DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme la motor, dacia 1310 break

dogyflory2peu
post 3 Jan 2009, 19:26
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 27 December 08




am o problema la motor.cand merge in gol toate bune si frumoase.cand sa merg cu motoru' in sarcina(pe drum) toate-s naspa.pleaca de pe loc frumos,dau sa accelerez(cu pedala de acceleratie la fund in viteza 1),nimic.dupa 2-3 sec boom,o acceleratie cu o smancitura.in treapta a-2-a cam acealeasi necazuri,in a3-a la fel.in viteza 4 merge cu rateuri.nu stiu ce sai mai fac.apridere pusa la punct.carburator spalat recent.
P.S.:la rece pana nu se incalzeste nici nu vrea sa auda de plecat de pe loc.


--------------------
dacia 1310 break dacia 1310 break 1992 tlx - is-02-wvu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 3 Jan 2009, 20:55
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 957
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Carburatorul are acel jiclor de sprit si purjorul care ajuta la plecarea in bune conditiuni a masinii de pe loc .Daca jiclorul de sprit este infundat ,neetans si nealimentat de pompa de sprit masina pleaca foarte greu de pe loc .Daca purjorul este infundat sau pus invers patesti cam acelasi lucru .Scanteia slaba ,avansul prea mic ,platina reglata prost (distanta prea mica ) pot cauza acelasi simptom . salut.gif


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deceneu32
post 3 Jan 2009, 20:56
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




Regleaza carburatorul:nivel mic in camera de nivel constant.Regleaza si aprinderea,s-ar putea sa ai un avans foarte mic.Astea sunt explicatiile rateurilor sau detonatiilor.


--------------------
Dacia 1300 1970 - DJ 70 ABC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 3 Jan 2009, 22:28
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




dupa vreo 10k km este posibil cumva sa se teseasca putin (asa, cam 0,2mm) pintenul ala de textolit al platinii?


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 3 Jan 2009, 22:31
Post #5


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




jumatate din distanta reglata....in niciun caz....


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dogyflory2peu
post 3 Jan 2009, 23:55
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 27 December 08




platina este pusa corect(de meserias).pomapa de sprit inclusiv sprituitorul functioneaza impecabil(cand o accelerez cu mana se vede daca functioneaza sau nu).avansul este pus la scanteie.

3 Jan 2009, 23:56:
uitasem .nivelul din carburator este bun.

This post has been edited by dogyflory2peu: 3 Jan 2009, 23:56


--------------------
dacia 1310 break dacia 1310 break 1992 tlx - is-02-wvu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NeneaDan
post 4 Jan 2009, 01:04
Post #7


Membru stang, ca membrul drept se tine de o surubelnita.


Group: Members
Posts: 7
Joined: 17 December 08




dogy, uita-te la filtrul de benzina. Daca nu are benzina in el s-ar putea 1. ca pompa de benzina sa nu iti bage benzina, 2. sa ai turul de la rezervor infundat. Daca nu ai benzina in filtru, ia o pompa de aer, scoate turul de la pompa de benzina si pompeaza aer inapoi in rezervor, dupa care tragi (cu gura, ca altfel nu ai cum) benzina din rezervor pana se umple iar turul si o sufli iar cu pompa de aer. Si tot asa repeti operatia de 3-4 ori, apoi pornesti iar masina si vezi daca filtrul de benzina strange de la jumatate in sus benzina.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1989
Electrician, instalator, zugrav pe strada Dacia, nr. DJ-99-XWY. Om cu 2 neveste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 4 Jan 2009, 01:04
Post #8


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




Daca iti da rateuri gen petarda poate sa fie din delcou ........axul poate sa aiba joc .......


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dogyflory2peu
post 4 Jan 2009, 01:31
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 27 December 08




rateurilr nu sunt gen petarda.pur si simplu masina dardaie ,tremura,in viteza a4-a la 60 km/h si nu se accelereaza,nu fuge deloc.am incercat si faza cu pompa de benzina.merge foarte bine.


--------------------
dacia 1310 break dacia 1310 break 1992 tlx - is-02-wvu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NeneaDan
post 4 Jan 2009, 01:51
Post #10


Membru stang, ca membrul drept se tine de o surubelnita.


Group: Members
Posts: 7
Joined: 17 December 08




Da la o parte busonul de vine din filtru de aer in carburator, si uita-te la ciocul de papagal. Cand accelerezi, se vede benzina curgand cu presiune? O ruda de a mea, aceleasi simptome la masina, a gasit o garnitura stricata in carburator. (Nu stiu exact unde). Vezi daca arunca benzina bine.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1989
Electrician, instalator, zugrav pe strada Dacia, nr. DJ-99-XWY. Om cu 2 neveste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dogyflory2peu
post 4 Jan 2009, 02:47
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 27 December 08




da si ciocu papagal functioneaza
gun3.gif
mai am oleak sii dau foc


--------------------
dacia 1310 break dacia 1310 break 1992 tlx - is-02-wvu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 4 Jan 2009, 10:00
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 957
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Uita-te la purjorul principal ,cel din mijlocul carb. sa nu fie cumva pus invers sau infundat ...Verifica ,condensatorul (schimba-l) si bobina (inlocuieste-o) .


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dogyflory2peu
post 4 Jan 2009, 12:44
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 27 December 08




purjorul din mijlocul carburatorului este pus bine si functioneza ,am schimbat vreo 3 condensatoare,nici o diferenta.am schimbat bobina de inductie dar tot degeaba.


--------------------
dacia 1310 break dacia 1310 break 1992 tlx - is-02-wvu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 4 Jan 2009, 15:57
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




QUOTE(cristitranca @ 3 Jan 2009, 22:31)
jumatate din distanta reglata....in niciun caz....
*



Daca aveam un aparat foto iti puneam o poza sa vezi cam cat se uzeaza, nu 0,2mm ci cam 0,3. Platina mea mai avea 0,15mm si aia cu putina frecare intre ei, din distanta initiala de 0,45mm. Platina de import, de 6 lei.

Hai ca ma duc sa mai injur simeringurile alea rosii ca iara vad pata de ulei sub fulie si ma plictisesc prea mult azi. smile.gif


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 4 Jan 2009, 16:29
Post #15


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




balarii de platini...arcul prea tare...
aia ca merge cam in suturi si aveti si platini si carb reglat.....banuiesc ca o fi din bujii....


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dogyflory2peu
post 4 Jan 2009, 20:52
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 27 December 08




nu mai banuititi nimic,era din avans.am marit un pic avansul si merge brici.



--------------------
dacia 1310 break dacia 1310 break 1992 tlx - is-02-wvu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 5 Jan 2009, 11:42
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 957
Joined: 10 September 07
From: Onesti




"Scanteia slaba ,avansul prea mic ,platina reglata prost (distanta prea mica ) pot cauza acelasi simptom" .

Daca verificai tot ce ti-am spus ,nu mai "banuia " nimeni ,nimic .
]quote]


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th June 2024 - 13:35
Forum Renault