consum Solenza, si nu numai...
consum Solenza, si nu numai...
Marius_Jay |
21 Jul 2010, 16:21
Post
#2851
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 8 February 10 From: Galati |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2003-Scala Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
|
|||
ramsen |
21 Jul 2010, 20:39
Post
#2852
|
My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES |
explicate mai bine...cum cind ajungi pe rosu si bagi benzina full intra decit 35 litri?????si pe ce motiv te judeci cu service-ul respectiv...ca ti-au curatat injectoarele si ti-au bulit oringurile de la ele???alea se schimba frate
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
Marius_Jay |
21 Jul 2010, 22:56
Post
#2853
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 8 February 10 From: Galati |
Ramsen, am spus ceva de oringuri? de ce te bagi in seama degeaba? Mi-au stricat scaunele de la injectoare. Asta iti suna cunoscut? sau vrei sa iti explic si din ce e compus un injector?
daca te ajuta: http://www.tapiaenterprise.com/valve.jpg ->Pintle HEAD and SEAT. Legat de consum.Era vb de 37 litri, dupa KM buni dupa ce mi s-a aprins becul din bord. m-au facut inteles acum? Si hai sa terminam cu OFF-topicul. This post has been edited by Marius_Jay: 21 Jul 2010, 22:56 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-Scala Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
|
|
ramsen |
22 Jul 2010, 15:59
Post
#2854
|
My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES |
ma rpg...la ce spui tu scaun injector...cum este poza de mi-ai aratat-o spune-mi si mie care este ala scaun injector...sa nu mor prost...sau te referi cumva la partea galeriei de admisie unde intra injectorul sau la rampa injector...esti primul pe care il aud la injuector solenza benzina de scaun...ma rog tu stii mai bine ce ai
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
Marius_Jay |
22 Jul 2010, 16:35
Post
#2855
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 8 February 10 From: Galati |
Injectorul este format in mare din 4 componente principale(sunt mult mai multe elemente componente la un injector), electromagnet, bobina, cui, si scaunul cuiului. in momentul in care nu trebuie sa dea benzina in capul pistonului, cuiul sta lipit de scaun astfel nelasand benzina sa cada. in momentul in care trebuie sa dea benzina cu ajutorul electromagnetului se departeaza cuiul de scaun.Prin acel spatiu se duce benzina in capul pistonului.
SPOR. scuza-ma de comportamentul de ieri. Eram putin nervos dupa constatarile de la service. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-Scala Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
|
|
ramsen |
22 Jul 2010, 16:43
Post
#2856
|
My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES |
pai si nu inteleg ce au cautat ei acolo sa umble...asa de batuti in cap au fost mecaniciii???
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
Marius_Jay |
22 Jul 2010, 21:16
Post
#2857
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 8 February 10 From: Galati |
Ramsen la asta nu pot sa iti raspund. Dar nu cred ca s-a umblat la ele, ci mai mult consider ca solutia folosita mi-a atacat acel scaun al injectoarelor.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003-Scala Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
|
|
ramsen |
22 Jul 2010, 21:25
Post
#2858
|
My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES |
daca au folosit solutie de care se foloseste si pe la mine prin service-urile renumite atunci este ca o frectie la un picior de lemn...eu zic ca ei au folosit cumva lichid de frina si ala este periculos la injectoare...de fratele meu cind eu spun ca sint multumit de aditivul de curatat injectoarele Metabond nu m-a crezut nimeni...nu ai ce sa le mai faci si de la ele este si consumul mare...trebuiesc schimbate
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
extasy_myhay |
23 Jul 2010, 10:33
Post
#2859
|
un pitic intr-o lume mare Group: Members Posts: 282 Joined: 11 May 08 From: Bucuresti |
[quote=marius80_eugen,21 Jul 2010, 02:06]
Ia mai masoara tu o data greutatea aia din portbagaj ! Ce ai bagat tu de 200 kg in postbagaj , chinezi transati ? Ca toate bagajele de concediu a 2 familii erau cam 55 kg , portbagaj full si luneta plina ! 5 x media de 65 kg = 325 kg + 200 = 525 kg . Ori voi erati 3 la kil si 2 la metru , ori cantarirea s-a facut pe Luna ( unde atractia gravitationala ... bla .. bla ) . Greutatea maxima admisa in masina este SUB 400 kg , peste 400 deja ai ceva probleme cu franele , acceleratia , ai ocazia sa simti cum patineaza ambreiajul ... Viteza medie nici Constanta - Bucuresti nu o poti avea in timpul zilei 87 km/h , iar traseul tau este prin multe localitati . Consumul de 6,7 % este valabil daca scazi greutatea la maxim 400 kg in total , bagi viteza medie la 70 si atunci mai discutam . Ca sfat : nu folosi pastilele din nickname inainte sa scrii pe aceste topicuri , iti scade credibilitatea ! daca tot esti asa curios ce aveam in portbagaj pot sa iti spun ca aveam bauturi bahice (vin si tuica) la capitolul medie de viteza daca m-a mintit cb-ul mint si eu acelasi lucru este valabil si la consum iar la drumul spre litoral sa stii ca am scos medie de 72km/h si consum de 6.8l% |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort sporit chiar spre scala
- B XX HWO
|
|
marius80_eugen |
23 Jul 2010, 10:50
Post
#2860
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti |
QUOTE(ramsen @ 22 Jul 2010, 21:25) daca au folosit solutie de care se foloseste si pe la mine prin service-urile renumite atunci este ca o frectie la un picior de lemn...eu zic ca ei au folosit cumva lichid de frina si ala este periculos la injectoare...de fratele meu cind eu spun ca sint multumit de aditivul de curatat injectoarele Metabond nu m-a crezut nimeni...nu ai ce sa le mai faci si de la ele este si consumul mare...trebuiesc schimbate Ramsen se discuta de multi ani de multe alte produse pentru curatat / intretinut injectoarele . Eu folosesc o solutie nemteasca si de la LiquiMoly , dar pun numia cate jumatate din doza . Se stia de multi ani ca este o idee proasta sa te duci la firme care sa umble direct la injectoare pe diferite standuri de curatare cu substante dubioase si cu toate astea , colegul s-a riscat si s-a dus . Ca statistica nici 20% din persoanele care au incercat curatare pe banc de curatare nu au fsot multumite , pentru ca ori s-au dus de tot injectoarele , ori consuma prea mult apoi , ori nu s-au curatat si nu este mare diferenta ... Daca ar fi folosit la intervale regulate aditivi si substante de curatare si vara si iarna si chair substante de curatare a rezervorului , nu s-ar fi ajuns in situatiile astea . Apoi mai baga si benzina de pe nu situ unde si se mira ca de ce nu merge bine masina . Cati bani dai pe manopera de curatare cu riscurile aferente iti cumparai aditivi 2 ani fara nici o problema si iti zboara si masina cand iesi din localitate . Marius_Jay - ai mers sa faci o expertiza tehnica asupra injectoarele la vre-un service Dacia si in urma careia sa rezulte ca injectoarele au fost afectate de acea curatare ? Se stie ca multe service-uri folosesc ori substante prea puternice care afecteaza injectorul si anumite componente de plastic sau materiale mai sensibile alea lui sau perioada de timp in care se face curatarea nu este cea corecta Daca nu faci o expertiza LEGALA , restul este timp pierdut ! Bafta ! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Marius_Jay |
23 Jul 2010, 11:54
Post
#2861
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 8 February 10 From: Galati |
la aceasta expertiza lucrez in acest moment.
Am folosit solutie de curatat injectoarele, insa dupa o problema cauzata tot de un service (mi s-a rupt cureaua de distributie la 2000 km dupa ce a fost schimbata), dupa ce mi-am refacut distributia, acel service mi-au zis ca injectoarele trebuiesc curatate, pt ca motorul avea un tremurat ciudat. Pana la aceasta problemaa fost perfect.. de atunci numai belele cu ea. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-Scala Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
|
|
ramsen |
23 Jul 2010, 12:38
Post
#2862
|
My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES |
Marius...nu are nimik ca am reamintit de aditivi pentru injectoare...cine stie poate cineva incepator nu mai sta sa caute pe topic asa ceva si gaseste mai repede...multumesc ptr observatie
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
besche |
23 Jul 2010, 16:30
Post
#2863
|
Besche Group: Members Posts: 227 Joined: 14 March 10 From: Constanta |
Baietii de la Dacia ,recomanda ca macar la 3 luni sa se faca un plin cu Efix ,cica e buna benzina pentru curatat sistemul de injectie ,datorita aditivilor din ea
|
--------------------
Renault
Clio
2005 Authentique
- CT - 31-AIS Tunez tunuri
|
|
ramsen |
23 Jul 2010, 21:53
Post
#2864
|
My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES |
care EFIX frate ca nu mai exista benzina din aia cu aditiv in ea ca acum 3 ani cind mi-am curatat eu injectoarele...acum cica este una Alto
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
sabinmq |
24 Jul 2010, 17:51
Post
#2865
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 22 March 07 |
Salut,
din cate stiu eu de-a lungul timpului, in ultimii 2 ani am mai facut plinul de la Rompetrol cu Efix 95 si cu Alto 101. Cu Alto se pare ca merge mai bine dar prefer amestec 75% benzina de 95 si restul, 25%, Alto sau Petrom 99. Periodic (odata pe an fac un drum dus intors de circa 1200km) la un drum lung, aproximativ 500 km, folosesc aditiv de curatat injectoare 2+2 sau Casite, un bidon la un plin si pana acum, circa 100000 km, nu am avut nici o problema cu injectoarele si nici cu catalizatorul. In general merg la consum , deci mai batraneste. This post has been edited by sabinmq: 24 Jul 2010, 17:54 |
--------------------
dacia
solenza clima
2003 exista teorii infirmate de experimente dar niciodata experimentele nu pot fi infirmatate de teorie
"Atitudinea conteaza!!!" |
|
djasu82 |
24 Jul 2010, 19:31
Post
#2866
|
MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... |
QUOTE(marius80_eugen @ 23 Jul 2010, 11:50) Ramsen se discuta de multi ani de multe alte produse pentru curatat / intretinut injectoarele . Eu folosesc o solutie nemteasca si de la LiquiMoly , dar pun numia cate jumatate din doza . Se stia de multi ani ca este o idee proasta sa te duci la firme care sa umble direct la injectoare pe diferite standuri de curatare cu substante dubioase si cu toate astea , colegul s-a riscat si s-a dus . Ca statistica nici 20% din persoanele care au incercat curatare pe banc de curatare nu au fsot multumite , pentru ca ori s-au dus de tot injectoarele , ori consuma prea mult apoi , ori nu s-au curatat si nu este mare diferenta ... Daca ar fi folosit la intervale regulate aditivi si substante de curatare si vara si iarna si chair substante de curatare a rezervorului , nu s-ar fi ajuns in situatiile astea . Apoi mai baga si benzina de pe nu situ unde si se mira ca de ce nu merge bine masina . Cati bani dai pe manopera de curatare cu riscurile aferente iti cumparai aditivi 2 ani fara nici o problema si iti zboara si masina cand iesi din localitate . Marius_Jay - ai mers sa faci o expertiza tehnica asupra injectoarele la vre-un service Dacia si in urma careia sa rezulte ca injectoarele au fost afectate de acea curatare ? Se stie ca multe service-uri folosesc ori substante prea puternice care afecteaza injectorul si anumite componente de plastic sau materiale mai sensibile alea lui sau perioada de timp in care se face curatarea nu este cea corecta Daca nu faci o expertiza LEGALA , restul este timp pierdut ! Bafta ! Metabondul e facut de romani din cate stiu adica de un roman si are mai multe produse pentru ungere pentru curatare injectoare etc. Nu v-am recomandat sa bagati injectoarele pe stati de ultrasunete de aceea am sustinut cand un tip isi facea reclama ... riscul e in scrut timp sa apara probleme la bobina din injectoare. Eu si alti colegi am recomandat sa se dea jos fiecare injector si cu alimentarea de la baterie iar cu ajutorul unui spray degripant se poate curata frumos un injector. Vedeti ca pe timpul veri nu se recomanda benzenuri cu co mai mare de 95. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
marius80_eugen |
27 Jul 2010, 22:20
Post
#2867
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti |
QUOTE(besche @ 23 Jul 2010, 16:30) Baietii de la Dacia ,recomanda ca macar la 3 luni sa se faca un plin cu Efix ,cica e buna benzina pentru curatat sistemul de injectie ,datorita aditivilor din ea djasu82 - nu te-am citat , nu avea rost sa bagi citat tot postul meu ... besche - sa bage numai ei din aia . E reclama pe fata . Daca erau ingineri sau cel putin profesionisti iti recomandau un produs facut de o firma decenta , care numai asta face , nu sa bagi benzina si gata . Indiferent cum prinzi la pompa acea benzina , NU se compara cu un aditiv decent pus intr-o benzina sa spunem normala ! Se stie ca acea benzina era bine facuta la inceput , cand cu reclama la TV si apoi normal , ca orice produs din Romania cu reclama , se prosteste , se "boteaza" si gata , romanasul isi ia teapa . Aditivi au toate "benzinele" de peste tot , ce se simte la motor este calitatea si CO-ul . Citeste si pe alte topicuri ca asa cum multi spun doar ca merge ok masina , multi au spus si ca au avut probleme cu masina dupa ce au folosit acea benzina . Eu bag NUMAI de la Mol , la cateva plinuri si un aditiv si nu numai ca nu am nici o problema , dar motorul merge foarte bine de multi ani . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
sky79ct |
28 Jul 2010, 20:59
Post
#2868
|
Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 27 November 07 |
Nu stiu unde are rafinarie Mol, dar sa stii ca benzina Efix chiar are aditiv in ea si acu se lucreaza la schimbarea unui reactor de putere mai mare in vederea obtineri benzinei Euro5 si e destul de costisitoare operatia.
Chiar daca lucrez la Rompetrol nu alimentez mereu de acolo. Pot sa va spun ca acel aditiv pus intr-un carburator l-a albit mai tare ca atunci cand venise din fabrica. Eu alimentez cu Petrom95 si din primavara pot spune ca au umblat la calitatea benzinei. De 4 ani de cand am masina mereu in concediu am bagat Efix95 si masina a mers super. |
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
- CT xx SKY
|
|
alprazolam_2002 |
1 Aug 2010, 13:56
Post
#2869
|
Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 12 February 09 From: galati |
metabond NU e facut de romani,e facut in germania.un flacon de aditiv 250ml trateaza cam 500-600 de litri de benzina.la un rezervor folosesc 20 de ml.e foarte eficient si rentabil pt 100 ron.avand in vedere ca slz nu are filtru de benzina ca la dsn,este indicat sa folosim aditivi preventiv.
|
--------------------
dacia
supernova/solenza
clima/rapsodie
- GL-06-YIV/GL-..-...
|
|
ramsen |
1 Aug 2010, 14:50
Post
#2870
|
My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES |
eu am folosit deja acum 2 ani si sint super multumit de el...mai am si acum din flaconul pe care l-am cumparat atunci...
1 Aug 2010, 14:53: nu bag toate rahaturile de aditivi de benzina sa imi stric injectoarele...asta mi s-a recomandat ca a fi cel mai bun si din asta am folosit...recomand cu incredere acest aditiv de benzina care pe linga functia de aditiv curata si sistemul de injectie al masini...o mare atentie este pe care vo spun cind bagati aditiv in benzina recomand vreo 50 km de forja la masina...un drum nu mers prin oras ca este egal cu zero mersul prin oras si aditiv in rezervor...eu cind am pus prima data am plecat pe A1 pina la km 80 de la Pitesti spre Bucuresti...a 2 zi am plecat la tara ...nu cum a facut un prieten i-am pus si lui si a stat prin Pitesti cu loganul de a infundat injectoarele...deci tineti cont si de ce recomand eu ca am incercat asa ceva...bafta This post has been edited by ramsen: 1 Aug 2010, 14:53 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
misu78 |
1 Aug 2010, 17:43
Post
#2871
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 19 May 08 From: voluntari |
Nu mutam noi mai bine la cafenea?
Eu nu mai pot de ras! Voi cititi ce scrieti? |
--------------------
Ford
Focus
2015
- IF-44-VOI Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal! |
|
ramsen |
1 Aug 2010, 20:45
Post
#2872
|
My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES |
dar care este treaba colegule...ce nu intelegi ce scriem noi aici...fiecare isi da cu parerea cum stie mai bine si cum a invatat din propria lui experientza...ok...sau tu nu stii bine sa citesti si citesti printre rinduri???
deci fiecare face ce vrea la masina lui si isi baga ce vrea in ea...fiecare isi foloseste masina cum vrea el...daca mie imi place motorul cum merge cu benzina Petrom 99 + de aia bag ...daca vreau sa ii bag ulei ELF 5 w 40 din asta bag...ok...nu ma poate contrazice nimeni ca este sau nu bun...ma rog tu stii ce ai vrut sa spui acolo |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
Marius_Jay |
2 Aug 2010, 11:15
Post
#2873
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 8 February 10 From: Galati |
Galati->Constanta->Costinesti->Navodari->Galati
7%, dar pe toata distanta Costinesti->Navodari->Galati, am avut A.C. pornit, plus pe alte portiuni. (au fost 485 km in total, din care vreo 300 cu aerul conditionat pornit) |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-Scala Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
|
|
rratzoiusexos |
24 Aug 2010, 16:56
Post
#2874
|
Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 4 June 08 |
mizil-ph-ploiesti-bucuresti-giurgiu-ruse-razgrad-shumen-varna-nessebar si retur 7l/100km,4 oameni,aer non stop,bagaje full,viteza medie cb 70km/h.benzina petrom 99
1000 km parcursi |
--------------------
Dacia
1307/Solenza/Duster
.
- B-xx-xxx
|
|
Marius_Jay |
24 Aug 2010, 22:52
Post
#2875
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 8 February 10 From: Galati |
Galati - Curtea de Arges - 5.7%
Curtea de Arges - Sibiu - 6.5 % (prin Transfagarasan) Sibiu - Galati - 5.5 % total 1200km, si am consumat 72l 2 persoane, cu AC pe portiuni.(20-30%) |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-Scala Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
|
|
ramsen |
25 Aug 2010, 21:10
Post
#2876
|
My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES |
ai trecut prin Pitesti si nu m-ai sunat?????????? sa iti fie rusine...bun consumul
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
Marius_Jay |
25 Aug 2010, 23:03
Post
#2877
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 8 February 10 From: Galati |
, eram in criza de timp, Trebuia sa ajung la Capatineni pana la ora 6. Si am plecat de acasa pe la 10, si am stat vreo 4 ore prin Curtea de arges..
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003-Scala Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
|
|
sabinmq |
26 Aug 2010, 20:37
Post
#2878
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 22 March 07 |
Salut,
Pitesti-Targoviste-Ploiesti-Buzau-Roman: 424.2 km (pe jurnalier) consum 21.42 litri. Facut plinul la plecare din Pitesti, ora 1,01 si facut plinul la sosire in Roman (ora 8,24) - cu Efix 95. Doua persoane, aprox 160 kg + bagaj. Aprox 5.05 l/100 km. Pauza popas Tamboiesti circa 30-35 minute. Roman-Suceava si ceva prin imprejurimi, 2 persoane fara bagaj, 131.5 km facut plinul cu Efix 95 la Suceava (Rompetrol langa Metro) - 6.39 litri. Consum aprox. 4.86 l/100 km. Intors la Falticeni, plimbat prin zona, si pe drumuri neasfaltate (de tara aprox 40km), cateodata numai cu a II-a, 4 persoane, aer conditionat folosit rar, inclusiv intors la Roman - 269.7 km. Alimentat Efix la plin - 15.45 litri. Consum 5.73 l/100km. De la Roman la Pitesti pe acelasi traseu de mai sus, 2 persoane cu bagaj si provizii, mers si prin oras (aprox 90 km) - 505.9km. Alimentat Petrom 95 - 26.65 litri. Consum aprox. 5.27 l/100km. Drumul de dus si intros am mers noaptea, batraneste, schimbat la 2500 ture, respectat limitele de viteza ca nu sunt bani de amenzi. La fiecare plin am resetat jurnalierul si am notat datele pe bonuri de benzina. Inainte de plecare schimbat kit distributie, pompa de apa, simeringul de la distributie, uleiul la motor si filtrele: de ulei si de aer. This post has been edited by sabinmq: 26 Aug 2010, 20:38 |
--------------------
dacia
solenza clima
2003 exista teorii infirmate de experimente dar niciodata experimentele nu pot fi infirmatate de teorie
"Atitudinea conteaza!!!" |
|
Marius_Jay |
26 Aug 2010, 21:59
Post
#2879
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 8 February 10 From: Galati |
bravo... Foate bun consumul.. Din cand in cand mai mergi si tu macar 100 de km mai turat... sa nu cumva sa ai probleme cu injectoarele sau alte de astea.. SPOR.. si la cati mai multi km fara incidente.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003-Scala Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
|
|
uragan |
27 Aug 2010, 09:56
Post
#2880
|
Membru Dacia Club ! Group: Members Posts: 327 Joined: 9 July 09 |
Pitesti - Valcea - Sibiu - Deva - Arad - Nadlac - Budapesta si retur pana in Pitesti , consum nu numai indicat de ceasurile de bord dar plin pe plin am scos un 5,4 % , am mers numai noaptea si la dus si la intors si am gasit o gramada de camioane pe drum , cel mai mult am accelerat in depasiri , nu am depasit 130 km / h , repet viteza asta numai in depasiri .
|
--------------------
Dacia
Solenza
2005 E4 , Clima
- AG ** DYN Be the one , Not Anyone !
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st September 2024 - 21:23 |