Nu imi sta motorul la relanti........
![]() ![]() ![]() |
Nu imi sta motorul la relanti........
CRISTI IF100CSY |
![]()
Post
#1
|
||
![]() /// CRISTI \\\ Group: Members Posts: 43 Joined: 31 January 10 From: ILFOV,CORBEANCA-TAMASI ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310
1999 LI
- B 65 BCL
|
|||
pirvumark |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
pai tu o pornesti si vrei sa stea la relantiu? la mine pana nu ajunge apa la 60 cel putin nu sta. adica sta dar la 500 si incepe sa tremure daca o las mai mult asa.
deci incalzeste motorul la si pe urma zii daca mai face asa. daca tot trepideaza sau are fluctuatii, vezi aprinderea sa fie reglata corect si carburatorul sa aiba reglajul corespunzator. desfa sau strange jiglorul de aer in concordanta cu cel de relantiu adica slabesti pe cel de relantiu pana la 800 rpm slabesti si pe cel de aer pana obtii turatia cea mai mare si tot asa. in final relantiul il faci din cel de aer, pt ca o sa ajunga la un punct in care nu se mai tureaza. o sa vezi la fata locului. This post has been edited by pirvumark: 3 Feb 2010, 13:50 |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
CRISTI IF100CSY |
![]()
Post
#3
|
![]() /// CRISTI \\\ Group: Members Posts: 43 Joined: 31 January 10 From: ILFOV,CORBEANCA-TAMASI ![]() |
Deci,am tinut-o pornita si o ora si,tot degeaba. am masina de 11 ani sin am umblat niciodata la carburator,adica nu am avut de ce.
|
--------------------
DACIA
1310
1999 LI
- B 65 BCL
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
atunci ai platina impuscata sau nu ai distanta corespunzatoare la ea.
bujiile alea bosch.....nush ce sa zic. de ce nu pui tu altceva. la mine cel putin bosch nu mi-a mers niciodata. pune sinterom, brisk sau alte prostii din astea care te tin 2 ani garantat. eu asa am. e adevarat ca de cand le am le-am curatat de 2 ori ca mi-au facut figuri. odata cand s-a stricat bobina si au mers inecate sa zic asa ca nu mai aveau scanteie puternica si s-au afumat si alta data cand s-a dus platina(tot din cauza bobinei, cea pe care o pusesem dupa dadea scanteie prea puternica si mi9-a mancat platina rapid) in rest nimic. apropo, pune si aprinderea pe 0 odata cu reglarea platinei. o sa vezi ca merge mult mai bine masina. eu de cand am facut asta, merge rotund de tot, fie la relantiu, fie in orice viteza. are un mers foarte lin si fara smuncituri. This post has been edited by pirvumark: 3 Feb 2010, 14:09 |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
CRISTI IF100CSY |
![]()
Post
#5
|
![]() /// CRISTI \\\ Group: Members Posts: 43 Joined: 31 January 10 From: ILFOV,CORBEANCA-TAMASI ![]() |
![]() ? ![]() 3 Feb 2010, 14:24: platina e in regula,bujiile tot la fel dar totusi,le scot sa ma uit la ele iar? This post has been edited by CRISTI IF100CSY: 3 Feb 2010, 14:24 |
--------------------
DACIA
1310
1999 LI
- B 65 BCL
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
pai poti da search pe forum sau fa asa
platina reg;ata la 0.4 scoti capacul de delcou, aduci volanta la semn iar luleaua sa fie in dreptul fisei pistonului 1 nu 4 ) slabesti delcoul cu 11 scoti fisa centrala si o pui pe alternator pui contactul rotesti inspre radiator de delcou apoi usor inspre cabina pana face scanteie. cand face scanteie te opresti, iei contactul, strangi piulita fara a modifica pozitia delcoului, pui fisa la loc, capacul delcou la fel si gata |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
Ov |
![]()
Post
#7
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
incearca sa scrii fara k
ai deja un avertisment citeste regulamentul ! |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
CRISTI IF100CSY |
![]()
Post
#8
|
![]() /// CRISTI \\\ Group: Members Posts: 43 Joined: 31 January 10 From: ILFOV,CORBEANCA-TAMASI ![]() |
Deci : am facut cum ai zis tu,cu reglarea platinei. dar,tot degeaba
![]() |
--------------------
DACIA
1310
1999 LI
- B 65 BCL
|
|
yon |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina ![]() |
Ai putea incerca si o refacere a jocului termic la culbutori si o curatare a carburatorului, pe langa ce ti-au zis colegi de forum. La mine de exemplu o pornesc dimineata o tin pe la 1200 de turatii vreo 40, 50 de secunde apoi sta la relanti la 600 fara sa intrerupa si fara sa se opreasca. Eu nu cred ca este setul motor de vina, cel mai probabil aprinderea si carburatorul, dar pt un mers frumos al motorului tau regleaza si culbutorii si vei avea o surpriza. Bafta!
|
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|
CRISTI IF100CSY |
![]()
Post
#10
|
![]() /// CRISTI \\\ Group: Members Posts: 43 Joined: 31 January 10 From: ILFOV,CORBEANCA-TAMASI ![]() |
OK ion,o sa incerc si ce zici tu. sper sa am o surpriza,multumesc
![]() |
--------------------
DACIA
1310
1999 LI
- B 65 BCL
|
|
cbitzy |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 22 May 08 ![]() |
nu sunt eu cel mai mecanic de pe forumul asta dar furtunul ala cu diuza (care pleaca de la carburator la galerie) l-ai verificat sa nu fie diuza infundata sau furtunul scos cumva?
|
--------------------
dacia
1310
1986
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#12
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Ia una bucata patent,pornesti masina ,mergi cu patentu si gatuiesti furtunul care merge la servofrana.Daca nu e asta verifica diuza din furtunul ce merge la galerie din carbelitor
This post has been edited by Paulorossi: 15 Feb 2010, 13:37 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
CRISTI IF100CSY |
![]()
Post
#13
|
![]() /// CRISTI \\\ Group: Members Posts: 43 Joined: 31 January 10 From: ILFOV,CORBEANCA-TAMASI ![]() |
Multumesc ca ma-ti ajutat,duza aceea era chiar infundata,akum nu mai am probleme,multumesc
|
--------------------
DACIA
1310
1999 LI
- B 65 BCL
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#14
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Pt a nu recidiva probleme incearca sa cureti mai des,in special iarna(vaporii de ulei condenseaza)furunul de la capacul culbutorilor pana la carbelitor
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:52 |