CUMPAR rezervor de dacia pe injecti !
![]() ![]() ![]() |
CUMPAR rezervor de dacia pe injecti !
weed2gf |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 25 March 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1980
- b 36 tsz Dacia 1300 - B 36 TSZ
Dacia 1300 - B 90 WID mint si fur ! jur ! |
|||
SGM.MYKE |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Craiova ![]() |
Daca vrei sa il pui pe masina din semnatura iti trebuie si regulator de presiune pentru ca pompa de injectie iti debiteaza cam 1,8 bar pe cand pompa mecanica debiteaza doar 0,25 bar cum ii dai drumul o sa iti inunde carbul. Oricum trebuie sa ii faci alimentarea printr-un releu de siguranta.
|
--------------------
Honda
Civic
2001- 2.4-230HP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#3
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Probabil nu e vb de motorul de Dacie
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#4
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
ma dar daca pui un robinet foarte foarte putin deschis, cat sa iasa pe o parte doar o.25 bar nu merge ? ca stii vorba aia doar e dacie
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
paladebn |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 19 February 07 ![]() |
Salut pompa de benzina submersibila cu tot cu plutitor o am eu
|
--------------------
dacia break
dacia break
1997
|
|
emircea |
![]()
Post
#6
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(CriSTI68 @ 19 Sep 2008, 19:46) ma dar daca pui un robinet foarte foarte putin deschis, cat sa iasa pe o parte doar o.25 bar nu merge ? ca stii vorba aia doar e dacie ![]() Nu merge. Pompa mecanica iti da cate o 'portie' spre carburator la fiecare rotatie a motorului: mai rar la relanti, mai des in ture, ca e angrenata de axul cu came. De aia merge treaba cu T-ul, variatia de debit/fiecare rotatie e mica si se pastreaza cam la fel de la o rotatie la alta. Cea electrica iti impinge constant benzina, indiferent de regimul motorului. Variatia debitului necesar/rotatie motor e mult prea mare intre 600 si 5.500 rpm. Doar cu un simplu T obtii ca rezultat: - fie-ti da in nas peste ~ 2000 rpm, - fie iti inunda carb-ul la turatii sub 2000. Niciodata nu o sa mearga ok (2000 nu e valoare batuta-n cuie, e un exemplu). Musai regulator de presiune reglabil, cu retur. Am incercat la opelul din semnatura... am scris mai detaliat si in alte post-uri. Regulatorul reglabil a fost singura solutie ok; tot ce depaseste 0,25 bar arunca pe retur. This post has been edited by emircea: 23 Jan 2009, 17:27 |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th July 2025 - 12:39 |