DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> problema motor dacia 1.6, presiune ulei 0 si carburator plin de spuma de ulei

ciush
post 10 Jan 2009, 22:22
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 284
Joined: 5 April 08
From: Timisoara, Bocsa




1. Presiunea la ulei e 0 (zero)
2. Carburatorul e imbacsit de ulei
3. masina a circulat asa aprox. 50 Km. (motorul mergea ff prost)
4. am completat cu aprox 2L ulei pe care l-a aruncat afara, dar presiunea tot 0 a fost.

ce naiba s-a bulit? am stat 5 ore in frig la -10 grade si nu mai gandesc limpede
PS. scuzati-mi exprimarea, dar sunt obosit, si plin de draci

Ps.2. dimineata, chiar daca e duminica desfac delcoul sa vad daca nu e uzata rotita care angreneaza pompa de ulei

This post has been edited by ciush: 10 Jan 2009, 22:54


--------------------
dacia logan 1.4 Mpi 2005 laureate - TM 10 ***
Cand ai incercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 11 Jan 2009, 00:27
Post #2


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




tovarase , prima intrebare este pe unde ti-a aruncat uleiul si cea de a doua , de ce sa desfaci delcoul ca daca a aruncat ulei a avut presiune deci pinion bun.


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 11 Jan 2009, 01:36
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




De unde stii ca nu a avut presiune, te-ai luat dupa ceas? Vorba lui mihai, daca nu aveai presiune nu avea ce sa caute ulei afara si mai ales in carburator...


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gino73
post 11 Jan 2009, 07:12
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 18 September 07
From: Galati




Incerca mai intai sa cureti carburatorul foarte bine, apoi mai fa o proba si vezi daca tot asa arunca ulei. Esta posibil ca vreo supapa sa nu inchida bine si sa iti creeze presiune in capacul de la culbutori.


--------------------
Dacia 1410 1989 - GL 29 ADI
[SIZE=7][FONT=Courier][COLOR=red][FONT=Geneva]Tinta: 0 accidente
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciush
post 11 Jan 2009, 08:22
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 284
Joined: 5 April 08
From: Timisoara, Bocsa




uleiul l-a aruncat pe la capacul culbutori, pe la furtunul de gaze care intra in carburator
Da, dupa ceas (cand acceleram crestea foarte putin presiunea, la relanti era zero)
si eu ca prostul, nu m-am gandit sa verific uleiul de pe joja, am dat fuga 30Km pana la primul peco si am luat ulei si am bagat in motor inca 2L
Azi cand se incalzeste putin, merg sa verific cat ulei am in motor.

This post has been edited by ciush: 11 Jan 2009, 08:38


--------------------
dacia logan 1.4 Mpi 2005 laureate - TM 10 ***
Cand ai incercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 11 Jan 2009, 08:54
Post #6


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




pai uleiu ti la bagat pa furtunu ala, din cauza ca ai gaze multe in carter, o scapa compresie pa la vrun piston calumea, ori ca ai pus prea mult...

am un prieten ,caruia ii sare busonu de la ulei , dupa ce da la cheie dimineata,da sa porneasca si il arunca afara, la el,se stie ce are,.mananca ulei cu litru /suta /compresie ff slaba

This post has been edited by ct-03-tvy: 11 Jan 2009, 08:58


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yon
post 11 Jan 2009, 14:52
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 2 February 08
From: slatina




nu te-ai gandit ca poate sonda ta de ulei sa stricat sau era motorul prea rece si implicit uleiul gros si pompa nu putea sa il urce in rampa. daca ai bagat 2 litri de ulei peste cel existent deja este normal sa il arunce pe undeva si cea mai simpla cale este aceasta de la capacul culbutorilor, esti totusi norocos ca putea sa se sparga simeringul de la palier si atunci aveai de munca nu gluma pe frigul asta.
eu iti recomand sa verifici nivelul pe joja si daca este prea mult fa un efort si schimbal de tot (oricum nu cred ca ai tinut cont ce ulei ai bagat peste cel deja existent) si tot o data verifica si sonda(aici este mai greu pt ca nu o poti verifica decat prin inlocuire, ceasul se verifica daca mai merge prin atingerea firului de la sonda de blocul motor si daca se ridica acul la maxim(presiune 6) inseamna ca ceasul nu este stricat) bafta smile.gif


--------------------
Dacia 1310/Supernova 1995/2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciush
post 12 Jan 2009, 10:47
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 284
Joined: 5 April 08
From: Timisoara, Bocsa




Hmm, am scos uleiul (aveam 5.5l in motor) si a pornit, dar nu am presiune la ulei!
am dus-o la mecanic sa verifice linia de ulei (asa a zis el)
a pornit si a mers in 3 pistoane (capac delcou spart si fisurat)
sper, dupa ce schimba capacul si curata carburatorul, sa mearga normal motorul
PS. cand am completat, am pus tot acelasi tip de ulei
ulei am bagat cat trebuie
smile.gif))))

gata:
S-a bulit cuiul pontou si masina a mers asa 50Km(nu stiu cum a reusit sa urce dealuri cu ea inecata). A intrat benzina in baie si din cauza asta nu mai aveam presiune, uleiul era amestecat cu bezina!
acum e ok!
inlocuit cuiul, schimbat ulei, capac delcou si merge brici, blocul motor a scapat intact

Ms. Se poate inchide

This post has been edited by ciush: 12 Jan 2009, 14:32


--------------------
dacia logan 1.4 Mpi 2005 laureate - TM 10 ***
Cand ai incercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th April 2024 - 08:50
Forum Renault