DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema Carburtor, Help

Tudor Badescu
post 11 Mar 2010, 13:18
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Am mai spus pe undeva și au spus-o și alții,jicloarele astea de Dacia nu sunt neaparat ce scrie pe ele.Cel mai aiurea am găsit unul de aer de Carfil;avea debitul mai mic cu 32%!Și ce mai consuma mașina aia! Debitul jiclorului nu depinde doar de diametru ci și de lungimea canalului si de forma de la intrare și ieșire.Și nici nu are în general acelasi debit in ambele sensuri.Așa că daca mașina consuma corect nu schimbați jicloarele că nu știți peste ce dați.Iar dacă cel de ralanti e prea mare,mersul la ralanti se reglează din șurubul de amestec,dar cum deschizi clapeta de accelerație intră benzina gârlă prin orificiile de progresie și consuma de rupe,afumă bujiile...
Iar despre Sinterom,sunt bune,dar uneori sunt mai reci decât scrie pe ele.Incercați chiar la 1400 , 14NP18.Iar bujiile nu se uzează chiar asa cum pretind producatorii ca sa-și facă vânzare.În 1990 am pus pe tester 25 de bujii,niște vechituri,și toate au fost la limita de sus a calității.Unele le mai utilizez si azi,una are 42 de ani.Esențial e să aibă corectă valoarea termică.Iar bujiile folosite mai mult au jocul real cu 0,1...0,15 mai mare decât cel măsurat cu lera.E drept că si necesită 1...3 kV in plus datorită rotunjirii muchiilor.Sigur că pt fi piliți un pic cu o pilă diamantată de unghii pentru a le reda geometria corectă.TEST PRACTIC: se mărește jocul la electrozi cu 0,2mm si dacă motorul merge corect,pornește normal,se pot folosi in continuare(cu jocul normal). Mai ales dacă aveau culoarea corecta.

This post has been edited by Tudor Badescu: 11 Mar 2010, 13:18


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 11 Mar 2010, 16:15
Post #32


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




bin ai facut ca ai optat pentru decarburol in loc de ciorba,si rau ai facut ca ai bagat jicloare de buzau(alea nu sunt bune nici sa faci nituri din ele)


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BennyKA
post 15 Mar 2010, 20:48
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 8 March 10




Am facut ciorba de carburator, am schimbat jiglorul de aer(sau amestec) am pus carburatorul la loc... si nu porneste. Am dat la automat pana mi s-a dus bateria... scanteie la bujii am. Pe "ciocul" ala de papagal imi arunca benzina cand accelerez. Jiglorul de amestec l-am reglat astfel: l-am strans la maxim si apoi l-am dat inapoi 2,5-3 ture. Am verificat "pompa de vacuum" cum am vazut pe aici(am astupat orifciul ala si am tras aer cu gura cand s-a miscat platina am pus limba si nu si-a revenit) si functioneaza. Spunet-mi ce sa ii mai fac. Daca nu e reglat bine nivelul in carburator e posibil sa nu porneasca? Sau numai da in nas cand o accelerezi?


--------------------
Dacia 1400 cl 1998 - TR-90-BEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 15 Mar 2010, 21:17
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




ai verificat traseele?


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
newmoxici
post 15 Mar 2010, 22:47
Post #35


Dacia Driver


Group: Members
Posts: 55
Joined: 12 July 09
From: Arad




QUOTE(baranga @ 11 Mar 2010, 16:15)
bin ai facut ca ai optat pentru decarburol in loc de ciorba,si rau ai facut ca ai bagat jicloare de buzau(alea nu sunt bune nici sa faci nituri din ele)
*



Am facut si eu "ciorba de carburator" si nu am avut nici un fel de probleme, sa curatat perfect, am montat totul la locul lui si merge.

QUOTE
Am facut ciorba de carburator, am schimbat jiglorul de aer(sau amestec) am pus carburatorul la loc... si nu porneste. Am dat la automat pana mi s-a dus bateria... scanteie la bujii am. Pe "ciocul" ala de papagal imi arunca benzina cand accelerez. Jiglorul de amestec l-am reglat astfel: l-am strans la maxim si apoi l-am dat inapoi 2,5-3 ture. Am verificat "pompa de vacuum" cum am vazut pe aici(am astupat orifciul ala si am tras aer cu gura cand s-a miscat platina am pus limba si nu si-a revenit) si functioneaza. Spunet-mi ce sa ii mai fac. Daca nu e reglat bine nivelul in carburator e posibil sa nu porneasca? Sau numai da in nas cand o accelerezi?


Ai suflat bine carburatorul si toate canalele imediat ce l-ai scos din apa?


--------------------
Dacia 1300 1976 - IS-27-YVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BennyKA
post 15 Mar 2010, 23:38
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 8 March 10




eu zic ca da l-am suflat...se poate verifica in vre-un fel? cum as putea sa verfic traseele...?


--------------------
Dacia 1400 cl 1998 - TR-90-BEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 16 Mar 2010, 00:01
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




bagi cu o seringa cu ac spirt


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BennyKA
post 16 Mar 2010, 00:24
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 8 March 10




pai si pe unde sa bag... ca la cate gauri sunt pe acolo... blink.gif

This post has been edited by BennyKA: 16 Mar 2010, 00:25


--------------------
Dacia 1400 cl 1998 - TR-90-BEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 16 Mar 2010, 08:55
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




normal dupa ce-l sufli, dar acum il demontezi tot si iei fiecare traseu in parte, cu ocazia asta intelegi cum functioneaza


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BennyKA
post 16 Mar 2010, 13:26
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 8 March 10




am verificat toate canalele si toate sunt functionale. Am mai observat 2 probleme:
1. Benzina din camera plutitorului nu e chiar limpede... e tulbure.
2. Bujiile sunt fleasca. Le scot le sterg... stau 10-15 min cu ele scoase ca sa se evapore benzina din motor si le pun iar. Dau la cheie si cand le scot iar fleasca. Ce trebuie sa reglez?


--------------------
Dacia 1400 cl 1998 - TR-90-BEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 16 Mar 2010, 15:25
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




nivelul sa fie la jumatea planului inclinat, verifica cuiul poantou, probabil nu inchide, daca iti cumperi altul sa-l verifici inainte


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BennyKA
post 16 Mar 2010, 16:04
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 8 March 10




pai nivelul este la un sfert... am vrut sa incerc cu tigara da eu nu fumez si nu am gasit pana acuma. Am vazut ca unii zic la jumate altii la baza, asa ca am facut si eu o medie.... Merg sa verific cuiul da cred ca e bun!

Later Edit: Am verificat cuiul poantou si inchide foarte bine!
Mai am o mica problema. In primul meu al topicului astuia va spuneam ca cineva mi-a strambat un "stut" in care intra surubul de la aer/amestec. Nu am gasit sa il cumpar asa ca l-am "desfunat" si l-am rectificat cat am putut eu, dar tot e deformat. Sa fie asta cauza care nu porneste?


This post has been edited by BennyKA: 16 Mar 2010, 19:17

Attached thumbnail(s)
08032010009.jpg ( Size: 697.28k ) Number of downloads: 495


--------------------
Dacia 1400 cl 1998 - TR-90-BEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 16 Mar 2010, 19:46
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




inainte de baita cum mergea? sa verifici aproximativ dimensiunile jicloarelor, nu cumva e o saiba groasa sub cel de ralanti? Vezi biluta spritului daca inchide
Nu se umbla cu tigari,eu stiu de jum pl inclinat, inainte de verificare dai la cama pina nu mai intra


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 16 Mar 2010, 20:30
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




eu il am cam la2 mm de la inceputul planului inclinat. la jumate mi se pare ca mare. acel stut nu are nevoie daca e indoit doar in afara, pt ca nu o sa fie nevoit varfu niciodata sa treaca complet prin el.
vezi jiglorul cu bila din camera de nivel constant, sa inchida.
acel stut in cel mai rau caz o sa iti aduca un reglaj defectuos si greu de realizat asupra relantiului.
schimba bujiile si porneste sigur.

This post has been edited by pirvumark: 16 Mar 2010, 20:30


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BennyKA
post 16 Mar 2010, 20:51
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 8 March 10




pai bujiile le-am schimbat cu vreo 2 saptamani inainte de baita... astazi am incercat ceva: Am scos bujia, am puso in fisa si am puso in gaura fara sa o apropii si am pus pe cineva sa de la cheie, si surpriza a facut explozia. Inainte de baita mergea defectuos rau, nu avea putere si scotea fum de numa numa. Am schimbat atunci platina, am reglato "din ochi" si tot nu mergea calumea. Apoi am zis sa curat si carburatoru, ca daca am zis ca tot m-am apucat de ea sa ii fac de toate. Si inainte de baita papa cred ca pe la 20% fara exagerare. (pentru cei care stiu bucurestiu mi-a consumat 12 litri de la autovit-sebastian-politehnica-sebastian-pta. romana- autovit). Chiar nu mai stiu ce sa zic.
Pur si simplu nu porneste. Am incercat atat de mult sa o pornesc ca i-am terminat bateria si ierie(si am incarcat-o) si azi iar(acum e la incarcat iar). Cred ca daca nici maine nu o rezolv, cand mai fac rost de ceva bani ma duc la un service, sau poate daca e cineva de aici care e amabil sa vina pana aici si sa mi-o faca(contracost bineinteles).
Va multumesc mult baieti pentru ajutorul pe care mi-l dati.
Cred ca in momentu asta sunt dispus sa incerc orice numa sa vad ca porneste.


--------------------
Dacia 1400 cl 1998 - TR-90-BEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 16 Mar 2010, 21:08
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




ai scanteia f slaba, verifica bobina, rezistenta fiselor, tensiunea pe bobina in momentul pornirii


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BennyKA
post 16 Mar 2010, 21:18
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 8 March 10




Si de unde iau parametrii, sau intre ce intervale trebuie sa fie?


--------------------
Dacia 1400 cl 1998 - TR-90-BEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 16 Mar 2010, 21:31
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




sunt scrise toate
bobina sa dea scanteie albastra la min 2 cm de masa, fisele max4 kohm, macar 10 v ,in plus verifica capacul delco si pipa

16 Mar 2010, 22:33:
nu uita avansul

This post has been edited by krapcarasu: 16 Mar 2010, 21:33


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BennyKA
post 16 Mar 2010, 21:35
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 8 March 10




Poti sa fii mai explicit te rog? macar 10V unde sa fie? unde sa o masor. Capacu de la delco si l-am schimbat cu bujia. si pipa nu stiu care e.

This post has been edited by BennyKA: 16 Mar 2010, 21:49


--------------------
Dacia 1400 cl 1998 - TR-90-BEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 16 Mar 2010, 21:57
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




min 10 v intre +bobina si masa cand functioneaza demarorul, dar verifica scanteia dand la automat, tii capatul metalic al fisei centrale la 2 cm de corpul alternatorului, pipa e rotorul care distribuie scanteia

This post has been edited by krapcarasu: 16 Mar 2010, 22:00


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BennyKA
post 18 Mar 2010, 00:52
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 8 March 10




Multam baieti! Am reusit sa o fac sa porneasca:D. Era de la nivel. Cred ca unde am aranjat-o eu nu era perfect orizontal, sau poate ca e de fata mai sus masina:D. Am folosit trucul cu tigara si a pornit. Numa ca dadea rateuri. Am facut rost de lera de la cineva si maine ma pun pe reglat. Spuneti-mi numa "jumatea aia de pinion" care e legat la pompa de vacuum cum trebuie asezata! Multumesc mult pentru ajutor!


--------------------
Dacia 1400 cl 1998 - TR-90-BEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rratzoiusexos
post 21 Mar 2010, 10:15
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 714
Joined: 4 June 08




salut.am reglat si eu nivelul plutitorului la nivelul optim 7mm si 13 mm cursa,si acum daca apasa mai tare pe acceleratie da in nas.cu nivelul eronat nu facea asa.daca accelerez foarte lin nu mai da rateuri?ce sa aiba?-carburator 1400


--------------------
Dacia 1307/Solenza/Duster . - B-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 21 Mar 2010, 14:43
Post #53


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




7,2mm si 13mm eu puneam 7,3 iar la celalat nivel 12.8 mm.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 21 Mar 2010, 20:46
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




pt multi merg cotele, la altii nu, intrebarea e de ce sa umblm cu mm daca e asa simplu sa vizualizam fizic nivelul?
@ratz nu aveai cred nivel eronat, acum e eronat de da in nas; daca schimbi cuiul poanto, saiba sau altceva care modifica cotele alea , cum mai au importanta ? Regleaza nivelul la jumatatea planului inclinat


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 21 Mar 2010, 21:56
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Va incapatanati sa folositi diferite ustensile, ca femeia cand n-are ce face, cand cel mai la indemana e, OCHIUL.
Daca da in nas, e si din faptul ca supapa din camera de nivel inchide tarziu, bila are cursa lunga. Desfa supapa, si mai impinge-i tabla de pe interior, care tine bila, asa fel ca bila sa faca o cursa cat mai scurta pana la inchidere. Apoi membrana daca a fost schimbata in ultimii ani, sigue e din cele mai proaste, cu arcul moale, si in loc ca ea sa pompeze, se comprima arcul, pierzand mult din eficienta. Acel arc trebuie asa de tare, ca abia sa il poti comprima cu doua degete. La multe am pus arcurile de la cele vechi. Membrana nu mai e ondulata cum trebuie, si daca nu e montata presata, la prima presare se rupe. Hotii si excrocii d-afara, cu tehnologia moderna! Nu Dacia e de vina!


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 22 Mar 2010, 08:26
Post #56


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(PH-06-BOA @ 21 Mar 2010, 21:56)
                   Daca da in nas, e si din faptul ca supapa din camera de nivel inchide tarziu, bila are cursa lunga. Desfa supapa, si mai impinge-i tabla de pe interior, care tine bila, asa fel ca bila sa faca o cursa cat mai scurta pana la inchidere.
*


La ce supapa te referi?La supapa de descarcare a pompei de benzina?Se poate deschide? blink.gif
Am schimbat-o si eu.Cea originala mai avea inca o gaura in lateral si facea ca supapa sa se inchida mai greu.
Cea noua nu avea gaura respectiva si se inchide mai repede, pompa de spritz facea presiune imediat.
Nu stiu cum e normal sa fie,cert e ca am demaraj mai bun,dar si consum mai mare.

This post has been edited by Paulorossi: 22 Mar 2010, 08:27


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davidut5
post 24 Dec 2010, 12:43
Post #57


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 9 July 09
From: Alexandria




Aveti idee de ce daca desfac jigloru de relantiu(ala de se infunda mereu) cam o jumatate de tura, masina nu mai da in nas, nici macar la rece? Plus ca relantiul este mult mai rotund.
Daca il strang e teroare, la rece nu poti sa pleci cu ea fara soc, si cand e cald la accelerare se ingana, tremura maneta de viteze de zici ca trage careva de ea


--------------------
Volkswagen Jetta 1991 wolfburg, 19e - TR-01-LOW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 24 Dec 2010, 23:53
Post #58


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Jiclerul tau de relanti are sectiunea de trecere prea mica,deci curge prea putina benzina la relanti pe acolo.Cand il desfaci mai curge in plus si pe langa el,pe unde etanseaza si practic atunci ai suficienta benzina pt relanti.
Ai doua optiuni:
-ii maresti sectiunea de trecere
-il schimbi

Succes!


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursu_florin2002
post 25 Dec 2010, 08:54
Post #59


Administrator


Group: Members
Posts: 279
Joined: 4 April 08




si a treia optiune : pune-i o saiba plata subtire , apoi infileteaza-l la loc strans. Merge 100 % , si nu numai la tine.


--------------------
Renault Symbol 2008 - 1,4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 25 Dec 2010, 13:34
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




NU cu saiba. Mareste gaurica perpendiculara din jiclor cate putin si regleaza corect amestecul


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2025 - 15:58
Forum Renault