gaze in capac culbutori, cauzele aparitiei lor si remedierea acestora
![]() ![]() ![]() |
gaze in capac culbutori, cauzele aparitiei lor si remedierea acestora
micri |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|||
Paulorossi |
![]()
Post
#2
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Si mai ales cu se trateaza simptomele
![]() |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
panter1 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
mersul sportiv, apasari mai mult decat este necesar pe pedala de acceleratie, de exemplu esti la deal si nu ai turatia optima, vei apasa pe acceleratie mai mult decat este necesar pentru a mentine viteza de deplasare, face ca gazele sa treaca de segmenti, de acolo in baia de ulei, iar de acolo in capacul culbutorilor unde este preluat inapoi in carburator sau injector pe calea absorbtie aer..
Uleiul este responsabil doar cu uzura motorului, si normal cu cat este mai uzat setul motor cu atat mai multe gaze se intorc in admisie prin ciclul enumerat mai sus... This post has been edited by panter1: 15 Feb 2010, 23:50 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
paul_p |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Gazele apar datorita uzurii ansamblului format segmenti, pistoane, camasi. Solutia este segmentarea sau schimbarea setului motor.
|
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
La cele spuse de paul_p se mai adauga in mica masura uzura ghidurilor supapelor .
|
--------------------
-
-
-
|
|
panter1 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
daca scapa si nu calci tare pe "coada" va scapa mai putin, daca bagi piciorul tare in ea.. va scapa si un motor aproape nou.. sau chiar nou
This post has been edited by panter1: 16 Feb 2010, 00:09 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
un motor nou nu scapa , iti va scoate benzina nearsa pe evacuare caci degeaba ai dai blana daca nu prinde turatie , nici nu are ce sa scoata , eventual sa intre ceva benzina in ulei.
|
--------------------
-
-
-
|
|
panter1 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
un motor nou nu scapa cat sa miroase tare asta este alt ceva.. dar nu inseamna ca nu scapa deloc, iar daca spui ca ajunge benzina in ulei.. crezi ca gazele nu ajung tot prin acelas mod in baie? numai ca gazele se duc in capac iar de acolo mai departe pe drumul lor.. benzina din pacate ramane in ulei.. Segmentii nu sunt perfect rotunzi si etansi oricat de noi ar fi ci au o intrerupere pe ei pentru a putea fi montati pe pistoane.. tocmai pe acolo scapa la motoarele noi si bineinteles muuult mai putin decat la unul uzat, asta stiu sigur de la un mecanic.. pentru ca inital si eu credeam la fel.. dar are dreptate.
De aceia segmentii se asaza cu acea intrerupere in asa fel incat sa nu fie in linie de la toti segmentii pentru a scapa cat mai putin.. This post has been edited by panter1: 16 Feb 2010, 00:19 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Or ce motor are o mica scapare , dar vorbim de ceva normal , nu de scapari mari .
|
--------------------
-
-
-
|
|
panter1 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
![]() |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#11
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Orice motor face gaze de ulei chiar daca e nou.E de la condens.Diferenta fata de unul uzat e ca cel uzat face mai multe gaze si furtunul cu pricina trebuie curatat mai des.De ex. in motorul meu am pus mobil1 15w40 semisintetic,am 7000 km facuti cu el.Nu am completat nici un gram.Nu a scazut nmk nivelul si motorul are 90.000 km si tot trebuie sa curat furtunul de la carter la carbelitor.Asa a fost din totdeauna.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 11:16 |