DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> consum gaz, consuma foarte mult va rog ajutati-ma

nicuviv
post 10 Apr 2011, 16:05
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 253
Joined: 31 January 10




am o nova din 95 dar am o mare problema cu instalatia de gaz,am bagat intro zi gaz de 15 lei si am dat chilometrii de la zero sa vad cat fak cu 5 litri de gaz si cat credeti ca am facut ??13 km nu stiu ce sa ii mai fak, ma rupe la consum si vreau sa zic ca nu am mers in oras, am mers pe varianta, unde nu este aglomeratie va rog mult ajutati-ma.

This post has been edited by bucatzel: 11 Apr 2011, 18:23


--------------------
dacia nova 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 10 Apr 2011, 16:25
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Trebuie reglata instalatia.
Gasesti si cum se face, trebuie doar sa dai un search.
In mare trebuie turata la 300 ture si strans de surubul de pe furtunul care duce in carburator pana incepe sa scada turatia. Apoi desfaci 1/2 - 1 tura.
Pt explicatii amanuntite.... search.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 10 Apr 2011, 16:59
Post #3


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Turata pe la 3000 de rpm.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 10 Apr 2011, 17:18
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Mai e si filtrul de aer (unii l-au mai si strangulat cu diferite reductii), distanta de la regulator la carburator, diametrul gaurii de la racordul de pe carburator, arcul de la membrana, roti franate, uzura la motor, avans si aprindere, calitatea bujiilor, soferul. Toate duc la consum diferit de cel normal, care nu ar trebui sa sara de 8-9%, chiar mai putin, daca esti mai modest la viteza si demaraj.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raelpilotu
post 10 Apr 2011, 20:39
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 3 April 11




pune o poza cu instalatia gpl (carburator furtune plaman ) o voi lua le reeditare,
si apoi vei intelege si tu ce trebuie facut mai exact.
respect!


--------------------
Dacia Nova 1998 - fara numar . . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razvan_Ionut
post 11 Apr 2011, 09:39
Post #6


Distrigaz Jr.


Group: Members
Posts: 1.497
Joined: 31 March 09
From: Bucuresti




mie mi-a consumat pe gaz cam 50% ... se dereglase plamanul dupa ce am curatat bujiile si am pus aprindere electronica. deci am invins Hummer-ul la consum biggrin.gif. pana la urma am fost la service cu ea si mi-a reglat-o baiatu de acolo. acuma am consum de 8,5 - 9.

deci as recomanda un service daca nu esti sigur ca o reglezi bine.


--------------------
Dacia / Daewoo Nova GT / Cielo Executive 8v 1999 / 2005 - B 62 MHL / B 989 XXX
Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie."
Respecta-ma si te voi respecta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scorpion
post 11 Apr 2011, 15:47
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 3 January 08
From: Bucuresti




A mea este pe injectie , cu o instalatie Marini ,cu control de la STAG 2L pe un robinet electric ( sau cum dumnezeu se numeste piesa aceea huh.gif ) in serie cu robinetul de reglaj de pe furtunul dintre plaman si injectie si in peste 6.000km pe circuitul urban ma invart in jurul lui 15% , iar pe extraurban in jur de 7->7,5% la 90-100km/h. Pe un Tico pe benzina , nu pe GPL , aveam in aceleasi conditii 8->8,4% urban si 4->4,5% extraurban. Pot face linistit comparatia pt ca am acelasi drum spre acelasi servici , fac acelasi drum la tara pe A2 si exploatez masina folosind acelasi sofer : eu ! radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Iar Tico-ul era aproape nou : l-am luat pe la 27.000km si era coreean , ulei sintetic in motor si cutie , bujii NGK si Bosch... totul ca la carte. Nova nu-i in aceeasi stare de conservare , dar e refacuta cu simt de raspundere si arata ca una fabricata acum 3-4 ani , trage OK , doar consumul si timoneria dificila ce-o spurca la Curriculum Vitae ! radmasa.gif


--------------------
. Citroen Xantia 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicuviv
post 11 Apr 2011, 20:45
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 253
Joined: 31 January 10




am sa fac niste poze.mie nu mi-a consumat atat deasta stiu ca consuma mult eu faceam cu 30 de lei constanta-mangalia si ma mai si plimbam acum nu cred ca mai fac radmasa.gif .deci am sa revin cu poze ms


--------------------
dacia nova 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 11 Apr 2011, 21:30
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




poate cind a fost gazul 1,5 lei


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicuviv
post 12 Apr 2011, 17:08
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 253
Joined: 31 January 10




astea sunt pozele raelpilotu si apropo bygy007 nu cand a fost gazu 1,5 stiu ce vorbesc imi cunosc masina

Attached thumbnail(s)
DSC00059.JPG ( Size: 799.76k ) Number of downloads: 724
DSC00060.JPG ( Size: 816.67k ) Number of downloads: 781
DSC00061.JPG ( Size: 718.53k ) Number of downloads: 730
DSC00062.JPG ( Size: 448.57k ) Number of downloads: 695
DSC00063.JPG ( Size: 641.51k ) Number of downloads: 698


--------------------
dacia nova 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raelpilotu
post 12 Apr 2011, 20:40
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 3 April 11




reglaj relantiu(in functie de cat de turata vrei sa ti stea.(de preferabil este sa fie in 1000 de turatii) reglaj_relantiu.JPG ( Size: 619.45k ) Number of downloads: 282




Attached thumbnail(s)
butelie_spate.JPG ( Size: 505.68k ) Number of downloads: 216


--------------------
Dacia Nova 1998 - fara numar . . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b 45 bwy
post 12 Apr 2011, 21:33
Post #12


Van driver


Group: Members
Posts: 1.135
Joined: 27 November 10
From: Bucuresti




eu cu carburator dublu am consum 12% in oras 10 %afara si cred ca e cam mult dar nu am fost demult la o revizie.


--------------------
Renault Laguna 2003 - Florin&bwy
Nova GT 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 12 Apr 2011, 21:44
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




am iterpretat gresit am inteles constanta bucuresti


parerea mea despre reglaj , in primul rind sa verifici traseul de gaz de la butelie la vaporizator sa nu ai ceva pierderi , inclusiv pe sub masina sa nu ai teava lovita de vre-o piatra ceva de exemplu


apoi sa faci reglajul in felul urmator : pui aprinderea la punct
sa ai motorul cald , apoi stringi surubul ala de pe furtun pina incepe sa trepideze motorul si tinde sa se opreasca , apou il deschizi 3 - 3 si 1/2 ture , reglezi turatia relanti de la surubul cu arc de la vaporizator in jurul a 800- 1000 ture , de sui in masina si vezi daca ai demaraj , daca vezi ca tinde sa accelerezi mai lung pina ajungi la o turatie superioara mai deschizi cite 1/4 1/2 ture pina cind se accelereaza ferm

daca gitui gazul si vei avea o acceleratie mai lunga si un consum mai mare

robinetul de la butelie se deschide complet

This post has been edited by bygy007: 12 Apr 2011, 21:55

Attached thumbnail(s)
reglaj_relantiu.JPG ( Size: 628.22k ) Number of downloads: 194
butelie_spate.JPG ( Size: 526.48k ) Number of downloads: 179


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 12 Apr 2011, 22:10
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




ar mai trebui o poza de aproape cu vaporizatorul sa vedem unde are reglaj al tensionarii membranei, cel de pe furtun e sigur pt debit


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 12 Apr 2011, 22:15
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Doua probleme, daca vrei sa rezolvi: pune filtrul original al ei si, schimba plosca(vaporizatorul), cu unul de Marini, e mult mai simplu mai sigur si economic. Iti garantez intre 7 si 10%. Cu 30-40 lei, il poti lua , acum cat merge colecta la rabla. Poza nu spune tot ce trebuie. Un surub trebuie sa regleze tensiunea in arcul de la membrana. Acela trebuie strans pana la plecare de pe loc, sau la accelerare in gol da in nas, dupa care slabesti din aproape in aproape , pana dispare pauza. Pentru relanti e altul separat. Cand reglezi din cel al membranei, relantiul nu e influientat, oricat l-ai strange. La slabirea lui, cand se reduce din relanti, inseamna ca ai ajuns la pragul la care membrana se deschide foarte usor, chiar la mersul la relanti, dand gaz in exces. Urmeaza putina acceleratie si membrana ajunge total deschisa, gazul e total, iar puterea motorului nu se regleaza decat din aerul care il absoarbe in functie de pozitia clapetei. Tie nu asta iti trebuie, gaz maxim, ci el sa progreseze in volum, odata cu deschiderea clapetei. Asta se face din tensionarea arcului de la membrana sau obturarea din teul de pe furtunul de gaz.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicuviv
post 13 Apr 2011, 02:26
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 253
Joined: 31 January 10




ms am sa incerc azi si am uitat sa precizez ca la filtru am astupata gaura aia care trage aer am pusa o teava cu diametru mic asa am inteles ca se face sa poti sa o reglezi.dak pui teava scade din aer si poti sa o reglezi este bn asa???ms mult pt rasp am sa va anunt dak cam facut ceva


--------------------
dacia nova 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 13 Apr 2011, 13:46
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




nu numai ca nu trebuie obturat, cu filtrul original trage cum trebuie, daca vrei sa-l lasi pe asta lasa-l sa traga aer normal, nu incalzit, nu obturat


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 14 Apr 2011, 22:11
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Adica, filtrul trebuie neaparat schimbat cand incepe sa se inbacseasca, si voi il obturati. Da' multa minte va mai trebuie! Daca faci reglaj la gaz (chiar si la benzina), si in momentul cand desfaci filtrul, motoru-si schimba turatia sau se opreste, sigur ai filtrul de aruncat. De aceea nu se poate regla gazul, pentru ca obturarea intrarii in filtru, produce absorbtia membranei de la regulator, la maxim, si va trage in orice pozitie a clapetei, maximul de gaz, iar puterea motorului o faci numai dandu-i aer in proportii directe cu pozitia clapetei. Deci si la relanti, e posibil sa consume atata gaz, incat cel din spatele tau, dac-ar sta mai aproape, s-ar alimenta direct de la toba ta.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scania
post 15 Apr 2011, 16:29
Post #19


SCANIA TOPLINE V8 164L 480CP


Group: Members
Posts: 261
Joined: 5 January 08
From: Curtea de Arges




Salut, vorbeam azi cu un prieten si vine vorba de consum pe GPL, eu am spus ca am cam 11% pe oras iar la drum intins se duce la 9% daca nu ii dau mai mult de 110km/h, la care el i-mi tranteste "bomba" ca sa astup o parte din filtrul de aer si dupa sa reglez gazul din nou.
Si am intrebat de ce? La care raspunsul a fost, scade debitul de aer si dupa, ii dau gaz mai putin. Eu unu nu cred asta.


--------------------
EX. Dacia nova GT 1998 - AG08UNN
In frane si in femei sa nu ai niciodata incredere..... nu stii cand te lasa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 15 Apr 2011, 16:46
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Foarte bine faci ca nu il crezi. Citeste si posturile anterioare.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marianbrb
post 22 Apr 2011, 16:37
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 31 March 11




salut baietii am si eu o nova din 95 iam pus carb mono merge ca dracu a mers bine la incaput si akum smuceste in mers ca si cum nam benzina cand o pornesc merge ce merge la relanti(5sec) apoi moare ............jiglerul de relanti cand il slabesc putin merge rotund iar cand il strang moare iam luat si un set de jiglere de 1400 tot asa face ce poate avea .......de 2 luni ma rog de ea sa mearga 0785063857


--------------------
dacia nova 1996 - bz-02-flo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raelpilotu
post 24 Apr 2011, 00:45
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 3 April 11




QUOTE(marianbrb @ 22 Apr 2011, 17:37)
salut baietii am si eu o nova din 95 iam pus carb mono merge ca dracu a mers bine la incaput si akum smuceste in mers ca si cum nam benzina cand o pornesc merge ce merge la relanti(5sec) apoi moare ............jiglerul de relanti cand il slabesc putin merge rotund iar cand il strang moare iam luat si un set de jiglere de 1400 tot asa face ce poate avea .......de 2 luni ma rog de ea sa mearga 0785063857
*




daca te pricepi, da carburatorul jos, spala l cu benzina sau decarbusol demonteaza-l bucatele (inunda l)sufla fiecare juglor, (iar daca nu te pricepi, nu te baga! nu fa experiente ca nu mai pleci cu masina in veci) "fura meseria"de la un mecanic bun!
apoi verifica si filtrul de aer sa fie nou /curat (consum redus de carburant)si relantiul sa nu oscileze. sa stea exact in atatea ture in cat o reglezi! (de preferat 1000 ture).


--------------------
Dacia Nova 1998 - fara numar . . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 09:08
Forum Renault