Consum benzina la ralanti
![]() ![]() ![]() |
Consum benzina la ralanti
silviu92 |
![]()
Post
#1
|
||
Noua generatie Pro Group: Members Posts: 63 Joined: 28 October 11 From: Targoviste ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 fabricata in 1999 august
are Casco
- nu-l-stiu-pe-derost Exista o lume mai buna…….. dar este foarte scumpa.
|
|||
MADendY |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 9 December 10 ![]() |
@aditza579: la disel e un consum cat de cat normal dar la dacie e anormala. daca ai sti ca am mers cu 5 a la 60 la ora tot drumul care a fost drept. planu era sa merg dus intors in total 100km asa dar dupa 50km am abandonat si am facut plinul si dupa calcule atat a dat:) dar nas mai face nu merita economia respectiva de 2 litri, sa numai zic ce ma durea piciorul drept tinand constant in aceas pozitie si timpul luat sa fac acei 50km am ajuns la concluzia ca mai bine pap cu 2 litir in plus si reduc la jumate durata de calatorie.
@silviu92:am citit undeva mai demult ca dacia 1300 are un consum de 2 litri/ora mi se pare cam mult,si tata spunea ca consuma mai mult de 1,5 L/h. |
--------------------
DACIA
NOVA GTI
2000
- NR de sibiu
|
|
dex |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 23 October 09 From: galati ![]() |
a mea iarna consuma in jur de 12% in oras, mers mai batraneste. daca merg mai sportiv ajung undeva la 15%. stiu ca e bizar dar e pe injectie. faptul ca merg pe distante scurte ma omoara la consum. la ralanti(asa se spune corect), papa in jur de 2.5 la ora. o spun pentru ca nu am cauciucuri de iarna si din cand in cand o mai pornesc cate juma de ora si cam asta ar fi consumul
|
--------------------
dacia
berlina
2003
- gl-89-dex
|
|
silviu92 |
![]()
Post
#4
|
Noua generatie Pro Group: Members Posts: 63 Joined: 28 October 11 From: Targoviste ![]() |
2.5 l pe ora..las-o incolo de treaba mi se pare exagerat pai ce naiba e tractor
![]() |
--------------------
Dacia
1310 fabricata in 1999 august
are Casco
- nu-l-stiu-pe-derost Exista o lume mai buna…….. dar este foarte scumpa.
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
pune gaz si elv, daca nu ai deja,faci si economie si caldura
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
silviu92 |
![]()
Post
#6
|
Noua generatie Pro Group: Members Posts: 63 Joined: 28 October 11 From: Targoviste ![]() |
daca ii pun gaz nu mai e masina.....benzina e benzina
![]() parerea mea e ca mai mult de 1.5 l pe ora nu consuma cu motorul pornit |
--------------------
Dacia
1310 fabricata in 1999 august
are Casco
- nu-l-stiu-pe-derost Exista o lume mai buna…….. dar este foarte scumpa.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
@silviu92
1. Am split-uit off-topicul. Data viitoare o sa mai si impart cadouri, asta e doar o avertizare prieteneasca. Nu de alta, erai constient de la bun inceput ca-i off-topic. 2. Daca tu intrebi ceva, ce astepti, sa-ti spuna ce crede el, sau ce-ti convine tie? Daca tot ai decretat ca n-are cum sa consume mai mult de 1.5 litri pe ora, ma astept sa iei o sticla de 2 litri, sa o umpli de benzina, sa bagi in ea tur si retur si sa lasi masina la relanti o ora intreaga, sa si demonstrezi ca ai dreptate. Daca ai dreptate, ramane cel putin juma' de litru in sticla. Daca n-ai dreptate, ramai fara benzina inainte sa se implineasca ora. Nu ca io as crede ca se consuma atat de mult intr-o ora, dar macar sunt constient ca de la a crede pana la a sti e cale lunga. This post has been edited by bucatzel: 16 Dec 2011, 14:15 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
maho |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Teoretic, ar putea fi o curiozitate consumul asta. Practic, nu vad cui si la ce-ar folosi, o data ca ralantiul e variabil (de la o ureche la alta, in cazul fara turometru, dar si de la o masina la alta), deci si consumul respectiv e variabil, si a doua, ca o pornesti ca sa incalzesti putin motorul si sa incarci la fel de putin bateria, nu ca sa consumi putina benzina, sa vada vecinii ca mai pornesti si tu masina iarna.
Din ce-mi mintesc, la tab-uri si tancuri era masurat consumul de motorina/ora, dar la dacie la ralanti...poate face careva o proba cu bidonul si ne zice si noua, sa nu murim prosti. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#9
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Daca ai una ca a mea, sa ai relatiu la 1300 r[pm ?!?] nu cred ca imi ajung 2 l/h .E in lucru acuma, ca daca nu ii faceam o proba sa vad cat imi consuma
![]() This post has been edited by bucatzel: 16 Dec 2011, 17:46 |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
dex |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 23 October 09 From: galati ![]() |
am specificat ca e pe injetie. ralantiul il regleaza singura in functie de senzorul de temperatura. in primele minute sta turata apoi coboara singura pana la o turatie de aproximativ 800 rpm. dupa un timp se incalzeste si sonda lamba si isi regleaza si consumul.
offtopic : nu cred ca ti-am cerut pararea de ce pornesc cu masina. |
--------------------
dacia
berlina
2003
- gl-89-dex
|
|
silviu92 |
![]()
Post
#11
|
Noua generatie Pro Group: Members Posts: 63 Joined: 28 October 11 From: Targoviste ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 16 Dec 2011, 14:14) @silviu92 1. Am split-uit off-topicul. Data viitoare o sa mai si impart cadouri, asta e doar o avertizare prieteneasca imi cer scuze QUOTE(bv-08-fgm @ 16 Dec 2011, 17:41) Daca ai una ca a mea, sa ai relatiu la 1300 r[pm ?!?] nu cred ca imi ajung 2 l/h .E in lucru acuma, ca daca nu ii faceam o proba sa vad cat imi consuma ![]() e mare ''jmecherie'' sa dai relantiu mai mic? ![]() This post has been edited by silviu92: 16 Dec 2011, 20:00 |
--------------------
Dacia
1310 fabricata in 1999 august
are Casco
- nu-l-stiu-pe-derost Exista o lume mai buna…….. dar este foarte scumpa.
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
Vedeti ce parere au unii despre GPL?
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
silviu92 |
![]()
Post
#13
|
Noua generatie Pro Group: Members Posts: 63 Joined: 28 October 11 From: Targoviste ![]() |
fiecare cu parerile lui..app iarna o pornesti direct pe gaz sau pe benzina?
This post has been edited by silviu92: 16 Dec 2011, 21:15 |
--------------------
Dacia
1310 fabricata in 1999 august
are Casco
- nu-l-stiu-pe-derost Exista o lume mai buna…….. dar este foarte scumpa.
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
pai de ce sa-l conving? gazul e mai ieftin la cerere mai mica
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
silviu92 |
![]()
Post
#15
|
Noua generatie Pro Group: Members Posts: 63 Joined: 28 October 11 From: Targoviste ![]() |
lipsa de bun simt!!!
|
--------------------
Dacia
1310 fabricata in 1999 august
are Casco
- nu-l-stiu-pe-derost Exista o lume mai buna…….. dar este foarte scumpa.
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#16
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
bucatzel - scuze eram dupa telefon (aveam de gand sa editez acasa
![]() silviu92 - La masina mea e mare "jmecherie" daca il dau mai mic se cam ineaca ![]() Nu cred ca e necesar sa poluati si topicul asta cu diferenta intre gaz si benzina ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
eu ti-am spus cum sa iesi ieftin si caldut, dar cum a spus si kiraly , la asa un raspuns:'nu mai e masina' ce ai fi vrut sa-ti spun?
on topic:pt incalzire ia in calcul un siroco pe motorina, ala consuma f putin si unul mic iti ajunge pe deplin, poti sa opresti motorul cat astepti(e independent de motor)si nu te mai intereseza cata benzina ia la ralanti This post has been edited by krapcarasu: 17 Dec 2011, 02:07 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
direct pe gaz chiar si la -15grade (iarna trecuta)
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
djmix7388 |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 14 July 09 ![]() |
Da! Corect! Sa-mi spun si eu parerea. De 2 ani merg numai pe gaz si porniri au fost si la -17. Daca ai aprinderea in regula bineinteles. La rece nu prea tine relantiul(cel putin la Marini-ul meu) dar m-am obisnuit. Negatuita, cum spun unii, la drum intins, 90-100km/h scot cam 6litri/100km, in oras intre 7 si 10 ceea ce consider ok gazul.
This post has been edited by djmix7388: 18 Dec 2011, 13:48 |
--------------------
Dacia
1310 L Berlina / GPL
1997
- BZ 00 MIX
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#20
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Si marmota invelea ciocolata...stim!
![]() On: Pana la urma na facut nimeni un test sa ne lamurim si noi? ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
br17rfg |
![]()
Post
#21
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
QUOTE(djmix7388 @ 18 Dec 2011, 13:46) Da! Corect! Sa-mi spun si eu parerea. De 2 ani merg numai pe gaz si porniri au fost si la -17. Daca ai aprinderea in regula bineinteles. La rece nu prea tine relantiul(cel putin la Marini-ul meu) dar m-am obisnuit. Negatuita, cum spun unii, la drum intins, 90-100km/h scot cam 6litri/100km, in oras intre 7 si 10 ceea ce consider ok gazul. La temperaturi sub - tu crezi ca e bine sa pornesti masina direct pe gaz???Iti zic eu ca nu,deoarece membrana aia din vaporizator e inghetata si tu o fortezi sa bage gaz...pe parcurs se duce draq si te miri de ce nu mai merge cum trebuie saraca masina si de ce pute a gaz in masina .... App...vezi ca la masinile din fabrica cu gaz pornirea se face pe benzina,apoi la unele dupa o anumita turatie se trece pe gaz si la altele dupa o anumita temperatura a motorului,apei se trece pe benzina...eu zic ca sunt facute asa cu cap... This post has been edited by br17rfg: 18 Dec 2011, 18:27 |
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
daca mergi pe benzina tot se misca membrana, chiar mai puternic cand folosesti socul. E drept ca scade mult temperatura cand se vaporizeaza gazul , dar ea fiind deja la temperatura negativa care e problema? Daca merge sa porneasca direct pe gaz de ce sa dai banii aiurea pe benzina? Mai si diluam uleiul.
Cand incerci sa pornesti cu socul tras risti sa indoi discul de le mambrana daca ai cu stut, pt ca vacumuul e puternic si o misca intre minim si maxim violent. Cu gazul dintre butelie si plaman merge cam 10 min la ralanti. Cu benzina din carb merge cam un minut, daca aflam cantitatile deducem aproximativ consumul in gol/ ora |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
br17rfg |
![]()
Post
#23
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
Hmmmm nu stiam ca daca mergi pe benzina se misca si membrana si totusi mi se pare aiurea...ai un buton care "taie" gazul si nu as vedea de ce sa se miste membrana atunci cand esti pe benzina...in fine...INDICAT este ca prima pornire la rece mai ales in situatii de - sa se faca pe benzina...eu nu cred ca este sa zis aiurea despre treaba asta avand cont ca,cum am zis mai sus la majoritatea automobilelor(exceptand 13..) se face pornirea pe benzina....Stiu o persoana care dimineata inainte sa ii dea cheie toarna o sticla de apa calda pe vaporizator
![]() |
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
da se misca membrana chiar daca este pe benzina..si eu asa fac la -15grade torn apa calda pe plaman nu ca n-ar porni ci ca sa nu inghete membrana si mai important e partea regulatoare a plamanului ca acolo se mai ingheata
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
nu-i rau cu sticla de apa calda, si eu mai folosesc asta. Memrana e in permanenta legatura cu carbul, deci sub influenta vacuumului , chiar daca nu e pornit gazul.
E simplu de calculat cum s-a spus cu turul si returul intr-o sticla, lasi 10 min , cat s-a consumat din sticla inmultesti cu 6 . This post has been edited by krapcarasu: 18 Dec 2011, 22:51 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
pcostica |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
cu motorul cald (fara soc tras) consuma sub 0,5 litri pe ora.
Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
siriusul de pe supernova, vara asta, la relanti cu motorul cald zicea un consum de 0,83l/h si mai scadea uneori la 0,81l/h, relanti-ul la 747 - 753rpm.
Nu stiam ca motorul de pe berlina consuma mai putin decat motorul de pe supernova. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
AndreiMel92 |
![]()
Post
#28
|
http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html Group: Members Posts: 241 Joined: 3 August 11 ![]() |
bai sunteti fenomenali . iar o pagina umpluta degeaba....stie cineva cat consuma o dacie , iarna intr-o ora? daca sare de 2l eu propun sa trecem la v8-uri. ce rost mai are de gandit ?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
Noiembrie 2003
- DB 08 TBO
|
|
sumi_nos |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 237 Joined: 18 December 06 ![]() |
pana nu face nimeni testul nu avem de unde sa aflam.....
eu fara teste...am stat foarte mult cu motorul la relanti,"Weber 32drt/101" e dublucorp,,,,nu cred ca depaseste 1l/h si iarna trecuta lafel am avut carfilul traditional si totusi consuma mai putin,in orice conditii... |
--------------------
dacia
1410 SPORT
1989
- AG-01-MVU
|
|
Ov |
![]()
Post
#30
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
un 1.4 de generatie noua afiseaza la relanti un consum de 0,5 0,6 l/h
sincer nu vad de ce un motor mai vechi (reglat perfect) ar consuma cu mult mai mult din moment ce raportul stoichiometric e acelasi, umplerea e aceeasi, turatia e aceeasi, pana la urma singurele lucruri care le-ar putea diferentia fiind frecarile interne (dar nu cred ca sunt spectaculos mai mici la un motor de generatie mai noua) si rezistenta gazelor la evacuare (unde sa fiu sincer un non-euro cred ca sta mult mai bine ca un euro 4-5 ![]() p.s. ar mai fi rezistenta care o da alternatorul care este proportionala cu cati consumatori sunt porniti in acel moment ![]() This post has been edited by Ov: 3 Feb 2012, 13:20 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:44 |