cablu frana mana
![]() ![]() ![]() |
cablu frana mana
bobita |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 5 January 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1985
|
|||
ydaniel |
![]()
Post
#2
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pai..cablul secundar are la unirea cu cablul primar;) un surub cu 2 piulite.
se slabste prima piulita si se strange a doua!atentie sa faci asta cu rotile dupa spate ridicate! |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
fullhouse |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Poate sa-ti fie tocit, uzat mecanismul ala care asigura apropierea ferodourilor de butuc la actionarea franei. Nici eu n-am avut frana de mana pana n-am schimbat tot ansamblul ala, acum fac intoarceri cu frana, asta daca vreau
![]() |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
bobita |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 5 January 09 ![]() |
la ce te referi cand spui cablu primar si cel secundar? la cablurile in forma de ''V'' de sub masina?...ca nu m-am uitat deloc...poate sunt slabite...merci
|
--------------------
dacia
1310
1985
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Daca nici dupa 8, 9 dinti nu ai frana de mana buna e clar ca e din interiorul butucului
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
bobita |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 5 January 09 ![]() |
la ultumul dinte cred ca tine...o sa ma uit la cablurile un forma de''V''de sub masina.mersi
|
--------------------
dacia
1310
1985
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#7
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pai e un cablu de 40 cm de la frana de mana la suburul de reglaj si cel de-al doilea care leaga rotile in V.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
bobita |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 5 January 09 ![]() |
da...chiar dupa amiaza ma bag sub masina sa vad ce fac...ca este f.necesara frana de mana.mersi
|
--------------------
dacia
1310
1985
|
|
Alexu7 |
![]()
Post
#9
|
![]() zân Group: Members Posts: 1.695 Joined: 20 February 07 From: Europa ![]() |
daniel, de ce e necesar ca masina sa fie suspendata cand se face reglajul?
![]() |
--------------------
DACIA POPnituita
1310 L
1998
- B6 incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
|
|
bobita |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 5 January 09 ![]() |
daca strang decat piulita de la cablurile in''V'' nu cred ca trebuie rotile suspendate,nu?
|
--------------------
dacia
1310
1985
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#11
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pai sa vezi daca nu se infraneaza rotile.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
kog |
![]()
Post
#12
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
QUOTE(bobita @ 13 Jan 2009, 13:09) acuma pe frigul asta? ![]() dacia mea nu a avut frana de mana aproape 20 de ani, abia de 2 luni am frana de mana(care tine) si sunt hapyyyyyyyyyyyyyyy ![]() This post has been edited by kog: 13 Jan 2009, 14:56 |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
fullhouse |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Sa nu cumva sa va uitati frana de mana trasa peste noapte cum mi-am uitat-o eu ieri seara
![]() |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
tonicelli |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 374 Joined: 26 March 06 From: Valea Jiului ![]() |
Am si eu o intrebare
Ieri am ajutat un prieten sa schimbe cablul de frana la masina lui (dacia break) Toate bune si frumoase doar ca dupa montarea celui nou frana de picior prinde tare jos ![]() Ideea este ca nu am umblat la nimic din circuitul franei de picior. Stiu ca din repartitorul de frana (sau cum ii spune) poti face si un reglaj al eficientei de franare pentru rotile din spate. V-as ruga daca stiti cum se face sa imi dati o sugestie ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate plus
- HD-XX-XXX România ... frumoasă țară ... păcat că e locuită
|
|
G I M |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Pe spate ,sistemul de franare este cu "autoreglaj" dar care bineinteles ca nu functioneaza si sabotii trebuiesc reglati dinte cu dinte . Voi sigur nu ati reglat manual acel sistem si fenomenul aparut este explicabil.
Rezolvare: Dai roata spate jos ,desfaci tamburul si apoi ai sa vezi 2 pisese cu niste dintisori care vin imbinate( nu stiu ce denumire au) si cu surubelnita impingi cu grija acea piesa mai lunga cu dintisori care are forma unui picior (ca sa zic asa) spre axul rulmentilor ;apoi bagi tamburul si invarti daca nu se aude ca ar freca ferodouriel de tambur , il scoti si ii mai dai un dinte ,bagi iarasi tamburul asta pana cand tamburul se roteste cu o mica frecare de saboti .Cand simti acea frecare strangi piulita si verifici iara sa nu nu se invarta greu tamburul. Asa faci si la cealalta roata. Pun si o poza ca nu am fost foarte explicit. Sistemul din poza este de la o nova dar nu cred ca difera . This post has been edited by Neagu Ionut: 18 Jan 2009, 14:37 Attached thumbnail(s) DSC008371.JPG ( Size: 371.37k ) Number of downloads: 294 |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
tonicelli |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 374 Joined: 26 March 06 From: Valea Jiului ![]() |
Ionut
Iti multumesc pentru informatie. Stiam de acest reglaj, dar ideea este ca noi nu am umblat la el. Am scos tamburii, am schimbat cablul apoi am pus la loc tamburii si atat. Din cate am inteles la revizie (de unde pleaca problema - ca au tras frana si a ramasa blocate) i-au spus ca nu ar prinde bine frana pe rotile spate. Dar acum este si cursa de la pedala mai lunga (in sensul ca prinde jos) si ma gandeam ca neumbland la nimic poate o rezolvam din repartitor. Ma gandeam si la o aerisire a rotilor dar nu cred ca rezolva problema ![]() Oricum e de luat in calcul si aceasta alternativa dar pe frigul asta sa o iei de la capat ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate plus
- HD-XX-XXX România ... frumoasă țară ... păcat că e locuită
|
|
G I M |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Nu are treaba repartitorul si nici aerisirea in cazul vostru .Dar cum ati schimbat cablu fara sa va atingeti de sistemul ala? Dupa cele afirmate de tine ,eu garantez 100% ca de acolo este problema.Nu te chinui sa faci aerisirea sau sa umblii pe la repartitor ca te chinui degeaba . Faza cu reglatul sistemului nu trebuie sa va ia mai mult de 30 de min la ambele roti.Daca vrei iti si explic de ce frana de mana nu tine si frana de picior are cursa lunga.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st July 2025 - 11:48 |