DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Metabond, A incercat cineva?

myhay1208
post 16 Jan 2009, 16:05
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 978
Joined: 15 August 07




Uitandu-ma prin acest forum am dat la un moment dat peste un topic in care era mentionat ceva despre METABOND .M-am documentat un pic ( folosind google) si am aflat ca se amesteca cu uleiul oferind un spor de putere ( mic ~10%) dar ceea ce mi s-a parut mie interesant e ca mareste durata de viata a motorului si il face si mai silentios. a incercat careva ? se gaseste pe la noi ?merita sau e prea scump?


--------------------
Renou' Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766 -- Clio 2002 / Scenic 2007
You know the secret...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 16 Jan 2009, 16:46
Post #2


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




Nu!

daca chiar vrei un aditiv bun iei Liqui Moli cu Bisulfura de Molibden

sau uleiul de la LiquiMoli care are in el asa ceva. face special pt Dacie, vezi la topicu cu uleiuri am spus exact care sunt alea... prin ultimile pagini...


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nairam
post 16 Jan 2009, 17:11
Post #3


Posesor de bebelus...


Group: Members
Posts: 570
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Matrafoxul cred ca da rezultate mai bune .... cool.gif


--------------------
Toyota Avensis 2009 Executive - 1.8 129 horses
Benzina, Culoare Light Olive, antijeg ....

Daca vrei sa fii fericit o clipa, razbuna-te, daca vrei sa fii fericit o viata, iarta !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myhay1208
post 16 Jan 2009, 18:01
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 978
Joined: 15 August 07




tzepesch am dat search si nu am gasit topicul ... se poate un link ?


--------------------
Renou' Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766 -- Clio 2002 / Scenic 2007
You know the secret...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 16 Jan 2009, 18:09
Post #5


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti






--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 16 Jan 2009, 20:25
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




O crestere de putere de 10% ti s-ar parea...mica??Oricum nu obtii asa ceva cu aditivi minune.10% obtii la un motor aspirat prin resoftare...asa ca..


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROBY 06-TFA
post 17 Jan 2009, 01:20
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 652
Joined: 9 April 05
From: BRASOV




QUOTE(myhay1208 @ 16 Jan 2009, 16:05)
Uitandu-ma prin acest forum am dat la un moment dat peste un topic  in care era mentionat ceva despre METABOND .M-am documentat un pic ( folosind google) si am aflat ca se amesteca cu uleiul oferind un spor de putere ( mic ~10%) dar ceea ce mi s-a parut mie interesant e ca mareste durata de viata a motorului si  il face si mai silentios. a incercat careva ? se gaseste pe la noi ?merita sau e prea scump?
*




METABOND=tehnica de inovatie pentru reducerea frecarilor.

Gama de produse Metabond este foarte diversificata,dar daca ne propunem sa discutam despre produsele concepute pentru motoarele termice,avem aditivi pentru combustibili(benzina,motorina)si pentru lubrifianti inclusiv pentru cutiile de viteze.
Pentru benzina se foloseste Metabond Megalene,iar pentru motorina se foloseste Metabond Megasel.
Megalene,este un aditiv pt tratarea benzinelor si poate adaugat la oeice fel de benzina.
Avantajele utilizarii Metabond Megalene:
-curata conductele de benzina;
-dizolva depunerile de pe supape;
-produce o economie de combustibil intre4-10%
-impiedica depunerea calaminei;
-imbunatateste gazificarea combustibilului;
-elimina autoaprinderea la oprirea motoarelor;
-usureaza pornirea la rece;
-scade cheltuielilede intretinere;
Mod de utilizare:pentru primii 200l de benzina se adauga 20ml in 40l benzina(aprox intr-un plin).Apoi,se va adauga in rezervor 10ml la 40ml.Pret:86RON un flacon de 250ml.
Avantajele utilizarii Metabond Megasel:
-Curata si protejeaza pompade injectie;
-impiedica depunerea calaminei;
-dizolva depunerilerile de pe supape;
-produce o economie de combustibil de 3-4%lamotoarele noi,8-10%la motoare uzate;
-impiedica diluatia cu aer fals;
-imbunatateste arderea interna,mareste puterea motorului;
-usureaza pornirea motorului la rece;
-scade cheltuielile de intretinere;
Mod de utilizare Metabond Megasel:identic ca la Megalene.Pret:86RON.

Pentru lubrifianti motor sunt urmatoarele produse:
-Metabond M;
-MetabondC;
-Metabond Gold;
-Metabond Old spezial;
Metabond M,nu este un aditiv,este un agent de inobilare a suprafetelor metalice.Sub actiunea presiunii si temperaturii Metabond Mintra in reactie chimica cu metalele,formand la suprafetele expuse solicitarilor un compus chimic de grosimea unui strat molecular ,care are efectul unui "ecran protector".Datorita duritatii si netezimii sale extraordinare,acest strat protejeaza suprafetele metalice,prevenind deteriorarile ce s-ar produce datorita frecarii,chiar si in cazul solicitarilor extreme (frecare fara film de ulei o perioada de timp),deoarece asigura lubrifiantilor conditii ideale de ungere(separare ideala cu filmomogen de ulei a suprafetelor in contact)
Avantajele utilizarii Metabond M:
-se amesteca cu orice fel de ulei sintetic,mineral sau vaselina;
-protejeaza metalele impotriva uzurii,durata de viata ramasa a motoarelor se dubleaza,iar a celor noi,se tripleaza;
-asigura o protectie in cazul lipsei partiale de ulei(pe o perioada oarecare chiar si in cazul lipsei totale de ulei)
-modifica toleranta la sarcina a motoarelor,maresteputerea si randamentul lor cu7-10%
-reduce forta de frecare cu 40%
-scade temperatura de lucru a pieselor solicitate fortelor de frecare;
-scade consumul de carburant;
-datorita frecarii reduse,motoarele vor functiona mai silentios,vascozitatea uleiurilor se va pastra pe o perioada mai lunga,deci interval de intretinere mai mare;
Pret,140RON.
Voi continua prezentarea si la celelalte produse.Pentru cei ce vor sa achizitioneze prroduse Metabond,ma pot contacta pe PM.
Mai puteti viziona ceva aici:http://www.youtube.com/watch?v=1hu5BZag2Ck

This post has been edited by ROBY 06-TFA: 17 Jan 2009, 01:24


--------------------
dacia 1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000 1988/2007/1986 - bv 06 tfa/bv xx ara/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 17 Jan 2009, 02:32
Post #8


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.278
Joined: 24 June 07




Si daca ar face ceva la motoare "moderne", la Dacie 13xx e frectie la picior de lemn.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 17 Jan 2009, 05:15
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




asta polizeaza cuzinetii sau? Io tot nu m-am prins.

Domne...la dacie 10% mai castigi cu un motor mai mare, cu nu stiu ce aditivu minune e frectie la piciorul de lemn, mai bine vezi naibii de un set motor nou, ca la masina din semnatura mai mult ca sigur se cere unu.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
badboy_marius
post 17 Jan 2009, 07:33
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 1 June 08
From: Brasov




placebo. cand aveam motoru ala vechi, puneam aditivii <stop oil burning>, si pe aia mii manca cel mai repede:))


--------------------
Audi 80 1990 PM, 1.8S, 90CP
Dacia 1310 TX.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myhay1208
post 17 Jan 2009, 09:39
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 978
Joined: 15 August 07




Deci ce se zice despre metabond sunt numai povesti ....m-am lamurit .
app Mr_Devil83 nu am nevoie de set mototr nou inca ... motorul functioneaza bine (e destul de linisitit si inca trage;nu mai pun ca porneste fara probleme). poate la vara sa schimb ceva daca o sa am probleme .


--------------------
Renou' Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766 -- Clio 2002 / Scenic 2007
You know the secret...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 17 Jan 2009, 21:43
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




Un lucru face din tot ce scrie in reclama produsul-motorul devine mai silentios dar stiti de ce?? Ingroasa uleiul in draci si se face ca mierea, daca il mai pui si iarna sa vezi atunci presiune si porniri grele.
Deci un motor bun (care nu consuma mai mult de 300ml ulei/1000km) cu un ulei 10-15-20W40 de calitate este cel mai fericit.


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROBY 06-TFA
post 19 Jan 2009, 00:39
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 652
Joined: 9 April 05
From: BRASOV




Ma intreb de ce se mai foloseste acest produs in domeniul curselor auto,daca polizeaza cuzinetii si face uleiul precum mierea!!! wacko.gif Acestea,stimati domni sunt cele mai mari aberatii pe care le-am auzit vreodata si in acelasi timp,parerile voastre!
Nu are rost sa ma obosesc sa mai postez continarea prezentarii,nicidecum a reclamei domnule neajiji.


--------------------
dacia 1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000 1988/2007/1986 - bv 06 tfa/bv xx ara/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 19 Jan 2009, 13:47
Post #14


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Eu ma intreb daca masinile de pe strada participa la curse auto ...
Poate ar fi cazul sa-si cumpere fiecare cate un monopost de F1 sau mai stiu eu ce alta categorie de formula auto daca e asa. Umbla zvonul ca nici nu se repara motoarele alea dupa fiecare cursa...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Jan 2009, 13:55
Post #15


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




se muta la diverse, desi as putea sa jur ca mai are un topic oe aceasi tema.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brunner
post 19 Jan 2009, 14:09
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 25 January 04
From: ...




QUOTE(ROBY 06-TFA @ 19 Jan 2009, 02:39)
Ma intreb de ce se mai foloseste acest produs in domeniul curselor auto
*


Da-mi un singur exemplu unde se foloseste 'in domeniul curselor auto'.

E o balarie metabondul, bun doar sa ia banii fraierilor. Singurii sustinatori sunt chiar mlm-istii care-l vand.


--------------------
M M 1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tataiedaciotul
post 28 Jan 2009, 13:19
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 504
Joined: 20 September 08
From: Bucuresti




Singura concluzie pertinenta ,o are Klaus! tongue.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala - B-31-PGD
Bucuresti,Dacia Solenza, Scala 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 28 Jan 2009, 13:30
Post #18


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.434
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Singura afacere auto mai banoasa decat chiptuningul e cea a aditivilor de ulei/benzina. banoasa in sensusl ca iei o gramada de bani fraierilor fara sa dai tu personal 2 lei pe cercetare insa ceva mai multi pe marketing.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut.tanase
post 28 Jan 2009, 13:36
Post #19


Can't Stop Me!


Group: Members
Posts: 1.283
Joined: 8 September 06
From: PITESTI




Corect!


--------------------
FORD FOCUS 2003
DACIA 1310 .... first LOVE :-)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATM
post 1 Feb 2009, 13:38
Post #20


1948 Tucker Torpedo


Group: Members
Posts: 596
Joined: 28 December 05
From: Bucuresti




Placebo pentru Dacie, cum zicea un coleg mai sus. Singurele reactii notabile cu vreun aditiv din ala minune sunt cand torni respectivele intr-un motor in pioneze. Pentru ca de regula cine are motorul facut praf si pulbere, si el stie asta, nu se mai oboseste el sa-l intretina cu ce trebuie si sa bage ulei bun, de obicei in astfel de agregate se gasesc tot felul de uleiuri gen Bacsim oil, Guzu, Lubrifin jum'ate ulei, jum'ate pamant de flori sau mai stiu eu ce. Si normal ca daca bagi un aditiv (care, cat de cat, se compara un un ulei mai rasarit) se simte ceva, de unde iese imediat mitul cu "am bagat aditivu, neamule, si nu mai urla ca un tractor, se aude si ea mai ca un autobuz". Insa la un motor in stare buna e fix pix aditivul ala.

This post has been edited by ATM: 1 Feb 2009, 13:39


--------------------
MITSUBISHI COLT Z30-2005
Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th May 2025 - 23:06
Forum Renault