DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

29 Pages « < 13 14 15 16 17 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> kit distributie

ovidiu87
post 30 Jan 2011, 23:26
Post #421


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 18 March 08
From: Resita




Este un ulei subtire la rece. Deci cand se incalzeste se ingroasa un pic, posibil acest fapt sa provoace tacanitul acela.Si mai depinde si de filtrul de ulei folosit , daca are sau nu supapa aceea in mijloc.


--------------------
Dacia Solenza Rapsodie 2003 - Numar de Caras
"In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GIC
post 31 Jan 2011, 08:06
Post #422


Doar membru


Group: Members
Posts: 930
Joined: 13 January 04
From: Oradea




QUOTE(ovidiu87 @ 30 Jan 2011, 23:26)
Este un ulei subtire la rece. Deci cand se incalzeste se ingroasa un pic,
*


Explica un pic mai in amanunt fenomenul, ca e interesant.


--------------------
Dacia Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L - 2002
Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiu87
post 31 Jan 2011, 19:07
Post #423


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 18 March 08
From: Resita




OFFTOPIC : indicele de vascozitate al uleiului la rece este 5 , iar la cald este 30/40 .Asta inseamna ca la rece la temperaturi negative uleiul este evident mai "subtire" lucru care ajuta la o pornire usoara.

referitor la subiectul topicului , eu cand am schimbat distributia in reprezentanta dacia am inceput sa am un mers neregulat al motorului la ralanti.E posibil sa se puna distributia la semne si in timpul strangerii rolei intinzatoare sa se deplaseze de la axul cu came?

This post has been edited by ovidiu87: 31 Jan 2011, 19:55


--------------------
Dacia Solenza Rapsodie 2003 - Numar de Caras
"In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 1 Feb 2011, 11:52
Post #424


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




In principiu, se poate.
De aia dupa ce a fost tensionata cureaua se efectueaza patru rotatii "la mana" ale arborelul cotit in sensul acelor de ceas si apoi se verifica alinierea marcajelor.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 1 Feb 2011, 13:46
Post #425


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.114
Joined: 4 August 09




@ovidiu : daca aliniezi corect , dupa ce ai dat N ture la mana semnele trebuie sa fie in continuare aliniate perfect- asta ideal adica marcaje facute cum trebuie ( pe curea mai ales ; motorul e original) ; spun asta pt ca am avut ocazia sa am o curea care se pretindea originala insa la care semnele nu se aliniau niciodata perfect ( nu te gandi ca sarea dinti ,reperele erau dezaxate cam cu 2-3 mm maxim ; se observa usor inca de la montaj , indiferent cum ai fi pozitionat-o nu veneau fix ) - culmea motorul a pornit cu ea insa nu am lasat-o pe masina asa ca nuti pot spune cum sa comportat....
Iar cu privire la mersul neregulat ......poate fi si de la distributie ( insa ar trebui sa dea si alte semne gen pornit greu , cum accelereaza ...) - la electrica e totul ok?(contact imperfect pe undeva la fise - intrerupte mai ales dupa ce sa lucrat la motor- bobina etc etc? )


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 1 Feb 2011, 13:52
Post #426


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




De ce nu ai lasat-o pe masina?


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 1 Feb 2011, 14:04
Post #427


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.114
Joined: 4 August 09




Nu am lasat-o pe masina pt ca sunt perfectionist de felul meu ( mai precis o veche problema tot legata de distributie pe curea pe care am avut-o la o alta masina- nu logan insa tot romaneasca- si pe care nu am vrut so repet)......motivul real? cu siguranta obsesii de-ale mele si mai ales faptul ca mi-am permis- financiar- acest lucru....


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 1 Feb 2011, 14:14
Post #428


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Dropul de sare, ca dropul de sare.
Faptul ca avea o dunga de vopsea trasa mai "la stanga" a fost problema?
De unde ai achizitionat cureaua respectiva?

si eu sunt in aceiasi situatie, dar am lasat-o pe masina.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 1 Feb 2011, 15:25
Post #429


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.114
Joined: 4 August 09




Salut, problema nu a fost - cum spuneam a pornit - insa nu pot sa zic nimic despre cum s-ar fi comportat in mers sau orice altceva ......motorul nici nu era strans in suruburi , era doar sprijinit in ele si pe cateva bucati de lemn sub masina.....mai mult de 3-4 min cureaua nu a stat pe masina.....am luat-o de la un magazin de piese Dacia ( nu reprezentanta) - banuiesc ca ar fi "mers si asa" montata insa poate si pretentiile de la masina ar fi fost pe masura.......drobul ca drobul insa nu-mi place ca piesele sa nu vina la reper ; chiar daca merge bine pe masina imi arata superficialitate din partea celui care a facut piesa - daca nici macar un reper nu e in stare sa marcheze pe ea.......ce sa mai zic de compozitia ei etc? de asta am obsesie cu piesele cand le cumpar sa studiez si ambalajul; totusi mai iau si tzepe uneori


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 1 Feb 2011, 15:37
Post #430


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Ba reperele au fost marcate corect dar nu pentru motorul loganului.
In contrafacerea unei curele nu marcarea reperelor este problema.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 1 Feb 2011, 18:31
Post #431


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.098
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(user123 @ 1 Feb 2011, 14:46)
@ovidiu : daca aliniezi corect , dupa ce ai dat N ture la mana semnele trebuie sa fie in continuare aliniate perfect- asta ideal adica marcaje facute cum trebuie ( pe curea mai ales ; motorul e original) ; spun asta pt ca am avut ocazia sa am o curea care se pretindea originala insa la care semnele nu se aliniau niciodata perfect ( nu te gandi ca sarea dinti ,reperele erau dezaxate cam cu 2-3 mm maxim
*


Tu vorbesti de reperele pinioanelor fata de blocul motor sau de reperele curelei fata de pinioane?
Cureaua nu mai vine pe pinioane pe semne decat dupa foarte multe ture.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 1 Feb 2011, 19:10
Post #432


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.114
Joined: 4 August 09




Ma refer evident la reperele curelei fata de pinioane; nu am numarat dupa cate ture insa a venit fix pe semne de fiecare data ( mai precis 8 distributii schimbate la logan) , numai dupa ce mi-am facut "damblaua" asta verificand am pornit motorul.........ca sa fiu carcotas ( ca unii de aici tongue.gif ) daca mai apare si un mic decalaj intre pinioane si bloc atunci e lesne de inteles de ce unele "merg si asa " nu?


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 1 Feb 2011, 22:29
Post #433


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




nu apare daca ai aliniat din prima semnele de pe curea si reperul de la pinioane. Dupa o pornire si o oprire parca semnele ajung de pe curea ajung pe reperele de la pinioane .
Eu cand am dat jos cureaua era perfect pe repere dungile de la curea.

This post has been edited by djasu82: 1 Feb 2011, 22:29


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 1 Feb 2011, 22:32
Post #434


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Ai fost tu norocos... Ca altfel e greu de crezut.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 1 Feb 2011, 22:58
Post #435


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




oricum daca nu invarti pana cand pica la semne , sper ca nu-i duce pe unii capu sa dea jos cureaua veche fara sa fi adus la semne si dupa aceea sa invarta axa cu came pana cand o aduce la semn si arborele cotit.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 1 Feb 2011, 23:19
Post #436


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.114
Joined: 4 August 09




Chiar daca fac greseala sa invarta de vilbrochen sau arbore cu came fara sa fie cureaua pusa se poate remedia ........rabdare si minte sa fie !


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 2 Feb 2011, 09:01
Post #437


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.098
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Deci, dupa cum spuneam mai sus cureaua se aliniaza cu reperele de pe pinioane dupa foarte multe ture (peste 10 in orice caz), mi se pare munca de sisif sa dai la rame in halul asta. Daca dupa 1 tura pinioanele se aliniza cu blocul, daca dupa a 2-a tura la fel, nu conteaza cureaua, ai distributia sincronizata. Asta ne si intereseaza, sa se miste arborii sincron intre ei.
User123, nu inteleg cum ti se decala cu "2-3 mm maxim" dupa rotire. Ori venea cu un dinte sau mai multi in fata sau in spate, ori venea pe semne, cu jumatati de dinti mai greu. Mai explica o data, ca n-am inteles.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 2 Feb 2011, 12:55
Post #438


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.114
Joined: 4 August 09




Nu e munca de sisif daca scoti bujiile.......la acea curea reperele nu se aliniau cu reperele de pe pinion sau vilbrochen; daca venea bine sus , jos era decalat si invers ......chiar inca de la montaj am obs asta , nu se potriveau amandoua concomitent niciodata- am incercat diverse pozitii cu ea , inclusiv mutari cu 1-2 dinti insa fara sa pornesc motorul , doar invartind la mana - nu sau aliniat perfect , am ales sa las reperul de pe arborele cu came fixat cat de cat bine ( cu decalajul de rigoare la vilbrochen ) am invartit la mana un pic sa vad cum merge dupa care i-am dat prima cheie ....a pornit , am ambalat putin dupa care am oprit si mam dus sa iau alta.....a fost singura patanie de acest fel , mi sa parut ciudat- restul au venit bine la ambele repere ( adevarat de atunci cureaua am cumparat-o numai de la reprezentanta ); acest lucru mi sa intamplat la un 8V , in vara urmeaza 16V.....Cred ca merge chiar si cu 1 dinte ( poate 2?) mutat ,insa nu in parametrii optimi.......


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 2 Feb 2011, 13:22
Post #439


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Uite cum a facut mecanicul meu.

A masurat 48 de dinti de la primul semn, pe sensul aratat de sageata de pe curea, si a facut un semn cu carioca. In felul asta s-a verificat daca a pus-o bine sau nu.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 2 Feb 2011, 13:32
Post #440


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.098
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Deci din prima nu avea semnele bine marcate, nu ca la montaj ti-a cazut bine si dupa rotire s-a decalat. Adica "cazul tribunul" biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 2 Feb 2011, 19:04
Post #441


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.114
Joined: 4 August 09




Pai da , am si spus ca nu se aliniau niciodata perfect .....nam stat sa numar , mam saturat de "carpeli" si improvizatii de la cealalta , aveam pretentia ca piesele sa vina la reper; adevarat cazul pt mine a fost singular in tot acest timp.....ca sfat general as zice multa grija de unde se cumpara curelele si mereu verificati invartind la mana dupa montare.........


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 2 Feb 2011, 19:31
Post #442


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




parca semnele de pe curea sunt decalate nu mai tin minte dar la prima vedere asa parea si de aici poate pe multi sa-i duca in eroare dupa aceea.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Imparatul
post 6 Mar 2011, 10:53
Post #443


Imparatul


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 December 05
From: Iasi




QUOTE(YRX @ 9 May 2010, 07:25)
Eu zic ca ar fi bine de schimbat si pompa de apa. De ce?
Revizia de 60000 sau 4 ani ar trebui sa mai contina, pe langa distributie, accesorii etc. si schimbul lichidului de racire. Daca dai jos distributia si antigelul este momentul cel mai bun pentru a schimba si pompa, ai toate conditiile.
*




Daca curge sau pierde apa pompa, o schimbi, daca nu, nu. Punct. Ce atata discutie pentru o piesa, care nu are probleme cand schimbi distributia.

Asa cu poate in 30.ooo km incepe sa, poate in 15.ooo cade, pierde apa, se poate fabula la nesfarsit.

Asa poate, se rupe un segment, iar daca tot am ajuns sa schimb distributia, dc sa nu o si segmentam. Sau sa-i schimbam si kitul ambreiaj, ca daca tot lucram la motor. ESOP devine minciuna in cazul Dacia si reviziile ei.

Dar daca schimb distributia si supapee sunt pline de calamina? De ce sa nu le shimb daca am ajus aici? dar daca sunt la supape dc si nu garnitura de chiulasa?

O piesa care nu face probleme, NU SE SCHIMBA. Chiar atateaa droburi de sare avem?

Eu fac 60.000 zilele astea, si shimb doar cureaua si rola de intindere. Nici un surub mai mult.

Viata masinii depinde 60% de cel ce tine volanul in mana.


--------------------
La misto de misto Nhgfbnn Htdcjjj - IS 12345678910
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
annem
post 6 Mar 2011, 11:27
Post #444


Omul Gras


Group: Members
Posts: 401
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Schimba si accesoriile.
Iti mai trebuie si mult noroc daca mergi la Caremil.


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor
2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Imparatul
post 6 Mar 2011, 11:33
Post #445


Imparatul


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 December 05
From: Iasi




Nu la Caremil. O sa vad eu unde o schimb, la ce service.


--------------------
La misto de misto Nhgfbnn Htdcjjj - IS 12345678910
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 7 Mar 2011, 09:41
Post #446


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.098
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




@imparatul
Cand am facut distributia m-am gandit sa schimb si simeringul de la arborele cotit. N-am facut-o pentru ca am vazut ca nu curgea si acum, dupa 2 ani, a inceput sa musteasca. Pentru un simering de 10 lei trebuie sa umblu iar. Normal ca nimeni nu iti poate spune cat mai tine pompa de apa, simering-urile sau alte repere, dar e bine de luat in calcul niste inlocuiri anticipate.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 7 Mar 2011, 10:44
Post #447


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




QUOTE(YRX @ 7 Mar 2011, 09:41)
@imparatul
Cand am facut distributia m-am gandit sa schimb si simeringul de la arborele cotit. N-am facut-o pentru ca am vazut ca nu curgea si acum, dupa 2 ani, a inceput sa musteasca. Pentru un simering de 10 lei trebuie sa umblu iar. Normal ca nimeni nu iti poate spune cat mai tine pompa de apa, simering-urile sau alte repere, dar e bine de luat in calcul niste inlocuiri anticipate.
*



La cate masini dintr-un 1.000.000 trebuie sa le curga pe la simeringul respectiv, ca sa ajungi la concluzia ca trebuie sa-l schimbi anticipat?

This post has been edited by tribunul: 8 Mar 2011, 07:55


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 7 Mar 2011, 13:43
Post #448


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.098
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




E suficient ca mi s-a intamplat mie, daca era la altcineva nu ma stresam... biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Imparatul
post 7 Mar 2011, 19:51
Post #449


Imparatul


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 December 05
From: Iasi




Nu sunt de acord cu schimbatul preventiv. Poate duce la un schimb si de masina pana la urma. Schimbam masina preventiv cu alta.

Daca nu face probleme dc sa-l schimbi. Cand va face probleme o piesa o vom schimba. Asta e masina, asa e construita, cu bune cu rele. Ca e mai greu de schimbat ceva, ca e mai anevoios, asta este masina.

Mai bine sa cheltui cand trebuie, decat atunci cand nu e necesar.

P.S. Caut sa-mi pun curea Gates si rola INNA. Am vazut ca ar fi cele mai bune, sau printre cele mai bune.

E buna alegerea mea?

This post has been edited by Imparatul: 7 Mar 2011, 19:52


--------------------
La misto de misto Nhgfbnn Htdcjjj - IS 12345678910
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logan_tm
post 7 Mar 2011, 20:28
Post #450


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 9 November 06




Pe dci-ul meu am pus curea de distributie Gates, rola Inna si pompa apa Graf, in nov.2009. Pana acum nu am avut probleme.


--------------------
Dacia Logan 1,5dci 2005 , Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
29 Pages « < 13 14 15 16 17 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 01:14
Forum Renault