Rugina in praguri si aripi spate
![]() ![]() ![]() |
Rugina in praguri si aripi spate
variable_dynamics |
![]()
Post
#271
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|||
andrew14_maverick |
![]()
Post
#272
|
![]() Membru resemnat cu DSN... Group: Members Posts: 255 Joined: 14 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Ai dreptate, la fel de prost facuta este si piesa noua. Nu prea m-am concentrat pe gaurile alea de la ranforsari si nu le-am astupat, m-am cam grabit. M-am uitat la piesa si m-am mirat de gauri, nu inteleg deloc de ce nu sunt astupate cu tabla subtire. Cu prima ocazie o sa le aranjez.
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2001 Clima Rosie
- VL 09 DDD Ignorance is bliss.
|
|
iulian sn2001 |
![]()
Post
#273
|
![]() Membru fost incepator Group: Members Posts: 490 Joined: 24 April 07 From: galati ![]() |
Nenea aia care au proiectat nova..sn si solenta sunt niste gaozari(vezi Basescu).Nu pot sa cred ca niste mari ingineri au omis un amanunt care iti macina masina(caroseria) in cativa ani.
|
--------------------
dacia
supernova
2001 confort cap sa ai ca mintea vine dup-aia
|
|
cristi87 |
![]()
Post
#274
|
![]() fa-te viteaz knd esti singur in masina...nu chinui si p altii Group: Members Posts: 507 Joined: 2 May 08 ![]() |
si...cat costa "reperul nou"???
|
--------------------
RENAULT
Megane 2.2 1.6 16v 82Kw
2007
- Unknown..yet [COLOR=blue][SIZE=7]omul este dator sa sculte, nu sa si creada....
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#275
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
ideea e ca astia de la dacia fac masini ca sa le tin cel putin 3-4 ani si dupa aceea sa-ti cumperi alta ... ca daca ar face-o asa cum trebuie costul ar fi si mai mare plus nu s-ar mai duce si ei ce fac dau faliment. Ideea e ieftin prost de scurta durata si sa-ti ia bani aviz celor pe motorina ... daca pica turbina sau in injector te-ai kk.p tine dai un sfoer din masina pentru un amarat de injector. In schimb motorul e bun la fel si cel de s.n. Asta e fierul tabla de 0,04 sau 0.02 .
Nene francezi pentru clio baga tabla nu gluma si groasa .... am facut proba intre un logan si un clio 3 si asta cu palma apasata pe tabla. Pe clio nu se infunda tabla pe logan se deforma indiferent de loc aripi plafon capota. Eu am bagat ulei si vaselina si vad ca tine si daca nu mai e asa cald voi imbraca aripile de pe spate cu oale de dacie 1310 intra putin mai greu dar intra si le voi prinde cu braduti din plastic. Inainte de prins dat jos ce e spalat cu benzen ,uscat ,vopsea cauciucata si in final oalele montate. Ce nu-mi place ca s-a dus furtunul care face legatura dintre rezervorul de benzen si buson. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#276
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
iulian sn2001 |
![]()
Post
#277
|
![]() Membru fost incepator Group: Members Posts: 490 Joined: 24 April 07 From: galati ![]() |
Ok am terminat de facut oalele.
Am taiat tabla subtire care era suprapusa peste cea groasa care tine practic amortizorul.Am curatat rugina apoi am dat cu un fel de ruginol + antifon foarte bun. Am astupat gaurile alea nenorocite cu un kit special de la Bison apoi am cumparat o tabla de aluminiu de 0.3 pe care am prins-o in nituri in locul tablei subtiri. Am kituit am smilgheluit si vopsit. Asta este produsul finit. Si o parte din materialele folosite This post has been edited by iulian sn2001: 19 Aug 2009, 18:26 Attached thumbnail(s) SDC11835.JPG ( Size: 75.54k ) Number of downloads: 2055 SDC11836.JPG ( Size: 100.42k ) Number of downloads: 1988 SDC11837.JPG ( Size: 82.73k ) Number of downloads: 1928 scule1111111111111.jpg ( Size: 58.29k ) Number of downloads: 1831 |
--------------------
dacia
supernova
2001 confort cap sa ai ca mintea vine dup-aia
|
|
cristi87 |
![]()
Post
#278
|
![]() fa-te viteaz knd esti singur in masina...nu chinui si p altii Group: Members Posts: 507 Joined: 2 May 08 ![]() |
a iesit frumos.felicitari!
|
--------------------
RENAULT
Megane 2.2 1.6 16v 82Kw
2007
- Unknown..yet [COLOR=blue][SIZE=7]omul este dator sa sculte, nu sa si creada....
|
|
iulian sn2001 |
![]()
Post
#279
|
![]() Membru fost incepator Group: Members Posts: 490 Joined: 24 April 07 From: galati ![]() |
Multumesc.Si eu sunt incantat de cum a iesit cea din drepta.Cea din stanga...a iesit putin mai urat pentru ca s-a terminat kitul.
|
--------------------
dacia
supernova
2001 confort cap sa ai ca mintea vine dup-aia
|
|
sagaciousshadow |
![]()
Post
#280
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 25 November 08 From: Bucuresti ![]() |
Buna ziua domnilor. Sunt si eu un nou posesor de SuperNova. Cand am cumparat masina nu citisem acest forum. Este din 12.2002. Avand tata structurist, cand am cumparat-o, din instinct am scos mocheta sa verific oalele si m-am uitat si pe dedesubt. Arata impecabil. Mai este si alba s-ar fi vazut imediat orice urma de rugina. Dupa ce am citit forumul am ramas oripilat. Masina mea arata ca noua si in interior si pe sub contraripi. Am constatat insa aparitia unui mic punct mai jos de amortizor. Nu are sens sa mai sper acum ca tabla nu e penetrata. Este clar ca nenorocirea apare intre table, iar cand iese la suprafata tabla e deja perforata complet.
Inainte sa imi iau DSN am avut, si inca am, un TICO. Si asta are probleme cu rugina mai un punct mai doua, dar tabla de pe DSN rugineste cu o pofta greu de stavilit. Zona corodata devine ca un burete si parca absoarbe apa. Eu si acum am gura cascata de imi intra mustele cand vad ce potential de dezastru am intre tablele alea. Inca de pe atunci (Ticolino times) am cautat remedi impotriva ruginii. Am gasit o solutie care se numeste FERTAN. Este un inhibitor de rugina. Este folosit majoritar in Anglia, acolo fiind produs, pentru proiecte de restaurare auto si aplicatii navale. Creaza cu rugina un compus stabil al ruginii, negru inchis. Am cumparat 3 flacoane de 250ml de la un nene pe okazii. Singurul pe care l-am gasit ca avea asa ceva la noi in tara, dupa indelungi cautari. Interesati-va si voi de acest produs si poate mai schimbam niste pareri. Avand in vedere ca tocmai am cumparat masina, si arata, aparent foarte bine, am de gand sa o protejez un pic. Nu am de gand sa o tin o eternitate, dar e frumos sa ai grija de ea cand muncesti pe bani. Iar la vanzare are alta valoare cand nu se vad interventiile grosolane de tinichigii auto. Chiar sunt oripilat sa vad halul in care arata tabla aia, parca se face suvite suvite, schweizer ce mai! Pentru inceput am testat acest FERTAN pe pe niste suruburi din alea proaste care tin stopul de ceata plus clamele alea care se agata de bara. Ruginesc cu o pofta asemenatoare ca cea a contraripilor. Din pacate in instructiuni se mentioneaza clar ca excesul de rugina trebuie indepartat si pastrat numai stratul care nu se decojeste. Tabla de DSN fiind atat de proasta tare mi-e frica ca daca dau cu fertan, plus materiale protectoare nu poate ajunge in toate locurile. Vom trai si vom vedea! Ideea este ca fertan plus rugina = un compus negru care cica ar fi foarte stabil, dar care oricum trebuie protejat. Voi incerca sa revin cu detalii si poze cu clamele respctive care arata cum s-au innegrit. Problema este ca nu prea am timp sa scriu, acum am gasit o pauza la serviciu. Scuzati eventualele greseli gramaticale. Respect pentru toata lumea. O zi buna ne mai auzim cu siguranta. <span class='edit'>28 Aug 2009, 10:15:</span> Hai ca daca tot mai am timp sa mai scriu, mai zic ce am prin capushor si cum am de gand sa procedez. Este clar deci ca rugina vine dintre table! Cand apare ele sunt deja perforate. Nu am vazut exact toate pozele dar daca ar putea cineva sa puna poze aici cat mai in detaliu cu oalele noi (vezi pozele lui variable_dynamics), atunci am putea gasi impreuna solutii pentru cei care inca nu au rugina iesita prin tabla. Cert este ca totul pleaca de la canalele alea nenorocite. Inainte de injectarea de fertan (care cica trebuie sa stea minim 24 ore pe suprafata ca sa transforme rugina, si in prezenta de umezeala) trebuie curatate cumva canalele alea de praf si noroi, care eventual mai si blocheaza scurgerea apei. Ma gandeam sa iau niste solutii din alea de desfundat chiuvete sau cif ceva sa bag prin gaurile alea dupa care sa spal bine ca sa fac cat mai curata si umeda zona dintre table. Porma urmeaza injectarea de apa amestecata cu fertan (din cate am constat acest fertan daca nu este umezit in permanenta se usuca si actioneaza mai greu asupra ruginii), timp de cateva zile voi baga pe acolo cu o siringa sau ceva asemanator astfel incat sa ma asigur ca a ajuns in toate colturile dintre table. Repet, este ingrijorator cat de mult de "schweizerizeaza" tabla asta din int spre ext, ceva mai poros ca rugina de tabla de Dacie eu nu am vazut. Am zis mai sus ca am un TICO si are o pata de rugina pe contraripa spate, unde a sarit vopseaua dar rugina are un aspect mult mai compact. Probabil fiindca e galvanizata mult mai bine. Pare sa se fi stopat si nu se "cariaza" in halul asta. Bun ... dupa aplicarea FERTAN acesta cica trebuie spalat de pe suprafata cu apa in abundenta. Avand in vedere ca am achizitionat niste ceara IXELL cu care se face programul de anticoroziune LOGAN am de gand sa bag in abundenta niste "sanatate" din asta in gaurile alea. Dupa ce se usuca am de gand sa le astup cu mastic sau ceva ma voi gandi ulterior. Evident voi incerca sa astup numai gaurile de sus, pentru ca daca mai ajunge apa din alta parte sa aiba pe unde sa se scurga jos. Momentan nu m-am apucat inca de treaba dar rabdarea este cheia succesului. This post has been edited by sagaciousshadow: 28 Aug 2009, 10:32 |
--------------------
Dacia
SuperNova
2002 Clima
- B10SEF
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#281
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Parerea mea daca tot ai acest "fertan", ar trebui sa stii cele mai vulnerabile locuri:
1. oalele portbagaj spate 2. aripile interioare, atat fata cat si apate 3. pragurile... nu prea ruginesc dar... 4. sub masina si podeaua (din masina) ... nu ruginesc mereu dar....... Eu am folosit grund si antifon. Din pacate, cand am cumparat masina, adica anul trecut, deja incepuse rugina la oale si aripi. Am curatat cat am putut si nu am avut solutii anti rugina la indemana. Sper sa nu mai infloreasca, daca nu, o sa iau feruginol. Am inteles ca este destul de bun. |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
sagaciousshadow |
![]()
Post
#282
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 25 November 08 From: Bucuresti ![]() |
Salut maskatu. Domne am citit postul tau in care am vazut ca ai bagat silicon sanitar acolo. Cred ca e o idee f buna. Vad ca esti foarte pasionat sa iti conservi masinuta si o sa citesc tot ce ai scris pe aici.
Ca o parere in plus, din experienta, am observat ca este foarte bine sa aplici reparatii la nivel local. Trebuie sa te gandesti de 1000 ori inainte sa dai cu grund si antifon, pentru ca la masina asta am vazut ca totul pleaca din interior inspre afara. O mare, foarte mare problema asta! Cu cat ingrosi stratul de protectie cu atat mai mult risti sa pastrezi urmele macelului interior. Eu am si noroc ca e masina alba si se vede imediat rugina. Chiar acum la serviciu vorbeam cu un coleg si am ajuns la concluzia ca pentru a rezolva contraripile spate cu solutii mancatoare de rugina ar trebui sa date niste gauri de vizitare in tabla aia subtire din interior si stropit prin alea cu maclavaisuri, porma acoperite cu mastic. Din ce am vazut pe aici se pare ca contraaripa spate este facuta din mai multe straturi de tabla care nu sunt pe toata suprafata unite. Acolo unde e gol intre ele ma gandeam sa dau niste gauri de vizitare si sa stropesc. Ar mai exista o varianta dar nu sh cat e de buna. Bagata spuma din aia de la geamurile termopane care se expandeaza inauntru. Ce parere aveti? Singura problema e ca daca bagi asa ceva trebuie sa vezi sa cumva sa acoperi niste scurgeri si mai rau sa tina apa. |
--------------------
Dacia
SuperNova
2002 Clima
- B10SEF
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#283
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Mda... bine spus "conserv"
![]() Da, contraaripile sunt facute din 3 straturi parca. Rugina s-a creat in spate la oale din cauza apei care a intrat sus pe acele gauri de la amortizor, pe care iti sugerez sa le astupi cu silicon si antifon. Spuma nu se recomanda... daca o prinde apa, mucegaieste si se face varza. |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
DJMaxx |
![]()
Post
#284
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 516 Joined: 21 June 08 From: BUCURESTI ![]() |
salutare ... hai ca am vazut si eu ca am belele la oale , credeam ca daca e din 2003 ultimu lot o fi mai bune dar canci . am vazut ca a aparut un punt de rugina pe interior la oala cam pe la jumatate si a mai aparut dedesuptu saibei aia care tine amortizorul adica in gaura aia care e amortizoru intrebarea e se mai poate salva ceva de ea? sau trebuie inlocuita , daca se inlocuieste cum se da jos ? cu polizoru unghiular ? cand se pune se sundeaza? treaba e ca nustu nimik de oalele astea si ma gandesc dracu sa nu raman cu puntea spate pe drum
![]() |
--------------------
Dacia SuperNova
Clima
august 2003
|
|
Relu_GTT |
![]()
Post
#285
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.502 Joined: 11 May 08 From: BRASOV ![]() |
Daca ai doar cateva puncte de rugina se pot elimina nu este nevoie sa o schimbi toata
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2002 Confort
- BV 27 GTT BMW e46 FL 2.0i
|
|
iulian sn2001 |
![]()
Post
#286
|
![]() Membru fost incepator Group: Members Posts: 490 Joined: 24 April 07 From: galati ![]() |
relu...la oale rugina apare din interior.Deci daca se vad 2-3 puncte la suprafata inseamna ca pe dedesubt e varza.Asa era la mine.
|
--------------------
dacia
supernova
2001 confort cap sa ai ca mintea vine dup-aia
|
|
sagaciousshadow |
![]()
Post
#287
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 25 November 08 From: Bucuresti ![]() |
Mda si eu am un punct mai mare pe oala din dreapta pe la jumate. O sa il racai bine si voi incerca sa izolez gaurile cu silicon. M-am uitat mai bine pe dedesubt, am spalat azi toata ziua la contraaripi spate si am bagat lanterna in gaurile alea. Nu se vede nimic. Incredibil! Dar sigur e acolo ceva nasol daca e punctul ala. Treaba sta asa. Nu stiu daca a deschis cineva un topic pe tema spalatului corespunzator. Toti isi spala masinile pe afara dar nimeni sau f putini pe dedesubt. Este vital ca macar o data la 6 luni sa faci "spital" pe sub masina. Sa desfunzi gaurile de scurgere. Indiferent de marca, se aduna frunze noroi pietre intre contraripile de plastic si aripi, se imbacsesc scurgerile. E aiurea de tot. Eu am spalat-o f bine pe a mea pe dedesubt cu detergent pana cand a iesit alba ca pe deasupra. Recomad retusurile locale si nu datu cu grund sau teroson unde nu este cazul. Rugina in general incepe de la locuri unde sta apa. Daca astupi complet gaurile de sub contraaripile spate, plus rosturile alea dintre tabla groaza si contraripa, s-ar putea sa mai intre umezeala pe la amortizor intre table. Exact acolo unde e gaura amortizorului nu sh exact, ascunsa de bucsa aia sau garnitura ce mama naibii e, dar s-ar putea sa nu ma insel, cercul ala e facut din table suprapuse printre care s-ar putea strecura umezeala. Ar trebui date amortizoarele jos si izolat cu silizon si acolo, mai ales la cei care si-au astupat gaurile si scurgerile jos. In general rugina daca nu mai are umezeala se stopeaza eu asa stiu. Sau avanseaza extrem de greu. Corectati-ma daca gresesc. Deci in cazul meu si al lui DJmaxx ar trebui acoperite gaurile si rostutile alea cu silicon, si date si amortizoarele jos si dat cu silicon pe cercul ala. Daca nu va mai intra umezeala, nici rugina nu va mai avansa. Desfundate insa inainte foarte bine gaurile alea si scurgerile de pe contraripi, alea care se pierd in spatele rotii, bagat un inhibitor de rugina cateva saptamani (da, am zis bine, cateva sapt 2 sau 3 sapt, cum a fost acum timpul mai secetos, pt ca eventual cat mai multa rugina dintre table sa fie stopata si daca nu e ud sa nu intre mizerie), sa tot bagi cu seringa un FERTAN sau orice opreste rugina. Porma spalat cu diluant ceva si clatit bine, porma ceara porma izolat cu silicon si porma numai mastic in zona aia local. Eu asa am de gand sa fac. Am spalat-o f bine azi, am de gand sa merg cu ea numai pe uscat sau deloc, si sa fac treaba de mai sus. Intre timp izolez si pata aia mica din interior, si sper sa ma tina forever.
Intre timp, am atasat poze, dupa cum am promis, cu clemele foarte ruginite tratate cu FERTAN. Se vede clar de tot ca rugina de pe ele seama cu cea de la tabla de DSN. Metalul rugineste in fasii, si tine apa si umezeala, acesta devine poros. Trebuie tratat o perioada lunga de timp, pt ca sa aiba loc absorbtia asta de "sanatate". Astept pareri. Sunt si niste comentarii pe poze. This post has been edited by sagaciousshadow: 29 Aug 2009, 23:06 Attached thumbnail(s) Poza_FERTAN_2.JPG ( Size: 165.94k ) Number of downloads: 1615 Poza_FERTAN_1.JPG ( Size: 192.48k ) Number of downloads: 1094 Poza_FERTAN_3.JPG ( Size: 583.06k ) Number of downloads: 976 Poza_FERTAN_4.JPG ( Size: 556.13k ) Number of downloads: 768 |
--------------------
Dacia
SuperNova
2002 Clima
- B10SEF
|
|
Roval |
![]()
Post
#288
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 8 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca nu gasiti FERTAN, incercati cu NIGRIN; face acelasi lucru.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
Laureat
- B-xx-xxx
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#289
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
QUOTE(DJMaxx @ 28 Aug 2009, 18:54) . am vazut ca a aparut un punt de rugina pe interior la oala cam pe la jumatate si a mai aparut dedesuptu saibei aia care tine amortizorul adica in gaura aia care e amortizoru intrebarea e se mai poate salva ceva de ea? Nu te mai agita ca o fata mare ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
mihaicuc2000 |
![]()
Post
#290
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 381 Joined: 20 February 09 From: Turda, Jud. Cluj ![]() |
In legatura cu rugina asta, am si eu o idee cum sa scapam de ea!
Din cate vad exista problema ca sunt doua straturi de tabla care au un gol intreele si acolo intra apa si incepe rugina! Solutia mea este ca se face o gaurica prin care se umple acel gol cu spuma, de aceea care se pune la geamurile termopan, si problema rezolvata, nu va mai intra apa acolo, si nici nu va creste greutatea masini deoarece este foarte usoara spuma!!! |
--------------------
Dacia Supernova
Rapsodie
2002 Incerc sa invat cate ceva in fiecare zi!
|
|
b91krs |
![]()
Post
#291
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 2 August 09 ![]() |
salut ! sunt un membru nou dar si eu intampin aceleashi probl legate de rugina la oale.am facut totusi o chestie.am decupat in jurul structurii de rezistenta a amortizorului si am curatat structura si am facut niste mulaje din tabla de 2,5 mm pe care le-am prin in suruburi de structuri si apoi,de buzele ramase in exteriorul structurii pe de o parte si de alta am prins tabla d 1 mm cum avea masina initial pe care am prins-o cu pocnituri si am venit cu chit pt finisare atat pe interior kt si pe exterior.chestia asta am facut-o sub indrumarea unui mecanic de meserie care are cel putin 25 de ani in domeniu si care recomanda a se proceda astfel decat sa cumperi oalele gata facute,tot cu tabla de 1 mm si de foite de tabla suprapuse care sa "transpire" iar si in scurt timp sa ajunga ca si cele pe care le-ati inlocuit.
|
--------------------
Dacia
Supernova
Rapsodie 2001
- PH 18 VLY
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#292
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
b91krs mai bine imbraci frumos oala cu plastice si te-ai scos pana la batranete daca ti bolidul.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
b91krs |
![]()
Post
#293
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 2 August 09 ![]() |
nu cred ca stiu la ce te referi cu imbracatul oalei in plastic...ai putea sa-mi explici te rog?
|
--------------------
Dacia
Supernova
Rapsodie 2001
- PH 18 VLY
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#294
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Adica sa ii pui carena de plastic... cum are pe fata super nova. Poti sa ii pui de carenajul de plastic de la 1310. Asta pentru ca pentru 1310 s-a "inventat" carenaj de plastic pentru aripile spate. Cu mici modificari se pot monta si in spate. Dar inainte de a le monta recomand in continuare grund, si antifon, abia apoi "plasticul". Nu mai au moarte oalelelele
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
iulian sn2001 |
![]()
Post
#295
|
![]() Membru fost incepator Group: Members Posts: 490 Joined: 24 April 07 From: galati ![]() |
Dar daca sunt deja ruginite si tu ii faci carenaj de plastic este un fel de fix pix.
![]() |
--------------------
dacia
supernova
2001 confort cap sa ai ca mintea vine dup-aia
|
|
Michael_Jr |
![]()
Post
#296
|
![]() \m/-_-\m/ Group: Members Posts: 104 Joined: 27 January 09 ![]() |
Am facut si eu cateva poze cu oalele de la SuperNova mea. Arata destul de jalnic. Ce pot face la ele ? iulian, cum ai dat forma oalelor facute de tine ? pot face si eu asa ceva dat fiind faptul ca stau la bloc fara garaj fara nimic ci doar in parcarea din fata blocului ? Si scuze daca o dau putin in off-topic, am dat la o parte capacul de deasupra rezervorului ca e plin de rugina si sa il curat si ce este sub el ? pamant la greu sau ceva ignifug ?
Attached thumbnail(s) 11_09_09_1416.jpg ( Size: 98.28k ) Number of downloads: 1243 11_09_09_1417.jpg ( Size: 89.38k ) Number of downloads: 1310 11_09_09_1419.jpg ( Size: 89.76k ) Number of downloads: 1251 |
--------------------
Volkswagen Golf /
ex - Dacia Super Nova
GL 1996 / 2001 Clima
- B 35 ***
|
|
sagaciousshadow |
![]()
Post
#297
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 25 November 08 From: Bucuresti ![]() |
Baieti uite atasez si eu niste poze sa ma "laud" un pic. Mi-am chelit toata masinuta sa o innec in ceara si cu ocazia asta va pun poze si cu oalele mele, aparent impecabile. Se vede la un moment dat o carie mare, la care am racait de m-am plictisit. E adanca rau domne. Sinistru. Aveti poze si de sub contraaripa. Se observa sper cat este de curata, la mine mentionez ca masina arata asa tot timpul, ma refer ca e spalata f bine sub contraripi. Va sfatuiesc pe toti sa faceti la fel. Antifonul pe sub arata foarte bine, nu are sens sa il mai ingros. Fostul propietar nu prea s-a ocupat sa curete contraripile. Se poate spune ca sunt deosebit de norocos. Am spalat o zi intreaga la ele sa arate asa. Va recomand si omv-ul de la citymall, are jet din ala manual si vi le puteti spala singurei. Daca si dupa ce dau cu ceara mai rugineste
![]() Attached thumbnail(s) IMGP2664.JPG ( Size: 846.99k ) Number of downloads: 1480 IMGP2665.JPG ( Size: 745.41k ) Number of downloads: 1458 IMGP2666.JPG ( Size: 763.85k ) Number of downloads: 1345 IMGP2661.JPG ( Size: 803.54k ) Number of downloads: 1231 IMGP2668.JPG ( Size: 842.26k ) Number of downloads: 1201 IMGP2671.JPG ( Size: 812.94k ) Number of downloads: 1237 IMGP2677.JPG ( Size: 744.11k ) Number of downloads: 1252 |
--------------------
Dacia
SuperNova
2002 Clima
- B10SEF
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#298
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
QUOTE(variable_dynamics @ 14 Aug 2009, 23:19) In pozele tale nu am vazut sa fi introdus silicon si acolo... Deasemenea, nu ai acoperit nici luftul dintre piesa de care se prinde amortizorul si tabla pasajului rotii(incercuit cu verde, nr. 2), luft care permite intrarea apei intre cele doua table. Mai este un luft similar si in partea dinspre rezervor a ansamblului pasaj roata spate. Aceeasi situatie este si pe partea stanga. Recomandarea mea ar fi sa astupi atat cel de-al doilea canal cat si luftul(lufturile) pe AMBELE parti(pasajele rotilot stanga si dreapta spate) ori cu silicon ori cu mastic auto(se gaseste la magazinele de piese auto) si apoi sa antifonezi zonele respective din belsug. Mi-au scapat acele lufturi... Sper ca a intrat antifon cand am dat cu pensula. Daca nu, scot iar rotile la vara, dau cu jetu pe antifon sa cada noroiul si dau cu silicon. Gaurile de jos nu cred ca are prea mare sens sa le antifonez. Am zis ca sa le las asa sa nu faca condens deci rugina. Apa chiar daca sare pe acolo, sare in cantitati mici si multumita gravitatiei cade la loc. Am si eu o intrebare. Am inspectat mai atent pragurile si se pare ca unul il am ruginit inspre fata, daca ii dau un ciocan cred ca ies cu el pe partea cealalta. Am acasa un bidon de ulei ars, cam 4 litri. Ma gandeam sa bag in praguri. Din cate imi aduc aminte trebuie sa dau jos plasticele laterale de jos si cam acolo ar fii gaurile alea imense pe unde poti sa bagi ulei direct cu furtunul. Gresesc cu ceva? Si trebuiesc parca infundate cateva ore scurgerile ca sa stea uleiul in praguri. |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
BoR |
![]()
Post
#299
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.863 Joined: 20 October 08 From: Buzau ![]() |
Eu am infundat cu 3 carpe acele orificii dar uleiul tot curge pe la imbinarea dintre cele 2 table ce formeaza pragul in partea de jos.Pun o data pe an-de obicei toamna ulei nears,cel mai ieftin-4-5 lei.La praguri nu am deloc rugina,e drept ca masina sta mult timp in garaj si iarna nu circul mult.
This post has been edited by BoR: 21 Sep 2009, 15:28 |
--------------------
Dacia SuperNova/
Opel Astra Sports Tourer/
Lada 1200 Combi
|
|
Relu_GTT |
![]()
Post
#300
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.502 Joined: 11 May 08 From: BRASOV ![]() |
sagaciousshadow
cati km are a ta? o ti in garaj ? |
--------------------
Dacia
SuperNova
2002 Confort
- BV 27 GTT BMW e46 FL 2.0i
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 11:15 |