problema motor dacia 1.6, presiune ulei 0 si carburator plin de spuma de ulei
problema motor dacia 1.6, presiune ulei 0 si carburator plin de spuma de ulei
ciush |
10 Jan 2009, 22:22
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 5 April 08 From: Timisoara, Bocsa |
|
||
--------------------
dacia
logan 1.4 Mpi
2005 laureate
- TM 10 *** Cand ai incercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|||
mihai0070 |
11 Jan 2009, 00:27
Post
#2
|
NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti |
tovarase , prima intrebare este pe unde ti-a aruncat uleiul si cea de a doua , de ce sa desfaci delcoul ca daca a aruncat ulei a avut presiune deci pinion bun.
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
v_razvan_c |
11 Jan 2009, 01:36
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 |
De unde stii ca nu a avut presiune, te-ai luat dupa ceas? Vorba lui mihai, daca nu aveai presiune nu avea ce sa caute ulei afara si mai ales in carburator...
|
--------------------
-
-
-
|
|
gino73 |
11 Jan 2009, 07:12
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 18 September 07 From: Galati |
Incerca mai intai sa cureti carburatorul foarte bine, apoi mai fa o proba si vezi daca tot asa arunca ulei. Esta posibil ca vreo supapa sa nu inchida bine si sa iti creeze presiune in capacul de la culbutori.
|
--------------------
Dacia
1410
1989
- GL 29 ADI [SIZE=7][FONT=Courier][COLOR=red][FONT=Geneva]Tinta: 0 accidente
|
|
ciush |
11 Jan 2009, 08:22
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 5 April 08 From: Timisoara, Bocsa |
uleiul l-a aruncat pe la capacul culbutori, pe la furtunul de gaze care intra in carburator
Da, dupa ceas (cand acceleram crestea foarte putin presiunea, la relanti era zero) si eu ca prostul, nu m-am gandit sa verific uleiul de pe joja, am dat fuga 30Km pana la primul peco si am luat ulei si am bagat in motor inca 2L Azi cand se incalzeste putin, merg sa verific cat ulei am in motor. This post has been edited by ciush: 11 Jan 2009, 08:38 |
--------------------
dacia
logan 1.4 Mpi
2005 laureate
- TM 10 *** Cand ai incercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
ct-03-tvy |
11 Jan 2009, 08:54
Post
#6
|
ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 |
pai uleiu ti la bagat pa furtunu ala, din cauza ca ai gaze multe in carter, o scapa compresie pa la vrun piston calumea, ori ca ai pus prea mult...
am un prieten ,caruia ii sare busonu de la ulei , dupa ce da la cheie dimineata,da sa porneasca si il arunca afara, la el,se stie ce are,.mananca ulei cu litru /suta /compresie ff slaba This post has been edited by ct-03-tvy: 11 Jan 2009, 08:58 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
yon |
11 Jan 2009, 14:52
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina |
nu te-ai gandit ca poate sonda ta de ulei sa stricat sau era motorul prea rece si implicit uleiul gros si pompa nu putea sa il urce in rampa. daca ai bagat 2 litri de ulei peste cel existent deja este normal sa il arunce pe undeva si cea mai simpla cale este aceasta de la capacul culbutorilor, esti totusi norocos ca putea sa se sparga simeringul de la palier si atunci aveai de munca nu gluma pe frigul asta.
eu iti recomand sa verifici nivelul pe joja si daca este prea mult fa un efort si schimbal de tot (oricum nu cred ca ai tinut cont ce ulei ai bagat peste cel deja existent) si tot o data verifica si sonda(aici este mai greu pt ca nu o poti verifica decat prin inlocuire, ceasul se verifica daca mai merge prin atingerea firului de la sonda de blocul motor si daca se ridica acul la maxim(presiune 6) inseamna ca ceasul nu este stricat) bafta |
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|
ciush |
12 Jan 2009, 10:47
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 5 April 08 From: Timisoara, Bocsa |
Hmm, am scos uleiul (aveam 5.5l in motor) si a pornit, dar nu am presiune la ulei!
am dus-o la mecanic sa verifice linia de ulei (asa a zis el) a pornit si a mers in 3 pistoane (capac delcou spart si fisurat) sper, dupa ce schimba capacul si curata carburatorul, sa mearga normal motorul PS. cand am completat, am pus tot acelasi tip de ulei ulei am bagat cat trebuie )))) gata: S-a bulit cuiul pontou si masina a mers asa 50Km(nu stiu cum a reusit sa urce dealuri cu ea inecata). A intrat benzina in baie si din cauza asta nu mai aveam presiune, uleiul era amestecat cu bezina! acum e ok! inlocuit cuiul, schimbat ulei, capac delcou si merge brici, blocul motor a scapat intact Ms. Se poate inchide This post has been edited by ciush: 12 Jan 2009, 14:32 |
--------------------
dacia
logan 1.4 Mpi
2005 laureate
- TM 10 *** Cand ai incercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th April 2024 - 08:50 |