Diferente intre DSN si Logan, Probleme
![]() ![]() ![]() |
Diferente intre DSN si Logan, Probleme
Tince1290 |
![]()
Post
#241
|
||
![]() Membru cititor Group: Members Posts: 1.795 Joined: 19 September 08 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
-
|
|||
DragosP |
![]()
Post
#242
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
Cred că s-au evidențiat toate plusurile și minusurile celor două minunate limuzine autohtone.
|
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
Maskatu |
![]()
Post
#243
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Ha, redeschid acest minunat topic cu mai multe teme de gandire . Am tot condus logan, 1.4, 1.5, 1.6, deci toate motorizarile si am observat multe diferente care poate nu ar trebui sa "existe". Pentru a sublinia mai bine ideea, o sa iau in calcul un logan 1.4 din 2005, chel de chel, care in momentul de fata are 90,000 km. Diferente dintre logan si dsn:
1. De ce directia la logan (fara servo) este mai usor de manevrat decat la dsn, si ma refer pe loc 2. De ce loganul sta in 500 ture si dsn-ul in 750? 3. De ce vitezele se schimba mai usor la logan? Are alta cutie? Chiar si primele modele adica cele din 2005? 4. De ce se tureaza mult mai usor loganul, si mult mai "placut" fata de dsn? 5. De ce ventilatorul radiatorului nici nu se aude cand porneste la logan, iar la dsn zici ca s-a mai cuplat un motor pe langa cel existent.... ? Cam atat, mai ma gandesc si la alte diferente... ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#244
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
1. De ce directia la logan (fara servo) este mai usor de manevrat decat la dsn, si ma refer pe loc
poate caseta de directie e altfel, sau poate sunt diferente de uzura, cauciucuri, presiune cauciucuri, unghiuri directie 2. De ce loganul sta in 500 ture si dsn-ul in 750? pentru ca tu nu stii sa citesti turometrul de Logan 3. De ce vitezele se schimba mai usor la logan? Are alta cutie? Chiar si primele modele adica cele din 2005? avand dsn inainte si logan (e adevarat de 1.6 care are alta cutie fata de 1.4) nu am sesizat diferente majore, insa dsn parca intra mai placut in viteza pe cand loganul intra putin mai usor dar parca nu asa exact 4. De ce se tureaza mult mai usor loganul, si mult mai "placut" fata de dsn? diferente de insonorizare? 5. De ce ventilatorul radiatorului nici nu se aude cand porneste la logan, iar la dsn zici ca s-a mai cuplat un motor pe langa cel existent.... ? pentru ca e mai bun, mai de calitate, e diferenta clara Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#245
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
1. Avand in vedere ca este masina de servici, si nu prea s-a facut nimic la ea in astia 90,000 km, tind sa cred ca este alt "model" de caseta.
2.Bre andy, daca nu as fii condus niciodata logan iti dadeam dreptate, dar la relanti loganul de 1.4 sta la 500 ture, m-ai facut sa ma duc la ea sa ii dau o cheie, si a naibii 500 arata ! Si este 1.4, nu 1.6 3. Intr-adevar si la sn intra usor in viteze, dar la logan parca merge mai "uns" 4.Insonorizare pa naiba. A mea e facuta cap coada, loganul este chel, deci asta pica. 5.Asa ma gandeam si eu, ca este alt model, si ceva mai silentios. PS am uitat sa precizez ca loganul este unul de firma, deci nu unul ingrijit. Si mai am inca o intrebare: De ce la logan ambreiajul este foarte foarte moale, iar la sn mult mai tare? Ma rog eu sunt obisnuit cu ambele, dar totusi diferenta este destul de mare. Pe langa asta la logan punctul de plecare este mai sus, iar la sn este mai jos, si are si cursa mai mica. |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#246
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Timoneria la SN este mai precisa decat la Logan, nu cu mult, dar sesizabil.
Motorul saracul nu are cum sa se tureze mai repede, cel putin 1.4 -le, pentru ca are o cutie cu rapot final mai lung decat DSN. Antifonarea la Logan este mai buna decat la SN, iar ce ai facut tu nu prea se numeste antifonare. Directia fara servo depinde si de ce anvelope ai pe masina. La mine merge mai usor decat la LGN fara servo, sa fie Pirelli de vina ? |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
moustache |
![]()
Post
#247
|
Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 12 July 04 From: Brasov ![]() |
QUOTE(Maskatu @ 29 Sep 2009, 16:50) Si mai am inca o intrebare: De ce la logan ambreiajul este foarte foarte moale, iar la sn mult mai tare? Ma rog eu sunt obisnuit cu ambele, dar totusi diferenta este destul de mare. Pe langa asta la logan punctul de plecare este mai sus, iar la sn este mai jos, si are si cursa mai mica. Tocmai d-aia, la LGN parghia facuta de pedala are bratul mai lung (dupa cum ai constatat si tu, pleaca mai de sus si e cursa mai lunga). Restul e fizica... Si da, e proiectat pt un confort sporit (apasare mai usoara, ca faptul ca pedala sta asa de sus n-as zice ca e un element de confort). Cred ca se vede in poza cum arata turometrul de logan, pt cine nu stie. Si daca ne uitam mai cu atentie, nu incepe de la 0 ci de la 500, semnificatia liniutelor mai groase ar fi: 500, 1000, 1500, 2000, 2500..., iar intervalul dintre ele 500 [rpm] Tot mai sustii ca loganul tau sta in idle la 500 rpm? Deci jumatate dintre prima liniuta si cea de la 1000 ar fi cam 750 - nici o diferenta fata de dsn, in contextul enuntat de tine. This post has been edited by moustache: 29 Sep 2009, 17:38 Attached thumbnail(s) turometru_LGN.JPG ( Size: 236.68k ) Number of downloads: 296 |
--------------------
Dacia
Solenza Clima
- BV-36-MAT
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#248
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
La accelerat se accelereaza mai bine dsn acum depinde de parghie cum e reglata , regleaza-o tu la maxim si vezi cum o calci
![]() Cum sa stea la 500 de ture ? Sta frumos la 750 de ture fara servo si 800 de ture cu servo. Diferenta e mai mare la insonorizare na ce sa mai zici e mai noua masina. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#249
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
@moustache: poza ta este facuta intr-o parte. De aceea se vede 750. Ia baga tu poza cu aparatul perpendicular cu bordul(ceasurile).
@dr_mke: ce izolare are loganul din fabrica? Explica-mi si mie ca eu nu pot sa imi dau seama. Nu are nimic, si a face CEVA la super nova, tot compenseaza cu NIMIC de la logan. Si ca tot zici ca nu se numeste antifonare ce am facut eu : ANTIFONÁ vb. tr. a acoperi (caroseria unui autovehicul) cu un strat protector pentru atenuarea zgomotelor.// A izola fonic caroseria cu scopul diminuării zgomotelor ce provin din exterior; insonoriza. (din antifon3) . @asu82: pai am umblat la agrafa aceea si acum este pe la mijloc... adica nici sa fie cablul intins la maxim, nici sa fie moale. Inafara de tabla mai buna care o are loganul, nu vad ce "antifonare mai buna" are. Super nova are din fabrica folii bituminoase dispuse pe podea + in portbagaj, banuiesc ca si loganul are, deci care e insonorizarea mai mare? |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#250
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
@Maskatu - ti-au spus mai multi colegi care e faza cu turometrul, nu ai fost atent, se intampla. A insista pe tema asta insa nu e ok.
Iti mai explic si eu: Gradatia turometrului incepe de la 500rpm. Deci prima linie e 500rpm, nu 0. De altfel ai fi putut observa cat de mare e diferenta intre 1000 si 2000 rpm, si ca diferenta intre prima linie si 1000 e jumatate. Deci ca sa fie ralantiul la 500 rpm cum zici tu ar trebui sa fie la prima linie acul, si nu e. Ralantiul sta la aproximativ jumatatea distantei intre prima linie (500) si 1000, deci la ~750. In rest o problema mare la DSN mie mi se pare lipsa de rigiditate a caroseriei. Daca treceam cu masina peste o bordura, peste o denivelare mai mare, astfel incat sa fie o roata pe bordura si cealalta nu simteam cum se torsioneaza toata masina, mai ales in spate. Si de aici pornesc toate zgomotele(evident plasticul tare contribuie si el la asta). In rest de acord cu observatiile:Ambreiajul hidraulic de la dsn se apasa mai greu si are cursa mai mica decat la Logan, aeroterma la dsn baga aer mult mai putin si scoate zgomot mult mai mare, la directie nu ma pot pronunta, am Logan cu servo si nu am condus dinala chel, insa stiu ca la csetele fara servo existau probleme la inceput, se poate ca Loganul condus de tine sa aiba caseta mai noua, schimbata. Pentru edificare: http://img253.imageshack.us/img253/1299/10000277yy.jpg Bafta! This post has been edited by Andy_ACS: 30 Sep 2009, 11:15 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#251
|
![]() - Group: Members Posts: 22.755 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 29 Sep 2009, 18:03) iar ce ai facut tu nu prea se numeste antifonare tocmai ca el a facut antifonare si nu insonorizare ... |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#252
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Mda, am inteles combinatia. Teoretic trebuiau sa inceapa cu ZERO nu cu 500.
La dsn, caroseria este foarte rigida, la gropi, drumuri denivelate, piatra cubica, se simte orice surub care nu este strans bine, sau orice imbinare. Loganul este mult mai adunat, usile se inchid mai bine, bordul este fixat mai bine, etc. Loganul chel pe care l-am condus are caseta originala si cauciucuri de iarna, si se misca totusi mai usor volanul ca la sn mea care are tot caseta din fabrica + gume all season. |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#253
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
QUOTE(Maskatu @ 30 Sep 2009, 12:33) La dsn, caroseria este foarte rigida, la gropi, drumuri denivelate, piatra cubica, se simte orice surub care nu este strans bine, sau orice imbinare. e foarte rigida, mai ales cand o parchezi pe o bordura si nu se mai inchide hayonul (lucru spus de un posesor pe forum).. scartaie toate plasticele in ea pentru ca sunt proaste si prinse aiurea, nu ca e caroseria rigida. solenza nu degeaba avea ranforsarile alea facute la ultimele versiuni |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
argon |
![]()
Post
#254
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Maskatu @ 29 Sep 2009, 16:50) Si mai am inca o intrebare: De ce la logan ambreiajul este foarte foarte moale, iar la sn mult mai tare? pentru ca la Supernova este hidraulic ar trebui sa fie mai moale ca la Logan pe cablu, dar l-au facut asa prost incat e invers, iar plasticul ala infect de pe SN nu se poate numii bord, valabil si la aeroterma, fa o comparatie intre AC-ul de la SN clima si cel de pe Logan sa vezi acolo diferente. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#255
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Depinde ce intelegem prin rigid
![]() Eu zic asa - suspensia la DSN e rigida (tare). arcurile si amortizoarele sunt asa facute incat sa iti scuture pietrele de la rinichi. La senzatia asta contribuie si ampatamentul mai mic ca la Logan (~2.50<~2.63) si rotile mai mici in diametru. Dar caroseria e fleasca, se torsioneaza, nu sta teapana, se rasuceste. Adica daca o ridici pe cric poti sa ai surpriza ca nu se inchid usile (am patit la a mea). Asta e o chestie grava, de aici decurg multe probleme. Legat de pornitul de la ZERO la indicatoarele de bord - asa ar fi frumos, dar e chestie de spatiu acolo si de dorinta lor sa nu modifice anumite repere. De exemplu la DSN nu pare sa te fi deranjat ca acul la vitezometru nu pleaca de la ZERO ![]() Pentru edificare: http://images.google.ro/imgres?imgurl=http...sa%3DN%26um%3D1 Bafta! This post has been edited by Andy_ACS: 30 Sep 2009, 11:48 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#256
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
@Artvandelay:
Solenza e chiar ok pe langa sn, tabla ceva mai buna, mai bine izolata si mai bine "inchegata". Eu unul nu mai am probleme cu hayonul dar pot confirma ca atunci cand merg pe drumuri de tara sau cu denivelari, usile se freaca pe chedere din cauza torsionarii haotice a caroseriei care pur si simplu se muleaza dupa gropi si denivelari. @argon: inginerii romani deh.... cred ca au terminat studiile la ff. |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
argon |
![]()
Post
#257
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
daca motorul si cutia sunt la origine frantuzesti, m-as mira ca actionarea ambreiajului sa fie inventata la noi..iar bordul e ala de Dacia 1310 CN restilizat, aceleasi plastice nasoale.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#258
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
ce nu imi place la bordul de dsn, butoanele alea asemanatoare cu cel de care aprinzi si stingi becul in casa bunicii, fara nicio exagerare.. iar sistemul de ventilatie care baga caldura doar prin aeratoarele din centru. la solenza au rezolvat asta
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
IRONICK |
![]()
Post
#259
|
![]() - Group: Members Posts: 22.755 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Andy_ACS @ 30 Sep 2009, 12:45) Legat de pornitul de la ZERO la indicatoarele de bord - asa ar fi frumos, dar e chestie de spatiu acolo si de dorinta lor sa nu modifice anumite repere. De exemplu la DSN nu pare sa te fi deranjat ca acul la vitezometru nu pleaca de la ZERO Cu ce va ajuta "chestia" asta?![]() This post has been edited by IRONICK: 30 Sep 2009, 12:16 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#260
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Nu ajuta cu nimic, dar e mai logic si mai estetic asa. Orice indicator ar fi normal sa fie gradat de la zero, ca sa nu mai cada cineva in plasa luata de Maskatu
![]() Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#261
|
![]() - Group: Members Posts: 22.755 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Mie mi se pare mult mai logic ca gradatia sa fie doar in zona folosita. In felul asta rezolutia cadranului este mai buna.
This post has been edited by IRONICK: 30 Sep 2009, 12:18 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#262
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Sunt sigur ca asa au gandit si cei de la dacia cand au gradat turometrul pana la 7000rpm, mai ales la diesel
![]() Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#263
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.688 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Avantaj Logan: Faruri care permit sa vezi ceva si in laterale, nu numai in dreptul lor.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
moustache |
![]()
Post
#264
|
Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 12 July 04 From: Brasov ![]() |
QUOTE(Maskatu @ 30 Sep 2009, 11:33) Ar fi si foarte util sa inceapa de la zero. Am scoate toti borna de la bobina de inductie si ne-am da mare de genul: la a mea cand dau la demaror invarte cu 30 rpm mai mult decat a lu' vecinu'. Acu serios, la ce ar folosi? Nici la diesel, nici la benzinar nu ai turatie sub 500 decat cand ai motorul oprit si atunci oricum nu mai conteaza. |
--------------------
Dacia
Solenza Clima
- BV-36-MAT
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#265
|
![]() - Group: Members Posts: 22.755 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Andy_ACS @ 30 Sep 2009, 13:20) Sunt sigur ca asa au gandit si cei de la dacia cand au gradat turometrul pana la 7000rpm, mai ales la diesel Ok, am inteles. Batman, batman.![]() |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#266
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
cum spune-am in alt topic aseara am condus logan 1,4.
foarte puturos la fel ca altele le-am condus, dar la restul e ca o straineza mai slabuta. nu stiam ca loganu are ambreaj pe cablu!!! loganu e alta masina, alta generatie, e altceva , nu va mai certati . ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
sonnic53 |
![]()
Post
#267
|
Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 18 May 09 From: Vrancea ![]() |
lasa-ma ca si eu am mers si eram obisnui cu ambreiaju sa ridic o leaca...la logan trebuia sa ridic tot picioru
![]() |
--------------------
Vw Golf 3
Logan 1.4
2007
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#268
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Da mare de tot. Trebuie sa ridici piciorul pana iti dai cu genunchiul in gura
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
argon |
![]()
Post
#269
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
tocmai ca sa mearga usor au facut cursa lunga, daca dimensionau o anumita parghie mai scurta, ambreiajul avea cursa mai mica dar se apasa cu ambele picioare
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#270
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
Pe mine nu ma deranjeaza ca are cursa lunga, ci ca tine foarte sus
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th July 2025 - 02:34 |