1.2 16 v, cunoasteti caracteristicile lui?
![]() ![]() ![]() |
1.2 16 v, cunoasteti caracteristicile lui?
adip |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
|
||
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|||
C@talin |
![]()
Post
#62
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
BZN |
![]()
Post
#63
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
QUOTE(Stefan @ 17 Jan 2009, 23:58) Corect, motorul 1,2 16 v a echipat si Albea cu succes, s-a inlocuit ulterior cu 1,4 8v pentru a pastra oarecum pretul atunci cand au facut "PH2" (cu niste imbunatatiri in interior)... Raman la parerea ca motorul de 1,2 este mai bun. This post has been edited by BZN: 18 Jan 2009, 21:43 |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#64
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.582 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(daciafan @ 17 Jan 2009, 02:33) eu cautam motivatia introducerii acestei motorizari pe sandero comercializat in romania motivele echiparii cu 1.2 pentru pietele din vest sunt suficient de clare Noi fiind mai de la tara, suntem deci diferiti de burghezii din vestul europei. ca atare, cand ei se misca cu masini civilizate, noi ar trebui sa avem tractare de la 1900 toamna. Toata lumea se da de ceasul cenzurat ca motorul e subdimensionat pentru logan/sandero, dar 1,6 16V cumpara doar 5% din clienti. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#65
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
eu mi-as lua 1.6 mpi sau 1.4 16v (daca s-ar baga)
in niciun caz 1.2 dar eu sunt reisar..ca nu vreau sa dau la pedale cand urc o rampa in concediu .. This post has been edited by ArtVandelay: 18 Jan 2009, 13:36 |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
slider2 |
![]()
Post
#66
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 18 Jan 2009, 13:27) Noi fiind mai de la tara, suntem deci diferiti de burghezii din vestul europei. ca atare, cand ei se misca cu masini civilizate, noi ar trebui sa avem tractare de la 1900 toamna. Toata lumea se da de ceasul cenzurat ca motorul e subdimensionat pentru logan/sandero, dar 1,6 16V cumpara doar 5% din clienti. intr-adevar asa este, doar 5%. iti spun si cauza - pretul de achizitie. si mai sunt unii care stiu ei de la vecinul fratelui unui amice a cumnatului ca motorizarea respectiva consuma mult, ceea ce e total fals. chiar si in datele furnizate de cei de la dacia are un consum mai mic (consumul la benzina, in conditiile unui stil de condus identic, este aproximativ acelasi la toate motorizarile). <<tata cand si-a luat meganeul, un vecin mai de la tara el asa (a se citi din ala de barfeste ca babele pe sant), i-a spus unui alt vecin, ca ce tampit e tata ca si-a luat o masina care consuma 14% in oras. bineinteles aceasta cifra el o stia de la un coleg a lui fratisu nevestesii... samd. momentan tipul are un logan 1.4, cred daca ii spun ca am consum 7%, la o viteza medie de 28km/h, isi baga unghia in gat ![]() @artvandelay nu stiu daca vor adopta si 1.4 16v in locul 1.6mpi, desi ar fi un lucru foarte bun, pentru ca atunci loganul se va canibaliza si mai rau cu symbolul. in cazul in care s-ar introduce si 1.4 16v, cele 2 modele ar avea exact aceleasi motorizari, cu exceptia 1.5 dci de 65cp folosit la renault fata de cel de 70cp folosit de dacia, cam aceleasi preturi, cam aceleasi dotari (cu un plus pt symbol), doar designul si spatiul interior le-ar diferentia. This post has been edited by slider2: 18 Jan 2009, 14:10 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
C@talin |
![]()
Post
#67
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
la cum arata nou symbol prefer 100% logan ph 2
![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
slider2 |
![]()
Post
#68
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#69
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Si eu tot astept motorul de 1,4 16v nu se zvoneste nimic?
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
argon |
![]()
Post
#70
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
de ce? nu-ti permiti RCA-ul mai mare la 1,6 16V?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
eugeniuz2004 |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.004 Joined: 13 August 04 From: Iasi ![]() |
oare e adevarat ca motorizarea 1.2_16v ar putea fi produsa in tara si destinata exclusiv exportului? sau ar avea sens? uite ca are sens o astfel de politica: stiti cumva daca pe Sandel se gaseste vreun motor diesel? la vanzare in RO? si totusi in occident exista Sandero Diesel.
Asa ca nu m-ar mira sa il bage la produs dar sa il trimita exclusiv afara. Dar pe mine m-ar tenta ca o a doua masina, de oras exclusiv! (acest 1.2_16v eventual cuplat la o cutie automata) |
--------------------
Kia
Cee'd
2008 SW BEST
- IS-96-AEU
|
|
slider2 |
![]()
Post
#72
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
motorul de 1.4 16v este binevenit, fiind un motor mai bine realizat si o varianta foarte buna de inlocuire a batranului 1.6 mpi. totusi diferentele intre 1.4 16v si 1.6 16v se vor resimti destul de bine, in ciuda faptului ca diferenta de cai putere este doar de 7 martoage. cuplul motor va face diferenta, 1.6 16v are cu 20 nm mai mult decat 1.4 16v, de fapt 1.6 mpi si 1.4 16v au acelasi cuplu motor, doar cai putere difera. deci in ceea ce priveste consumul si performantele pana in 4000rpm, nu se va schimba mare lucru.
oricum daca 1.2 16v va inlocui 1.4mpi si asta va deschide portile 1.4 16v si eu stiu ce alte motorizari, sa zicem ca dacia este pe "drumul cel bun", ca tot folosesc ei fraza asta ca motto. <span class='edit'>18 Jan 2009, 21:09:</span> QUOTE(eugeniuz2004 @ 18 Jan 2009, 20:52) oare e adevarat ca motorizarea 1.2_16v ar putea fi produsa in tara si destinata exclusiv exportului? sau ar avea sens? uite ca are sens o astfel de politica: stiti cumva daca pe Sandel se gaseste vreun motor diesel? la vanzare in RO? si totusi in occident exista Sandero Diesel. Asa ca nu m-ar mira sa il bage la produs dar sa il trimita exclusiv afara. Dar pe mine m-ar tenta ca o a doua masina, de oras exclusiv! (acest 1.2_16v eventual cuplat la o cutie automata) intr-adevar asa este cu dieselul, dar si in romanica va exista diesel in curand (bine dupa mine, mi se pare o masura aiurea sa introduci diesel la aproape 1 an de la lansare, dar deh asta e). in contextul crizei actuale, nu cred ca isi permit sa faca si 1.2 16v si 1.4 8v. auzi pot sa te intreb de ce te-ar tenta un sandero ca masina de oras?? vad ca ai un ceed, care totusi nu e o masina prea mare pt oras. daca aveai vreun passat variant, sau s-class mai ziceam, dar cu un ceed... This post has been edited by slider2: 18 Jan 2009, 21:10 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#73
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.582 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#74
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
au pentru ca aia cumpara o masina de genul pentru scopul ei, si anume sa mearga in oras, eventual nevasta. in romania in schimb se cumpara ca masina "pentru orice"
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
slider2 |
![]()
Post
#75
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 18 Jan 2009, 21:33) mentionez ca voi fi un pic offtopic. artvandelay are dreptate. verisoara mea este in italia si are un yaris 1.0 16v 60cp, si nu se plange, si probabil ca sunt si posesori masculin ai unui astfel de model si nu viseaza la 1000cp. masina respectiva o foloseste doar pentru oras (acasa, facultate, munca, iesiri in oras). deci pe langa faptul ca e micuta si gasesti loc de parcare mai usor si te strecori mai bine, consuma si putin. pentru drumuri lungi are unchiul meu un rover, care e pe ultima suta de metri, urmeaza un avensis cel mai probabil. la romanica e altceva, masina iti da statutul financiar, daca ai bmw esti "bazat" chiar daca stai in ferentexas cu chirie. fetele se uita altfel la tine chiar daca "b"ula nu are alt gust intr-un bmw. si acum a mai aparut un alt fenomen lumea isi ia masina si mananca scoarta de copac (ca face bine la ulcer vorba lui dem radulescu in bd ![]() am un prieten care vroia masina si in urma unor experiente tragice cu niste dacii 1310 si 1410, a zis domne eu nu mai imi iau masina second hand. bine trebuie sa mentionez ca respectivele dacii erau printre cele mai jalnice existente prin romanica. prima fusese taxi, se vedea clar ca a fost rasturnata, avea toate cauciurile diferite ca marca si dimensiune, avea gpl pus la coltul blocului, dar i-a luat ochii cu muzica pe care o avea, geamurile fumurii si scaunele sport. a doua a luat-o ca a fost ieftina pt anul ei de fabricatie (93), dar pt cine se pricepe cat de cat la berline stie ca in anii 90 la primul model cu faruri patrate, tabla folosita a fost catastrofa. rugineau in 6 luni cat altele in 2 ani. asa era si cea de a doua masina a amicului meu. avea niste gauri de rugina in ea, dar el a luat-o ca a fost ieftina si ca a zis vanzatorul ca alea se repara repede. el nu le facuse ca n-a avut timp. macar din punct de vedere al motorului a fost ok, cel putin la inceput ca pe urma a inceput sa cada. astfel amicul a vandut-o si initial isi pusese target pe o solenza. cunostea modelul ca facuse scoale pe ea, era foarte buna pt el. dar mergand de vreo 2 ori cu mine in megane, vazand ca "fuge" ca e 1.6 16v, s-a gandit ca ce el e mai prost?? si si-a luat un logan 1.6 16v cu credit la banca pe 10 ani. o plateste aproape de doua ori pana la urma si unde mai pui ca prin interventie i-a fost aprobat creditul, ca la salariul lui cumulat cu al mamei sale nu-i dadea decat vreo 5000 de euro, adica o solenza scala pe vremea aceea, dar deh mandria asta ce sa-i faci?? |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
Stefan |
![]()
Post
#76
|
![]() Quite opinionated Group: Members Posts: 1.449 Joined: 18 January 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Sandero 1,0 16v: (reiser edishian)
|
--------------------
Volkswagen
Golf 7 Variant
1,4 TSI 2013
|
|
BAD_MF |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 9 May 05 From: Iasi ![]() |
E sub orice critica acceleratia. Spre siguranta viitorilor cumparatori ar trebui limitata la 120 km/h!
Dar de mers DOAR in oras e ok. |
--------------------
Seat leon FR
1.8 TURBO
2003
- IS-xx-COD 9.5j 255/35R18>>8.5J 225/40R18 PORSCHE CHROME WHEELS
|
|
slider2 |
![]()
Post
#78
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
pai daca 1.0 16v e de oras, 1.2 16v de ce mai este?? sau luati-o invers
![]() 1.2 merge si pe sandero si pe logan, pana la urma si octavia si focus si golf au motoare in jurul valorii de 75-80cp, ma rog la golf e 90. dar 1.0 pe sandero, mi se pare prea putin datorita masivitatii modelului. pe ceva gen yaris mai merge. bine daca stam sa ne gandim putin doar pentru simplu scop de a te deplasa prin oras, mai ales intr-o aglomeratie ca in draga noastra capitala, nu iti trebuie mare motor. ori ca stai la un stop o jumatate de ora cu 400cp sub capota, ori ca stai cu 23cp ai unui trabant tot aia e. @bad_mf eu am o cunostinta care vara asta s-a dus la mare cu un yaris diesel (nu stiu motorizarea exacta). in masina au fost 3 persoane, toate fete, deci au avut bagaj calumea, au pus bagaj si in spate pe bancheta. si datorita faptului ca sunt fete si s-au lalait cu machiajul, etc, au plecat tarziu de acasa si pana la mare s-au dus cu viteze cuprinse intre 150-170km/h. masina nu are nimic, ele nu au nimic, deci nu vad de ce ar trebui limitate masinile de genul asta, la 120km/h. This post has been edited by slider2: 19 Jan 2009, 00:36 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
Serje |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cu cat ii mai masiv Sandero decat Yaris?
Vad ca nu raspunzi, deci ... hai sa vedem: Toyota Yaris motor 1.0 : 980-1030 kg Dacia Sandero motor 1.4 : 1093 kg Dacia Logan ph II motor 1.4 : 1.105 kg Dacia Logan ph I motor 1.4 : 975 kg Unde ti se pare o diferenta asa de mare? This post has been edited by Serje: 19 Jan 2009, 01:17 |
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#80
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
focusul fratelui meu are 75cp (128nm totusi) pe ~1200 kg si merge
dar eu as fi luat 1.6 am un prieten cu golf 5 de 1.4 (80 cp pe 1400 kg), sub 14 nu scade consumul in oras This post has been edited by ArtVandelay: 19 Jan 2009, 01:28 |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
argon |
![]()
Post
#81
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
tare primul clip...i need a miracol
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
daciafan |
![]()
Post
#82
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
QUOTE(eugeniuz2004 @ 18 Jan 2009, 20:52) oare e adevarat ca motorizarea 1.2_16v ar putea fi produsa in tara si destinata exclusiv exportului? sau ar avea sens? uite ca are sens o astfel de politica: stiti cumva daca pe Sandel se gaseste vreun motor diesel? la vanzare in RO? si totusi in occident exista Sandero Diesel. Asa ca nu m-ar mira sa il bage la produs dar sa il trimita exclusiv afara n-ai facut decat sa rasucesti cutitul in rana ![]() 19 Jan 2009, 08:46: sandero reprezinta oferta dacia pt oras dar eu nu cred ca e o masina de oras in sensul clasic... This post has been edited by daciafan: 19 Jan 2009, 08:46 |
--------------------
/
/
/
|
|
Ov |
![]()
Post
#83
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
cand o sa fie si la noi taxele (impozitele) ca afara, atunci o sa realizati la ce-i bun un motor de capacitate mica si prin urmare si cu emisii scazute
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
BZN |
![]()
Post
#84
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Nu stiu daca are relevanta dar la Fiat Albea, lucrurile stau asa: motor 1,2 16v - cuplu max 114 / 4000, 80 cp/ 5000rpm si 1,4 8v ---cuplu max 115/ 3000 si 77 cp/ 6000rpm... Vorbesc de Albea pentru ca fratele meu are una cu motor de 1,2 si credeti-ma ca este ok.
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
Ov |
![]()
Post
#85
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
m-am dat cu fabia htp (1.2 12V - ca are doar 3 cilindrii) si pe bune, e o masina decenta, la o adica faci tara cu ea fara nici o problema. Cand om avea noi autostrazi peste autostrazi (adica d'alea suspendate
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
BAD_MF |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 9 May 05 From: Iasi ![]() |
slider2 Yaris diesel nu se compara nici in vis la demaraj cu ce am vazut in videoclip. Se misca cel putin la fel de bine cu logan 1.6 8V asa ca.. e alta poveste.
Nu putem compara masinile doar ca are aceasi capacitate. Mai este aerodinamica, greutatea, cutia de viteze etc. |
--------------------
Seat leon FR
1.8 TURBO
2003
- IS-xx-COD 9.5j 255/35R18>>8.5J 225/40R18 PORSCHE CHROME WHEELS
|
|
argon |
![]()
Post
#87
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ov, tu gandesti normal desi esti roman, dar altii cand aud de motoare mici sunt cu fitele pe ei cat casa.
Daca ar vrea adip sa-si ia 1,2 as zice ca-i dus cu pluta, dar la noi in Romania ar fi perfect si ala de 1 litru din Brazilia. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
BAD_MF |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 9 May 05 From: Iasi ![]() |
Faza ca nu avem autostrazi si nu avem nevoie putere este si adevarat si fals. Pe o autostrada daca nu esti vitezoman, poti merge constant 120-130 km/h si cu 1.2 si cu 1.4 fara probleme. Nu iti trebuie accelerari rapide.
In schimb pe drumurile patrie pe 2 benzi si alea inguste iti trebuie o rezerva de putere cand faci o depasire, e plin de tiruri, carute si tot felul de specimene. |
--------------------
Seat leon FR
1.8 TURBO
2003
- IS-xx-COD 9.5j 255/35R18>>8.5J 225/40R18 PORSCHE CHROME WHEELS
|
|
argon |
![]()
Post
#89
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ca d'aia in majoritatea cazurilor de accidente de la ora 5 au motoare sub 1,2...
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
BAD_MF |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 9 May 05 From: Iasi ![]() |
argon nu ai vazut destule accidente cu dacii, cielo , logan etc? Astea au bi-turbo?
In aceeasi masura e plin si de accidente cu masini puternice. Deja asta tine de sofer cata minte are in cap, cat e dispus sa o calce. |
--------------------
Seat leon FR
1.8 TURBO
2003
- IS-xx-COD 9.5j 255/35R18>>8.5J 225/40R18 PORSCHE CHROME WHEELS
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th July 2025 - 06:41 |