Problema carburator
![]() ![]() ![]() |
Problema carburator
v_razvan_c |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
-
|
|||
CandyMan13 |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
mstaniloiu |
![]()
Post
#33
|
Membru entuziast :) Group: Members Posts: 448 Joined: 17 February 05 From: DN1 ![]() |
Am si eu aceeasi problema, la relanti merge perfect, aprinderea e regalata si totul e nou, cum apas pe acceleratie (cu motorul cald, fara socul tras) moare instantaneu. Daca ma uit in CNC vad ca jiglorul cu bila face 1-2 bule de aer exact deasupra bilei. Ciocul de papagal baga benzina, dar nu mi se pare ca prea multa. Nivelul in CNC este cam fix la nivelul jiglorului cu bila din CNC.
Cand e rece, merge beton cu socul, dupa ce se incalzeste am impresia ca merge inecata pana se opreste de tot ![]() Ajutati-ma va rog, eventual si cu un link dintr-un topic mai vechi, cum s-ar putea repara ? Multumesc mult ![]() This post has been edited by mstaniloiu: 22 Mar 2009, 01:43 |
--------------------
Dacia
(SupeR)Nova, 1310
- SN 2001
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
E mic nivelul. Aia-i o supapa de la pompa de sprit. Cu cat bila are joc mai mic (dar nu deloc ), cu atat e mai eficient spritul. Daca bila are cursa mare, o parte din cursa pompei se iroseste pentru a parcurge bila distanta pana la scaun, dupa care pompeaza in circuit, adica aproape de capatul cursei, care e si capatul acceleratiei. Cati duceti pedala aproape de capat la demaraj sau schimbatul vitezelor? Asta-i si un motiv, pentru care dsa in nas, si ar nai fi si arcul din membrana prea moale. Parghia in loc sa impinga membrana, se comprima arcul. Atentie ce membrane luati. Cand o prindeti intre degete pentru a comprima arcul, sa opuna rezistenta, chiar sa fie dureros la doua trei apasari. E bine sa nu mancati inainte.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
mstaniloiu |
![]()
Post
#35
|
Membru entuziast :) Group: Members Posts: 448 Joined: 17 February 05 From: DN1 ![]() |
Multumesc de raspuns !
Nivelul, daca dau capacul carburatorului jos, este undeva in prima jumatate (de jos in sus) a planului inclinat, are cam 1.5-2 mm deasupra celor doua jicloare din CNC (inclusiv cel cu bila). Plutitorul are 7 mm cand e inchis cuiul poanto si cam 12.5 cand e deschis (am masurat cu niste repere). Am desfacut arcul din spatele membranei pompei de sprit si l-am mai tensionat, iar legat de membrana pompei de sprit, am mai incercat sa tensionez si arcul din interior, cu un cleste patent cu cioc. Acum o sa va spun maine cum merge, am facut ceva teste azi, pare sa nu mai moara, dar "da sa moara" la cald sigur (e puturoasa). NU as putea explica ce s-a intamplat cu masina , simptomul asta cu "datul in nas" a aparut progresiv, pana lunea trecuta (pe 16 Mar.) cand a inceput sa se ingatuie de tot, a dat rateuri si nu a mai vrut sa mearga deloc. In final vreau sa adaug ca pompa de sprit, impreuna cu multe alte piese (majoritatea la aprindere) au fost inlocuite cu aprox 1000 de Km inainte cand am avut de facut si ITP-ul si i-am reglat bine si aprinderea (porneste la "jumatate de sfert" ![]() Cu membrana veche "dadea in nas" si mergea prost. Numai bine, This post has been edited by mstaniloiu: 22 Mar 2009, 11:09 |
--------------------
Dacia
(SupeR)Nova, 1310
- SN 2001
|
|
Tzache |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 19 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Unde reglezi carb pe stand ? Ma intereseaza in special dublucorp
This post has been edited by Tzache: 24 Mar 2009, 11:03 |
--------------------
Renault
25
TXI '90
- B 88 TZK
|
|
cannavaro |
![]()
Post
#37
|
![]() . Group: Members Posts: 812 Joined: 15 July 05 From: Ploiesti ![]() |
Sal marti tre sa fac rar-ul la masina. Aveam pe masina un carb. dublu corp de renault 5 alpine cu galerie. Am dat jos carburatorul si am cumparat o flansa d-aia adaptoare de la dublucorp la simplucorp. Nu mai porneste de niciun fel masina, parca nu trage benzina. Am pus la loc dublucorpul si la fel ... nu porneste. Ce e de facut?
|
--------------------
Dacia
1300
TSP
- PH-89-XXX Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
|
|
TM01ZCA |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 9 May 09 ![]() |
Salut!Fratilor...imi spuneti si mie va rog frumos de ce imi "da in nas"?Am schimbat 3 carburatoare si merge lafel,adica:pana la vreo 2000 de ture merge...daca tin acceleratia constanta,daca ii "dau in gura",da in bot,chiar si moare.Dupa 2000 de ture daca o accelerez tare,da rateuri,da in bot,ma smuceste,etc...Toate carburatoarele luate de pe masini care mergeau cu ele...toate de 1300(ca asa am eu motorul)...Explicati-mi va rog...O parere despre ce ar trebui sa fac...Multumesc
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- TM 01 ZCA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 07:34 |