DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema carburator

v_razvan_c
post 9 Mar 2009, 20:01
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Imi bag ceva in ea, deci eu NU mai umblu decat DACA nu mai merge ceva, in rest nu mai ating nimic. Pusesem si jiclerele vechi la loc si parca s-a vazut o mica imbunatatire, deci sunt de acord cu voi ca se fac numai porcarii. Concluzia e ca sunt multumit de ea asa cum e. Vad ca o pornesc si dupa 4-5 zile si porneste la prima cheie brici; inainte ma rugam de ea, de fiecare data consumam bateria si tot cu ajutorul vecinilor puteam pleca. Nu mai uda bujii, nu mai cloncanesc culbutorii wub.gif

,,Imperecheaza jiclorul principal, cu cel de franare (aer la emulsor) in asa fel ca, la accelerare lenta in gol, sa ai crestere a turatiei liniar, fara ezitari, fara sa dea in nas.Daca te duci cu acceleratia brusc la jumatate, sa ai o crestere instantanee, nu sa moara. "
M-AI SPART, in RO se poate... biggrin.gif Dar nu ma mai ispiti, e OK asa laugh.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 9 Mar 2009, 21:41
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




smile.gif) da da...corect...NU REPARA DACA NU E STRICAT!!! tongue.gif


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mstaniloiu
post 21 Mar 2009, 16:12
Post #33


Membru entuziast :)


Group: Members
Posts: 448
Joined: 17 February 05
From: DN1




Am si eu aceeasi problema, la relanti merge perfect, aprinderea e regalata si totul e nou, cum apas pe acceleratie (cu motorul cald, fara socul tras) moare instantaneu. Daca ma uit in CNC vad ca jiglorul cu bila face 1-2 bule de aer exact deasupra bilei. Ciocul de papagal baga benzina, dar nu mi se pare ca prea multa. Nivelul in CNC este cam fix la nivelul jiglorului cu bila din CNC.
Cand e rece, merge beton cu socul, dupa ce se incalzeste am impresia ca merge inecata pana se opreste de tot sad.gif, si nu mai vrea sa porneasca.

Ajutati-ma va rog, eventual si cu un link dintr-un topic mai vechi, cum s-ar putea repara ?

Multumesc mult rugaciune.gif

This post has been edited by mstaniloiu: 22 Mar 2009, 01:43


--------------------
Dacia (SupeR)Nova, 1310 - SN 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 21 Mar 2009, 19:02
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




E mic nivelul. Aia-i o supapa de la pompa de sprit. Cu cat bila are joc mai mic (dar nu deloc ), cu atat e mai eficient spritul. Daca bila are cursa mare, o parte din cursa pompei se iroseste pentru a parcurge bila distanta pana la scaun, dupa care pompeaza in circuit, adica aproape de capatul cursei, care e si capatul acceleratiei. Cati duceti pedala aproape de capat la demaraj sau schimbatul vitezelor? Asta-i si un motiv, pentru care dsa in nas, si ar nai fi si arcul din membrana prea moale. Parghia in loc sa impinga membrana, se comprima arcul. Atentie ce membrane luati. Cand o prindeti intre degete pentru a comprima arcul, sa opuna rezistenta, chiar sa fie dureros la doua trei apasari. E bine sa nu mancati inainte.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mstaniloiu
post 22 Mar 2009, 01:54
Post #35


Membru entuziast :)


Group: Members
Posts: 448
Joined: 17 February 05
From: DN1




Multumesc de raspuns !

Nivelul, daca dau capacul carburatorului jos, este undeva in prima jumatate (de jos in sus) a planului inclinat, are cam 1.5-2 mm deasupra celor doua jicloare din CNC (inclusiv cel cu bila). Plutitorul are 7 mm cand e inchis cuiul poanto si cam 12.5 cand e deschis (am masurat cu niste repere).
Am desfacut arcul din spatele membranei pompei de sprit si l-am mai tensionat, iar legat de membrana pompei de sprit, am mai incercat sa tensionez si arcul din interior, cu un cleste patent cu cioc.

Acum o sa va spun maine cum merge, am facut ceva teste azi, pare sa nu mai moara, dar "da sa moara" la cald sigur (e puturoasa).

NU as putea explica ce s-a intamplat cu masina , simptomul asta cu "datul in nas" a aparut progresiv, pana lunea trecuta (pe 16 Mar.) cand a inceput sa se ingatuie de tot, a dat rateuri si nu a mai vrut sa mearga deloc.

In final vreau sa adaug ca pompa de sprit, impreuna cu multe alte piese (majoritatea la aprindere) au fost inlocuite cu aprox 1000 de Km inainte cand am avut de facut si ITP-ul si i-am reglat bine si aprinderea (porneste la "jumatate de sfert" smile.gif )
Cu membrana veche "dadea in nas" si mergea prost.

Numai bine,

This post has been edited by mstaniloiu: 22 Mar 2009, 11:09


--------------------
Dacia (SupeR)Nova, 1310 - SN 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzache
post 24 Mar 2009, 11:02
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 19 December 06
From: Bucuresti




Unde reglezi carb pe stand ? Ma intereseaza in special dublucorp

This post has been edited by Tzache: 24 Mar 2009, 11:03


--------------------
Renault 25 TXI '90 - B 88 TZK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cannavaro
post 9 May 2009, 15:34
Post #37


.


Group: Members
Posts: 812
Joined: 15 July 05
From: Ploiesti




Sal marti tre sa fac rar-ul la masina. Aveam pe masina un carb. dublu corp de renault 5 alpine cu galerie. Am dat jos carburatorul si am cumparat o flansa d-aia adaptoare de la dublucorp la simplucorp. Nu mai porneste de niciun fel masina, parca nu trage benzina. Am pus la loc dublucorpul si la fel ... nu porneste. Ce e de facut?


--------------------
Dacia 1300 TSP - PH-89-XXX
Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TM01ZCA
post 9 May 2009, 16:50
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 9 May 09




Salut!Fratilor...imi spuneti si mie va rog frumos de ce imi "da in nas"?Am schimbat 3 carburatoare si merge lafel,adica:pana la vreo 2000 de ture merge...daca tin acceleratia constanta,daca ii "dau in gura",da in bot,chiar si moare.Dupa 2000 de ture daca o accelerez tare,da rateuri,da in bot,ma smuceste,etc...Toate carburatoarele luate de pe masini care mergeau cu ele...toate de 1300(ca asa am eu motorul)...Explicati-mi va rog...O parere despre ce ar trebui sa fac...Multumesc


--------------------
Dacia 1300 1981 - TM 01 ZCA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 07:34
Forum Renault