DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Pentru specialisti...., Senzor

dragosvoda_is
post 28 Jan 2009, 11:07
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 16 December 08
From: IASI




am observat 2 fire izolate si ascunse intr-un coltisor....
un fir alb si unul negru care ies din copexul care duce la sonda de oxigen cea din inaintea catalizatorului....
apoi am obsevat o sonda la o conducata de la servo dirctie undeva jos pe scut fara mufa in ea...si am zis ca de acolo tre sa fie...
Dupa o scurta documentatie am vazut ca este vorba de PRESOSTAT DIRECȚIE ASISTATĂ...
ce se poate intampla daca nu e conectat senzorul...in bord nu se aprinde nimic....
as putea face rost de mufa de undeva.... unsure.gif
si inca o mica chestie...avertizor limita de viteza? Am solenza clima 2003 am asa ceva?sau a smenuit si chestia asta fostul proprietar

This post has been edited by dragosvoda_is: 28 Jan 2009, 11:10


--------------------
Dacia 1310 1999/L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BoomPunk
post 28 Jan 2009, 11:14
Post #2


Membru fara respect ptr lege si ``organ``!


Group: Members
Posts: 637
Joined: 20 March 06
From: Bucharest




Despre avertizare depasire viteza....am citit mai demult pe-aici pe forum,doar solenzele vandute catre tarile arabe(nu stiu daca s-au vandut acolo si cate bucati),ar fi beneficiat de acesta facilitate.La noi nu s-au vandut cu acesta optiune activata si doar unii care se pricep iti pot activa aceasta functie,dar nu vad la ce ti-ar folosi un zgomot in plus in masina.
Referitor la firele pe care le-ai gasit....nu stiu ce sa-ti spun,eu n-am servo.


--------------------
Dacia de calcat Zepter
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionel 1966
post 28 Jan 2009, 14:34
Post #3


ionel 1966


Group: Members
Posts: 107
Joined: 28 November 06
From: Margineni-Bacau




Presostatul este conectat la calculatorul de injectie. Eu am servo si o sa incerc sa scot mufa din presostat sa vad ce se intampla


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003 - BC 96 XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 28 Jan 2009, 18:26
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Presostatul masoara(corect spus ar fi ca sesizeaza scaderea presiunii) presiunea din circuitul de inalta presiune(adica de la pompa hidraulica la valva rotativa).
UCE injectie foloseste informatia de presiune pentru a regla ralanti-ul(turand motorul, creste si turatia pompei hidraulice implicit si presiunea in circuitul hidraulic, atunci cand este nevoie)
Cei care au servodirectie poate au observat o foarte usoara fluctuatie a ralantiului atunci cand invart volanul(la ralanti, evident) Acea fluctuatie este "raspunsul" UCE injectie pentru a furniza necesarul de presiune.
QUOTE
ce se poate intampla daca nu e conectat senzorul

Intreg ansamblul de directie asistata nu functioneaza la presiunea corecta....
Urmari ar fi uzura accentuata a supapei rotative(la presiune mai mica decat normala ungerea si functionarea supapei este deficitara), servodirectie ineficienta, etc

Numai bine.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragosvoda_is
post 28 Jan 2009, 23:21
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 16 December 08
From: IASI




am observat cateva simptome la servo cand invart brusc de volan scade putin turatia...dar nu o creste la loc decat cand tin volanul nemiscat....
cum as putea rezolva problema mufa aia as gasio la desmembrari?banuiesc ca acel presostat e universal il gasesc pe mai multe masini...
o ala pb ar fi verificarea presostatului si ultima daca cablul ajungela UCE respectv circ se inchide...
acest presostat banuiesc ca la presiune mica inchide circuitul...si uce sesizeaza asta si tureaza motorul...deci as putea face scurt intre cele 2 fire sa vad ce se intampla...?

Ms

Aaaa....era sa uit...in iasi ploua de cateva zile si nu stiu cum si pe unde imi intrea apa in aeroterma si se scurge in habitaclu pe la aeratoare picioare....se aude bolborosind la ventilator...treaba asta se mai intampla cand spal masina cu jet puternic...


--------------------
Dacia 1310 1999/L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 28 Jan 2009, 23:32
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Demonteaza plasticul acela negru care acopera compartimentul aerotermei si desfunda gaurile de scurgere.

This post has been edited by cristio_79: 28 Jan 2009, 23:32


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
benkenobi
post 29 Jan 2009, 07:48
Post #7


benkenobi


Group: Members
Posts: 842
Joined: 13 April 06
From: bucuresti




Aaaa....era sa uit...in iasi ploua de cateva zile si nu stiu cum si pe unde imi intrea apa in aeroterma si se scurge in habitaclu pe la aeratoare picioare....se aude bolborosind la ventilator...treaba asta se mai intampla cand spal masina cu jet puternic...
*

[/quote]


si baga mana sub aripile fata si taie cu o foarfeca 2-3 cm din partea de jos a furtunelor de cauciuc ( scurgerile de la compartimentul aeroterma). daca ai observat acestea sunt strangulate la partea inferioara , strangularea in cauza provocand deseori infundarea acestora cu frunze uscate, praf si alte reziduri.
spor la treaba.


--------------------
solenza solenza rapsodie rapsodie 2003-august
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 29 Jan 2009, 08:27
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 3.685
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




dar strangularea aceea are un scop. fara ea rotile ar arunca apa cu noroi inauntru. poate ar fi mai bine sa se treaca operatiunea de verificat si curatat furtunele o data pe luna smile.gif


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragosvoda_is
post 29 Jan 2009, 09:49
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 16 December 08
From: IASI




am curatat scurgerile erau infundate cu noroi si frunze dar am mai observat o problema,clapeta care permite intrarea aerului din ext in habitaclu(care e electronic comandata la mine)nu mai merge la apasare butonului recirculare pot sa o misc cu mana...chestia aia se poate da jos pt a se analiza rolleyes.gif,are niste conducte de la AC
mai grav e cu presosatalul acela...risc sa stric servodirectia....unsure.gif

PS:Ai de mesterit la o masina ca asta cat vrei...sau nu am avut eu noroc... biggrin.gif

This post has been edited by dragosvoda_is: 29 Jan 2009, 11:37


--------------------
Dacia 1310 1999/L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 22:25
Forum Renault