DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> presiune scazuta ulei, avertizare bord

asklepios
post 11 Oct 2008, 10:56
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 11 October 08





am constatat azi dimineatza ca dupa ce s-a incalzit motorul se aprindeau becurile rosii(ulei si temperatura) din bord precum si ceasul arata presiunea 1-1,5.daca turam motorul presiunea crestea usor si becurile se stingeau dar nu trecea acul de 2 .la relanti se aprindeau iar si scadea iar la 1.
masina e din 84,dacia 1310 tx,motorul are 94000 km,uleiul e prista 20w40 schimbat de 5 luni in care am facut vreo 4000 de km.
masina merge bine si trage.sa fie uleiul gata?arata cam negru dar nici motorul nu-i nou.in astia 4000 de km mi-a mancat inca vreo 400de ml.


--------------------
dacia 1310 tx dacia 1310 tx 84 - ab04mwy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 11 Oct 2008, 23:36
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




ia vezi miroase a benzina? nivelul cum este? poate fi uleiul prost , membrana de la pompa de benzina defecta


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 12 Oct 2008, 07:43
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




ceasul tau nu indica bine!becurile se aprind la 0,3 daN/cm2,oricum la cati Km ai cred ca te paste un RK la motor.
Bafta!



--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 12 Oct 2008, 08:21
Post #4


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




daca in ulei nu ai benzina....cauzele pot fi:

1. pompa de ulei defecta
2. pinionul de angrenare al pompei uzat
3. vilbrochen uzat

evident ca pe site o sa apara ca fiind o cauza uleiul.....si la tine cam este...ca e un ulei f prost si l-ai tinut mai mult de 3000 km.......


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asklepios
post 12 Oct 2008, 17:13
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 11 October 08




QUOTE(bygy007 @ 11 Oct 2008, 23:36)
ia vezi miroase a benzina? nivelul cum este? poate fi uleiul prost , membrana de la pompa de benzina defecta
*


am schimbat uleiul.nu mirosea a benzina.nivelul era bun.am pus ulei nou 20w50 si imi arata presiunea pe ceas 2 cu motorul la temperatura optima de functionare si mers la relanti;in acceleratie creste usor pe la 2,5 iar rece -la pornire arata 4.masina merge excelent dar nu imi place ce vad pe ceas.

12 Oct 2008, 17:24:
se poate sa fie ceasul indicator? stie cineva care este sonda(termocupla) care il comanda si ce rezistente(valori) are corelate cu temperatura sa o pot verifica.
ma gandesc ca scimbarea pompei si a altor chestii presupune un deranj mai mare decat verificarea unui ceas.nu vreau sa schimb ce e mai greu si sa constat ca e defect bulbul sau ceasul.

12 Oct 2008, 17:25:
ce inseamna RK?

This post has been edited by asklepios: 12 Oct 2008, 17:25


--------------------
dacia 1310 tx dacia 1310 tx 84 - ab04mwy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 12 Oct 2008, 18:08
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




reparatie capitala!


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex_84
post 14 Jan 2009, 20:14
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 6 December 07
From: Constanta




aceiasi problema o am si eu pana sa schimb bulbul care indica presiunea de ulei imi arata tot timpul 2 la presiunea de ulei..acum l-am schimbat si cu motorul rece imi arata 4 si motor cald 2.. nu este bun bulbul acela sint facute la norma.....masina are 27000 km nu cred ca ar fi probleme la pompa de ulei. am sa schimb alta alta alta pana nimeresc una buna . am dat pe un bulb de presiune ulei 340 000 lei vechi.


--------------------
Dacia Berlina 1998 - CT 04 MXG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 15 Jan 2009, 01:52
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




cum s-a mai discutat prin service-uri ar trebui sa aibe manometre nu strica o verificare cu un manometru , daca si ala "zice" la fel ca sonda atunci e o problema


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 17 Jan 2009, 11:34
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




salut am si eu o problema cu pierderi de ulei masive:
mia scuipat afara pastila de plumb de sub capacul de tabla de la axa cu came, cere este unde se imbina cutia cu motoru, se mai gasesc acele pastile de plumb, daca da unde anume in bucuresti?.
daca nu voi ce soluti aveti pentru remedierea problemei.
multumesc


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 20 Jan 2009, 23:45
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




nu are nimeni nici o sugestie?

This post has been edited by kindeeru56: 20 Jan 2009, 23:45


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th July 2025 - 19:57
Forum Renault