DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Comutator Carburator GPL, GPL

Fantastik
post 21 Jan 2009, 20:47
Post #1


get rich or die trying...


Group: Members
Posts: 786
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




Salutare ... postez si eu aici pentru ca nu am gasit nimic asemanator pe forum sau cel putin ceva care sa ma ajute .....

Hai sa va zic care este problema... Ieri plecat cu masina dupa-amiza ...pornit normal ... mers normal ... am mers cu masina si am alimentat cu GPL.... toate bune si frumoase... am ajuns intr-o curba si cand am intrat in ea... pa-bam .. motorul se opreste brusc si raman pe sosea cu masina oprita ....pun avariile ... ma uit pe la contacte... la siguranta de la Gpl .. nu are nimic.. dau la cheie nu vrea nici de a dracu sa porneasca.... apas comutatorul pe intermediar si ca sa vezi .. un bazait se aude in COMUTATORUL CARBURATOR... in fine dau pe benzina ... porneste .. dar cu multe trepidatii pentru ca nu este reglata pentru benzina... ma opresc iar pe o straduta .. ma uit pe la toate firele ... fac cateva matanii ... injur printre dinti ... si toate cele necesare ...... nimic.. intr-un final porneste pe GPL.. merg iar cu ea catica KM.. si iar se opreste ...... ma enervez si imi zic ca nu mai merg nicaieri chiar daca aveam o multime de treaba...... si plec spre casa .... parchez masina cu gandul ca de dimineata merg la un electronist sa se uite la Comutator sa vada daca nu cumva este ceva ars in el .... dimineata dau sa plec... si cand colo ... surpriza.... nu mai vrea sa porneasca pe nici un fel de lichid............
Ce sa ii fac... parca nu imi da mana sa dau 120 ron pe un Comutator nou.... si apropos am mai gasit si un fir iesit de la mufa care intra in comutator ..... dar nu cred ca este ala problema pentru ca am reusit sa il indes la locul lui si tot la fel face... cand pun contactul si este pe intermediar sau pe benzina ..... se aude un tacanit continuu.....
Cine ma poate ajuta si pe mine ... sau cine imi poate spune de unde iau un comutator mai ieftin...
Merci.... excl.gif wacko.gif


--------------------
Dacia Super Nova 2002 EUropa
Decat pe jos mai bine cu Dacia....!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 22 Jan 2009, 01:05
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




posibil sa ai o lipitura rece prin el acolo este un montaj electronic sint mai multe cauze , poate fi releele din interior sau chiar butonul defect exista pe undeva la dacia clasic un topic despre instalatiile GPL


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fantastik
post 22 Jan 2009, 10:30
Post #3


get rich or die trying...


Group: Members
Posts: 786
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




da nu stiu ce sa zic....... faza ca m-am enervat asa tare incat nu mai imi vine sa ii fac nimic...
Sa rezolvat... m-am enervat.. dus in masina .. scos comutatorul ....bibilit la fire... bagat firul negru la loc in papuc.. pus la loc comutatorul .. nici nu mai bazaie... si merge si bine ..
Multumesc se poate inchide....

This post has been edited by Fantastik: 22 Jan 2009, 19:15


--------------------
Dacia Super Nova 2002 EUropa
Decat pe jos mai bine cu Dacia....!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 22 Jan 2009, 19:57
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




pe viitor sa verifici daca ai siguranta pe fir la comutator, undeva in compartimentul motor, si de asemenea firul de masa, prins undeva tot pe la motor in tabla. De obicei rugineste si nu mai ai masa.
Bafta!


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fantastik
post 23 Jan 2009, 07:37
Post #5


get rich or die trying...


Group: Members
Posts: 786
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




Stiu de siguranta.... am siguranta pe motor... multumesc de sfat.. wink.gif


--------------------
Dacia Super Nova 2002 EUropa
Decat pe jos mai bine cu Dacia....!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doctoru1980
post 23 Jan 2009, 22:43
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 284
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(Fantastik @ 23 Jan 2009, 08:37)
Stiu de siguranta.... am siguranta pe motor... multumesc de sfat..  wink.gif
*




Salut,

Am avut si eu masina pe GPL si am avut aceeasi problema. Trebuia sa misc mereu de mufa ca sa functioneze. Cand se auzea acel bazait nu mai functiona. Tata a avut si el aceeasi problema si pana la urma comutatorul s-a stricat. Si-a pus altul singur. Era unul de televizor din ala vechi, ca un ac daca mai stiti care avea 3 pozitii. A vandut masina unui prieten si acel comutator functioneaza si astazi. Cand mi-a pus instalatia prin 2001 se cerea 10 euro pe un comutator. Acum a ajuns 120 de lei? Nu-mi vine sa cred.


--------------------
-8861 Logan/1300 2006/1972 - CharlesioNig
https://vgruk.com/ - visit vgruk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fantastik
post 24 Jan 2009, 09:48
Post #7


get rich or die trying...


Group: Members
Posts: 786
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




Da se pare ca astia au vazut ca sunt multe masini pe GPL si au zis de ce sa nu profite si ei de pe urma noastra... cu bazaitul ala o sa rezolv de tot momentan nu mai face dar pentru asigurarea mea o sa il chem pe un prieten de al meu sa imi faca mufa cum trebuie sau daca este nevoie sa schimb mufa... excl.gif


--------------------
Dacia Super Nova 2002 EUropa
Decat pe jos mai bine cu Dacia....!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 24 Jan 2009, 18:49
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(doctoru1980 @ 23 Jan 2009, 22:43)
Salut,

Am avut si eu masina pe GPL si am avut aceeasi problema. Trebuia sa misc mereu de mufa ca sa functioneze. Cand se auzea acel bazait nu mai functiona. Tata a avut si el aceeasi problema si pana la urma comutatorul s-a stricat. Si-a pus altul singur. Era unul de televizor din ala vechi, ca un ac daca mai stiti care avea 3 pozitii. A vandut masina unui prieten si acel comutator functioneaza si astazi. Cand mi-a pus instalatia prin 2001 se cerea 10 euro pe un comutator. Acum a ajuns 120 de lei? Nu-mi vine sa cred.
*


acel comutator are pe linga afisarea nivelului de GPL si rol de protectie in cazul opririi motorului , un circuit electronic sesizeaza acet lucru (prin spira infasurata pe fisa centrala sau firul legat la minusul bobinei de inductie) si inchide supapele de gaz


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danono
post 24 Jan 2009, 20:39
Post #9


Ala care intreaba mult


Group: Members
Posts: 118
Joined: 12 December 07
From: Tg.Mures




Demonteaza comutatorul si refa toate lipiturile.
Am patit aceeasi treaba acum aproape un an de zile cu comutatorul de la instalatie si cand am mers la garantie cu el l-au dat baietii jos si au refacut lipiturile doar. De atunci nu am mai avut nici o problema cu el (instalatia este VOLTRAN)


--------------------
Dacia Duster 2019 - MS-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th July 2025 - 09:40
Forum Renault