Problema Carburtor, Help
![]() ![]() ![]() |
Problema Carburtor, Help
Tudor Badescu |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|||
baranga |
![]()
Post
#32
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
bin ai facut ca ai optat pentru decarburol in loc de ciorba,si rau ai facut ca ai bagat jicloare de buzau(alea nu sunt bune nici sa faci nituri din ele)
|
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
BennyKA |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 8 March 10 ![]() |
Am facut ciorba de carburator, am schimbat jiglorul de aer(sau amestec) am pus carburatorul la loc... si nu porneste. Am dat la automat pana mi s-a dus bateria... scanteie la bujii am. Pe "ciocul" ala de papagal imi arunca benzina cand accelerez. Jiglorul de amestec l-am reglat astfel: l-am strans la maxim si apoi l-am dat inapoi 2,5-3 ture. Am verificat "pompa de vacuum" cum am vazut pe aici(am astupat orifciul ala si am tras aer cu gura cand s-a miscat platina am pus limba si nu si-a revenit) si functioneaza. Spunet-mi ce sa ii mai fac. Daca nu e reglat bine nivelul in carburator e posibil sa nu porneasca? Sau numai da in nas cand o accelerezi?
|
--------------------
Dacia
1400 cl
1998
- TR-90-BEN
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
ai verificat traseele?
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
newmoxici |
![]()
Post
#35
|
![]() Dacia Driver Group: Members Posts: 55 Joined: 12 July 09 From: Arad ![]() |
QUOTE(baranga @ 11 Mar 2010, 16:15) bin ai facut ca ai optat pentru decarburol in loc de ciorba,si rau ai facut ca ai bagat jicloare de buzau(alea nu sunt bune nici sa faci nituri din ele) Am facut si eu "ciorba de carburator" si nu am avut nici un fel de probleme, sa curatat perfect, am montat totul la locul lui si merge. QUOTE Am facut ciorba de carburator, am schimbat jiglorul de aer(sau amestec) am pus carburatorul la loc... si nu porneste. Am dat la automat pana mi s-a dus bateria... scanteie la bujii am. Pe "ciocul" ala de papagal imi arunca benzina cand accelerez. Jiglorul de amestec l-am reglat astfel: l-am strans la maxim si apoi l-am dat inapoi 2,5-3 ture. Am verificat "pompa de vacuum" cum am vazut pe aici(am astupat orifciul ala si am tras aer cu gura cand s-a miscat platina am pus limba si nu si-a revenit) si functioneaza. Spunet-mi ce sa ii mai fac. Daca nu e reglat bine nivelul in carburator e posibil sa nu porneasca? Sau numai da in nas cand o accelerezi? Ai suflat bine carburatorul si toate canalele imediat ce l-ai scos din apa? |
--------------------
Dacia
1300
1976
- IS-27-YVM
|
|
BennyKA |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 8 March 10 ![]() |
eu zic ca da l-am suflat...se poate verifica in vre-un fel? cum as putea sa verfic traseele...?
|
--------------------
Dacia
1400 cl
1998
- TR-90-BEN
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
bagi cu o seringa cu ac spirt
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
BennyKA |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 8 March 10 ![]() |
pai si pe unde sa bag... ca la cate gauri sunt pe acolo...
![]() This post has been edited by BennyKA: 16 Mar 2010, 00:25 |
--------------------
Dacia
1400 cl
1998
- TR-90-BEN
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
normal dupa ce-l sufli, dar acum il demontezi tot si iei fiecare traseu in parte, cu ocazia asta intelegi cum functioneaza
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
BennyKA |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 8 March 10 ![]() |
am verificat toate canalele si toate sunt functionale. Am mai observat 2 probleme:
1. Benzina din camera plutitorului nu e chiar limpede... e tulbure. 2. Bujiile sunt fleasca. Le scot le sterg... stau 10-15 min cu ele scoase ca sa se evapore benzina din motor si le pun iar. Dau la cheie si cand le scot iar fleasca. Ce trebuie sa reglez? |
--------------------
Dacia
1400 cl
1998
- TR-90-BEN
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
nivelul sa fie la jumatea planului inclinat, verifica cuiul poantou, probabil nu inchide, daca iti cumperi altul sa-l verifici inainte
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
BennyKA |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 8 March 10 ![]() |
pai nivelul este la un sfert... am vrut sa incerc cu tigara da eu nu fumez si nu am gasit pana acuma. Am vazut ca unii zic la jumate altii la baza, asa ca am facut si eu o medie.... Merg sa verific cuiul da cred ca e bun!
Later Edit: Am verificat cuiul poantou si inchide foarte bine! Mai am o mica problema. In primul meu al topicului astuia va spuneam ca cineva mi-a strambat un "stut" in care intra surubul de la aer/amestec. Nu am gasit sa il cumpar asa ca l-am "desfunat" si l-am rectificat cat am putut eu, dar tot e deformat. Sa fie asta cauza care nu porneste? This post has been edited by BennyKA: 16 Mar 2010, 19:17 Attached thumbnail(s) 08032010009.jpg ( Size: 697.28k ) Number of downloads: 495 |
--------------------
Dacia
1400 cl
1998
- TR-90-BEN
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
inainte de baita cum mergea? sa verifici aproximativ dimensiunile jicloarelor, nu cumva e o saiba groasa sub cel de ralanti? Vezi biluta spritului daca inchide
Nu se umbla cu tigari,eu stiu de jum pl inclinat, inainte de verificare dai la cama pina nu mai intra |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
eu il am cam la2 mm de la inceputul planului inclinat. la jumate mi se pare ca mare. acel stut nu are nevoie daca e indoit doar in afara, pt ca nu o sa fie nevoit varfu niciodata sa treaca complet prin el.
vezi jiglorul cu bila din camera de nivel constant, sa inchida. acel stut in cel mai rau caz o sa iti aduca un reglaj defectuos si greu de realizat asupra relantiului. schimba bujiile si porneste sigur. This post has been edited by pirvumark: 16 Mar 2010, 20:30 |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
BennyKA |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 8 March 10 ![]() |
pai bujiile le-am schimbat cu vreo 2 saptamani inainte de baita... astazi am incercat ceva: Am scos bujia, am puso in fisa si am puso in gaura fara sa o apropii si am pus pe cineva sa de la cheie, si surpriza a facut explozia. Inainte de baita mergea defectuos rau, nu avea putere si scotea fum de numa numa. Am schimbat atunci platina, am reglato "din ochi" si tot nu mergea calumea. Apoi am zis sa curat si carburatoru, ca daca am zis ca tot m-am apucat de ea sa ii fac de toate. Si inainte de baita papa cred ca pe la 20% fara exagerare. (pentru cei care stiu bucurestiu mi-a consumat 12 litri de la autovit-sebastian-politehnica-sebastian-pta. romana- autovit). Chiar nu mai stiu ce sa zic.
Pur si simplu nu porneste. Am incercat atat de mult sa o pornesc ca i-am terminat bateria si ierie(si am incarcat-o) si azi iar(acum e la incarcat iar). Cred ca daca nici maine nu o rezolv, cand mai fac rost de ceva bani ma duc la un service, sau poate daca e cineva de aici care e amabil sa vina pana aici si sa mi-o faca(contracost bineinteles). Va multumesc mult baieti pentru ajutorul pe care mi-l dati. Cred ca in momentu asta sunt dispus sa incerc orice numa sa vad ca porneste. |
--------------------
Dacia
1400 cl
1998
- TR-90-BEN
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
ai scanteia f slaba, verifica bobina, rezistenta fiselor, tensiunea pe bobina in momentul pornirii
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
BennyKA |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 8 March 10 ![]() |
Si de unde iau parametrii, sau intre ce intervale trebuie sa fie?
|
--------------------
Dacia
1400 cl
1998
- TR-90-BEN
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
sunt scrise toate
bobina sa dea scanteie albastra la min 2 cm de masa, fisele max4 kohm, macar 10 v ,in plus verifica capacul delco si pipa 16 Mar 2010, 22:33: nu uita avansul This post has been edited by krapcarasu: 16 Mar 2010, 21:33 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
BennyKA |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 8 March 10 ![]() |
Poti sa fii mai explicit te rog? macar 10V unde sa fie? unde sa o masor. Capacu de la delco si l-am schimbat cu bujia. si pipa nu stiu care e.
This post has been edited by BennyKA: 16 Mar 2010, 21:49 |
--------------------
Dacia
1400 cl
1998
- TR-90-BEN
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
min 10 v intre +bobina si masa cand functioneaza demarorul, dar verifica scanteia dand la automat, tii capatul metalic al fisei centrale la 2 cm de corpul alternatorului, pipa e rotorul care distribuie scanteia
This post has been edited by krapcarasu: 16 Mar 2010, 22:00 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
BennyKA |
![]()
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 8 March 10 ![]() |
Multam baieti! Am reusit sa o fac sa porneasca:D. Era de la nivel. Cred ca unde am aranjat-o eu nu era perfect orizontal, sau poate ca e de fata mai sus masina:D. Am folosit trucul cu tigara si a pornit. Numa ca dadea rateuri. Am facut rost de lera de la cineva si maine ma pun pe reglat. Spuneti-mi numa "jumatea aia de pinion" care e legat la pompa de vacuum cum trebuie asezata! Multumesc mult pentru ajutor!
|
--------------------
Dacia
1400 cl
1998
- TR-90-BEN
|
|
rratzoiusexos |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 4 June 08 ![]() |
salut.am reglat si eu nivelul plutitorului la nivelul optim 7mm si 13 mm cursa,si acum daca apasa mai tare pe acceleratie da in nas.cu nivelul eronat nu facea asa.daca accelerez foarte lin nu mai da rateuri?ce sa aiba?-carburator 1400
|
--------------------
Dacia
1307/Solenza/Duster
.
- B-xx-xxx
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#53
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
7,2mm si 13mm eu puneam 7,3 iar la celalat nivel 12.8 mm.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
pt multi merg cotele, la altii nu, intrebarea e de ce sa umblm cu mm daca e asa simplu sa vizualizam fizic nivelul?
@ratz nu aveai cred nivel eronat, acum e eronat de da in nas; daca schimbi cuiul poanto, saiba sau altceva care modifica cotele alea , cum mai au importanta ? Regleaza nivelul la jumatatea planului inclinat |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#55
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Va incapatanati sa folositi diferite ustensile, ca femeia cand n-are ce face, cand cel mai la indemana e, OCHIUL.
Daca da in nas, e si din faptul ca supapa din camera de nivel inchide tarziu, bila are cursa lunga. Desfa supapa, si mai impinge-i tabla de pe interior, care tine bila, asa fel ca bila sa faca o cursa cat mai scurta pana la inchidere. Apoi membrana daca a fost schimbata in ultimii ani, sigue e din cele mai proaste, cu arcul moale, si in loc ca ea sa pompeze, se comprima arcul, pierzand mult din eficienta. Acel arc trebuie asa de tare, ca abia sa il poti comprima cu doua degete. La multe am pus arcurile de la cele vechi. Membrana nu mai e ondulata cum trebuie, si daca nu e montata presata, la prima presare se rupe. Hotii si excrocii d-afara, cu tehnologia moderna! Nu Dacia e de vina! |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#56
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 21 Mar 2010, 21:56) Daca da in nas, e si din faptul ca supapa din camera de nivel inchide tarziu, bila are cursa lunga. Desfa supapa, si mai impinge-i tabla de pe interior, care tine bila, asa fel ca bila sa faca o cursa cat mai scurta pana la inchidere. La ce supapa te referi?La supapa de descarcare a pompei de benzina?Se poate deschide? ![]() Am schimbat-o si eu.Cea originala mai avea inca o gaura in lateral si facea ca supapa sa se inchida mai greu. Cea noua nu avea gaura respectiva si se inchide mai repede, pompa de spritz facea presiune imediat. Nu stiu cum e normal sa fie,cert e ca am demaraj mai bun,dar si consum mai mare. This post has been edited by Paulorossi: 22 Mar 2010, 08:27 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
davidut5 |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 9 July 09 From: Alexandria ![]() |
Aveti idee de ce daca desfac jigloru de relantiu(ala de se infunda mereu) cam o jumatate de tura, masina nu mai da in nas, nici macar la rece? Plus ca relantiul este mult mai rotund.
Daca il strang e teroare, la rece nu poti sa pleci cu ea fara soc, si cand e cald la accelerare se ingana, tremura maneta de viteze de zici ca trage careva de ea |
--------------------
Volkswagen
Jetta
1991 wolfburg, 19e
- TR-01-LOW
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#58
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Jiclerul tau de relanti are sectiunea de trecere prea mica,deci curge prea putina benzina la relanti pe acolo.Cand il desfaci mai curge in plus si pe langa el,pe unde etanseaza si practic atunci ai suficienta benzina pt relanti.
Ai doua optiuni: -ii maresti sectiunea de trecere -il schimbi Succes! |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
ursu_florin2002 |
![]()
Post
#59
|
![]() Administrator Group: Members Posts: 279 Joined: 4 April 08 ![]() |
si a treia optiune : pune-i o saiba plata subtire , apoi infileteaza-l la loc strans. Merge 100 % , si nu numai la tine.
|
--------------------
Renault
Symbol
2008 - 1,4 8v
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
NU cu saiba. Mareste gaurica perpendiculara din jiclor cate putin si regleaza corect amestecul
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 15:58 |