DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> 1.2 16 v, cunoasteti caracteristicile lui?

slider2
post 19 Jan 2009, 19:18
Post #121


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(BAD_MF @ 19 Jan 2009, 18:09)
Ideea e ironick ca in tara asta nu isi prea cumpara nimeni logan sau sandero doar de oras. Toti vor sa mearga si la servici , si in vacanta, si in strainatate etc. Un motor ca 1.2 e foarte ok pentru oras. Totul depinde de nevoia reala a utilizatorului. Dar la noi mai este pana cand clientul isi va stii cu adevarat nevoile.
Spunea cineva din Grecia ca nu ii vine sa creada ce masini conduc tinerii in Romania. Pe cand in alte tari cei pana in 30 de ani au doar 205 gti, corrado, golf gti, renaul clio RS si masini tineresti, in Romania vezi toti cu seria 5 , passat si alte exemple, eventual cu manele la maxim..
Asta e tot o maturizare care ar trebui sa intervina pe piata auto romaneasca.
*



tocmai la asta se referea ironick, la noi orice pusti care mai are un pic sa ia carnetul, viseaza umed la bmw, mertz ca sa impresioneze gagicile din clasa lui, ca sa aiba parte de distractie. asa a vazut el ca are smecherii prin cartier pe la el, si bineinteles si idolul lui guta pe taraf tv. asta e mentalitatea romanului, atat putem noi.
eu am mai spus intr-un topic, daca vw aduce sedanul low cost gol, pe care il vand in brazilia, si in romania, loganul e la pamant. ganditi-va ca toti "adevaratii" cunoscatori ai domeniului auto (cei pentru care tdi e un fel de zeu) si-l vor cumpara, ca deh doar scrie vw tdi pe el.
pe urma se mai pune problema banilor. eu de exemplu stau cu parintii sunt inca in facultate, nu am un venit al meu. si sa zicem ca l-as convinge pe tata sa-mi ia si mie o masina, dar mai mult de o solenza nu are de unde, ca asta e situatia. si chiar daca ar avea de mai mult, as fi fost constrans de anumite lucruri. masina pe care o sa mi-o ia, eu poate o voi schimba peste 10 ani (ca nu prea vezi tineri angajati sa castige atat de mult incat sa schimbe masinile ca pe sosete, am un unchi doctor docent in economie, acum a ajuns bine intr-o banca, dar si el care are n doctorate si masterate a avut nevoie de pile ca sa ajunga acolo, deci ceilalti...), ca m-ar interesa mai mult unde sa stau, decat ce conduc.
mergand pe ideea asta, as cumpara masina care ar puncta cel mai bine la toate capitolele. poate acum nu mi-ar trebui mai mult de un matiz, dar peste 5 ani poate voi avea si un copil tinand cont de varsta care o am acum, deci matizul nu imi va mai ajunge. astfel voi lua acum o masina mai mare, ca sa fiu sigur ca nu ma chinui mai tarziu.
ai enumerat mai sus ca detii mai multe masini, deci cred ca sti pe pielea ta ce inseamna intretinerea mai multor masini. si mie mi-ar place sa fie ca in germania, aproape 2 masini la fiecare locuitor (stiam ca era ceva de genul 1,7 masini per locuitor), dar noi traim la romanica, si nu se poate.
1.2 16v se va vinde foarte bine, daca va inlocui 1.4 8v, ca toti clientii celui din urma il vor cumpara.
si in cazul in care se vor comercializa ambele variante (ceea ce nu prea cred), daca 1.2 16v va fi mai ieftin si cu 30 de euro, tot el se va vinde mai bine.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 19 Jan 2009, 20:05
Post #122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




QUOTE(daciafan @ 19 Jan 2009, 17:41)
dupa 4 pagini nu vad niciun avantaj sau plus adus de introducerea motorizarii de 1.2 16v
*




pai hai sa vedem:

- urlau multi ca se pun motoare de pe vremea lui pazvante pe dacia. 1.2-ul asta cred ca e o tzara mai nou
- taxe mai mici in anumite tari , posibilitatea de a intra in anumite programe gen rabla (si prin taxe mai mici, cred ca sunt diferente destul de mari, dpdv al sumelor datorate inclusiv dpdv al codoului)
- cel mai probabil va fi trecut mult mai usor ca 1.4-ul la euro5
- poate o cutie de viteze mai bine etajata, ca sa poata exploata motorul corect.. btw ce cutii merg cu 1.2-ul asta pe renault si cum sunt ele?

This post has been edited by aphophis: 19 Jan 2009, 20:16


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 19 Jan 2009, 20:59
Post #123


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




de acord cu aphophis. 1.2 16v e un pas inainte pentru dacia, e un motor mai nou si mai modern decat 1.4 8v.
pana la urma daca stai sa te gandesti un pic, nici skoda n-a fost asa apreciat de la inceputul mariajului cu vag. primele etape ale skoda sub tutela vag au fost daca nu ma insel skoda favorit si forman. felicia a starnit ceva interes si apoi octavia.
e oarecum aceeasi traiectorie pe care e si dacia. primele 2 modele dupa mariajul cu renault, supernova si solenza, au fost destul de bune. acum logan si sandero chiar se bucura de succes atat pe plan intern cat si extern.

This post has been edited by slider2: 19 Jan 2009, 21:05


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAD_MF
post 19 Jan 2009, 21:04
Post #124


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 9 May 05
From: Iasi




Este tehnologie mai nou asta e clar. Dar un adevarat pas inainte ar fi fost 1.4 16v. Dar probabil din motive de marketing nu va fi pus prea curand.


--------------------
Seat leon FR 1.8 TURBO 2003 - IS-xx-COD
9.5j 255/35R18>>8.5J 225/40R18 PORSCHE CHROME WHEELS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 19 Jan 2009, 21:07
Post #125


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(BAD_MF @ 19 Jan 2009, 21:04)
Este tehnologie mai nou asta e clar. Dar un adevarat pas inainte ar fi fost 1.4 16v. Dar probabil din motive de marketing nu va fi pus prea curand.
*


1.4 16v daca ar fi inlocuit 1.4 8v ar fi fost foarte bine, dar atunci ce s-ar fi intamplat cu 1.6 mpi?? iar in aceasta situatie trebuiau sa creasca pretul la 1.4 16v, ceea nu e bine. daca va fi introdus si 1.4 16v, acesta mai mult ca sigur va inlocui 1.6mpi. cum am mai spus intr-un al post, poate 1.2 16v este drumul spre alte motorizari mai bune, mai fiabile, mai moderne, de exemplu 1.4 16v.

This post has been edited by slider2: 19 Jan 2009, 21:07


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 19 Jan 2009, 21:10
Post #126


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




poate dupa ce va trece renault pe motoare tce.. e logic de altfel, pentru ca altfel se canibalizeaza loganul cu clio-ul..


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 19 Jan 2009, 21:17
Post #127


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(aphophis @ 19 Jan 2009, 21:10)
poate dupa ce va trece renault pe motoare tce.. e logic de altfel, pentru ca altfel se canibalizeaza loganul cu clio-ul..
*


cred ca te refereai la symbol. eu zic ca oricum se cam canibalizeaza. singurele avantaje ale symbolului sunt dupa mine, anumite dotari in plus (clima de exemplu) si motorul 1.4 16v comparativ cu 1.6mpi. pe de alta parte loganul este mai spatios, mai aratos, si mai ieftin.
sandero s-ar putea canibaliza cu clio, dar si acolo momentan situatia e cam aceeasi de mai sus, mai putin faza cu "aratos", unde situatia este inversa, clio fiind mai frumusel.

This post has been edited by slider2: 19 Jan 2009, 21:18


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_dsn
post 19 Jan 2009, 21:34
Post #128


Membru autentic


Group: Members
Posts: 730
Joined: 14 September 07
From: Cluj-Napoca




Unii vad ca spun pe aici ca, cu un motor de 1.2 nu poti sa mergi in afara din cauza performatelor. Sa stiti ca va inselati putin pentru ca motorul acesta e ok si pe autostrada pentru un mers decent cu o viteza de croaziera de 120-130(cel putin in Serbia, Macedonia si Grecia 120km/h era limita) si niciodata nu am fost dezamagit de motor. Da, e adevarat ca uneori se simte nevoia de niste caluti in plus in unele depasiri, dar daca vad ca nu pot depasi nu ma bag ca 5 minute in plus sau in minus sunt tot una. Eu zic o parere de unul care are Fabia de 1.2, dar cred ca motoarele vor fi asemanatoare. Cel putin la fabia cutia de viteze are rapoartele scurte nu asa de lungi ca la Logan, dar eu zic ca merita si un Sandero de 1.2.


--------------------
Kia Ceed SW 1.4 TGDI 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 20 Jan 2009, 11:15
Post #129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




Bogdane, lasa-i pe reisarii astia de tinichea, ca nu-i poti convinge. Ei cred ca puterea motorului suplineste slabiciunea intelectului.

Eu unul nu vad ce ai cauta in depasirea unui tir pe un drum ingust la peste 100Km/h in urcare unde nu ai vizibilitate, nici daca ai avea 400CP. Cu sotia in dreapta si copii in spate? I-as pune pe toti sa povesteasca cateva ore cu unul din multii "soferi grozavi" din Romania care si-au omorat familiile asa.

In fine, tu pazeste-te de ei, noi (cu Fabiutzele noastre wink.gif ) mergem in concediu sa ne relaxam, nu sa facem curse cu familia in masina. Niciodata n-am avut mai mult de 80CP sub capota dar in 200.000Km condusi am ajuns la destinatie de fiecare data. Fara exceptie.

This post has been edited by IsNa: 20 Jan 2009, 11:18


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 20 Jan 2009, 11:20
Post #130


-


Group: Members
Posts: 22.699
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(IsNa @ 20 Jan 2009, 11:15)
lasa-i pe reisarii astia de tinichea
Putin spus ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 20 Jan 2009, 12:24
Post #131


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




haideti sa nu ne cramponam de un racer sau altul
mai bine am cauta avantajele acestei motorizari
in cazul in care acest motor il va scoate din cursa pe cel de 1.4 8v motivatia introducerii luimi se pare ok
oferirea in paralel a celor doua motoare mi se pare mie absurda
sper ca intervalul de service sa fie tot 15 000 km
avand in vedere cilindreea schimbul de ulei va fi mai ieftin, cel putin teoretic
probabil din aceleasi considerente (cilindreea) si restul taxelor vor fi mai mici
toate acestea dublate de o scadere a pretului cred ca vor estompa "socul" trecerii la o cilindree inferioara pe care l-ar putea resimti unii potentiali clienti


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 20 Jan 2009, 12:44
Post #132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




Avantaje:
- taxele: intotdeauna vor fi mai mici la un motor mai mic (in Europa)
- consum: daca nu-l calaresti va consuma mai putin. Daca te astepti sa mearga ca la curse, va consuma mult, dar cu un stil de condus relaxat, un motor mai mic consuma mai putin (in limitele rezonabile - dar ele sunt mai jos oricum)
- e un motor mai modern, probabil ca cel de 1.4 8V va fi scos din fabricatie in curand.

Dezavantajul e evident: cuplul mai mic.

Cantareste fiecare pt. sine.

This post has been edited by IsNa: 20 Jan 2009, 12:45


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAD_MF
post 20 Jan 2009, 13:21
Post #133


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 9 May 05
From: Iasi




Toata treaba a pornit de la motorul 1.0 pus pe Dacia in Brazilia. Nu stiu cine a spus ca nu se poate merge cu motorul 1.2. Ideea e ca acest motor este foarte ok pentru oras dar mai putin pentru drumuri lungi. Insa nu se pune problema sa nu se poata circula cu o masina dotata cu un motor de 1.2 .
Si sa fim sinceri, daca ar fi sa alegem intre un motor de 70 de cai si unul de 200 ce am alege? Fara sa luam in calcul factorul economic.


--------------------
Seat leon FR 1.8 TURBO 2003 - IS-xx-COD
9.5j 255/35R18>>8.5J 225/40R18 PORSCHE CHROME WHEELS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 20 Jan 2009, 13:23
Post #134


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




vise..nu poti sa ignori factorul economic.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 20 Jan 2009, 13:30
Post #135


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




@daciafan Pe langa avantaje avem si
Dezavantaje:
- nu va fi la fel de putin pretentios ca 1.4 8v (combustibil, exploatare)
- probabil va trage mai slab ca 1.4 8v
- posibil ca intretinerea (revizii, consumabile )sa fie mai scumpa decat la 1.4 8v

Asa ca a afirma ca oferirea in paralel a celor doua motoare e absurda mi se pare o afirmatie absurda smile.gif Intotdeauna e bine sa ai de unde alege, ce te deranjeaza ca mai e un motor in plus in oferta?


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 20 Jan 2009, 13:47
Post #136


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




deci tu afirmi ca motorizarile vor fi oferite in paralel?


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 20 Jan 2009, 14:04
Post #137


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




mi se pare aiurea sa ofere doua motoare aproape identice ca putere dezvoltata, performante. si la pret daca vor fi la el, atata timp cat producatorul va specifica un consum mai redus pt 1.2, este destul de clar care motorizare se va vinde mai bine.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 20 Jan 2009, 14:11
Post #138


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Aproape identice sunt si 1.4/1.6 8V si se vand fiecare fara probleme.
Ma rog, s-au vandut. icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 20 Jan 2009, 14:24
Post #139


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




QUOTE(daciafan @ 20 Jan 2009, 13:47)
deci tu afirmi ca motorizarile vor fi oferite in paralel?
*



Nu, nu am nicio idee despre strategia Renalut in ceea ce priveste vanzarea acestor motoare. Spun doar ca vanzarea lor in paralel nu ar fi absurda cu ai afirmat tu wink.gif

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 20 Jan 2009, 14:55
Post #140


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(vijelie @ 20 Jan 2009, 14:11)
Aproape identice sunt si 1.4/1.6 8V si se vand fiecare fara probleme.
Ma rog, s-au vandut.  icon_mrgreen.gif
*


cum naiba sa fie 1.4 acelasi cu 1.6?? intre 1.4 si 1.6 e o diferenta de vreo 15nm si cam tot atatia cai putere, ca sa nu mai zic de pret.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 20 Jan 2009, 15:03
Post #141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




QUOTE(BAD_MF @ 20 Jan 2009, 15:21)
Insa nu se pune problema sa nu se poata circula cu o masina dotata cu un motor de 1.2 .
*



OK, cam asa suna la un moment dat ce ziceai tu...

QUOTE(BAD_MF @ 20 Jan 2009, 15:21)
Si sa fim sinceri, daca ar fi sa alegem intre un motor de 70 de cai si unul de 200 ce am alege? Fara sa luam in calcul factorul economic.
*



Irelevant. Sunt sigur ca factorul economic era important pt. cel ce a pus intrebarea initiala. Altfel ar fi postat pe forum la Mercedes intreband care motor trage mai bine, nu pe forum la Dacia intreband despre motorizarea cea mai ieftina.
Odata ce factorul economic e important, gasesti imediat ca se poate conduce si cu un motor mai slab avand in schimb conforul oferit de A/C sau siguranta oferita de ABS, spre exemplu.

This post has been edited by IsNa: 20 Jan 2009, 15:06


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 20 Jan 2009, 15:04
Post #142


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Termenul folosit este "aproape identice".
La viteze decente de pana la 120-130 km/h, eu nu percep diferente notabile, doar cand sunt mai multi pasageri.
Ca unii traiesc numai ca sa filmeze ceasul la 180 km/h e alta poveste.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 20 Jan 2009, 15:04
Post #143


-


Group: Members
Posts: 22.699
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(BAD_MF @ 20 Jan 2009, 13:21)
Si sa fim sinceri, daca ar fi sa alegem intre un motor de 70 de cai si unul de 200 ce am alege? Fara sa luam in calcul factorul economic
Vad ca te faci ca nu intelegi. Sa iti explic altfel ...

Este la fel ca si cu telefoanele mobile, toti isi cumpara telefon cat mai scump, sa aiba cat mai multe optiuni, sa aiba si gps. Dar 99% sunt angajati cu un salariu foarte mic (eventual fac si rate la telefon), multi habar nu au sa ii foloseasca 100% si nici nu au nevoie, iar gps-ul il pornesc doar asa din cand in cand sa vada lumea ca telefonul lor este bengos.

Asta-i piata matura din Romania!

This post has been edited by IRONICK: 20 Jan 2009, 15:15


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 20 Jan 2009, 15:13
Post #144


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(vijelie @ 20 Jan 2009, 15:04)
Termenul folosit este "aproape identice".
La viteze decente de pana la 120-130 km/h, eu nu percep diferente notabile, doar cand sunt mai multi pasageri.
Ca unii traiesc numai ca sa filmeze ceasul la 180 km/h e alta poveste.
*


pai si tico merge cu 120-130 km/h la fel cum merge si un m5. diferentele se simt in demaraje, cat de repede ajunge un 1.6 la 130km/h fata de un 1.4, de asemenea in depasiri, cand bagi piciorul in ea, cand ai mai multa greutate.
eu am mers si cu 1.4 (pe solenza care se spune ca ar fi mai agila ca loganul echivalent), cu logan 1.6 si cu 1.6 16v. diferentele intr-adevar nu se simt foarte bine la un mers asa normal, linistit, dar in momentul in care faci o depasire, sau ai greutate pe masina, e cu totul altceva.
de exemplu mergeam cu solenza unchiului meu cu 120km/h, tatal meu era cu meganeul la vreo 4 masini in spate. l-am vazut ca se baga in depasire si am calcat-o la podea, s-a simtit ca a inceput sa traga, dar asta nu l-a impiedicat pe tata sa depaseasca celelate 4 masini, iar cand a ajuns la a 5a (adica la mine) deja avea 160km/h, comparativ cu mine care aveam cam 140km/h.

This post has been edited by slider2: 20 Jan 2009, 15:14


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 20 Jan 2009, 15:16
Post #145


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Tu vorbesti de depasiri la viteze de peste 50-60 km/h peste limita legala admisa in Romania, pe drumurile din Romania.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 20 Jan 2009, 15:19
Post #146


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.725
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(Ov @ 19 Jan 2009, 11:28)
iarta-ma, dar o caruta si un tir le depasesti si cu mobra. Daca esti batut in cap si nu stii ce poate masina, atunci deja nu mai e problema saracului motor. La 90 km/h (viteza legala), nu cred ca ai nevoie sa depasesti prea mult, si cand ai nevoie poti sa te si asiguri ca poti face depasirea in siguranta. La noi problema e ca tir-ul daca merge cu 90, te incomodeaza daca mergi in spatele lui (la o distanta rezonabila) si te mananca in fundul de roman sa-i dai bice sa-l depasesti.

Ov, sunt si nu sunt de acord cu tine. Personal, cand drumul e bun, am tendinta sa depasesc orice imi impiedica vizibilitatea frontala (ex: tir, duba, masina care tracteaza rulota s.a.m.d)

QUOTE(Ov @ 19 Jan 2009, 11:28)
si ca sa zic de rezerva de putere, daca mergi cu 90km/h, cu un motor de 75cp ai destula rezerva de putere (chiar prea multa as putea adauga). Daca mergi cu 120 nu mai ai. Dar revenind, ce cauti pe drumurile nationale/judetene cu 120 ???
*


Eu conduc inca Loganul 1.4 si de foarte putine ori am simtit nevoia unei rezerve de putere. Am simtit mai degraba lipsa cuplului.

QUOTE(BAD_MF @ 19 Jan 2009, 14:18)
In rampa am vrut sa spun, deal smile.gif.
Sunt cazuri unde poti urca lejer cu 100-110, sau urmeaza un drum cu o gramada de curbe, ce faci ? stai 10 km in spate la tir ca nu ai drum drept.
*


N-ai vizibilitate, nu depasesti. E primul lucru pe care mi l-a spus instructorul cand a fost vorba despre depasiri.

QUOTE(BAD_MF @ 19 Jan 2009, 21:04)
Este tehnologie mai nou asta e clar. Dar un adevarat pas inainte ar fi fost 1.4 16v. Dar probabil din motive de marketing nu va fi pus prea curand.
*


Un 1.4 16V mi-ar fi placut foarte mult pe Loganul din dotare.

QUOTE(IsNa @ 20 Jan 2009, 12:44)
Avantaje:
- taxele: intotdeauna vor fi mai mici la un motor mai mic (in Europa)
- consum: daca nu-l calaresti va consuma mai putin. Daca te astepti sa mearga ca la curse, va consuma mult, dar cu un stil de condus relaxat, un motor mai mic consuma mai putin (in limitele rezonabile - dar ele sunt mai jos oricum)
- e un motor mai modern, probabil ca cel de 1.4 8V va fi scos din fabricatie in curand
*


Avantaj taxe si mers in oras. Daca vrei sa mergi un pic mai repede in exterior o sa consume cel putin la fel de mult ca un motor de capacitate un pic mai mare (1.4 sau 1.6)

QUOTE(BAD_MF @ 20 Jan 2009, 13:21)
Toata treaba a pornit de la motorul 1.0 pus pe Dacia in Brazilia. Nu stiu cine a spus ca nu se poate merge cu motorul 1.2. Ideea e ca acest motor este foarte ok pentru oras dar mai putin pentru drumuri lungi. Insa nu se pune problema sa nu se poata circula cu o masina dotata cu un motor de 1.2 .
Si sa fim sinceri, daca ar fi sa alegem intre un motor de 70 de cai si unul de 200 ce am alege? Fara sa luam in calcul factorul economic.
*


0.8 24V 200 CP biggrin.gif


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 20 Jan 2009, 15:20
Post #147


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(vijelie @ 20 Jan 2009, 15:16)
Tu vorbesti de depasiri la viteze de peste 50-60 km/h peste limita legala admisa in Romania, pe drumurile din Romania.
*


radmasa.gif
bine fie cum zici tu, dar e un pic absurd sa zici ca intre 1.4 si 1.6 nu e diferenta asa mare. pana si intre un 1.4 standard si unul remapat e diferenta.
da intr-adevar vitezele erau mult peste limita legala. atunci redu totul si diferenta va fi tot aia. imagineaza-ti ca eu cu solenza avea 60km/h, eram intr-a 4a si am ajuns la 85km/h in timpul in care tata a ajuns la 100km/h (care este viteza admisa pe acel sector de drum, pentru ca este european).


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 20 Jan 2009, 15:21
Post #148


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




E parerea mea, nu am cum sa o dovedesc stiintific.
La fel si tu. smile.gif


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 20 Jan 2009, 15:27
Post #149


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




stiintific nu, dar practic putem totusi. dar intr-adevar fiecare e liber sa aiba o parere proprie. totusi scuza-ma ca te intreb, dar daca cele doua motoare nu sunt asa de diferite si diferentele nu prea se simt, de ce ti-ai luat logan de 1.6 (vad ca ai ambition) si nu de 1.4?? totusi ai dat mai mult decat ai fi dat pe un 1.4 cu aceleasi dotari.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 20 Jan 2009, 15:35
Post #150


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




1.2 16v asta o sa consume in realitate aproape cat 1.6 8v, deci cine si-l ia pentru consum o sa isi ia teapa la fel cum si-au luat si cei cu logan 1.4(daca au ales 1.4 pt consum, evident)


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th July 2025 - 08:20
Forum Renault