kit distributie
![]() ![]() ![]() |
kit distributie
ovidiu87 |
![]()
Post
#421
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 18 March 08 From: Resita ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza Rapsodie
2003
- Numar de Caras "In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
|
|||
GIC |
![]()
Post
#422
|
![]() Doar membru Group: Members Posts: 930 Joined: 13 January 04 From: Oradea ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L -
2002 Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
|
|
ovidiu87 |
![]()
Post
#423
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 18 March 08 From: Resita ![]() |
OFFTOPIC : indicele de vascozitate al uleiului la rece este 5 , iar la cald este 30/40 .Asta inseamna ca la rece la temperaturi negative uleiul este evident mai "subtire" lucru care ajuta la o pornire usoara.
referitor la subiectul topicului , eu cand am schimbat distributia in reprezentanta dacia am inceput sa am un mers neregulat al motorului la ralanti.E posibil sa se puna distributia la semne si in timpul strangerii rolei intinzatoare sa se deplaseze de la axul cu came? This post has been edited by ovidiu87: 31 Jan 2011, 19:55 |
--------------------
Dacia
Solenza Rapsodie
2003
- Numar de Caras "In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#424
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
In principiu, se poate.
De aia dupa ce a fost tensionata cureaua se efectueaza patru rotatii "la mana" ale arborelul cotit in sensul acelor de ceas si apoi se verifica alinierea marcajelor. |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
user123 |
![]()
Post
#425
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
@ovidiu : daca aliniezi corect , dupa ce ai dat N ture la mana semnele trebuie sa fie in continuare aliniate perfect- asta ideal adica marcaje facute cum trebuie ( pe curea mai ales ; motorul e original) ; spun asta pt ca am avut ocazia sa am o curea care se pretindea originala insa la care semnele nu se aliniau niciodata perfect ( nu te gandi ca sarea dinti ,reperele erau dezaxate cam cu 2-3 mm maxim ; se observa usor inca de la montaj , indiferent cum ai fi pozitionat-o nu veneau fix ) - culmea motorul a pornit cu ea insa nu am lasat-o pe masina asa ca nuti pot spune cum sa comportat....
Iar cu privire la mersul neregulat ......poate fi si de la distributie ( insa ar trebui sa dea si alte semne gen pornit greu , cum accelereaza ...) - la electrica e totul ok?(contact imperfect pe undeva la fise - intrerupte mai ales dupa ce sa lucrat la motor- bobina etc etc? ) |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
tribunul |
![]()
Post
#426
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
De ce nu ai lasat-o pe masina?
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
user123 |
![]()
Post
#427
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Nu am lasat-o pe masina pt ca sunt perfectionist de felul meu ( mai precis o veche problema tot legata de distributie pe curea pe care am avut-o la o alta masina- nu logan insa tot romaneasca- si pe care nu am vrut so repet)......motivul real? cu siguranta obsesii de-ale mele si mai ales faptul ca mi-am permis- financiar- acest lucru....
|
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
tribunul |
![]()
Post
#428
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Dropul de sare, ca dropul de sare.
Faptul ca avea o dunga de vopsea trasa mai "la stanga" a fost problema? De unde ai achizitionat cureaua respectiva? si eu sunt in aceiasi situatie, dar am lasat-o pe masina. |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
user123 |
![]()
Post
#429
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Salut, problema nu a fost - cum spuneam a pornit - insa nu pot sa zic nimic despre cum s-ar fi comportat in mers sau orice altceva ......motorul nici nu era strans in suruburi , era doar sprijinit in ele si pe cateva bucati de lemn sub masina.....mai mult de 3-4 min cureaua nu a stat pe masina.....am luat-o de la un magazin de piese Dacia ( nu reprezentanta) - banuiesc ca ar fi "mers si asa" montata insa poate si pretentiile de la masina ar fi fost pe masura.......drobul ca drobul insa nu-mi place ca piesele sa nu vina la reper ; chiar daca merge bine pe masina imi arata superficialitate din partea celui care a facut piesa - daca nici macar un reper nu e in stare sa marcheze pe ea.......ce sa mai zic de compozitia ei etc? de asta am obsesie cu piesele cand le cumpar sa studiez si ambalajul; totusi mai iau si tzepe uneori
|
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
vi_escu |
![]()
Post
#430
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Ba reperele au fost marcate corect dar nu pentru motorul loganului.
In contrafacerea unei curele nu marcarea reperelor este problema. |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
YRX |
![]()
Post
#431
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.098 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(user123 @ 1 Feb 2011, 14:46) @ovidiu : daca aliniezi corect , dupa ce ai dat N ture la mana semnele trebuie sa fie in continuare aliniate perfect- asta ideal adica marcaje facute cum trebuie ( pe curea mai ales ; motorul e original) ; spun asta pt ca am avut ocazia sa am o curea care se pretindea originala insa la care semnele nu se aliniau niciodata perfect ( nu te gandi ca sarea dinti ,reperele erau dezaxate cam cu 2-3 mm maxim Tu vorbesti de reperele pinioanelor fata de blocul motor sau de reperele curelei fata de pinioane? Cureaua nu mai vine pe pinioane pe semne decat dupa foarte multe ture. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
user123 |
![]()
Post
#432
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Ma refer evident la reperele curelei fata de pinioane; nu am numarat dupa cate ture insa a venit fix pe semne de fiecare data ( mai precis 8 distributii schimbate la logan) , numai dupa ce mi-am facut "damblaua" asta verificand am pornit motorul.........ca sa fiu carcotas ( ca unii de aici
![]() |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
djasu82 |
![]()
Post
#433
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
nu apare daca ai aliniat din prima semnele de pe curea si reperul de la pinioane. Dupa o pornire si o oprire parca semnele ajung de pe curea ajung pe reperele de la pinioane .
Eu cand am dat jos cureaua era perfect pe repere dungile de la curea. This post has been edited by djasu82: 1 Feb 2011, 22:29 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
BZN |
![]()
Post
#434
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Ai fost tu norocos... Ca altfel e greu de crezut.
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#435
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
oricum daca nu invarti pana cand pica la semne , sper ca nu-i duce pe unii capu sa dea jos cureaua veche fara sa fi adus la semne si dupa aceea sa invarta axa cu came pana cand o aduce la semn si arborele cotit.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
user123 |
![]()
Post
#436
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Chiar daca fac greseala sa invarta de vilbrochen sau arbore cu came fara sa fie cureaua pusa se poate remedia ........rabdare si minte sa fie !
|
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
YRX |
![]()
Post
#437
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.098 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Deci, dupa cum spuneam mai sus cureaua se aliniaza cu reperele de pe pinioane dupa foarte multe ture (peste 10 in orice caz), mi se pare munca de sisif sa dai la rame in halul asta. Daca dupa 1 tura pinioanele se aliniza cu blocul, daca dupa a 2-a tura la fel, nu conteaza cureaua, ai distributia sincronizata. Asta ne si intereseaza, sa se miste arborii sincron intre ei.
User123, nu inteleg cum ti se decala cu "2-3 mm maxim" dupa rotire. Ori venea cu un dinte sau mai multi in fata sau in spate, ori venea pe semne, cu jumatati de dinti mai greu. Mai explica o data, ca n-am inteles. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
user123 |
![]()
Post
#438
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Nu e munca de sisif daca scoti bujiile.......la acea curea reperele nu se aliniau cu reperele de pe pinion sau vilbrochen; daca venea bine sus , jos era decalat si invers ......chiar inca de la montaj am obs asta , nu se potriveau amandoua concomitent niciodata- am incercat diverse pozitii cu ea , inclusiv mutari cu 1-2 dinti insa fara sa pornesc motorul , doar invartind la mana - nu sau aliniat perfect , am ales sa las reperul de pe arborele cu came fixat cat de cat bine ( cu decalajul de rigoare la vilbrochen ) am invartit la mana un pic sa vad cum merge dupa care i-am dat prima cheie ....a pornit , am ambalat putin dupa care am oprit si mam dus sa iau alta.....a fost singura patanie de acest fel , mi sa parut ciudat- restul au venit bine la ambele repere ( adevarat de atunci cureaua am cumparat-o numai de la reprezentanta ); acest lucru mi sa intamplat la un 8V , in vara urmeaza 16V.....Cred ca merge chiar si cu 1 dinte ( poate 2?) mutat ,insa nu in parametrii optimi.......
|
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
tribunul |
![]()
Post
#439
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Uite cum a facut mecanicul meu.
A masurat 48 de dinti de la primul semn, pe sensul aratat de sageata de pe curea, si a facut un semn cu carioca. In felul asta s-a verificat daca a pus-o bine sau nu. |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
YRX |
![]()
Post
#440
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.098 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Deci din prima nu avea semnele bine marcate, nu ca la montaj ti-a cazut bine si dupa rotire s-a decalat. Adica "cazul tribunul"
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
user123 |
![]()
Post
#441
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Pai da , am si spus ca nu se aliniau niciodata perfect .....nam stat sa numar , mam saturat de "carpeli" si improvizatii de la cealalta , aveam pretentia ca piesele sa vina la reper; adevarat cazul pt mine a fost singular in tot acest timp.....ca sfat general as zice multa grija de unde se cumpara curelele si mereu verificati invartind la mana dupa montare.........
|
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
djasu82 |
![]()
Post
#442
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
parca semnele de pe curea sunt decalate nu mai tin minte dar la prima vedere asa parea si de aici poate pe multi sa-i duca in eroare dupa aceea.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Imparatul |
![]()
Post
#443
|
Imparatul Group: Members Posts: 188 Joined: 2 December 05 From: Iasi ![]() |
QUOTE(YRX @ 9 May 2010, 07:25) Eu zic ca ar fi bine de schimbat si pompa de apa. De ce? Revizia de 60000 sau 4 ani ar trebui sa mai contina, pe langa distributie, accesorii etc. si schimbul lichidului de racire. Daca dai jos distributia si antigelul este momentul cel mai bun pentru a schimba si pompa, ai toate conditiile. Daca curge sau pierde apa pompa, o schimbi, daca nu, nu. Punct. Ce atata discutie pentru o piesa, care nu are probleme cand schimbi distributia. Asa cu poate in 30.ooo km incepe sa, poate in 15.ooo cade, pierde apa, se poate fabula la nesfarsit. Asa poate, se rupe un segment, iar daca tot am ajuns sa schimb distributia, dc sa nu o si segmentam. Sau sa-i schimbam si kitul ambreiaj, ca daca tot lucram la motor. ESOP devine minciuna in cazul Dacia si reviziile ei. Dar daca schimb distributia si supapee sunt pline de calamina? De ce sa nu le shimb daca am ajus aici? dar daca sunt la supape dc si nu garnitura de chiulasa? O piesa care nu face probleme, NU SE SCHIMBA. Chiar atateaa droburi de sare avem? Eu fac 60.000 zilele astea, si shimb doar cureaua si rola de intindere. Nici un surub mai mult. Viata masinii depinde 60% de cel ce tine volanul in mana. |
--------------------
La misto de misto
Nhgfbnn
Htdcjjj
- IS 12345678910
|
|
annem |
![]()
Post
#444
|
Omul Gras Group: Members Posts: 401 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Schimba si accesoriile.
Iti mai trebuie si mult noroc daca mergi la Caremil. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor 2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
|
|
Imparatul |
![]()
Post
#445
|
Imparatul Group: Members Posts: 188 Joined: 2 December 05 From: Iasi ![]() |
Nu la Caremil. O sa vad eu unde o schimb, la ce service.
|
--------------------
La misto de misto
Nhgfbnn
Htdcjjj
- IS 12345678910
|
|
YRX |
![]()
Post
#446
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.098 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
@imparatul
Cand am facut distributia m-am gandit sa schimb si simeringul de la arborele cotit. N-am facut-o pentru ca am vazut ca nu curgea si acum, dupa 2 ani, a inceput sa musteasca. Pentru un simering de 10 lei trebuie sa umblu iar. Normal ca nimeni nu iti poate spune cat mai tine pompa de apa, simering-urile sau alte repere, dar e bine de luat in calcul niste inlocuiri anticipate. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
tribunul |
![]()
Post
#447
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
QUOTE(YRX @ 7 Mar 2011, 09:41) @imparatul Cand am facut distributia m-am gandit sa schimb si simeringul de la arborele cotit. N-am facut-o pentru ca am vazut ca nu curgea si acum, dupa 2 ani, a inceput sa musteasca. Pentru un simering de 10 lei trebuie sa umblu iar. Normal ca nimeni nu iti poate spune cat mai tine pompa de apa, simering-urile sau alte repere, dar e bine de luat in calcul niste inlocuiri anticipate. La cate masini dintr-un 1.000.000 trebuie sa le curga pe la simeringul respectiv, ca sa ajungi la concluzia ca trebuie sa-l schimbi anticipat? This post has been edited by tribunul: 8 Mar 2011, 07:55 |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
YRX |
![]()
Post
#448
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.098 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
E suficient ca mi s-a intamplat mie, daca era la altcineva nu ma stresam...
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Imparatul |
![]()
Post
#449
|
Imparatul Group: Members Posts: 188 Joined: 2 December 05 From: Iasi ![]() |
Nu sunt de acord cu schimbatul preventiv. Poate duce la un schimb si de masina pana la urma. Schimbam masina preventiv cu alta.
Daca nu face probleme dc sa-l schimbi. Cand va face probleme o piesa o vom schimba. Asta e masina, asa e construita, cu bune cu rele. Ca e mai greu de schimbat ceva, ca e mai anevoios, asta este masina. Mai bine sa cheltui cand trebuie, decat atunci cand nu e necesar. P.S. Caut sa-mi pun curea Gates si rola INNA. Am vazut ca ar fi cele mai bune, sau printre cele mai bune. E buna alegerea mea? This post has been edited by Imparatul: 7 Mar 2011, 19:52 |
--------------------
La misto de misto
Nhgfbnn
Htdcjjj
- IS 12345678910
|
|
logan_tm |
![]()
Post
#450
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 9 November 06 ![]() |
Pe dci-ul meu am pus curea de distributie Gates, rola Inna si pompa apa Graf, in nov.2009. Pana acum nu am avut probleme.
|
--------------------
Dacia
Logan 1,5dci
2005 , Laureate
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st July 2025 - 01:14 |