Pentru specialisti...., Senzor
![]() ![]() ![]() |
Pentru specialisti...., Senzor
dragosvoda_is |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 16 December 08 From: IASI ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1999/L
|
|||
BoomPunk |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru fara respect ptr lege si ``organ``! Group: Members Posts: 637 Joined: 20 March 06 From: Bucharest ![]() |
Despre avertizare depasire viteza....am citit mai demult pe-aici pe forum,doar solenzele vandute catre tarile arabe(nu stiu daca s-au vandut acolo si cate bucati),ar fi beneficiat de acesta facilitate.La noi nu s-au vandut cu acesta optiune activata si doar unii care se pricep iti pot activa aceasta functie,dar nu vad la ce ti-ar folosi un zgomot in plus in masina.
Referitor la firele pe care le-ai gasit....nu stiu ce sa-ti spun,eu n-am servo. |
--------------------
Dacia
de calcat
Zepter
|
|
Ionel 1966 |
![]()
Post
#3
|
![]() ionel 1966 Group: Members Posts: 107 Joined: 28 November 06 From: Margineni-Bacau ![]() |
Presostatul este conectat la calculatorul de injectie. Eu am servo si o sa incerc sa scot mufa din presostat sa vad ce se intampla
|
--------------------
Dacia
Solenza Scala
2003
- BC 96 XXX
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Presostatul masoara(corect spus ar fi ca sesizeaza scaderea presiunii) presiunea din circuitul de inalta presiune(adica de la pompa hidraulica la valva rotativa).
UCE injectie foloseste informatia de presiune pentru a regla ralanti-ul(turand motorul, creste si turatia pompei hidraulice implicit si presiunea in circuitul hidraulic, atunci cand este nevoie) Cei care au servodirectie poate au observat o foarte usoara fluctuatie a ralantiului atunci cand invart volanul(la ralanti, evident) Acea fluctuatie este "raspunsul" UCE injectie pentru a furniza necesarul de presiune. QUOTE ce se poate intampla daca nu e conectat senzorul Intreg ansamblul de directie asistata nu functioneaza la presiunea corecta.... Urmari ar fi uzura accentuata a supapei rotative(la presiune mai mica decat normala ungerea si functionarea supapei este deficitara), servodirectie ineficienta, etc Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
dragosvoda_is |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 16 December 08 From: IASI ![]() |
am observat cateva simptome la servo cand invart brusc de volan scade putin turatia...dar nu o creste la loc decat cand tin volanul nemiscat....
cum as putea rezolva problema mufa aia as gasio la desmembrari?banuiesc ca acel presostat e universal il gasesc pe mai multe masini... o ala pb ar fi verificarea presostatului si ultima daca cablul ajungela UCE respectv circ se inchide... acest presostat banuiesc ca la presiune mica inchide circuitul...si uce sesizeaza asta si tureaza motorul...deci as putea face scurt intre cele 2 fire sa vad ce se intampla...? Ms Aaaa....era sa uit...in iasi ploua de cateva zile si nu stiu cum si pe unde imi intrea apa in aeroterma si se scurge in habitaclu pe la aeratoare picioare....se aude bolborosind la ventilator...treaba asta se mai intampla cand spal masina cu jet puternic... |
--------------------
Dacia
1310
1999/L
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Demonteaza plasticul acela negru care acopera compartimentul aerotermei si desfunda gaurile de scurgere.
This post has been edited by cristio_79: 28 Jan 2009, 23:32 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
benkenobi |
![]()
Post
#7
|
![]() benkenobi Group: Members Posts: 842 Joined: 13 April 06 From: bucuresti ![]() |
Aaaa....era sa uit...in iasi ploua de cateva zile si nu stiu cum si pe unde imi intrea apa in aeroterma si se scurge in habitaclu pe la aeratoare picioare....se aude bolborosind la ventilator...treaba asta se mai intampla cand spal masina cu jet puternic...
[/quote] si baga mana sub aripile fata si taie cu o foarfeca 2-3 cm din partea de jos a furtunelor de cauciuc ( scurgerile de la compartimentul aeroterma). daca ai observat acestea sunt strangulate la partea inferioara , strangularea in cauza provocand deseori infundarea acestora cu frunze uscate, praf si alte reziduri. spor la treaba. |
--------------------
solenza
solenza rapsodie
rapsodie 2003-august
|
|
psychoo |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
dar strangularea aceea are un scop. fara ea rotile ar arunca apa cu noroi inauntru. poate ar fi mai bine sa se treaca operatiunea de verificat si curatat furtunele o data pe luna
![]() |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
dragosvoda_is |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 16 December 08 From: IASI ![]() |
am curatat scurgerile erau infundate cu noroi si frunze dar am mai observat o problema,clapeta care permite intrarea aerului din ext in habitaclu(care e electronic comandata la mine)nu mai merge la apasare butonului recirculare pot sa o misc cu mana...chestia aia se poate da jos pt a se analiza
![]() mai grav e cu presosatalul acela...risc sa stric servodirectia.... ![]() PS:Ai de mesterit la o masina ca asta cat vrei...sau nu am avut eu noroc... ![]() This post has been edited by dragosvoda_is: 29 Jan 2009, 11:37 |
--------------------
Dacia
1310
1999/L
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:25 |