Ajutor incarca prea mult, am schimbat tot in alternator si pe langa
![]() ![]() ![]() |
Ajutor incarca prea mult, am schimbat tot in alternator si pe langa
v_razvan_c |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
-
|
|||
diaconuliviu |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(v_razvan_c @ 3 Feb 2009, 11:29) Nu stiu daca este cablaj, [...] Ciudat, parca am vazut la alte DACIA ca se aprindeau becul ![]() Daca ai spus de chin si modificari, ma las pagubas, asta ar insemna ca implica vreo schema ceva, ceea ce eu urasc ![]() [...] Nu e cablaj; pe "vitrina cu ceasuri" tip CN (aia cu turometru) si parca si pe cea dinainte, cu "ceasuri patrate" exista locasul pt bec, chiar si traseu pe cablajul "imprimat". Numai ca nu e traseu cu fire legat in manunchi, nu se foloseste metoda asta, decit la injectie si la altele la care ceasul lipseste. Pe alternator Dacia ar mai trebui un "triplet" de diode care sa scoata o tensiune apoi becul se leaga printr-o dioda la acea punte si la +contact (Byggy a postat parca o schema pe care am corectat-o ulterior cu un alternator cu semnalizare "prin bec".) |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
v_razvan_c |
![]() ![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Am inteles, credeam insa ca e ceva defect la mine, mai ales ca am ultimul model de ceasuri... Ma gandeam la ceva mai simplu, nu sa fie ceva in plus la alternator...
|
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 08:03 |