1.2 16 v, cunoasteti caracteristicile lui?
![]() ![]() ![]() |
1.2 16 v, cunoasteti caracteristicile lui?
slider2 |
![]()
Post
#121
|
||
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
|
||
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|||
aphophis |
![]()
Post
#122
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
QUOTE(daciafan @ 19 Jan 2009, 17:41) pai hai sa vedem: - urlau multi ca se pun motoare de pe vremea lui pazvante pe dacia. 1.2-ul asta cred ca e o tzara mai nou - taxe mai mici in anumite tari , posibilitatea de a intra in anumite programe gen rabla (si prin taxe mai mici, cred ca sunt diferente destul de mari, dpdv al sumelor datorate inclusiv dpdv al codoului) - cel mai probabil va fi trecut mult mai usor ca 1.4-ul la euro5 - poate o cutie de viteze mai bine etajata, ca sa poata exploata motorul corect.. btw ce cutii merg cu 1.2-ul asta pe renault si cum sunt ele? This post has been edited by aphophis: 19 Jan 2009, 20:16 |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
slider2 |
![]()
Post
#123
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
de acord cu aphophis. 1.2 16v e un pas inainte pentru dacia, e un motor mai nou si mai modern decat 1.4 8v.
pana la urma daca stai sa te gandesti un pic, nici skoda n-a fost asa apreciat de la inceputul mariajului cu vag. primele etape ale skoda sub tutela vag au fost daca nu ma insel skoda favorit si forman. felicia a starnit ceva interes si apoi octavia. e oarecum aceeasi traiectorie pe care e si dacia. primele 2 modele dupa mariajul cu renault, supernova si solenza, au fost destul de bune. acum logan si sandero chiar se bucura de succes atat pe plan intern cat si extern. This post has been edited by slider2: 19 Jan 2009, 21:05 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
BAD_MF |
![]()
Post
#124
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 9 May 05 From: Iasi ![]() |
Este tehnologie mai nou asta e clar. Dar un adevarat pas inainte ar fi fost 1.4 16v. Dar probabil din motive de marketing nu va fi pus prea curand.
|
--------------------
Seat leon FR
1.8 TURBO
2003
- IS-xx-COD 9.5j 255/35R18>>8.5J 225/40R18 PORSCHE CHROME WHEELS
|
|
slider2 |
![]()
Post
#125
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(BAD_MF @ 19 Jan 2009, 21:04) Este tehnologie mai nou asta e clar. Dar un adevarat pas inainte ar fi fost 1.4 16v. Dar probabil din motive de marketing nu va fi pus prea curand. 1.4 16v daca ar fi inlocuit 1.4 8v ar fi fost foarte bine, dar atunci ce s-ar fi intamplat cu 1.6 mpi?? iar in aceasta situatie trebuiau sa creasca pretul la 1.4 16v, ceea nu e bine. daca va fi introdus si 1.4 16v, acesta mai mult ca sigur va inlocui 1.6mpi. cum am mai spus intr-un al post, poate 1.2 16v este drumul spre alte motorizari mai bune, mai fiabile, mai moderne, de exemplu 1.4 16v. This post has been edited by slider2: 19 Jan 2009, 21:07 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
aphophis |
![]()
Post
#126
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
poate dupa ce va trece renault pe motoare tce.. e logic de altfel, pentru ca altfel se canibalizeaza loganul cu clio-ul..
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
slider2 |
![]()
Post
#127
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(aphophis @ 19 Jan 2009, 21:10) poate dupa ce va trece renault pe motoare tce.. e logic de altfel, pentru ca altfel se canibalizeaza loganul cu clio-ul.. cred ca te refereai la symbol. eu zic ca oricum se cam canibalizeaza. singurele avantaje ale symbolului sunt dupa mine, anumite dotari in plus (clima de exemplu) si motorul 1.4 16v comparativ cu 1.6mpi. pe de alta parte loganul este mai spatios, mai aratos, si mai ieftin. sandero s-ar putea canibaliza cu clio, dar si acolo momentan situatia e cam aceeasi de mai sus, mai putin faza cu "aratos", unde situatia este inversa, clio fiind mai frumusel. This post has been edited by slider2: 19 Jan 2009, 21:18 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
bogdan_dsn |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 730 Joined: 14 September 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Unii vad ca spun pe aici ca, cu un motor de 1.2 nu poti sa mergi in afara din cauza performatelor. Sa stiti ca va inselati putin pentru ca motorul acesta e ok si pe autostrada pentru un mers decent cu o viteza de croaziera de 120-130(cel putin in Serbia, Macedonia si Grecia 120km/h era limita) si niciodata nu am fost dezamagit de motor. Da, e adevarat ca uneori se simte nevoia de niste caluti in plus in unele depasiri, dar daca vad ca nu pot depasi nu ma bag ca 5 minute in plus sau in minus sunt tot una. Eu zic o parere de unul care are Fabia de 1.2, dar cred ca motoarele vor fi asemanatoare. Cel putin la fabia cutia de viteze are rapoartele scurte nu asa de lungi ca la Logan, dar eu zic ca merita si un Sandero de 1.2.
|
--------------------
Kia
Ceed SW 1.4 TGDI
2020
|
|
IsNa |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
Bogdane, lasa-i pe reisarii astia de tinichea, ca nu-i poti convinge. Ei cred ca puterea motorului suplineste slabiciunea intelectului.
Eu unul nu vad ce ai cauta in depasirea unui tir pe un drum ingust la peste 100Km/h in urcare unde nu ai vizibilitate, nici daca ai avea 400CP. Cu sotia in dreapta si copii in spate? I-as pune pe toti sa povesteasca cateva ore cu unul din multii "soferi grozavi" din Romania care si-au omorat familiile asa. In fine, tu pazeste-te de ei, noi (cu Fabiutzele noastre ![]() This post has been edited by IsNa: 20 Jan 2009, 11:18 |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#130
|
![]() - Group: Members Posts: 22.699 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(IsNa @ 20 Jan 2009, 11:15) lasa-i pe reisarii astia de tinichea Putin spus ... |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
daciafan |
![]()
Post
#131
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
haideti sa nu ne cramponam de un racer sau altul
mai bine am cauta avantajele acestei motorizari in cazul in care acest motor il va scoate din cursa pe cel de 1.4 8v motivatia introducerii luimi se pare ok oferirea in paralel a celor doua motoare mi se pare mie absurda sper ca intervalul de service sa fie tot 15 000 km avand in vedere cilindreea schimbul de ulei va fi mai ieftin, cel putin teoretic probabil din aceleasi considerente (cilindreea) si restul taxelor vor fi mai mici toate acestea dublate de o scadere a pretului cred ca vor estompa "socul" trecerii la o cilindree inferioara pe care l-ar putea resimti unii potentiali clienti |
--------------------
/
/
/
|
|
IsNa |
![]()
Post
#132
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
Avantaje:
- taxele: intotdeauna vor fi mai mici la un motor mai mic (in Europa) - consum: daca nu-l calaresti va consuma mai putin. Daca te astepti sa mearga ca la curse, va consuma mult, dar cu un stil de condus relaxat, un motor mai mic consuma mai putin (in limitele rezonabile - dar ele sunt mai jos oricum) - e un motor mai modern, probabil ca cel de 1.4 8V va fi scos din fabricatie in curand. Dezavantajul e evident: cuplul mai mic. Cantareste fiecare pt. sine. This post has been edited by IsNa: 20 Jan 2009, 12:45 |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
BAD_MF |
![]()
Post
#133
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 9 May 05 From: Iasi ![]() |
Toata treaba a pornit de la motorul 1.0 pus pe Dacia in Brazilia. Nu stiu cine a spus ca nu se poate merge cu motorul 1.2. Ideea e ca acest motor este foarte ok pentru oras dar mai putin pentru drumuri lungi. Insa nu se pune problema sa nu se poata circula cu o masina dotata cu un motor de 1.2 .
Si sa fim sinceri, daca ar fi sa alegem intre un motor de 70 de cai si unul de 200 ce am alege? Fara sa luam in calcul factorul economic. |
--------------------
Seat leon FR
1.8 TURBO
2003
- IS-xx-COD 9.5j 255/35R18>>8.5J 225/40R18 PORSCHE CHROME WHEELS
|
|
argon |
![]()
Post
#134
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
vise..nu poti sa ignori factorul economic.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#135
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
@daciafan Pe langa avantaje avem si
Dezavantaje: - nu va fi la fel de putin pretentios ca 1.4 8v (combustibil, exploatare) - probabil va trage mai slab ca 1.4 8v - posibil ca intretinerea (revizii, consumabile )sa fie mai scumpa decat la 1.4 8v Asa ca a afirma ca oferirea in paralel a celor doua motoare e absurda mi se pare o afirmatie absurda ![]() |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
daciafan |
![]()
Post
#136
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
deci tu afirmi ca motorizarile vor fi oferite in paralel?
|
--------------------
/
/
/
|
|
slider2 |
![]()
Post
#137
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
mi se pare aiurea sa ofere doua motoare aproape identice ca putere dezvoltata, performante. si la pret daca vor fi la el, atata timp cat producatorul va specifica un consum mai redus pt 1.2, este destul de clar care motorizare se va vinde mai bine.
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
vijelie |
![]()
Post
#138
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Aproape identice sunt si 1.4/1.6 8V si se vand fiecare fara probleme.
Ma rog, s-au vandut. ![]() |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#139
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
|
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
slider2 |
![]()
Post
#140
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
IsNa |
![]()
Post
#141
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(BAD_MF @ 20 Jan 2009, 15:21) OK, cam asa suna la un moment dat ce ziceai tu... QUOTE(BAD_MF @ 20 Jan 2009, 15:21) Si sa fim sinceri, daca ar fi sa alegem intre un motor de 70 de cai si unul de 200 ce am alege? Fara sa luam in calcul factorul economic. Irelevant. Sunt sigur ca factorul economic era important pt. cel ce a pus intrebarea initiala. Altfel ar fi postat pe forum la Mercedes intreband care motor trage mai bine, nu pe forum la Dacia intreband despre motorizarea cea mai ieftina. Odata ce factorul economic e important, gasesti imediat ca se poate conduce si cu un motor mai slab avand in schimb conforul oferit de A/C sau siguranta oferita de ABS, spre exemplu. This post has been edited by IsNa: 20 Jan 2009, 15:06 |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
vijelie |
![]()
Post
#142
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Termenul folosit este "aproape identice".
La viteze decente de pana la 120-130 km/h, eu nu percep diferente notabile, doar cand sunt mai multi pasageri. Ca unii traiesc numai ca sa filmeze ceasul la 180 km/h e alta poveste. |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#143
|
![]() - Group: Members Posts: 22.699 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(BAD_MF @ 20 Jan 2009, 13:21) Si sa fim sinceri, daca ar fi sa alegem intre un motor de 70 de cai si unul de 200 ce am alege? Fara sa luam in calcul factorul economic Vad ca te faci ca nu intelegi. Sa iti explic altfel ...Este la fel ca si cu telefoanele mobile, toti isi cumpara telefon cat mai scump, sa aiba cat mai multe optiuni, sa aiba si gps. Dar 99% sunt angajati cu un salariu foarte mic (eventual fac si rate la telefon), multi habar nu au sa ii foloseasca 100% si nici nu au nevoie, iar gps-ul il pornesc doar asa din cand in cand sa vada lumea ca telefonul lor este bengos. Asta-i piata matura din Romania! This post has been edited by IRONICK: 20 Jan 2009, 15:15 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
slider2 |
![]()
Post
#144
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(vijelie @ 20 Jan 2009, 15:04) Termenul folosit este "aproape identice". La viteze decente de pana la 120-130 km/h, eu nu percep diferente notabile, doar cand sunt mai multi pasageri. Ca unii traiesc numai ca sa filmeze ceasul la 180 km/h e alta poveste. pai si tico merge cu 120-130 km/h la fel cum merge si un m5. diferentele se simt in demaraje, cat de repede ajunge un 1.6 la 130km/h fata de un 1.4, de asemenea in depasiri, cand bagi piciorul in ea, cand ai mai multa greutate. eu am mers si cu 1.4 (pe solenza care se spune ca ar fi mai agila ca loganul echivalent), cu logan 1.6 si cu 1.6 16v. diferentele intr-adevar nu se simt foarte bine la un mers asa normal, linistit, dar in momentul in care faci o depasire, sau ai greutate pe masina, e cu totul altceva. de exemplu mergeam cu solenza unchiului meu cu 120km/h, tatal meu era cu meganeul la vreo 4 masini in spate. l-am vazut ca se baga in depasire si am calcat-o la podea, s-a simtit ca a inceput sa traga, dar asta nu l-a impiedicat pe tata sa depaseasca celelate 4 masini, iar cand a ajuns la a 5a (adica la mine) deja avea 160km/h, comparativ cu mine care aveam cam 140km/h. This post has been edited by slider2: 20 Jan 2009, 15:14 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
vijelie |
![]()
Post
#145
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Tu vorbesti de depasiri la viteze de peste 50-60 km/h peste limita legala admisa in Romania, pe drumurile din Romania.
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
marksman |
![]()
Post
#146
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.725 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
QUOTE(Ov @ 19 Jan 2009, 11:28) iarta-ma, dar o caruta si un tir le depasesti si cu mobra. Daca esti batut in cap si nu stii ce poate masina, atunci deja nu mai e problema saracului motor. La 90 km/h (viteza legala), nu cred ca ai nevoie sa depasesti prea mult, si cand ai nevoie poti sa te si asiguri ca poti face depasirea in siguranta. La noi problema e ca tir-ul daca merge cu 90, te incomodeaza daca mergi in spatele lui (la o distanta rezonabila) si te mananca in fundul de roman sa-i dai bice sa-l depasesti. Ov, sunt si nu sunt de acord cu tine. Personal, cand drumul e bun, am tendinta sa depasesc orice imi impiedica vizibilitatea frontala (ex: tir, duba, masina care tracteaza rulota s.a.m.d) QUOTE(Ov @ 19 Jan 2009, 11:28) si ca sa zic de rezerva de putere, daca mergi cu 90km/h, cu un motor de 75cp ai destula rezerva de putere (chiar prea multa as putea adauga). Daca mergi cu 120 nu mai ai. Dar revenind, ce cauti pe drumurile nationale/judetene cu 120 ??? Eu conduc inca Loganul 1.4 si de foarte putine ori am simtit nevoia unei rezerve de putere. Am simtit mai degraba lipsa cuplului. QUOTE(BAD_MF @ 19 Jan 2009, 14:18) In rampa am vrut sa spun, deal ![]() Sunt cazuri unde poti urca lejer cu 100-110, sau urmeaza un drum cu o gramada de curbe, ce faci ? stai 10 km in spate la tir ca nu ai drum drept. N-ai vizibilitate, nu depasesti. E primul lucru pe care mi l-a spus instructorul cand a fost vorba despre depasiri. QUOTE(BAD_MF @ 19 Jan 2009, 21:04) Este tehnologie mai nou asta e clar. Dar un adevarat pas inainte ar fi fost 1.4 16v. Dar probabil din motive de marketing nu va fi pus prea curand. Un 1.4 16V mi-ar fi placut foarte mult pe Loganul din dotare. QUOTE(IsNa @ 20 Jan 2009, 12:44) Avantaje: - taxele: intotdeauna vor fi mai mici la un motor mai mic (in Europa) - consum: daca nu-l calaresti va consuma mai putin. Daca te astepti sa mearga ca la curse, va consuma mult, dar cu un stil de condus relaxat, un motor mai mic consuma mai putin (in limitele rezonabile - dar ele sunt mai jos oricum) - e un motor mai modern, probabil ca cel de 1.4 8V va fi scos din fabricatie in curand Avantaj taxe si mers in oras. Daca vrei sa mergi un pic mai repede in exterior o sa consume cel putin la fel de mult ca un motor de capacitate un pic mai mare (1.4 sau 1.6) QUOTE(BAD_MF @ 20 Jan 2009, 13:21) Toata treaba a pornit de la motorul 1.0 pus pe Dacia in Brazilia. Nu stiu cine a spus ca nu se poate merge cu motorul 1.2. Ideea e ca acest motor este foarte ok pentru oras dar mai putin pentru drumuri lungi. Insa nu se pune problema sa nu se poata circula cu o masina dotata cu un motor de 1.2 . Si sa fim sinceri, daca ar fi sa alegem intre un motor de 70 de cai si unul de 200 ce am alege? Fara sa luam in calcul factorul economic. 0.8 24V 200 CP ![]() |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Nick Ușor
|
|
slider2 |
![]()
Post
#147
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(vijelie @ 20 Jan 2009, 15:16) Tu vorbesti de depasiri la viteze de peste 50-60 km/h peste limita legala admisa in Romania, pe drumurile din Romania. ![]() bine fie cum zici tu, dar e un pic absurd sa zici ca intre 1.4 si 1.6 nu e diferenta asa mare. pana si intre un 1.4 standard si unul remapat e diferenta. da intr-adevar vitezele erau mult peste limita legala. atunci redu totul si diferenta va fi tot aia. imagineaza-ti ca eu cu solenza avea 60km/h, eram intr-a 4a si am ajuns la 85km/h in timpul in care tata a ajuns la 100km/h (care este viteza admisa pe acel sector de drum, pentru ca este european). |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
vijelie |
![]()
Post
#148
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
E parerea mea, nu am cum sa o dovedesc stiintific.
La fel si tu. ![]() |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
slider2 |
![]()
Post
#149
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
stiintific nu, dar practic putem totusi. dar intr-adevar fiecare e liber sa aiba o parere proprie. totusi scuza-ma ca te intreb, dar daca cele doua motoare nu sunt asa de diferite si diferentele nu prea se simt, de ce ti-ai luat logan de 1.6 (vad ca ai ambition) si nu de 1.4?? totusi ai dat mai mult decat ai fi dat pe un 1.4 cu aceleasi dotari.
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#150
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
1.2 16v asta o sa consume in realitate aproape cat 1.6 8v, deci cine si-l ia pentru consum o sa isi ia teapa la fel cum si-au luat si cei cu logan 1.4(daca au ales 1.4 pt consum, evident)
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th July 2025 - 08:20 |