DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> de ce se scoate furtunul de la T-ul carburatorului, l-am scos si eu :( dar...

ionut L.
post 22 Jan 2009, 17:38
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 884
Joined: 7 February 05
From: Pitesti




salutare tuturor,

am scos si eu furtunul de la T-ul carburatorului si am vazut ca ies ceva gaze pe acolo si am zis sa merg asa cu el o vreme sa vad cum se comporta smile.gif , am mers cam 20 Km pt ca mi-a dat ulei pe acolo de s-au stropit toate cele sad.gif . Imi cam da ulei pe la joja si am zis sa incerc si varianta cu furtunasul scos sa vad ce se intampa. Pe acel furtun trebuie sa iasa gaze in cantitati mari ca sa-mi dau seama daca e dus motorul? Mie imi ies , dar nu asa multe, dar de ce imi da ulei pe la joja? daca scot joja arunca rau pe acolo, e normal? si inca ceva mananca cam mult ulei 1L cam la 800-1000km


--------------------
Renault Megane 3_1.5 dci 110_2012 ***Clio IV 0.9_ 2019
"Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 22 Jan 2009, 17:47
Post #2


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




e dus


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 22 Jan 2009, 17:56
Post #3


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




arunca ulei pe la joja-> compresie slaba si arunca afara uleiul-> segmenti/pistoane duse
scoate fum...nu-i prob mare asta...sa nu scoata f mult(sa iti imputa rapid motoru cand pui furtunul inapoi...ca si cand ai fuma o tigara si ai sufla inca e permis...daca scoate f mult....motorul e dus

ala se scoate sa nu imbacseasca motorul la motoarele duse si sa nu ajunga uleiul(impins de fum) in carburator.....
p.s. te arde rar-u daca te prinde....


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut L.
post 23 Jan 2009, 07:40
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 884
Joined: 7 February 05
From: Pitesti




dar e normal sa iasa ulei pe acolo (e un fel de ulei amestecat cu spuma)? uleiul care iese pe acel furtun, nu intra in carburator? deci consum de ulei


--------------------
Renault Megane 3_1.5 dci 110_2012 ***Clio IV 0.9_ 2019
"Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 23 Jan 2009, 08:22
Post #5


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




ce iese de acolo e re-ars in galerie in mod normal, e un fel de antipoluare. In mod normal ies doar gaze cu ceva 'muci' iarna, nu ulei. Daca scoti furtunu' ala sub masina ai o bomba ecologica.

Pe la joja e normal sa stropesca ulei(cand o scoti, nu sa o arunce singura).


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut L.
post 23 Jan 2009, 14:11
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 884
Joined: 7 February 05
From: Pitesti




imi pierde mananca ulei nu stiu ce sa zic, vreau sa-mi dau seama care este cauza? nu scoate fum decat putin la pornire dimineata in rest merge bine. Sub masina vad dimineata o pata dar e mica nu cred ca asta ar fi cauza sa completez la max 1000km 1L, am ulei valvoline 20w50. Cum pot sa-mi dau seama daca mananca ulei?


--------------------
Renault Megane 3_1.5 dci 110_2012 ***Clio IV 0.9_ 2019
"Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct74cdi
post 23 Jan 2009, 15:32
Post #7


membru fara frane...


Group: Members
Posts: 246
Joined: 24 September 08
From: Constanta




elimina perderile. verifica garnituri capac culbutori,baie,distributie,simeringuri...filtru ulei sa fie strans bine,buson din baie.tu cred ca mergi pe gpl verifica bujiile daca sunt innegrite sau ude.daca nu consuma ulei trebuie sa fie caramizii si uscate


--------------------
Seat Leon 1P 2009 - CT 74 DIA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sumi_nos
post 23 Jan 2009, 16:17
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 237
Joined: 18 December 06




ASTA DOAR DACA E RAGLATA CUM TREBUI SUNT CARAMIZII SI USCATE.
AM O INTREBARE AM AVUT PRESIUNE 0 LA ULEI AM SCHIMBAT POMPA DE ULEI FILTRU SI ULEIUL.
DAR IN BAIA DE ULEI AM GASIT 2 CUZINETI AXIALI UNUL NE FOLOSIT NU SE CUNOASTE NIMIC PE EL E NOU SI UNUL TOCIT RAU.
POT SCAPA DE ACOLO SAU NU SUNT AI MEI SI IA UITAT CINEVA PE ACOLO??
CE SE INTAMPLA DACA SUNT AI MEI SI MERG ASA FARA EI?CE POT STRICA
?


--------------------
dacia 1410 SPORT 1989 - AG-01-MVU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 23 Jan 2009, 18:40
Post #9


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




nu prea vad cum ar putea sa sara cuzinetii de pe palier nedumerire.gif scoate-i de-acolo pana nu fac ravagii, probabil ca cine si-a bagat inainte nasu' in motor i-a uitat acolo si are nevoie urgent de ochelari blink.gif


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut L.
post 23 Jan 2009, 21:34
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 884
Joined: 7 February 05
From: Pitesti




bujiile le-am curatat saptamana trecuta si erau uscate si maronii, una era putin afumata, dar nu rau ... nu stiu ce sa-i mai fac, nu vad sa fie pata mare sub ea sau pierderi mari pe la motor


--------------------
Renault Megane 3_1.5 dci 110_2012 ***Clio IV 0.9_ 2019
"Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaPower
post 23 Jan 2009, 21:49
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 197
Joined: 23 May 08
From: Craiova




QUOTE(argon @ 23 Jan 2009, 08:22)
ce iese de acolo e re-ars in galerie in mod normal, e un fel de antipoluare.  In mod normal ies doar gaze cu ceva 'muci' iarna, nu ulei.  Daca scoti furtunu' ala sub masina ai o bomba ecologica.

Pe la joja e normal sa stropesca ulei(cand o scoti, nu sa o arunce singura).
*


Nu stiu cat de normal e sa arunce ulei pe la joja.
Pe mine ma invatat un mecanic cum se verifica daca ai segmentii dusi:
Scotand joja de ulei nu trebuie sa dea ulei daca da inseamna ca sunt segmentii dusi.
Eu unul am incercat lucrul asta si nu da ulei nici la relanti nici turat.

Ps: nu stiu cat de adevarat e ce mi-a spus acel mecanic.


--------------------
Dacia 1310 Break CL 1998 - DJ-xx-ZLI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 23 Jan 2009, 22:31
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




arborele cotit se balaceste in baia de ulei. Compresie orice motor scapa putin. Uleiul in baie in permanenta e agitat si daca e plina baia e normal sa arunce putin si pe la joja.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danono
post 24 Jan 2009, 20:35
Post #13


Ala care intreaba mult


Group: Members
Posts: 118
Joined: 12 December 07
From: Tg.Mures




Am scos si eu joja si vad ca arunca putin ulei pe acolo. Motorul a fost segmentat acum 2 sapt. Deci cat de adevarat e testul asta la segmenti ?


--------------------
Dacia Duster 2019 - MS-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 24 Jan 2009, 20:42
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




io nu cred ca e foarte adevarat. Gandeste-te ca arborele cotit face ca uleiul din baie sa aiba valuri si il arunca in toate partile, e o miscare browniana acolo smile.gif


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 24 Jan 2009, 20:46
Post #15


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.061
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




Poti sa incerci sa pui un filtru pe traseu, gen cum e la Olcit sau alte masini (si la Mercedes sunt unele, la VW din pacate nu). wink.gif


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 25 Jan 2009, 10:15
Post #16


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




daca iti arunca prin furtunu ala de recirculare scape prea multa compresie.....sa zicem ca pe la joja se admite, dar nu mult mult ulei sa scoata

vreti test de segmenti? du-o la test de compresie


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tonypardaf
post 25 Jan 2009, 10:45
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 15 December 08
From: Ianca Braila




fa motorul


--------------------
Supernova Confort 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 25 Jan 2009, 10:50
Post #18


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




pentru ce? daca are consum acceptabil de ulei il lasi in pace....


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZTV
post 25 Jan 2009, 10:55
Post #19


fost membru activ pe Daciaclub


Group: Members
Posts: 1.674
Joined: 14 December 07




QUOTE(DaciaPower @ 23 Jan 2009, 21:49)
Nu stiu cat de normal e sa arunce ulei pe la joja.
Pe mine ma invatat un mecanic cum se verifica daca ai segmentii dusi:
Scotand joja de ulei nu trebuie sa dea ulei daca da inseamna ca sunt segmentii dusi.
Eu unul am incercat lucrul asta si nu da ulei nici la relanti nici turat.

Ps: nu stiu cat de adevarat e ce  mi-a spus acel mecanic.
*





motorul meu este in 50mii de km, am facut cu uleiul pe masina ( esso 15w40 ) cam 5500 de km, nu a trebuit sa complectez nici 1 gram de ulei, trage bine . Cand am scos joja, se mai arunca putina ulei. Cred ca teoria asta nu e valabila. Pe mine m-a invatat mecanicul cum sa-l testez motorul: pornesc, incalzesc bine, apoi bag in 1-a, si dau drumul usor la ambreaj fara sa ating pedala de acceleratie, daca masina porneste de pe loc inseamna ca motorul e OK, daca da in nas atunci este uzat. Dar daca la un motor bun care are 600 rot la relantiu, evident ca o sa dea in nas, iar daca la un motor uzat e reglat amestecul si are 900-1000 rot relantiu, evident ca o sa plece de pe loc. Deci, testele asta dupa " mecanic " nu cred ca sunt valabile.


--------------------
------- xxx xxx - xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 25 Jan 2009, 11:08
Post #20


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




dar ala cu aruncatul uleiului pe la furtunul de recurculare ramane in picioare

si eu completam cu 1l sau mai mult la mia de km..acu ca am etansat baia si inca curge, si i-am pus si un ulei mai respectabil decat lubrifinul nu am fost nevoit sa completez 500ml(cum s-ar fi intamplat inainte) la 500 km


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tonypardaf
post 25 Jan 2009, 11:52
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 15 December 08
From: Ianca Braila




1 litru la 1000km e enorm sa consume,dupa un calcul simplu la un schimb de ulei consumi 10 l adica schimbul de 3 ori,daca tii uleiul aprox 10000 km


--------------------
Supernova Confort 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut L.
post 25 Jan 2009, 12:37
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 884
Joined: 7 February 05
From: Pitesti




tot asa zic si eu ca e enorm, din cauza asta am intrebat sad.gif


--------------------
Renault Megane 3_1.5 dci 110_2012 ***Clio IV 0.9_ 2019
"Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 25 Jan 2009, 12:53
Post #23


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Tonypardaf @ 25 Jan 2009, 12:52)
1 litru la 1000km e enorm sa consume,dupa un calcul simplu la un schimb de ulei consumi 10 l adica schimbul de 3 ori,daca tii uleiul aprox 10000 km
*




nu se tine uleiul la Dacie mai mult de 6000 km de oriare ar fi, depinde de motor, nu de ulei. Si maximul de consum admis(pierderi 0) este de 900 ml la 1000 km, producatorul spune ca daca depaseste aceasta valoare sa te duci la o unitate Dacai pentru reparatii biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 25 Jan 2009, 13:14
Post #24


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.281
Joined: 24 June 07




Daca ajunge sa-ti manance atat si nu vrei sa faci r.k. sigur nu mai bagi ulei mai scump de 5 lei litrul. Nu mai ai nici ce proteja, ba char bagand porcarii d-alea protejezi buzunaru'.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiGSm
post 25 Jan 2009, 17:21
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 9 October 08
From: Bucuresti




Ma bag si eu in seama pe aici biggrin.gif Nici motorul meu nu tin minte sa fie facut de curand, ca deh, masina o am de la taica-miu mostenire de 6 luni. Dar si eu completez cu cca 1L ulei la 1000 km desi nu scapa pe nicaieri. La un motor vechi de conceptie veche ce vrei sa-i ceri....


--------------------
BMW E91 2011
EX: Dacia Logan Laureate 1.5DCI, 2007
Opel corsa C 1.2 16 v
Dacia Logan 1.2 16 v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut L.
post 25 Jan 2009, 17:53
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 884
Joined: 7 February 05
From: Pitesti




nu stiu ce sa zic... anotimpul rece are vro' influenta? consuma mai mult ulei iarna?


--------------------
Renault Megane 3_1.5 dci 110_2012 ***Clio IV 0.9_ 2019
"Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 25 Jan 2009, 20:05
Post #27


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




ar trebui mai putin, ca e mai gros uleiul...puneti mana si etansati tot.....si dupaia mai vedem


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 25 Jan 2009, 20:31
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




e mai gros primele 2 3 minute pana se incalzeste, apoi tot la temperatura de regim e si uleiul.

In mondiru parca era un consum de ulei normal dat 500grame/1000km.

Daca bagi un ulei semisintetic si foarte subtire evident ca o sa manance mai mult.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 25 Jan 2009, 20:36
Post #29


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




ka consum maximul 1 litru sau 1000de grame/1000km scrie mondiru

500mg sau 500ml incep sa consume unele noi de uzina

This post has been edited by cristitranca: 25 Jan 2009, 23:23


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 25 Jan 2009, 21:03
Post #30


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




consum normal 500grame la 1000km??? sau 1 litru la 1000km???
inseamna ca eu am motorul stricat daca ia 200-250 grame la aprox.8000km


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th July 2025 - 22:20
Forum Renault