in partea superioara a rotilor).
|
--------------------
Renault
Megane III
1.6 16V 110cp Noir Nacre
|
|
tavy_01 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 21 June 03 From: slobozia-ialomita ![]() |
asculta-l pe MMihai ca stie ce zice......
si mie i-mi ploua in papuci pe ploi torentiale si s-arezolvat cu inlocuirea parbrizului care era crapat+mastic de jur imprejurul acestuia :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: |
--------------------
dacia
logan+logan mcv
2008
- IL 02 MLU
|
|
Bob |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 1 June 03 From: Timisoara ![]() |
Si al mine ploua in masina pe partea stinga, mai exact cind mergeam pe ploaie pantoful sting se uda si el. Am pus silicon prin chederul de la parbriz si acuma se pare ca am scapat de infiltratii de apa.
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane
2008 Privilege 1.5 dCi 105 Cp
|
|
Trufasu Aurelian Ovidius |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 25 February 03 From: Bucuresti ![]() |
nu in ultimul rand trebuie curatata zona dintre contraaripa si aripa accesibila prin deschiderea usii. acolo este o "groapa" care aduna frunze si praf, noroi si se face aproape un munte de mizerie. incearca si vei reusi!
|
-------------------- numarul prostilor e infinit (NPI) dar se pot compensa consecintele faptelor lor!?
|
|
tyr |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 21 October 03 ![]() |
Am citit problemele de pe forum legata de apa in habitaclu si cred ca sunt pe aproape! Pe scurt problema mea: apa imi intra doar cand merg cu mai mult de 60 km/h si bineinteles ploua afara. Cand stau pe loc pot sa arunc Dunarea pe ea ca nu intra nici o picatura. apa imi patrunde doar in fata, pe ambele parti, in stanga pe la relee (mi-am stricat de vreo 2 ori releul de la stergator care avea apa in el; noroc cu un coleg de servici bun meserias care mi le-a facut ca nu a mai trebuit sa dau bani sa le inlocuiesc), in dreapta pe la torpedou (extremitatea dreapta a acestuia). Pt. a fi mai precis apa picura pe pantoful stang al soferului (al meu), care se odihnea langa pedala de ambreiaj.
Ma gandesc ca este din cauza curentului la inaintare, care impinge cumva apa si ea nu se scurge pe canalurile obisnuite. De asta nu cred ca este de la chedere. Ati avut si voi problema aceasta? Daca da , va rog, dati-mi niste sfaturi! Multumesc! |
-------------------- TYR
|
|
paulica |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Salutare.
Fratilor vedeti ca s-a discutat mult despre asta. E o problema foarte des intâlnita. Tyr, vezi ca intra pe la colturile parbrizului. Ori intre parbriz si cheder, ori pe sub cheder ori mai degraba conf. legilor lui Murphy ai ambele situatii. Solutia: silicon ( neaparat rezistent la apa) in cheder si sub cheder. A! si pune si pe la antena. Numa' bafta! |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
tyr |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 21 October 03 ![]() |
Multumesc pt. promptitudinea raspunsului!
Nu cred ca este de la chedere, ca tunci ar intra si cand masina ar sta in parcare. Mie imi intra doar cand sunt in mers. Cred ca din cauza curentilor de aer care nu lasa apa sa se scurga si atunci ea isi gaseste drum catre habitaclu (la picioarele soferului si pasagerului din drepata). Ar mai putea fi (dupa cum am vazut pe forum, dar nu prea am inteles unde) in zona aripii si contraaripii (???) sau la balamalele care fixeaza capota. Ma gandesc si la roti care in deplasare arunca apa pe interiorul aripii, dar nu stiu daca pe acolo sunt ceva orificii care sa faca sa ajunga apa in interior....?.... |
-------------------- TYR
|
|
SYL |
![]()
Post
#10
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Ar mai putea intra apa pe la ventilatorul climatizarii. Vezi ca s-a mai discutat pe forum. Se da jos carcasa ventilatorului, si se pune mastic rezistent la apa. E ceva de munca, mai ales pe frigul asta...
|
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
tyr |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 21 October 03 ![]() |
Am uitat sa adaug! Am o Supernova Rapsodie, deci nu am AC!
Merci oricum! |
-------------------- TYR
|
|
SYL |
![]()
Post
#12
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Nu conteaza daca ai AC sau nu, ventilatorul climatizari e acelasi si e pus in aceeasi carcasa. Daca nu gasesti pe forum, da-mi un mesaj privat sa iti explic ce trebuei facut.
|
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
BOGDAN DSN |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 18 October 04 From: Bucuresti ![]() |
pt.tyr - sub bidonul cu lichid de parbriz (se desface cu tubulara de 10) vei gasi un furtun de evacuare a apei care in timp se umple cu mizerii si apa nu mai poate fi evacuata.Curata si acolo - eu am patit-o. De asemenea uita-te si in partea cealalta unde mai e un furtun similar poate si acolo e infundat cu frunze,etc...
Eventual poti scurta lungimea furtunelor cu cativa cm si astfel vei mari diametrul gaurii de evacuare a apei. |
--------------------
Toyota
Aygo
2006 - masina de servici
- fost posesor de DSN
|
|
tyr |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 21 October 03 ![]() |
Multumesc pt. sprijin! Am sa fac ce mi-ati sugerat si o sava tin la curent!
![]() |
-------------------- TYR
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th July 2025 - 22:30 |