probleme turometru, scurt circuit??????
![]() ![]() ![]() |
probleme turometru, scurt circuit??????
gaboru4all |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 186 Joined: 10 December 08 From: Bucuresti/Sector2 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2.1
2008
- IF 11 RDU Cand imi fuge pamantul de sub picioare,ma ambitinonez si fug si eu mai tare!
|
|||
bmf_panzer |
![]()
Post
#2
|
![]() membru tit-tiri Group: Members Posts: 113 Joined: 27 October 08 ![]() |
eu stiu ca se intampla la cn-uri faza cu claxonu
|
--------------------
Dacia
1310
1987 tlx
- B 22 CJP ... luxu' de pe pamant ...
|
|
alin12 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru ce nu mai este incepator Group: Members Posts: 177 Joined: 26 September 08 From: Roman ![]() |
si eu am aceasi problema, doar cu claxonul. se poate remedia?
|
--------------------
VW
Golf 3
1993 1.6 De ce simplu, daca se poate si complicat?
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Da, evitati sa mai folositi claxonul ala.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
alin12 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru ce nu mai este incepator Group: Members Posts: 177 Joined: 26 September 08 From: Roman ![]() |
si daca vreau sa claxonez ce fac? scot capu p geam si strig??
![]() |
--------------------
VW
Golf 3
1993 1.6 De ce simplu, daca se poate si complicat?
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
si mai exact cat de des ai tu nevoie de claxon? La fiecare intersectie cumva?
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
bmf_panzer |
![]()
Post
#7
|
![]() membru tit-tiri Group: Members Posts: 113 Joined: 27 October 08 ![]() |
striga misca da-te in m*&%# m%&* pe geam si sa vezi ce efect o sa aiba... cel putin la fel de bun ca claxonu
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1987 tlx
- B 22 CJP ... luxu' de pe pamant ...
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
tocmai de aia la astia le-as sparge personal claxoanele si le-as dezumfla rotile. Am o problema cu bucurestenii cretini care in intersectie claxoneaza din instinct cand vad semaforul ca se schimba de la galben la verde si apoi se fac mici de tot in scaun si cuminti.
Sau iara l-am mai vazut pe un cretin cu un jeep, de data asta de ilfov care avea masina parcata pe trotuar, da sa plece, iasa pe drum, merge 10 metri si in fata intersectia era blocata iar el claxoneaza repede de 2 ori. Cred ca jeepul lui are prioritate speciala cand vireaza la stanga. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#9
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
turometre prea bune...primesc interferente din partea claxonului si o citesc ca fiind turatie
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
alin12 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru ce nu mai este incepator Group: Members Posts: 177 Joined: 26 September 08 From: Roman ![]() |
oricum ochii mei nu stau in turometru cand apas p claxon, dar vroiam sa nu fie vreo problema, sa nu fie vreun scurt
|
--------------------
VW
Golf 3
1993 1.6 De ce simplu, daca se poate si complicat?
|
|
gaboru4all |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 186 Joined: 10 December 08 From: Bucuresti/Sector2 ![]() |
da si p mn ma enerveaza cretinii kre claxoneaza sa pleci repede...sau knd e un drum unde trebuie sa cedezi trecerea si te claxoneaza sa te bagi ami repede. eu am facut si accident din cauza asta:| eram mai la inceput si m-a claxonat un idiot si yo sa plec repede si nu am mai fst atent si am intrat intr-un logan kre mergea regulamentar;))
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1
2008
- IF 11 RDU Cand imi fuge pamantul de sub picioare,ma ambitinonez si fug si eu mai tare!
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
idiotu avea numar de bucuresti sau ilfov?
![]() |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
trebuie desfacut si reparat (de cineva care stie un pic de electronica), sau inlocuit , daca el este vechi este posibil ca unele piese electronice din componenta lor sa fi pierdut din calitati o schema gasesti aici
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Eu as incerca mai intai cu un condensator montat in paralel pe claxon. Cum este ala de pe alternator.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
didosdoru |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 414 Joined: 2 July 05 ![]() |
Si eu am o mica problema cu turometrul. Cand fac frana de motor turiatia se reduce cu 1000 rpm,iar cand calc acceleratia revine la normal. Treaba asta o face doar cand motorul este rece, dupa aia functionaeza normal. Ce o fi oare?
|
--------------------
Dacia/Opel
Pick-Up/Logan MCV/Astra G
2003/2009/2000
- GL O6 HKV / 53 DGD
|
|
kog |
![]()
Post
#16
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
postez aici ca sa nu mai deschid threaduri aiurea. Intotdeuna cand pornesc Dacia la frig (azi la -14) acul turometrului e peste tot in cadran, bate de la 0 la maxim incontinuu ca nici nu il vad calumea, asa de repede se intoarce. Dupa a doua pornire la 5 minute merge normal. Stiu ca am mai postat problema, dar nu mi- s-a raspuns si chiar nu stiu care e cauza. Problema apare doar cand e foarte frig.
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
bygy007 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
trebuiesc schimbati condesatorii electrolitici din montaj
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
v_razvan_c |
![]() ![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Am SI eu o problema cu turometrul. De curiozitate doar:
-pornesc motorul si se intampla undeori sa se opreasca. acul turometrului ramane pe la 1000RPM; -cand este rece motorul, acul merge greu, parca ar fi incleiat; -dupa ce se incalzeste motorul merge OK turometrul, indica bine, revine si la 0... De ce naiba face asa? E vreun defect sau e normal? |
--------------------
-
-
-
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
posibil ceva mecanic vaselina (cu care e uns axul) groasa sau veche sau se blocheaza , cind se incalzeste inauntru se dilata ceva pe acolo si merge
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
v_razvan_c |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Merci, plauzibil
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 20:39 |