Dacia Pick Up 1998 - Blocata, nu vrea sa plece de pe loc
Dacia Pick Up 1998 - Blocata, nu vrea sa plece de pe loc
catalinduran |
20 Jan 2009, 16:41
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 29 November 07 |
|
||
--------------------
DACIA
1310, 1305
1998
- PH, B
|
|||
Ov |
20 Jan 2009, 16:49
Post
#2
|
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.444 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
cum adica moare motorul, n-are putere?
daca se opreste motorul n-are nici o legatura cu ambreiajul as verifica in primul rand duza din furtunul dintre galerie si carburator, sa vad daca mai e la locul ei |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Mr_Devil83 |
20 Jan 2009, 18:44
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 |
daca sta la relanti cu ambreajul calcat sau scoasa din viteze n-are nici pe naiba motorul sau ambreajul.
Deci: Sta la relanti? Se tureaza? Doar cand lasi de ambreaj moare? Daca da vezi si tu pe la roti discurile, planetarele in ce pozitie is si cutia de viteza cel mai probabil e gata. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
catalinduran |
21 Jan 2009, 09:56
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 29 November 07 |
motorul porneste, sta pe liber pornit cand se introduce in treapta de viteza si vrei sa pleci de pe loc este blocata deci nu se misca, impinsa se misca de pe loc.
help |
--------------------
DACIA
1310, 1305
1998
- PH, B
|
|
Ov |
21 Jan 2009, 09:58
Post
#5
|
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.444 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
cred ca ai cutia busita
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
sorin1983 |
21 Jan 2009, 10:19
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.587 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova |
poate cardanul...cutia probabil functioneaza dar nu transmite mai departe...
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
baranga |
21 Jan 2009, 18:30
Post
#7
|
...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA |
ori a intrat in doua viteze ????
|
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
PH-06-BOA |
21 Jan 2009, 20:17
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 |
Cred ca ala era croitor, nu mecanic. Daca erau placutele sarite (datorita rascoacerii prin patinare) , cand bagai in viteza, turai eliberand ambreiajul, si motorul n-ar fi intampinat nicio rezistenta. Adica se tura in gol, ca si cand nu ar fi in viteza.
Asta se intampla atunci cand, intre pinioanele din cutie, intra ceva dur, o bila, un crabot, un alt dinte rupt de la alt pinion... dar ar trebui ca asta sa se manifeste si atunci cand e impinsa. Acelasi fenomen se manifesta si daca intra in doua viteze in acelasi timp, dar asta numai daca una din bilele de blocare s-a pierdut sau neglijat la alta interventie. Cat ai impins-o de ti-ai dat seama ca se misca , nu se blocheaza? In marsarier ai incercat? |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
balky |
21 Jan 2009, 20:24
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 4 January 07 |
Posibil grupu conic sa se fi dus dracu . Baga-te sub ea si vezi daca cardanul se invarte , vezi sunete suspecte in grup .
|
--------------------
daewoo/dacia/daewoo
evanda/papuc/nubira2
2003/2003/2003
- toate de Bucuresti Trup si suflet pentru culori !
|
|
CriSTI68 |
21 Jan 2009, 20:24
Post
#10
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti |
daca auzi o bataie fier pe fier venind undeva din spatele la sofer, si ea nu se misca, este cardanul de vina, se intampla de multe ori sa se rupa cardanul, datorita "soferilor" "papucarilor" sportivi care dau drumul prea brusc la ambreiaj...
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
catalinduran |
22 Jan 2009, 08:17
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 29 November 07 |
Nu se blocheaza impinsa.
Nu am incercat in marsarier, dar daca pleaca in spate ce are ? Multumesc pentru sfaturi, va tin la curent cu ceea ce s-a intamplat. Poze .. in curand. O precizare importanta de care am uitat: masina sta nemiscata si neumblata la ea din decembrie 2007. This post has been edited by catalinduran: 22 Jan 2009, 09:23 |
--------------------
DACIA
1310, 1305
1998
- PH, B
|
|
CriSTI68 |
22 Jan 2009, 18:26
Post
#12
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti |
cutia 100%
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
yon |
22 Jan 2009, 19:00
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina |
baga ulei in cutie si apoi poate vei reusi sa o urnesti din loc (asta in caz nu ai facuto deja)
|
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|
mad toz |
22 Jan 2009, 19:53
Post
#14
|
fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti |
Daca masina sta pornita pe liber rotile dintate din cutie se invart , deci nu are treaba cu uleiul din cutie. Se poate in spate sa fie problema.
Dar descrie mai bine, da sa plece dar moare motoru? Daca o turezi mai tare si dai drumu de tot la ambreiaj moare motorul? |
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
catalinduran |
23 Jan 2009, 21:16
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 29 November 07 |
Problema este de la disc, patineaza si trepideaza motorul ca naiba.
Mai am o problema am motor de 1600 si carburator de 1400 cu flansa, cica nu se accepta asa ceva la ITP, ce solutii sunt ? Multumesc anticipat. |
--------------------
DACIA
1310, 1305
1998
- PH, B
|
|
baranga |
24 Jan 2009, 10:44
Post
#16
|
...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA |
QUOTE(catalinduran @ 23 Jan 2009, 21:16) Problema este de la disc, patineaza si trepideaza motorul ca naiba. Mai am o problema am motor de 1600 si carburator de 1400 cu flansa, cica nu se accepta asa ceva la ITP, ce solutii sunt ? Multumesc anticipat. cine ti-a zis ca asa ceva nu se accepta???faci ITP in alta parte,unde accepta! un prieten are un papuc din 99 cu motor 1.6 si carb de 1.4 cu flansa si nu a avut nici o problema la itp niciodata;are carburatorul de 1.4 de cand a luat masina;de noua el l-a schimbat din cauza consumului |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
Ciorapel |
24 Jan 2009, 18:19
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 |
1) Cutia de viteze - grupul conic
2) Cardanul gripat ... parerea mea |
--------------------
r
m
2
|
|
PH-06-BOA |
24 Jan 2009, 19:50
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 |
Daca baiatul spune ca impinsa se misca, de ce va legati de cardan, unde-i logica?
Impinsa, se invart rotile, tot ansamblul din grup (chiar daca sunt blocati satelitii ), cardanul si axul balador, din cutie. De aici incep treptele de viteza, in ordine inversa, pana la priza. La mersul motorului in gol, toate pinioanele se invart, cu viteze diferite , chiar de e pe liber. Daca ar avea ciob de dinte sau altceva intre pinioane, ar muri motorul la eliberarea ambreiajului, chiar daca nu ar fi bagata in viteza. Daca ar fi ambreiajul defect, n-ar muri motorul, la cuplare, ci ar patina, turandu-se motorul, ca si cand nu ar fi bagata in viteza. Da cardanul jos de la un capat care ti-e mai usor, si vei stabili mai sigur care-i vinovat (ma tem ca n-ai spus tot, ti-a scapat ceva sau nu ai explicat corect). |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
hyena |
24 Jan 2009, 20:05
Post
#19
|
Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea |
si eu am patit ceva de genu asta cu masina unui prieten. am oprit la un magazis si nu am mai plecat mi-a zis cineva k a s-a blocat "intre trepte" sa urcat el in masina si a fortat maneta in fiecare viteza pana sa deblocat
sau sa nu fie de pe la frana de mana ceva sa fi ramas blocata |
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
Mirciulik |
24 Jan 2009, 20:25
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 378 Joined: 11 March 06 From: Galati |
Daca masina merge impinsa, e din cutie. Eu am patit ceva asemanator la a mea (dacia break).
Mi s-a oprit in drum, blocata in viteza. Am tras mai tare de schimbator si am reusit s-o scot din viteza. Motorul pornea, dar avea relantiul instabil. Dau sa plec si parca aveam frana de mana trasa. Nu patina ambreajul, insa daca-l ridicam murea motorul. Am lasat-o pe liber si am tractat-o pana acasa. Cand am desfacut cutia aveam 3 dinti sparti la grupul conic. Am rezolvat prin schimbarea cutiei. |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
catalinduran |
26 Jan 2009, 14:17
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 29 November 07 |
Se poate pune galerie de admisie de 1.4 cu carburator de 1.4 aferent, pe motor 1.6. Va rog sa imi spuneti daca mai are nevoie si de alte modificari. Multumesc
|
--------------------
DACIA
1310, 1305
1998
- PH, B
|
|
didosdoru |
26 Jan 2009, 14:52
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 414 Joined: 2 July 05 |
Da, se poate monta fara nici o modificare. Insa vor scadea un pic performantele motorului.
|
--------------------
Dacia/Opel
Pick-Up/Logan MCV/Astra G
2003/2009/2000
- GL O6 HKV / 53 DGD
|
|
mad toz |
26 Jan 2009, 17:19
Post
#23
|
fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti |
QUOTE(catalinduran @ 26 Jan 2009, 15:17) Se poate pune galerie de admisie de 1.4 cu carburator de 1.4 aferent, pe motor 1.6. Va rog sa imi spuneti daca mai are nevoie si de alte modificari. Multumesc Cum a spus si didosdoru se monteaza fara nici o modificare. Si in legatura cu carburatorul de 1.4 pe motor de 1.6 la ITP nu trebuie sa ai nici o problema. Eu asa fac ITP de cand am masina si nimeni nu a comentat nimic. Nu au de ce sa se lege de ce carburator ai pe masina, poti sa pui si orizontale. Insa nu trebuie facute modificari la sistemul de directie si franare. This post has been edited by mad toz: 26 Jan 2009, 17:19 |
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
catalinduran |
28 Jan 2009, 08:28
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 29 November 07 |
Am fost la o statie itp si au zis ca nu am voie cu flansa, si acum am cumparat o galerie de admisie/evacuare de 1.4+UIS, sper sa scada consumul undeva pe la 7% in oras mers lejer, este posibil?
|
--------------------
DACIA
1310, 1305
1998
- PH, B
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2024 - 13:36 |