DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> indicator benzina, pana prostului... :((

danutzdobrescu
post 6 Aug 2008, 14:03
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 6 August 08




Salut... asta ar fi cam primul meu topic in comunitatea voastra.. am si eu o dacia 1310 (1410 CL) break, si de cand am cumparat-o am avut numai probleme cu ea... si sincer m-am plictisit sa dau bani la service ptr toate prostiile, asa ca vreau sa ma apuc sa invat si eu cate ceva la ea smile.gif

deci.. marea mea problema, este ca de cand am luat-o.. vreo 2 luni, am ajuns de vreo 3 ori la benzinarie cu ea... ma luam ca prostul dupa indicator, si uitam tot timpul de sticluta sfanta de benzina din porbagaj... si... ramaneam cam peste tot fara benzina... cand credeam ca am inteles secretul din spatele acelui ac care arata tot timpul anapoda,...acul meu a murit aratand ca am o gramada de benzina tot timpul... si iar am inceput sa raman pe strazi... smile.gif)

am cautat, am intrebat, si mi s-a spus sa verific plutitorul de la benzina... dar.. unde este acel plutitor, ca nu il gasesc neam... cine mi-a zis, mi-a zis ca trebuie sa fie pe acolo pe unde bag benzina.. dar eu nu am vazut niciodata nimic acolo.. cum pot ajunge la el, si ce alte solutii ar mai fi posibile pentru problema mea?

o alta problema ar mai fi si cu indicatorul de viteza... cred ca ar fi vreo problema, ca 160km pe ora nu cred ca prind cu a 4-a, nu? sau poate cine stie ce motor am pe masinuta...
la asta ce s-ar putea face, verifica... ?

am o rugaminte... neintentionand sa imi fac din primul topic o caracterizare, daca se poate sa dati explicatiile ca pentru PROSTI, ar fi super...


P.S. tocmai m-a sunat un mecanic sa ma intrebe daca mai am scurgeri la pompa de benzina (nici nu stiam ca aveam)...asta pe unde o fi?

Am dat jos manualul de reparatii dacie, deci nu o sa va stresez cu intrebari stupide in viitorul apropiat, dar... momentan nu gasesc nicio poza cu titlul "asta e pompa de benzina" sad.gif


--------------------
Dacia 1410 CL 1996 - GL-05-PYD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
invisibleman
post 6 Aug 2008, 15:35
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 29 October 06




Sonda de nivel la benzina se gaseste pe rezervor. Ai acces la ea prin portbagaj.Dai la o parte covorasul din portbagaj (daca ai) si ai sa vezi partea superioara a sondei (pleaca 2 fire la indicatorul din bord).
Ca sa o scoti afara trebuie sa rotesti flansa de prindere.


--------------------
LOGAN MCV 1.6 16V 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutzdobrescu
post 6 Aug 2008, 16:16
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 6 August 08




QUOTE(invisibleman @ 6 Aug 2008, 15:35)
Sonda de nivel la benzina se gaseste pe rezervor. Ai acces la ea prin portbagaj.Dai la o parte covorasul din portbagaj (daca ai) si ai sa vezi partea superioara a sondei (pleaca 2 fire la indicatorul din bord).
Ca sa o scoti afara trebuie sa rotesti flansa de prindere.
*




super. saru'mana. cand termin cu munca o sa caut sa vad ce e in neregula.

cu kilometrajul ce pot sa fac? indica cu o eroare de 10km-60km in functie de viteza pe care o am... si nu imi inregistreaza nimic la kilometrii facuti.


--------------------
Dacia 1410 CL 1996 - GL-05-PYD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Freelancer
post 6 Aug 2008, 17:40
Post #4


Membru avansat


Group: Members
Posts: 119
Joined: 24 January 06




Mai intai schimba cablul de kilometraj e cam 20 ron, daca nu isi revine atunci trebuie schimbat vitezometrul. Deoarece este f scump unul nou (200-300ron) iti recomand second hand.


--------------------
DACIA 1310 1994 - B-05-VYK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 6 Aug 2008, 18:08
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 872
Joined: 13 October 07
From: Botosani




e cablul de kilometraj. il vezi, vine de la cutie si intra in bord dupa ce trece prin compartimentul motor.

6 Aug 2008, 18:14:
plutitorul la sonda de benzina e usor de schimbat, invarti cercul acela din portbagaj, scoti chestia aceea ce o gasesti acolo si pe o sarma indoita e prins un butoias de plastic. cumperi altul de la magazin, e vre-o 15000, si il inlocuiesti. insurubezi la loc cum ai gasit si gata. sper ca am fost destul de clar.

pompa de benzina e prinsa de motor, o chestie rotunda cu un tugui, intra in ea niste furtune. unul duce la carburator, unul aduce benzina din rezervor si unul duce inapoi in rezervor surplusul. are si o clapeta, se cheama cama, dai de ea si bagi manual benzina in sistem. sunt de fapt, si unele fara cama.

This post has been edited by slaiciprian: 6 Aug 2008, 18:14


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitecar
post 6 Aug 2008, 19:48
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 223
Joined: 6 January 07
From: BUCURESTI




Adaugare la ce a spus "" invisibleman""
""Sonda de nivel la benzina se gaseste pe rezervor. Ai acces la ea prin portbagaj.Dai la o parte covorasul din portbagaj (daca ai) si ai sa vezi partea superioara a sondei (pleaca 2 fire la indicatorul din bord).
Ca sa o scoti afara trebuie sa rotesti flansa de prindere.""

Fiind o Dacie Break sub acel covoras este posibil sa ai un scut de protectie a rezervoruliu deci va trebui sa desfaci si acel scut si apoi vei gasi ce a spus invisibleman
Bafta


--------------------
ex Dacia Break 1310 Cli 2000
Logan 1,4 Laureat 2005
""Invata din greselile altora ,caci nu poti intr-o viata sa faci toate greselile""
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutzdobrescu
post 6 Aug 2008, 19:57
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 6 August 08




QUOTE(whitecar @ 6 Aug 2008, 19:48)
Adaugare la ce a spus "" invisibleman""
""Sonda de nivel la benzina se gaseste pe rezervor. Ai acces la ea prin portbagaj.Dai la o parte covorasul din portbagaj (daca ai) si ai sa vezi partea superioara a sondei (pleaca 2 fire la indicatorul din bord).
Ca sa o scoti afara trebuie sa rotesti flansa de prindere.""

Fiind o Dacie Break sub acel covoras este posibil sa ai un scut de protectie a rezervoruliu deci va trebui sa desfaci si acel scut si apoi vei gasi ce a  spus invisibleman
Bafta
*



multumesc whitecar, slaciprian si Freelancer. m-am uitat 30 de minute prin tot portbagajul. am vazut scutul ala de protectie, dar nu m-am gandit ca ar trebui sa caut dedesubt. il dau jos maine. multumesc mult mult.

<span class='edit'>7 Aug 2008, 19:41:</span>
am reusit sa rezolv treaba cu plutitorul de la benzina (se intepenise intr-o pozitie... ) ... dar.. imediat cum am plecat, am observat ceva destul de ciudat... ceasul care indica presiunea uileiului a luat-o razna cu totul.. fluctueaza de la maxim la minim continuu... si destul de repede.. am stricat eu ceva umbland in spate? nu cred.. cel putin nu inteleg ce as fi putut face, dar... pana sa nu umblu la rezervor, mergea perfect (nu am idee daca chiar functiona), dar mergea perfect in sensul ca nu facea ca toti dracii...

motivul ar fi ca s-a bulit ceva, cum ar fi pompa de ulei (schimbata acum 2 zile), sau pus si simplu mi-a luat-o razna si ceasu ala, si nu ar trebui sa imi fac prea multe griji in viitorul apropiat.. ? faza e ca tre sa fac un drum de vreo 600km, si... nu stiu cate griji sa imi fac... :-s

P.S. aveti idee cam cat m-ar costa sa imi refac instalatia electrica...? trebuie schimbat din punctul meu de vedere cam 50% sau mai mult din ce am eu acolo... orice as atinge se aprinde un led prin bord, imi pornesc semnalizatoarele.. smile.gif)) .. momentan stau cam prost cu banii, si vreau sa stiu daca m-as incadra sau nu... cand zic pret ma refer la ceva de genul: pana in 100 de ron, intre 100 si 300 ron,si chestii de genu, ca preturile variaza de la service la service ca sa nu mai zic de la oras la oras smile.gif

This post has been edited by danutzdobrescu: 7 Aug 2008, 19:47


--------------------
Dacia 1410 CL 1996 - GL-05-PYD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 7 Aug 2008, 20:19
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 872
Joined: 13 October 07
From: Botosani




mult. plus ca trebuie sa gasesti un electrician dispus sa se inhame la munca. ia un spray de contacte, si mai curata contactele. e eficient, nu am nici cea mai mica problema cu instalatia electrica, adica sa mearga ceva razna. e un pas bun pentru inceput.
firul acela de la ulei e prins undeva sub filtrul de ulei. il vezi usor de sub masina. poate fi mizerie pe acolo, vezi. cat timp nu se aprind becurile rosii din bord, nu e nimic ingrijorator. chiar daca nu ai presiune 6. daca nu aveai ceasurile, nu era aceeasi masina? io am presiune 2, dar daca merge perfect,ce sa comentez?


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scania
post 8 Aug 2008, 09:33
Post #9


SCANIA TOPLINE V8 164L 480CP


Group: Members
Posts: 261
Joined: 5 January 08
From: Curtea de Arges




la cesurile astea mai au prostul obicei ca piulitele alea din spate sa se desfaca si sa nu mai faca contact, baga matale manuta si vezi daca sunt slabite..... am patit si eu asa cu cel de apa si benzina....


--------------------
EX. Dacia nova GT 1998 - AG08UNN
In frane si in femei sa nu ai niciodata incredere..... nu stii cand te lasa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hordeagabriel
post 9 Aug 2008, 08:50
Post #10


membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 16 April 08
From: Deva




Inlegatura cu indicatorul de ulei..La mine nu era bine prins firul de la sonda de ulei. O gasesti sub pompa de benzina si trebuie sa aiba un fir prins de ea. Verifica daca e bine prins. Bafta


--------------------
Dacia 1310 1995 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 9 Aug 2008, 10:56
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(danutzdobrescu @ 6 Aug 2008, 16:16)
cu kilometrajul ce pot sa fac? indica cu o eroare de 10km-60km in functie de viteza pe care o am... si nu imi inregistreaza nimic la kilometrii facuti.
*


Kilometraj defect in primul rind (nu indica km dar arata ceva viteza). De reparat, am incercat, merge pe moment apoi crapa iar. Nu merita.
Pune unul bun (eventual SH dar bun) apoi, daca viteza tot fluctueaza, schimba si cablul si/sau pinionul de antrenare din cutie.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 9 Aug 2008, 11:31
Post #12


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




ma intereseaza si pe mine cat de greu se schimba pinionul de antrenare din cutie ?.........are momente cand merge cablu adica se misca si momente cand nu se intampla nimic, m-am saturat sa tot umblu la cutie d-aia banuiesc pinionul ...........


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 11 Aug 2008, 13:26
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




patratul cablului de la cutie e patrat? sau tocit pe margini?
ca sa schimbi pinionul: pregatesti cheie 10, cirpa pt dop, pinion nou.
Scoti surubul ala M6 cu contrapiulita COMPLET. Tragi de cablu sa iasa; daca ai sansa sa iasa cu lagar cu tot, esti fericit, scoti complet, bagi rapid o cirpa acolo sa nu-ti curga ulei mult, schimbi pinion, repui lagarul asa incit gaura laterala sa fie coliniara cu gaura pt acel M6 din capac, etc.
daca nu iese, bagi ori un cleste de sigurante arbore (ala care la apasare minere deschide falcile) acolo, in lagar, rotind pina se desprinde un pic, sau o surubelnita in gaura LAGARULUI (cea pt surub) si incerci sa "faci pirghie" cu ea pe ceva pus acolo(coada de ciocan, etc)..incit sa iasa lagarul. daca nu iese (mai ales daca lagarul a intrat fortat sau a fost etansat si cu ceva rasina) ai pus-o: trebuie demontat capacul spate al cutiei si aici se complica lucrurile.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_dsn
post 23 Nov 2008, 20:38
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 730
Joined: 14 September 07
From: Cluj-Napoca




salutare. Nefiind prea priceput in ale daciilor 1310 am umatoarea problema. Trebuie sa merg cu o dacie la remat si nu stiu cata benzina mai are, becul tocmai s-a aprins. Cata benzina mai am aproximativ de cand se aprinde becul in bord? Am de facut vreo 4 km. Am sanse sa ajunga? Mersi

Dacia e din 1993

This post has been edited by bogdan_dsn: 23 Nov 2008, 20:47


--------------------
Kia Ceed SW 1.4 TGDI 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 23 Nov 2008, 21:07
Post #15


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




Daca tocmai s-a aprins ai mai putea merge ~ 60 km...dupa cunostintele noastre, si chiar daca la masina care vrei so duci la cimitir ar fi diferit, ce-ar fi daca ai lua o plosca de benzina cu tine?


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 29 Jan 2009, 17:25
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Imi spuneti si mie va rog unde trebuie sa stea acul daca am ~7L de benzina in rezervor?

Mie imi sta cam la jumatatea chenarului ,,gol", bine asa?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 14:51
Forum Renault