DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> temperatura motor

tiger_style91
post 24 Aug 2008, 13:14
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 23 May 08




Salut! recent am schinbat garnitura de chiulasa ala breck-ul meu din 92 cu motor de 1,3. Din "greseala" mecanicul mi-a pus o garnitura de 1,4 si la drum lung mi se incinge mmotorul mai mult decat ar trebui(acul e la penultima liniuta). Inca un aspect este cel k de atunci motorul nu mai trage la fel de tare(segmentii sunt schimbati anul trecut). Poate sa fie din cauza garniturii de chiulasa?? Ast sugestii referitoate la cauza defectiunii.


--------------------
dacia 1310 breack 1992
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 24 Aug 2008, 14:09
Post #2


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




Da chiulasa jos urgent si schimba garnitura, pana nu se intampla alte minuni


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
white_wolf
post 28 Aug 2008, 16:09
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 28 August 08




eu am 1.4, garnitura proaspat skimbata (d 1.4), dar acul tot la penultima liniutza sta shi la mine...am inteles k dupa 500 d km trebuie stransa chiulasa din nou...oare din cauza asta sa fie....?


--------------------
dacia 1400 1998 break - vl 02 wov
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 28 Aug 2008, 16:32
Post #4


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




nu asta e cauza...spala circuitul de racire si radiatoru...


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryus_83
post 15 Dec 2008, 23:00
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.067
Joined: 14 April 05
From: Brasov




Salut! Cred ca am o problema cu temperatura motorului. De cateva zile am observat ca nu mai trece de nivelul din poza atasata, fie ca stau in trafic, fie ca ies in afara localitatii. In mod normal statea la 2-3 mm sub linia groasa. Cu ocazia asta vad ca sta si relantiul mai sus(Dacia injectie).. cam pe la 850-900 in loc de 800.

Ce sa aiba?

Edit: Caldura baga mult si bine, la fel ca inainte. smile.gif

This post has been edited by maryus_83: 15 Dec 2008, 23:02

Attached thumbnail(s)
Image076.jpg ( Size: 413.18k ) Number of downloads: 305


--------------------
Dacia/Reno Logan Ambition 1.5 dci 70cp/ Kangoo 1.5dci '08/'12
Don't forget kids... the more you post the bigger your penis is.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATM
post 15 Dec 2008, 23:51
Post #6


1948 Tucker Torpedo


Group: Members
Posts: 596
Joined: 28 December 05
From: Bucuresti




Pt maryus 83 - schimba termostatul. probabil ca turatia ridicata e relantiului ea o influenta a faptului ca motorul nu ajunge sa se incalzeasca la teperatura optima -calculatorul de motor (sau ce-o fi ) stabilind un relanti mai mare.
pt tyger stile, sfatul lui nelu ar trebui sa fie carte sfanta , cat mai repede posibil treci pe garnitura de 1.3, aia de 1.4 are gaurile un picut mai mari si nu etanseaza bine. Eventual zi-i si cateva de dulce mecanicului care ti-a facut bucuria asta, sa ti-o schimbe gratuit. Si dupa aia, uita unde-l gasesti, ca ala de-ncurca garniturile de chiulasa intre ele...numa' mecanic nu poti sa-i zici...
Ca sa stii la ce te poti astepta daca mai mergi cu ea asa...impuscarea noii garnituri...ovalizare chiulasa...apa in ulei sau ulei in apa...bule in vasul expansor...intr-un final apoteotic, gripare motor...oricare din astea pot sa se-ntample daca nu remediezi problema.

This post has been edited by ATM: 15 Dec 2008, 23:52


--------------------
MITSUBISHI COLT Z30-2005
Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 16 Dec 2008, 01:31
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




complet de acord cu colegii de mai sus...daca e de 1.3..pune'i TOT de 1.3(eventual spalare circuit si verificat la aerisire sa nu ai scapari)


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 5 Jan 2009, 20:25
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Salut!

Aceeasi problema ca a lui Marius o am si eu, acul nu se ridica mai sus de primul chenar. Am schimbat termostatul si e tot la fel. Altceva ce sa mai fie... acul sau sonda? Cum verific daca acul e bun, pun firul lui la masa si ce trebuie sa se duca pana sus? smile.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 12 Jan 2009, 00:06
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Am rezolvat, era SONDA...


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th June 2025 - 22:05
Forum Renault