Probleme cu logan 1.4 mpi, dupa 100 km/h scade viteza chiar daca o calc
![]() ![]() ![]() |
Probleme cu logan 1.4 mpi, dupa 100 km/h scade viteza chiar daca o calc
sm_fbv |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 27 July 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2004,confort
- TR-03-ZIZ
|
|||
Amedeus |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
Poate trebuie verificat si potentiometrul clapeta. (eventual un corp clapeta de pe alt Logan)
O diagnoza ai incercat? |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
Trei pompe de benzina ai schimbat la sfatul specialistilor?
![]() |
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
driverx |
![]()
Post
#4
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(sm_fbv @ 21 Aug 2009, 09:07) ... Si toate aceste lucruri dupa ce am schimbat regulatoare de presiune, 3 pompe de benzina, si alte componente. Va rog sa ma ajutati in aceasta problema, nu mai stiu ce sa schimb si cum sa fac, astept solutiile voastre. ... Pai, in primul rand, schimba specialistii care se uita la masina ta, nu mai schimba pompele. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
sm_fbv |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 27 July 08 ![]() |
Masina este din 2006, are 40k km.
Am incercat si diagnoza, imi da totul ok, numai ca nu e. Ce rol are acel potentiometru? Eu m-am uitat si la corpul clapeta, stiu ca are un senzor care merge si un fel de cui (plunjer) care nu stiu ce rol are. Precizez ca in oras masina merge perfect, dar cand am sarit peste suta parca se blocheaza ceva, parca ii inchide benzina si desi o tin turata ea pierde din viteza. |
--------------------
Dacia
Solenza
2004,confort
- TR-03-ZIZ
|
|
YRX |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
in treptele inferioare te poti duce in ture sus? (4000-4500).
Sa nu fie distributia sarita de la punct. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#7
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(sm_fbv @ 21 Aug 2009, 09:07) am observat cu stupoare ca mergea in 300-400 ture mai uita-te o data la gradatii si o sa intelegi ca nu ai cum sa vezi asa ceva |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
robbie_ro |
![]()
Post
#8
|
![]() ----------------------- Group: Members Posts: 464 Joined: 25 June 07 ![]() |
QUOTE mai uita-te o data la gradatii si o sa intelegi ca nu ai cum sa vezi asa ceva Las' ca nici cei de la reprezentanta nu sunt mai breji... |
--------------------
Dacia
Logan
2007, Laureate Plus
|
|
sm_fbv |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 27 July 08 ![]() |
In celelalte trepte pot sa urc lejer la 4000-4500 ture (in oras nu am pb), in treapta a cincea peste 100 este problema.
In legatura cu observatia lui IRONICK, ai dreptate, nu pot sa vad, mergea sub 800 ture (dadea sa se opreasca) dar dupa un timp si-a revenit. Am cautat alte topicuri asemanatoare dar nu am gasit, apreciz daca ma ajutati, e o problema grava, nu ii dau de cap. Mersi, |
--------------------
Dacia
Solenza
2004,confort
- TR-03-ZIZ
|
|
teleii07 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 18 February 06 ![]() |
nu patineaza cumva ambreajul !?
|
--------------------
Dacia
1300,
Logan 1.4 ABS+ '07-'16, Lodgy 1.6 8V GPL GFI '16-
- TM
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
QUOTE(sm_fbv @ 21 Aug 2009, 14:16) Ce rol are acel potentiometru? Rolul lui e sa-i transmita ECU pozitia clapetei. Totusi trebuia sa se vada la diagnoza daca el avea ceva probleme. |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
sm_fbv |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 27 July 08 ![]() |
Au aparut date noi la aceasta problema.
A inceput sa imi moara motorul (sa nu mai traga) si pe la 50-60, asta in momentul in care nu mai trage la o viteza peste suta (cum pateam de obicei) si singurul mod de a scapa de aceasta problema este sa opresc si sa repornesc motorul. (dupa care face din nou dupa un timp) Ma gandesc ca in momentul in care opresc si repornesc motorul se reseteaza un senzor ceva, astept sugestii, sunt in mare incurcatura. (m-am bagat intr-o depasire si nu mai tragea motorul). Multumesc anticipat |
--------------------
Dacia
Solenza
2004,confort
- TR-03-ZIZ
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Am avut aceleasi simptome. Schimbat pompa de benzina. S-a rezolvat problema.
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
Bujor Stefan |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Cand e catalizatorul rece, da-i cateva palme sa poti sa auzi daca nu e ceramica rupta prin inauntru.
Nu-l pocni cu altceva, sa nu strici o piesa buna. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6
- B
|
|
sm_fbv |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 27 July 08 ![]() |
Salut din nou,
Sa fie posibil sa imi fi luat teapa cu pompele de benzina? Eu initial ma gandisem la regulatorul de presiune care e in tulumba din rezervor, sub pompa de benzina. Acum ma gandesc ca daca opresc motorul si repornesc isi revine , chiar daca acest lucru este pentru putin timp. Poate este un senzor dat peste cap, care in momentul in care repornesti se reseteaza.Ma voi uita si la catalizator sa vad daca sunt zgomote ciudate. Intre timp daca aveti noutati va rog sa imi spuneti, apreciez orice solutie, poate poate ii dau de cap. Salutari, |
--------------------
Dacia
Solenza
2004,confort
- TR-03-ZIZ
|
|
roland |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Cele 3 pompe le-ai schimbat in service? Sau la vreun mecanic aiurea?
Te duci la service, le spui problema si ei o rezolva. Daca nu merge dupa ce iesi pe poarta te intorci inapoi, lucrarea e in garantie. Daca iti schimba o piesa si face la fel nu iti vor putea lua bani pe ea. |
--------------------
.
.
.
|
|
sm_fbv |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 27 July 08 ![]() |
Salut,
am incercat toate variantele propuse de voi, va multumesc, nu ii dau de cap, daca ma duc cu ea in service probabil o sa ma rupa la bani si nici nu poti fi sigur ca te rezolva pentru ca nu face mereu, si stiti ca atunci cand duci bolnavul la doctor se insanatoseste. Totusi mai astept pareri, solutii, eventual o recomandare pentru un service bun unde sa merg. Mai am si o intrebare in legatura cu diagnoza. Calculatorul stocheaza eroarea data un anumit timp sau trebuie sa fie exploatata masina in aceleasi conditii ca eroarea sa fie depistata? Mersi, |
--------------------
Dacia
Solenza
2004,confort
- TR-03-ZIZ
|
|
klaus |
![]()
Post
#18
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Daca esti convins ca nu e de la pompa de benzina (simptomele o indica vinovata - eu as verifica totusi debitul si presiunea, inclusiv starea conductei pana la rampa), ar trebui sa-ti indrepti atentia catre alte posibile surse, multe deja enuntate (sarita distributia, patinare ambreiaj, catalizator infundat).
Posibil ar fi si o problema pe partea electrica (scanteie slaba) si ar trebui inceput cu schimbarea bujiilor (neconforme la temperatura), a fiselor si apoi verificarea bobinei (daca nu se rezolva pana aici). Duipa care ar urma de verificat cativa senzori (eu ias cumpara din targ si i-as schimba cu totul): presiune atmosferica de pe galeria de admisie, de temperatura aer (tot de pe ghaleria de admisie) si de temperatura apa (de pe chiulasa). Apoi m-as uita la injectoare (inclusiv conexiuni electrice) dar cred ca e mai putin probabil. Si la final as verifica starea compresiei in cilindrii. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
de preferat ar fii sa te duci la un service Dacia, acolo avand piese in magazie au cu ce efectua probe, in final platesti doar piesa cauza , nu pot fii toate defecte si nu ti le pot factura doar fiindca n-au stiut de la inceput ce are. Bafta
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
poe |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 7 June 06 From: Constanta ![]() |
Vin si eu cu o problema asemanatoare, Logan 1.4 MPI al colegului de servici, de cand s-a mai racit afara sau cand este mai umed dimineata sau dupa ploaie, la pornire dimineata nu se tureaza motorul decat pana-n maxim 1500 ture, acest lucru se intampla pana se incalzeste motorul apoi nu mai are nimic toata ziua. Deci efectiv nu se tureaza, nu pot merge cu ea, cu pedala de acceleratie la fund nu merge mai mult de 1200-1500 ture, asta cativa km pana se incalzeste si apoi se comporta normal toata ziua. Are vreo legatura cu umezeala de afara, se umezesc fisele sau ceva de genul?
Am schimbat bujiile acum 3 zile, am crezut ca e de la ele, cu originalele am mers 54000 km, acum am pus NGK BKR6E. Pana la urma motorul 1.4 MPI are 8 sau 16 supape? This post has been edited by poe: 16 Oct 2009, 10:28 |
--------------------
Dacia
Logan Kiss FM, 1.5 dci 85CP
2007
|
|
Solidu |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 27 November 07 From: Pitesti ![]() |
Are 8 supape.
|
--------------------
Renault/Ford
Symbol/Focus
Fidji dCi 70 CP, 2007/ Titanium 1.6 TDCI 2008
- AG-xx-xxx
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
poti incerca de proba cu o bobina de pe alta masina , s-ar putea ca in partea inferioara sa fie fisurata carcasa bobinei si pe acolo sa patrunda umezeala in ea , dupa ce se incalzeste si se evapora condensul spui ca merge bine,
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
poe |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 7 June 06 From: Constanta ![]() |
Multumesc, tocmai voi face o programare la service, oare o da vreo eroare pe tester?
|
--------------------
Dacia
Logan Kiss FM, 1.5 dci 85CP
2007
|
|
poe |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 7 June 06 From: Constanta ![]() |
Am fost la service, nu au gasit nici o eroare, au zis ceva de misfire dar au zis ca nu are nimic, eu intre timp am scos si am bagat mufele de la bobina de inductie, sonda lamda si senzor temperatura si se pare ca masina nu mai are nimic acum, se comporta normal, colegul care a fost cu ea la service a zis ca au umblat aia pe sub ea prin zona distributiei dar nu stie ce i-au facut, masina putea sa faca asa din cauza curelei de alternator care mai scartaia din cand in cand?
Cu toate ca masina nu mai este in garantie nu i-au luat nici un ban pentru testare si ce i-au mai facut, probabil din cauza ca au umblat la distributie mai demult (aveam pierderi de ulei) nu or fi montat ceva bine pe acolo si acum au remediat pe gratis? This post has been edited by poe: 30 Oct 2009, 10:18 |
--------------------
Dacia
Logan Kiss FM, 1.5 dci 85CP
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 04:19 |