DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia Pick Up 1998 - Blocata, nu vrea sa plece de pe loc

catalinduran
post 20 Jan 2009, 16:41
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 29 November 07




salut, am o problema, dar cu un papuc, cand vreau sa plec de pe loc moare motorul intra in toate treptele de viteza, dar nu pleaca. impinsa se poate urni, un mecanic imi spune ca e de la discul de ambreiaj ca i-au cazut garniturile de frecare.
papuc 1998 - tractiune pe spate.
as dorii cateva sfaturi.


--------------------
DACIA 1310, 1305 1998 - PH, B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 20 Jan 2009, 16:49
Post #2


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.444
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




cum adica moare motorul, n-are putere?
daca se opreste motorul n-are nici o legatura cu ambreiajul
as verifica in primul rand duza din furtunul dintre galerie si carburator, sa vad daca mai e la locul ei


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 20 Jan 2009, 18:44
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




daca sta la relanti cu ambreajul calcat sau scoasa din viteze n-are nici pe naiba motorul sau ambreajul.

Deci:

Sta la relanti? Se tureaza?

Doar cand lasi de ambreaj moare? Daca da vezi si tu pe la roti discurile, planetarele in ce pozitie is si cutia de viteza cel mai probabil e gata.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalinduran
post 21 Jan 2009, 09:56
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 29 November 07




motorul porneste, sta pe liber pornit cand se introduce in treapta de viteza si vrei sa pleci de pe loc este blocata deci nu se misca, impinsa se misca de pe loc.
help


--------------------
DACIA 1310, 1305 1998 - PH, B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 21 Jan 2009, 09:58
Post #5


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.444
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




cred ca ai cutia busita smile.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 21 Jan 2009, 10:19
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.587
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




poate cardanul...cutia probabil functioneaza dar nu transmite mai departe...


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 21 Jan 2009, 18:30
Post #7


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




ori a intrat in doua viteze wink.gif ????


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 21 Jan 2009, 20:17
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Cred ca ala era croitor, nu mecanic. Daca erau placutele sarite (datorita rascoacerii prin patinare) , cand bagai in viteza, turai eliberand ambreiajul, si motorul n-ar fi intampinat nicio rezistenta. Adica se tura in gol, ca si cand nu ar fi in viteza.
Asta se intampla atunci cand, intre pinioanele din cutie, intra ceva dur, o bila, un crabot, un alt dinte rupt de la alt pinion... dar ar trebui ca asta sa se manifeste si atunci cand e impinsa.
Acelasi fenomen se manifesta si daca intra in doua viteze in acelasi timp, dar asta numai daca una din bilele de blocare s-a pierdut sau neglijat la alta interventie.
Cat ai impins-o de ti-ai dat seama ca se misca , nu se blocheaza?
In marsarier ai incercat?


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balky
post 21 Jan 2009, 20:24
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 4 January 07




Posibil grupu conic sa se fi dus dracu . Baga-te sub ea si vezi daca cardanul se invarte , vezi sunete suspecte in grup .


--------------------
daewoo/dacia/daewoo evanda/papuc/nubira2 2003/2003/2003 - toate de Bucuresti
Trup si suflet pentru culori !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 21 Jan 2009, 20:24
Post #10


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




daca auzi o bataie fier pe fier venind undeva din spatele la sofer, si ea nu se misca, este cardanul de vina, se intampla de multe ori sa se rupa cardanul, datorita "soferilor" "papucarilor" sportivi care dau drumul prea brusc la ambreiaj...


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalinduran
post 22 Jan 2009, 08:17
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 29 November 07




Nu se blocheaza impinsa.
Nu am incercat in marsarier, dar daca pleaca in spate ce are ?
Multumesc pentru sfaturi, va tin la curent cu ceea ce s-a intamplat. Poze .. in curand.
O precizare importanta de care am uitat: masina sta nemiscata si neumblata la ea din decembrie 2007.

This post has been edited by catalinduran: 22 Jan 2009, 09:23


--------------------
DACIA 1310, 1305 1998 - PH, B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 22 Jan 2009, 18:26
Post #12


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




cutia 100%


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yon
post 22 Jan 2009, 19:00
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 2 February 08
From: slatina




baga ulei in cutie si apoi poate vei reusi sa o urnesti din loc (asta in caz nu ai facuto deja)


--------------------
Dacia 1310/Supernova 1995/2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 22 Jan 2009, 19:53
Post #14


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Daca masina sta pornita pe liber rotile dintate din cutie se invart , deci nu are treaba cu uleiul din cutie. Se poate in spate sa fie problema.
Dar descrie mai bine, da sa plece dar moare motoru? Daca o turezi mai tare si dai drumu de tot la ambreiaj moare motorul?


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalinduran
post 23 Jan 2009, 21:16
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 29 November 07




Problema este de la disc, patineaza si trepideaza motorul ca naiba.
Mai am o problema am motor de 1600 si carburator de 1400 cu flansa, cica nu se accepta asa ceva la ITP, ce solutii sunt ?
Multumesc anticipat.


--------------------
DACIA 1310, 1305 1998 - PH, B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 24 Jan 2009, 10:44
Post #16


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




QUOTE(catalinduran @ 23 Jan 2009, 21:16)
Problema este de la disc, patineaza si trepideaza motorul ca naiba.
Mai am o problema am motor de 1600 si carburator de 1400 cu flansa, cica nu se accepta asa ceva la ITP, ce solutii sunt ?
Multumesc anticipat.
*



cine ti-a zis ca asa ceva nu se accepta???faci ITP in alta parte,unde accepta!
un prieten are un papuc din 99 cu motor 1.6 si carb de 1.4 cu flansa si nu a avut nici o problema la itp niciodata;are carburatorul de 1.4 de cand a luat masina;de noua el l-a schimbat din cauza consumului


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciorapel
post 24 Jan 2009, 18:19
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 435
Joined: 31 December 08




1) Cutia de viteze - grupul conic
2) Cardanul gripat

... parerea mea


--------------------
r m 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 24 Jan 2009, 19:50
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Daca baiatul spune ca impinsa se misca, de ce va legati de cardan, unde-i logica?
Impinsa, se invart rotile, tot ansamblul din grup (chiar daca sunt blocati satelitii ), cardanul si axul balador, din cutie. De aici incep treptele de viteza, in ordine inversa, pana la priza. La mersul motorului in gol, toate pinioanele se invart, cu viteze diferite , chiar de e pe liber. Daca ar avea ciob de dinte sau altceva intre pinioane, ar muri motorul la eliberarea ambreiajului, chiar daca nu ar fi bagata in viteza. Daca ar fi ambreiajul defect, n-ar muri motorul, la cuplare, ci ar patina, turandu-se motorul, ca si cand nu ar fi bagata in viteza.
Da cardanul jos de la un capat care ti-e mai usor, si vei stabili mai sigur care-i vinovat (ma tem ca n-ai spus tot, ti-a scapat ceva sau nu ai explicat corect).


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 24 Jan 2009, 20:05
Post #19


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




si eu am patit ceva de genu asta cu masina unui prieten. am oprit la un magazis si nu am mai plecat mi-a zis cineva k a s-a blocat "intre trepte" sa urcat el in masina si a fortat maneta in fiecare viteza pana sa deblocat
sau sa nu fie de pe la frana de mana ceva sa fi ramas blocata


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mirciulik
post 24 Jan 2009, 20:25
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 378
Joined: 11 March 06
From: Galati




Daca masina merge impinsa, e din cutie. Eu am patit ceva asemanator la a mea (dacia break).

Mi s-a oprit in drum, blocata in viteza. Am tras mai tare de schimbator si am reusit s-o scot din viteza. Motorul pornea, dar avea relantiul instabil. Dau sa plec si parca aveam frana de mana trasa. Nu patina ambreajul, insa daca-l ridicam murea motorul.

Am lasat-o pe liber si am tractat-o pana acasa. Cand am desfacut cutia aveam 3 dinti sparti la grupul conic.

Am rezolvat prin schimbarea cutiei.


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalinduran
post 26 Jan 2009, 14:17
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 29 November 07




Se poate pune galerie de admisie de 1.4 cu carburator de 1.4 aferent, pe motor 1.6. Va rog sa imi spuneti daca mai are nevoie si de alte modificari. Multumesc


--------------------
DACIA 1310, 1305 1998 - PH, B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
didosdoru
post 26 Jan 2009, 14:52
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 414
Joined: 2 July 05




Da, se poate monta fara nici o modificare. Insa vor scadea un pic performantele motorului.


--------------------
Dacia/Opel Pick-Up/Logan MCV/Astra G 2003/2009/2000 - GL O6 HKV / 53 DGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 26 Jan 2009, 17:19
Post #23


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(catalinduran @ 26 Jan 2009, 15:17)
Se poate pune galerie de admisie de 1.4 cu carburator de 1.4 aferent, pe motor 1.6. Va rog sa imi spuneti daca mai are nevoie si de alte modificari. Multumesc
*


Cum a spus si didosdoru se monteaza fara nici o modificare.
Si in legatura cu carburatorul de 1.4 pe motor de 1.6 la ITP nu trebuie sa ai nici o problema. Eu asa fac ITP de cand am masina si nimeni nu a comentat nimic. Nu au de ce sa se lege de ce carburator ai pe masina, poti sa pui si orizontale.
Insa nu trebuie facute modificari la sistemul de directie si franare.

This post has been edited by mad toz: 26 Jan 2009, 17:19


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalinduran
post 28 Jan 2009, 08:28
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 29 November 07




Am fost la o statie itp si au zis ca nu am voie cu flansa, si acum am cumparat o galerie de admisie/evacuare de 1.4+UIS, sper sa scada consumul undeva pe la 7% in oras mers lejer, este posibil?


--------------------
DACIA 1310, 1305 1998 - PH, B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2024 - 13:36
Forum Renault