problema stergatoare
![]() ![]() ![]() |
problema stergatoare
mecanick_maverick |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
|
||
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|||
Ionut.cta |
![]()
Post
#32
|
![]() Live for everything,Die for nothing Group: Members Posts: 132 Joined: 29 May 10 From: Constanta ![]() |
Intrebare.Poate s-a mai discutat dar nu am stat sa citesc totul [e prea mult ]
Ca sa schimb motorasul de la stergatoare dacia 1310 '93 bord tip "scoica" trebuie sa dau bordul jos? :\ Exista vreo metoda mai rapida de inlocuit? |
--------------------
x
x
x
- CT-01-AFX
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca te chinui un pic si cu scule adecvate reusesti dar posibil sa te rupi la miini
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
lichu |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 18 June 10 ![]() |
Salutare,
Azi cum ploua am pornit stergatoarele la Dacia mea model 1310 1999 bord CN. La inceput au inceput sa se opreasca aiurea stergatoarele (eram pe temporizator). Apoi nu s-au mai miscat deloc. Le-am ridicat de pe parbriz (se oprise ploaia) si am bagat mana la motoras si am miscat nitel de parghii. Am pornit stergatoarele si functionau. Bucuros am plecat la drum. La prima pornire a stergatoarelor s-au dus nitel in jos si acolo au intepenit. Le-am miscat iar si ridicate de pe geam merg bine. Am opus o rezistenta foarte mica cu mana si se opreau iar. Le-am pornit iar si m-am uitat cu lanterna. Am lasat un stergator jos si se auzea motorasul cum merge (eram cu urechea la 20 cm de el) dar mecanismul biela manivela nu se misca. Suspectez ca s-a slabit piulita dintre mecanismul biela manivela si axul motorasului (de fapt reductorului de la motoras). Am pipait cu mana si pare sa fie o piulita pe acolo. Este un pic ingropata si probabil am nevoie de o cheie cu clichet la 90 de grade (sper ca aia sa fie). Azi nu am putut ca ploua si s-a inoptat afara dar maine fac rost de set de chei cu clichet la 90 de grade. Intrebarea mea: de cat e piulita de acolo? (ce cheie sa folosesc?) O poza cu mecanismul cu prinderea de motoras ar fi super. Multumiri anticipate! PS Stau si ma gandesc sa nu fi dat cu mana de piulita a 3 a de prindere a motorasului de suportul de pe masina... This post has been edited by lichu: 28 Jun 2010, 19:53 |
--------------------
Dacia
1310 Bk
1999
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
piulita este de 6 sau 8 , cheie de 10 sau 13
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(lichu @ 28 Jun 2010, 18:52) ... Suspectez ca s-a slabit piulita dintre mecanismul biela manivela si axul motorasului (de fapt reductorului de la motoras). Am pipait cu mana si pare sa fie o piulita pe acolo. Este un pic ingropata si probabil am nevoie de o cheie cu clichet la 90 de grade ... Intrebarea mea: de cat e piulita de acolo? (ce cheie sa folosesc?) O poza cu mecanismul cu prinderea de motoras ar fi super. Multumiri anticipate! PS Stau si ma gandesc sa nu fi dat cu mana de piulita a 3 a de prindere a motorasului de suportul de pe masina... Da , se pare cä ai dat de capätul unui surub din cele 3 ( nu piulite ...) , alea se aflä în adîncituri - chiar dacä poza ce-am gäsit eu e de BMW si suruburile sunt la suprafatä , îti poti face o idee . Si-ar mai fi ceva, pusä la pozitia corectä ( la cap de cursä a motorasului si stergätoarele jos ), biela s-ar afla ca în imagine si nu-ti permite - din cauza tijei de comandä - sä bagi tubularä sau inelarä , doar fixä - si piulita poate fi de M6 (hexagon de 10 ) sau M8 (hexagon de 13 ) , cum spunea si @bygy007 în postul anterior .motoras_02.jpg ( Size: 22.7k ) Number of downloads: 3697 |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
lichu |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 18 June 10 ![]() |
Problema rezolvata cu o cheie fixa de 10 cu o lungime mica (altfel nu prea poti sa strangi piulita). Nu e greu, trebuie numai sa simti ce e pe acolo.
M-a ajutat si urmatoarea schema: ![]() Multumesc pentru ajutor. This post has been edited by lichu: 29 Jun 2010, 19:14 |
--------------------
Dacia
1310 Bk
1999
|
|
Hacker |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Hmm din cate stiam la daciile 1300 si unele modele de 1310 ( primele ) motorasul de la stergator nu avea functia de revenire pentru stergatoare in pozitia 0 prima dacia a mea an 1982 nu avea aceasta functie. Dupa un anumit an, sa introdus si aceasta functie ex: dacia care o am acum 85' are. Functia asta e data de motoras. Temporizarea se face cu ajutrul unui releu, exact ca in schema postata de bygy007.
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
markko |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 8 March 10 ![]() |
salut, stie cineva daca se poate schimba sensul la motorul de la stergatoare ? pentru ca la mine dupa cum am mai spus temporizatorul imi opreste stergatoarele in pozitia de sus a parbrizului, deci cursa incepe prin coborare si nu prin urcare cum ar fi normal .
P.S. - AM MAI SCHIMBAT UN TEMPORIZATOR SI E ACEIASI PROBLEMA ![]() 1 Jul 2010, 16:43: Multumesc pt sfaturi, intradevar problema era de la bieleta, am dat jos ceasurile de bord k sa-mi usurez treaba, tin sa precizez k e vb de un bord CN,si am reusit sa desfac cu o cheie scurta de 10 surubul din capatul axului, dupa care am pozitionat stergatoarele in pozitia corecta , am restrans surubul si treaba a fost rezolvata ... Tin sa mentionez k masina asa am luato eu neumbland la bieleta mororasului pana astazi si cred k dak nu era vremea asta ploioasa mai ramaneau asa mult si bine.... This post has been edited by markko: 1 Jul 2010, 15:43 |
--------------------
dacia 1410
dacia 1410
1999, dacia 1410, bord CN
- bz-02-vft
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(Hacker @ 29 Jun 2010, 22:09) Hmm din cate stiam la daciile 1300 si unele modele de 1310 ( primele ) motorasul de la stergator nu avea functia de revenire pentru stergatoare in pozitia 0 ... Se pare cä faci confuzie cu stropgelu' care nu era din buton ci de la o pompa fixatä jos pe pedalier lîngä ambreiaj , 1310 avea deja manetä cu aceasta functie inclusä . Primul camion ( pe care-l amintesc ) pe care lucra tata era un "carpati" de prin '65 si avea revenire la 0 . Dacia 1100 a apärut putin mai tîrziu, prin '68 ... Sincer , eu n-am întîlnit model de dacia care sá nu aibä revenirea jos a stergätoarelor - si-au trecut prin mîinile mele cîteva mii . PS. Chiar nu väd nici un motiv de a mä înscrie în clubul exclusivist dacia 1100 ( unde e probabil sä nu aibä schema electricä mäcar ) , dar am gäsit aici schema unui automobil din 1958 care are revenire la 0 a stergätorilor , cred cä asta spune tot . |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
Ionut.cta |
![]()
Post
#41
|
![]() Live for everything,Die for nothing Group: Members Posts: 132 Joined: 29 May 10 From: Constanta ![]() |
Revin cu o intrebare
![]() Am inteles de la cineva ca nu motorasul ar fi de vina,nu e ars ci bratele de la stergatoare sunt blocate. Am scos bratele si am observat ca e blocat axul...cum fac sa il misc? Am auzit ceva din interiorul masinii sa incerc ceva..nu am inteles prea multe...ajutor? |
--------------------
x
x
x
- CT-01-AFX
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
care ax??
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Ionut.cta |
![]()
Post
#43
|
![]() Live for everything,Die for nothing Group: Members Posts: 132 Joined: 29 May 10 From: Constanta ![]() |
Cel care invarte bratul stergatorului....L-am numit ax
![]() 6 Jul 2010, 15:54: QUOTE(Ionut.cta @ 6 Jul 2010, 01:17) Cel care invarte bratul stergatorului....L-am numit ax ![]() 06072010.jpg ( Size: 232.87k ) Number of downloads: 3878 Scuzati claritatea ![]() This post has been edited by Ionut.cta: 6 Jul 2010, 15:54 |
--------------------
x
x
x
- CT-01-AFX
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
alea se desfac dar trebuie sa ajungi la ele , cel mai bine le inlocuiesti cu unele noi ca daca s-a blocat odata posibil si pe viitor sa ai probleme, acolo este o bucsa de bronz grafitat ( din acelasi material ca cele de la electromotor) si daca e uzata si intra apa posibil sa se blocheze
This post has been edited by bygy007: 6 Jul 2010, 22:59 Attached thumbnail(s) untitled.JPG ( Size: 76.03k ) Number of downloads: 3621 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
diferitu |
![]() ![]()
Post
#45
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 21 July 10 From: Bucuresti ![]() |
Salut
AM si eu o problema cu stergatoarele. Pur si simplu nu merg. Daca trag de maneta inspre volan imi arunca lichid pe parbriz dar stergatoarele nu pornesc. Mentionez ca masina a stat aproape 2 ani pe loc. Am dat cu degripant pe la incheieturi dar nimic.. Ideea e ca nici motorasul nu zice nimic.. ce pot verifica? Astazi am verificat mufa care intra in motoras, aia cu 4 pini si curent nu am decat la una din mufe cand pun contactul. Sa fie ars motorasul? sau pur si simplu gripat?! |
--------------------
Dacia
1310
1987 | ZaPaKita Galbena
- B 35 ZPK Numai cei ce indraznesc reusesc... Indrazneste sa fii diferit... | www.difeRitu.com
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pai instalatia e simpla , siguranta , maneta motor , incepi ci manta so termini cu motorul , eventual scoti mufa de la motor si vezi daca ajunge ceva acolo
This post has been edited by bygy007: 28 Jul 2010, 14:50 Attached thumbnail(s) schema_fara_temporizator_completa.jpg ( Size: 20.77k ) Number of downloads: 3681 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
diferitu |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 21 July 10 From: Bucuresti ![]() |
Mersy mult ByGy
![]() ![]() Revin cu update dupa ce verific ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1987 | ZaPaKita Galbena
- B 35 ZPK Numai cei ce indraznesc reusesc... Indrazneste sa fii diferit... | www.difeRitu.com
|
|
yon |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina ![]() |
Salut, am si eu mica problema, am montat un temporizator care imi cam face figuri. Am folosit schema postata de colegul de forum mai sus. Problema se pune in felul urmator, atunci cand folosesc stropitorile de parbriz pornesc stergatoarele dar se opresc in diferite pozitii, si nicidecum jos asa cum ar trebui, in schimb daca pornesc si temporizatorul revin jos , asa cum ar trebui. As vrea sa stiu unde este problema, nu ma deranjeaza foarte tare problema deoarece temporizarea functioneaza ok ,dar revenirea stergatoarelor jos atat la actionarea manetei cu temporizatorul oprit cat si la spalarea parbrizului nu.
|
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#49
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Salut prieteni.
Revin si eu cu o problema oarecare asemanatoare cu a colegului de mai sus.Am suspectat ca temporizatorul de pe masina ar fi defect deoarece cand porneam temporizatorul stergatoarele mergeau incontinuu,in consecinta am cumparat altul considerand ca cel initaial era defect.Problema e ca si acesta face exact la fel.Temporizatorul e de tip TP01 produs de Malvina cu potentiometru continuu.In plus daca actionez maneta pt stergatoare,temporizatorul comanda pornirea catorva ture de sters,stregatoarele oprindu-se haotic cu precadere sus.Mentionez ca am verificat maneta pt stergatoare,isi inchide corect toate contactele in toate pozitiile ei.In plus am scos mufa de la temporizator si am facut sunt intre bornele NI si 31b pt a vedea daca stergatoarele se opresc in pozitia de jos,adica daca se automentin prin contactul de cama cand stegatorul se opreste.Cum era de asteptat, se opresc,doar ca se opresc cu 2 cm mai sus fata de situatia cand il opresti manual deci contactul de cama nu e reglat chiar perfect. Se poate sa fie defect noul temporizator,a costat 20 ron,avand in vedere ca vanzatoarea sustinea ca a vandut gramada si ca nu a revenit nimeni sau ar trebui sa suspectez altceva?Ce verificari as putea efectua? Multumesc. This post has been edited by Paulorossi: 29 Jul 2010, 19:39 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
bygy007 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
yon la tine cred ca este o problema de monataj sau pozitionare a camei fata de ansamblul stergatoare, atasez mai jos schema completa cu temporizator
schema_cu_temporizator_completa.jpg ( Size: 75.58k ) Number of downloads: 3786 Paulorossi temporizatorul functioneaza asa : in pozitie repaos exista legatura intre punctele NI si 31b printr-un releu (contactele NI ale releului) cind este pornit temporizatorul inchide pentru citeva secunde (da un impuls ) intre + si 31b suficient cit sa actioneze motorul si sa duca motorul de pe partea izolata a camei, motorul alimentindu-se prin cama contacul releului NI buton motor This post has been edited by bygy007: 29 Jul 2010, 21:29 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
yon |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina ![]() |
Da, asta este schema si am respectat-o in tocmai asa cum este postat de tine, este posibil sa ai dreptate in legatura cu pozitionarea camei. Dar sincer habar nu am cum sa rezolv asta si mai am si bord cn pe masina si ca sa desfac bordul asta e f greu
![]() |
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#52
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 29 Jul 2010, 21:17) Paulorossi temporizatorul functioneaza asa : in pozitie repaos exista legatura intre punctele NI si 31b printr-un releu (contactele NI ale releului) cind este pornit temporizatorul inchide pentru citeva secunde (da un impuls ) intre + si 31b suficient cit sa actioneze motorul si sa duca motorul de pe partea izolata a camei, motorul alimentindu-se prin cama contacul releului NI buton motor Inteleg asta,dar atunci de ce merge incontinuu,si nu face temporizare indiferent de pozitia potentionetrului temporizatorului cand acesta e pornit? |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
bygy007 |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pai daca prinde cama facuta va da un impuls (se va opri motorul 1/2 sec ceea ce tu nu observi
proba la releu o faci asa : alimentezi releul cu + si - pe bornele corespunzatoare si ii dai drumul , el trebuie sa faca : tac....tac ....tac la intervale regulate , la pornire mai rar si spre maxim mai des |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#54
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
OK,o sa-l verific in gol.Daca nu-si face temporizarea inteleg ca e defect?
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
bygy007 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
da , eu asa le-am verificat pe toate ( am mai reparat unele)
![]() |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#56
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Tocmai l-am verifica.Nu functioneaza.Cand il alimentez cupleaza si ramane cuplat indiferent de pozitia potentiometrului.Culmea e ca si celalalt face la fel.
Deci...altul. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(Paulorossi @ 29 Jul 2010, 18:37) ... daca actionez maneta pt stergatoare,temporizatorul comanda pornirea catorva ture de sters,stregatoarele oprindu-se haotic cu precadere sus.Mentionez ca am verificat maneta pt stergatoare,isi inchide corect toate contactele in toate pozitiile ei.In plus am scos mufa de la temporizator si am facut sunt intre bornele NI si 31b pt a vedea daca stergatoarele se opresc in pozitia de jos,adica daca se automentin prin contactul de cama cand stegatorul se opreste.Cum era de asteptat, se opresc,doar ca se opresc cu 2 cm mai sus fata de situatia cand il opresti manual deci contactul de cama nu e reglat chiar perfect. Se poate sa fie defect noul temporizator,a costat 20 ron,avand in vedere ca vanzatoarea sustinea ca a vandut gramada si ca nu a revenit nimeni sau ar trebui sa suspectez altceva?Ce verificari as putea efectua? Multumesc. Salut Paulorossi Dacä tot ai cumpärat alt releu , de ce nu-l desfaci pe vechiu si sä pui o pozä - douä . Schema asta nu e de Malvina , dar poate te ajutä . Oprirea cu 2 cm mai sus nu e vina camei , ai solutia la postul 36 din acest topic ( si la 39 ![]() Eu cred cä vînzätoarea face reclamä mincinoasä ( normal, n-o sä-ti zicä - Ia cu încredere acest releu , pe care l-au mai adus înapoi 4 clienti dar eu sunt convinsä cä e bun , doar e nou ... ![]() Si era vorba de multi bani ... Verificarea releului : Cea mai simplä probä e sä rogi un prieten sä te lase sä scoti mufa de la releul lui - färä a-l demonta - si conectezi al täu în mufä . Mai ieftin si mai edificator nu cred cä existä . Totusi, circuitul de revenire prin releu te-ai convins cä-i defect la cel vechi , cu cel nou mäcar revin jos ? Baftä ! |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
Paulorossi |
![]()
Post
#58
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Multumesc mecanick_maverick,am sa incerc si varianta propusa de tine.Sunt aproape sigur ca e defect.Am desfacut vechiul releu,temporizarea se face printr-un circuit RC cu comanda pe tranzistor si iesire pe releu,dar n-am avut timp sa-l studiez si sa fac masuratori pe placa.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Oltean_Alexander |
![]()
Post
#59
|
58525896 Group: Members Posts: 104 Joined: 8 May 09 From: 125455 ![]() |
QUOTE(mario56 @ 5 Jan 2009, 16:24) salut, am o ploblema cu stergatoarele, nu mai functioneaza in nici un fel. pana acum ceva timp au mers. am observat ca nu mai merg dupa ce am umblat pe la cablurile de sub bord. cum rezolv? unde gasesc motorasu de la stergatoare. vroiam sa dau bordu jos cu totul dar nu stiu daca mai stiu sa il pun inapoi. ce imi recomandati ? e usor de pus bordu inapoi daca il dau jos ? P.S. masina e 1310 din 90' ![]() Verifica siguranta ![]() |
--------------------
6842654
8745874
698426985
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
|
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 07:23 |