DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

12 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Diferente intre DSN si Logan, Probleme

Tince1290
post 3 Feb 2009, 13:08
Post #241


Membru cititor


Group: Members
Posts: 1.795
Joined: 19 September 08




mellow.gif nu m-ai inteles....nu cred ca analizand fiecare paragraf in parte e tocmai ok...pentru ca ele trebuiau vazute in ansamblu...in fine...DA, e mai sigur....dar nu este chiar atat de sigur cum il ridicati voi in slavi....aia e ideea....doar 2 cazuri au fost....dar mai exista o sectiune la PROBLEME TEHNICE dacia LOGAN numita probleme electronice la directie....sau ceva de genu....nu am nimic cu laganul....e ok...de altfel si parintii mei au vrut sa isi cumpere la un moment dat logan....IDEEA CE TREBUIA DEDUSA DIN TOT CE AM SCRIS EU ACOLO E:

LOGANUL ESTE MAI SIGUR DECAT SUPERNOVA DAR ASTA NU IL FACE SA CASTIGE ACEST DUEL (pentru ca altfel nu se poate numi...)...DAR, DESI ESTE MAI SIGUR, NU ESTE CHIAR ATAT DE SIGUR PRECUM IL LAUDATI VOI (are 2 airbaguri si abs) SI ARE SI "MICI DEFECTE" DE PROIECTARE LA ACEST CAPITOL CARE IL TRAG IN JOS....DESI AU FOST DOAR 2 CAZURI, MULTE LOGANURI AU PROBLEME CU DIRECTIA SI DACA S-A INTAMPLAT DE 2 ORI EXISTA POSIBILITATEA SA SE MAI INTAMPLE SI ALTA DATA...SI DIN CAUZA UNEI ASTFEL DE PROBLEME POTI MURI!!!

siguranta nu vine neaparat de la elementele de siguranta....trebuia prima data sa asigure functionalitatea masinii si apoi sa se ocupe de elementele astea....

EX: se ia o masina facuta din carton si a carei roti sunt legate cu o ata subtire care se poate rupe oricand si se doteaza cu airbaguri...."masina" goneste cu viteza si se rupe atza....si poc...se opreste intr-un stalp....ce fericit e tipul din masina cu creierul lipit de stalp...nu-i asa? smile.gif

acum intelegi ce am vrut sa spun?...siguranta nu vine de unde ne asteptam....tata a avut accident cu oltcitul cand eram mic...si si eu eram in masina....am intrat intr-un tir cu 80-90 km/h care stationa pentru ca din cauza instalatieie vechi...in momentul in care a apast violent frana la 110 km/h...s-a spart un furtun care transporta lichidul de frana....daca aveam airbaguri ne ajuta intradevar...dar nu trebuie mereu pus totul pe seama acelor elemente....SIGURANTA VINE DIN ALTE PARTI!!!


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 3 Feb 2009, 13:09
Post #242


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




Cred că s-au evidențiat toate plusurile și minusurile celor două minunate limuzine autohtone.


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 29 Sep 2009, 16:19
Post #243


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Ha, redeschid acest minunat topic cu mai multe teme de gandire . Am tot condus logan, 1.4, 1.5, 1.6, deci toate motorizarile si am observat multe diferente care poate nu ar trebui sa "existe". Pentru a sublinia mai bine ideea, o sa iau in calcul un logan 1.4 din 2005, chel de chel, care in momentul de fata are 90,000 km. Diferente dintre logan si dsn:

1. De ce directia la logan (fara servo) este mai usor de manevrat decat la dsn, si ma refer pe loc
2. De ce loganul sta in 500 ture si dsn-ul in 750?
3. De ce vitezele se schimba mai usor la logan? Are alta cutie? Chiar si primele modele adica cele din 2005?
4. De ce se tureaza mult mai usor loganul, si mult mai "placut" fata de dsn?
5. De ce ventilatorul radiatorului nici nu se aude cand porneste la logan, iar la dsn zici ca s-a mai cuplat un motor pe langa cel existent.... ?


Cam atat, mai ma gandesc si la alte diferente... unsure.gif


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 29 Sep 2009, 16:35
Post #244


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




1. De ce directia la logan (fara servo) este mai usor de manevrat decat la dsn, si ma refer pe loc
poate caseta de directie e altfel, sau poate sunt diferente de uzura, cauciucuri, presiune cauciucuri, unghiuri directie
2. De ce loganul sta in 500 ture si dsn-ul in 750?
pentru ca tu nu stii sa citesti turometrul de Logan
3. De ce vitezele se schimba mai usor la logan? Are alta cutie? Chiar si primele modele adica cele din 2005?
avand dsn inainte si logan (e adevarat de 1.6 care are alta cutie fata de 1.4) nu am sesizat diferente majore, insa dsn parca intra mai placut in viteza pe cand loganul intra putin mai usor dar parca nu asa exact
4. De ce se tureaza mult mai usor loganul, si mult mai "placut" fata de dsn?
diferente de insonorizare?
5. De ce ventilatorul radiatorului nici nu se aude cand porneste la logan, iar la dsn zici ca s-a mai cuplat un motor pe langa cel existent.... ?
pentru ca e mai bun, mai de calitate, e diferenta clara

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 29 Sep 2009, 16:50
Post #245


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




1. Avand in vedere ca este masina de servici, si nu prea s-a facut nimic la ea in astia 90,000 km, tind sa cred ca este alt "model" de caseta.
2.Bre andy, daca nu as fii condus niciodata logan iti dadeam dreptate, dar la relanti loganul de 1.4 sta la 500 ture, m-ai facut sa ma duc la ea sa ii dau o cheie, si a naibii 500 arata ! Si este 1.4, nu 1.6
3. Intr-adevar si la sn intra usor in viteze, dar la logan parca merge mai "uns"
4.Insonorizare pa naiba. A mea e facuta cap coada, loganul este chel, deci asta pica.
5.Asa ma gandeam si eu, ca este alt model, si ceva mai silentios.

PS am uitat sa precizez ca loganul este unul de firma, deci nu unul ingrijit.
Si mai am inca o intrebare: De ce la logan ambreiajul este foarte foarte moale, iar la sn mult mai tare? Ma rog eu sunt obisnuit cu ambele, dar totusi diferenta este destul de mare. Pe langa asta la logan punctul de plecare este mai sus, iar la sn este mai jos, si are si cursa mai mica.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 29 Sep 2009, 17:03
Post #246


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Timoneria la SN este mai precisa decat la Logan, nu cu mult, dar sesizabil.
Motorul saracul nu are cum sa se tureze mai repede, cel putin 1.4 -le, pentru ca are o cutie cu rapot final mai lung decat DSN.
Antifonarea la Logan este mai buna decat la SN, iar ce ai facut tu nu prea se numeste antifonare.
Directia fara servo depinde si de ce anvelope ai pe masina. La mine merge mai usor decat la LGN fara servo, sa fie Pirelli de vina ?


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moustache
post 29 Sep 2009, 17:27
Post #247


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 12 July 04
From: Brasov




QUOTE(Maskatu @ 29 Sep 2009, 16:50)
Si mai am inca o intrebare: De ce la logan ambreiajul este foarte foarte moale, iar la sn mult mai tare? Ma rog eu sunt obisnuit cu ambele, dar totusi diferenta este destul de mare. Pe langa asta la logan punctul de plecare este mai sus, iar la sn este mai jos, si are si cursa mai mica.
*




Tocmai d-aia, la LGN parghia facuta de pedala are bratul mai lung (dupa cum ai constatat si tu, pleaca mai de sus si e cursa mai lunga). Restul e fizica... Si da, e proiectat pt un confort sporit (apasare mai usoara, ca faptul ca pedala sta asa de sus n-as zice ca e un element de confort).

Cred ca se vede in poza cum arata turometrul de logan, pt cine nu stie. Si daca ne uitam mai cu atentie, nu incepe de la 0 ci de la 500, semnificatia liniutelor mai groase ar fi: 500, 1000, 1500, 2000, 2500..., iar intervalul dintre ele 500 [rpm] Tot mai sustii ca loganul tau sta in idle la 500 rpm? Deci jumatate dintre prima liniuta si cea de la 1000 ar fi cam 750 - nici o diferenta fata de dsn, in contextul enuntat de tine.

This post has been edited by moustache: 29 Sep 2009, 17:38

Attached thumbnail(s)
turometru_LGN.JPG ( Size: 236.68k ) Number of downloads: 296


--------------------
Dacia Solenza Clima - BV-36-MAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 29 Sep 2009, 19:03
Post #248


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




La accelerat se accelereaza mai bine dsn acum depinde de parghie cum e reglata , regleaza-o tu la maxim si vezi cum o calci biggrin.gif de o sa lasi urme pe asflat.
Cum sa stea la 500 de ture ? Sta frumos la 750 de ture fara servo si 800 de ture cu servo.
Diferenta e mai mare la insonorizare na ce sa mai zici e mai noua masina.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 30 Sep 2009, 10:49
Post #249


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




@moustache: poza ta este facuta intr-o parte. De aceea se vede 750. Ia baga tu poza cu aparatul perpendicular cu bordul(ceasurile).

@dr_mke: ce izolare are loganul din fabrica? Explica-mi si mie ca eu nu pot sa imi dau seama. Nu are nimic, si a face CEVA la super nova, tot compenseaza cu NIMIC de la logan. Si ca tot zici ca nu se numeste antifonare ce am facut eu :
ANTIFONÁ vb. tr. a acoperi (caroseria unui autovehicul) cu un strat protector pentru atenuarea zgomotelor.// A izola fonic caroseria cu scopul diminuării zgomotelor ce provin din exterior; insonoriza. (din antifon3) .

@asu82: pai am umblat la agrafa aceea si acum este pe la mijloc... adica nici sa fie cablul intins la maxim, nici sa fie moale. Inafara de tabla mai buna care o are loganul, nu vad ce "antifonare mai buna" are. Super nova are din fabrica folii bituminoase dispuse pe podea + in portbagaj, banuiesc ca si loganul are, deci care e insonorizarea mai mare?


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 30 Sep 2009, 11:12
Post #250


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




@Maskatu - ti-au spus mai multi colegi care e faza cu turometrul, nu ai fost atent, se intampla. A insista pe tema asta insa nu e ok.
Iti mai explic si eu: Gradatia turometrului incepe de la 500rpm. Deci prima linie e 500rpm, nu 0. De altfel ai fi putut observa cat de mare e diferenta intre 1000 si 2000 rpm, si ca diferenta intre prima linie si 1000 e jumatate.
Deci ca sa fie ralantiul la 500 rpm cum zici tu ar trebui sa fie la prima linie acul, si nu e.
Ralantiul sta la aproximativ jumatatea distantei intre prima linie (500) si 1000, deci la ~750.

In rest o problema mare la DSN mie mi se pare lipsa de rigiditate a caroseriei. Daca treceam cu masina peste o bordura, peste o denivelare mai mare, astfel incat sa fie o roata pe bordura si cealalta nu simteam cum se torsioneaza toata masina, mai ales in spate. Si de aici pornesc toate zgomotele(evident plasticul tare contribuie si el la asta).
In rest de acord cu observatiile:Ambreiajul hidraulic de la dsn se apasa mai greu si are cursa mai mica decat la Logan, aeroterma la dsn baga aer mult mai putin si scoate zgomot mult mai mare, la directie nu ma pot pronunta, am Logan cu servo si nu am condus dinala chel, insa stiu ca la csetele fara servo existau probleme la inceput, se poate ca Loganul condus de tine sa aiba caseta mai noua, schimbata.

Pentru edificare:
http://img253.imageshack.us/img253/1299/10000277yy.jpg

Bafta!

This post has been edited by Andy_ACS: 30 Sep 2009, 11:15


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 30 Sep 2009, 11:15
Post #251


-


Group: Members
Posts: 22.755
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(dr_mKe @ 29 Sep 2009, 18:03)
iar ce ai facut tu nu prea se numeste antifonare
tocmai ca el a facut antifonare si nu insonorizare ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 30 Sep 2009, 11:33
Post #252


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Mda, am inteles combinatia. Teoretic trebuiau sa inceapa cu ZERO nu cu 500.

La dsn, caroseria este foarte rigida, la gropi, drumuri denivelate, piatra cubica, se simte orice surub care nu este strans bine, sau orice imbinare. Loganul este mult mai adunat, usile se inchid mai bine, bordul este fixat mai bine, etc.

Loganul chel pe care l-am condus are caseta originala si cauciucuri de iarna, si se misca totusi mai usor volanul ca la sn mea care are tot caseta din fabrica + gume all season.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 30 Sep 2009, 11:36
Post #253


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




QUOTE(Maskatu @ 30 Sep 2009, 12:33)

La dsn, caroseria este foarte rigida, la gropi, drumuri denivelate, piatra cubica, se simte orice surub care nu este strans bine, sau orice imbinare.

*



e foarte rigida, mai ales cand o parchezi pe o bordura si nu se mai inchide hayonul (lucru spus de un posesor pe forum).. scartaie toate plasticele in ea pentru ca sunt proaste si prinse aiurea, nu ca e caroseria rigida.
solenza nu degeaba avea ranforsarile alea facute la ultimele versiuni


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 Sep 2009, 11:41
Post #254


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Maskatu @ 29 Sep 2009, 16:50)
Si mai am inca o intrebare: De ce la logan ambreiajul este foarte foarte moale, iar la sn mult mai tare?
*




pentru ca la Supernova este hidraulic ar trebui sa fie mai moale ca la Logan pe cablu, dar l-au facut asa prost incat e invers, iar plasticul ala infect de pe SN nu se poate numii bord, valabil si la aeroterma, fa o comparatie intre AC-ul de la SN clima si cel de pe Logan sa vezi acolo diferente.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 30 Sep 2009, 11:45
Post #255


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Depinde ce intelegem prin rigid smile.gif
Eu zic asa - suspensia la DSN e rigida (tare). arcurile si amortizoarele sunt asa facute incat sa iti scuture pietrele de la rinichi. La senzatia asta contribuie si ampatamentul mai mic ca la Logan (~2.50<~2.63) si rotile mai mici in diametru.
Dar caroseria e fleasca, se torsioneaza, nu sta teapana, se rasuceste. Adica daca o ridici pe cric poti sa ai surpriza ca nu se inchid usile (am patit la a mea). Asta e o chestie grava, de aici decurg multe probleme.

Legat de pornitul de la ZERO la indicatoarele de bord - asa ar fi frumos, dar e chestie de spatiu acolo si de dorinta lor sa nu modifice anumite repere. De exemplu la DSN nu pare sa te fi deranjat ca acul la vitezometru nu pleaca de la ZERO smile.gif E aceeasi chestie.
Pentru edificare: http://images.google.ro/imgres?imgurl=http...sa%3DN%26um%3D1


Bafta!

This post has been edited by Andy_ACS: 30 Sep 2009, 11:48


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 30 Sep 2009, 11:46
Post #256


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




@Artvandelay:
Solenza e chiar ok pe langa sn, tabla ceva mai buna, mai bine izolata si mai bine "inchegata". Eu unul nu mai am probleme cu hayonul dar pot confirma ca atunci cand merg pe drumuri de tara sau cu denivelari, usile se freaca pe chedere din cauza torsionarii haotice a caroseriei care pur si simplu se muleaza dupa gropi si denivelari.

@argon:
inginerii romani deh.... cred ca au terminat studiile la ff.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 Sep 2009, 11:48
Post #257


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




daca motorul si cutia sunt la origine frantuzesti, m-as mira ca actionarea ambreiajului sa fie inventata la noi..iar bordul e ala de Dacia 1310 CN restilizat, aceleasi plastice nasoale.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 30 Sep 2009, 11:55
Post #258


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




ce nu imi place la bordul de dsn, butoanele alea asemanatoare cu cel de care aprinzi si stingi becul in casa bunicii, fara nicio exagerare.. iar sistemul de ventilatie care baga caldura doar prin aeratoarele din centru. la solenza au rezolvat asta


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 30 Sep 2009, 11:56
Post #259


-


Group: Members
Posts: 22.755
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(Andy_ACS @ 30 Sep 2009, 12:45)
Legat de pornitul de la ZERO la indicatoarele de bord - asa ar fi frumos, dar e chestie de spatiu acolo si de dorinta lor sa nu modifice anumite repere. De exemplu la DSN nu pare sa te fi deranjat ca acul la vitezometru nu pleaca de la ZERO smile.gif E aceeasi chestie.
Cu ce va ajuta "chestia" asta?

This post has been edited by IRONICK: 30 Sep 2009, 12:16


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 30 Sep 2009, 12:11
Post #260


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Nu ajuta cu nimic, dar e mai logic si mai estetic asa. Orice indicator ar fi normal sa fie gradat de la zero, ca sa nu mai cada cineva in plasa luata de Maskatu smile.gif

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 30 Sep 2009, 12:18
Post #261


-


Group: Members
Posts: 22.755
Joined: 19 April 05
From: Romania




Mie mi se pare mult mai logic ca gradatia sa fie doar in zona folosita. In felul asta rezolutia cadranului este mai buna.

This post has been edited by IRONICK: 30 Sep 2009, 12:18


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 30 Sep 2009, 12:20
Post #262


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Sunt sigur ca asa au gandit si cei de la dacia cand au gradat turometrul pana la 7000rpm, mai ales la diesel smile.gif

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 30 Sep 2009, 12:24
Post #263


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.688
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Avantaj Logan: Faruri care permit sa vezi ceva si in laterale, nu numai in dreptul lor.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moustache
post 30 Sep 2009, 15:39
Post #264


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 12 July 04
From: Brasov




QUOTE(Maskatu @ 30 Sep 2009, 11:33)
Teoretic trebuiau sa inceapa cu ZERO nu cu 500.
*



Ar fi si foarte util sa inceapa de la zero. Am scoate toti borna de la bobina de inductie si ne-am da mare de genul: la a mea cand dau la demaror invarte cu 30 rpm mai mult decat a lu' vecinu'. Acu serios, la ce ar folosi? Nici la diesel, nici la benzinar nu ai turatie sub 500 decat cand ai motorul oprit si atunci oricum nu mai conteaza.


--------------------
Dacia Solenza Clima - BV-36-MAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 30 Sep 2009, 15:47
Post #265


-


Group: Members
Posts: 22.755
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(Andy_ACS @ 30 Sep 2009, 13:20)
Sunt sigur ca asa au gandit si cei de la dacia cand au gradat turometrul pana la 7000rpm, mai ales la diesel smile.gif
Ok, am inteles. Batman, batman.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gcgeorgescu
post 30 Sep 2009, 22:07
Post #266


Membru


Group: Members
Posts: 923
Joined: 25 December 08
From: Bucuresti




cum spune-am in alt topic aseara am condus logan 1,4.
foarte puturos la fel ca altele le-am condus, dar la restul e ca o straineza mai slabuta.
nu stiam ca loganu are ambreaj pe cablu!!!
loganu e alta masina, alta generatie, e altceva , nu va mai certati . 10412898.gif


--------------------
Renault Fluence 30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonnic53
post 30 Sep 2009, 22:13
Post #267


Membru autentic


Group: Members
Posts: 779
Joined: 18 May 09
From: Vrancea




lasa-ma ca si eu am mers si eram obisnui cu ambreiaju sa ridic o leaca...la logan trebuia sa ridic tot picioru smile.gif)) la inceput cand ai dadeam a 2a se tura dei sareau capacele ( pana mam obisnuit ) oricum e duferenta mare


--------------------
Vw Golf 3 Logan 1.4 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 1 Oct 2009, 09:24
Post #268


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Da mare de tot. Trebuie sa ridici piciorul pana iti dai cu genunchiul in gura biggrin.gif Este enervant mai ales in traficul aglomerat din bucharest, cand trebuie sa apesi ambreiajul o data la 1,5 secunde.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 1 Oct 2009, 09:27
Post #269


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




tocmai ca sa mearga usor au facut cursa lunga, daca dimensionau o anumita parghie mai scurta, ambreiajul avea cursa mai mica dar se apasa cu ambele picioare icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 1 Oct 2009, 09:31
Post #270


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




Pe mine nu ma deranjeaza ca are cursa lunga, ci ca tine foarte sus


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th July 2025 - 02:34
Forum Renault