Mers "balbaito-trepidat" al motorului, Lla decelerare, dar si la mers constant
![]() ![]() ![]() |
Mers "balbaito-trepidat" al motorului, Lla decelerare, dar si la mers constant
asmodeus_ |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 8 February 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310
1.6 l
- CJ-??-??? Constant compromise... Endless sacrifice...
|
|||
asmodeus_ |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 8 February 05 ![]() |
Pe langa cele de mai sus, poate ar fi indicat sa mentionez ca toate cele descrise se intampla chiar si la peste 1600 de turatii/min. Deci, cu turatiile n-ar trebui sa fie probleme. Sa fie gresit reglate suruburile de la carburator? Amestec, ralanti, aer? Alea cum se regleaza, in caz ca aia e problema? Exista niste parametri pe care ar trebui sa-i iau in considerare, nu-i asa?
|
--------------------
Dacia 1310
1.6 l
- CJ-??-??? Constant compromise... Endless sacrifice...
|
|
Sir_Alex |
![]()
Post
#3
|
![]() Mem Brew fara alcool Group: Members Posts: 443 Joined: 2 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai relantiul trebuie sa fie reglat astfel incat motorul sa poata toarce fara sa se opreasca sau se "gudure" prea tare. Porneste-l si regleaza din surubul ala. Curata jiglerul, pune un ecran de protectie la carburator si vezi sa nu o ineci.
Sfat: mai bine lasa relantiul mai "strans" pana se incalzeste si apoi il mai "desfaci" sa stea la o turatie mai mica. Ulei in cutia de viteze ai? - pentru cealalta problema. P.S. Asa am zis si eu cu aprinderea ca are mici probleme, insa odata ce am schimbat tot delcoul si fisele merge de rupe ![]() ![]() |
--------------------
BMW / Dacia
320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v
2003/2007
- B-XX-TDI Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
|
|
asmodeus_ |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 8 February 05 ![]() |
Peste cateva ore o sa plec la drum cu ea, si o sa merg vreo 100 km, asa ca are timp sa se incalzeasca bine, sa-i pot face si reglajul ralanti-ului cum zice manualul (adica o sa umblu si la surubul de ralanti si la cel de amestec, asa zice manualul ca e cel mai indicat. Pe urma o sa vad cum se comporta. Daca nu, poate schimb si delcoul, am unul nou-nout in trusa de vreo 2 luni.
Merci. O sa revin de indata ce am amanunte.Oricum, pana atunci, accept si alte - eventuale - sugestii. |
--------------------
Dacia 1310
1.6 l
- CJ-??-???
|
|
Ov |
![]()
Post
#5
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
du-te si fa un carbotest.
Vezi daca functioneaza electrovalva care e insurubata in carburator. |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 01:11 |