trecere de la carburator dublu la simplu
![]() ![]() ![]() |
trecere de la carburator dublu la simplu
mmi&g |
![]()
Post
#31
|
||
mmi&g Group: Members Posts: 290 Joined: 4 October 07 From: buc ![]() |
|
||
--------------------
dacia
nova gt
- b 08 mmj
1999 gt
|
|||
mihai0070 |
![]()
Post
#32
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
hai ca tu nu prea intelegi unde bat. Astepr postarile smecherilor fraieri care or sa spuna ca ei "se descurca".Descurcareala asta costa si daca economisesri 1l/100km si cotizezi cu 10 maini.............. ![]() dece iti jignesti indirect (direct) colegii de pe forum , daca "se descurca" nu sunt FRAIERI si nici SMECHERI sau amandoua, pur si simplu SE DESCURCA ... BRAVO LOR CA AU UNDE SI CU CE. tu poti sa fi corect , dute la un service ce cere test ITP spune-mi ca abia ai cumparat masina si vrei sa vezi daca ti-ai luat TEAPA, o sa ramai surprins cat de mult ai de munca la ea. |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
- 1-B-5550
1997 GT Rosu 1600cc
|
|
Club12TRS |
![]()
Post
#33
|
![]() Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Va certati DEGEABA!!!
Carburatorul dublucorp montat pe Nova GT NU este bun pt acest motor! In primul rand, este vorba despre un carburator gandit pt motor BOXER de 1299 cm3, mai exact, Oltcit Club 12 TRS. Motoarele BOXER cu 1 carburator au galeria de admisie mult mai lunga decat un motor cu cilindrii dispusi in linie -->Dacia. Alta problema: Oltcit-ul are 1299 cm3, Nova are 1600 cm3 (1500 si nu stiu cat). Ce au facut baietii "dastepti"? Au montat jicloare si emulsoare majorate, insa NU au majorat si canalele carburatorului. Rezultatul? Un hibrid prost, un fel de struto-camila, nici hais, nici cea. Un carburator de 1310 bun, cu jicloare noi, curat si reglat, va functiona mult mai bine decat porcaria dublucorp. Mai ales pe GPL. |
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
- B xx xxx
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
|
|
cata2theworld |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 29 April 08 ![]() |
Si eu am acelasi carburator monocorp pe nova mea la rar cand au cautat seriile la motor nici macar nu a observat nimeni la itp nu a fost scump de mers merge bine iar ca filtru de aer il am tot pe ala de dacie 1400 iar consum maxim 8 mixt.
|
--------------------
dacia
nova t
1999
|
|
mmi&g |
![]()
Post
#35
|
mmi&g Group: Members Posts: 290 Joined: 4 October 07 From: buc ![]() |
Ba dar ce prosti sunt inginerii aia de proiecteaza masini si carburatoare si alte cele.Daca-l prind pe vreun inginer dasta cu ochelari grosi cred ca-i trag o flegma direct intre ochi.Fir-ar mama lor cu tot cu aia 20 de ani de scoala de au facut-o ei si prin care au trecut ca gasca prin apa.Nu puteau si ei sa se uite pe dacia club-nova si sa vada ca nu au majorat canalele.
Bataie de joc domnule! |
--------------------
dacia
nova gt
- b 08 mmj
1999 gt
|
|
Club12TRS |
![]()
Post
#36
|
![]() Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mmi&g @ 23 Apr 2009, 19:03) Ba dar ce prosti sunt inginerii aia de proiecteaza masini si carburatoare si alte cele.Daca-l prind pe vreun inginer dasta cu ochelari grosi cred ca-i trag o flegma direct intre ochi.Fir-ar mama lor cu tot cu aia 20 de ani de scoala de au facut-o ei si prin care au trecut ca gasca prin apa.Nu puteau si ei sa se uite pe dacia club-nova si sa vada ca nu au majorat canalele. Bataie de joc domnule! Scuza-ma, vorbesti in necunostinta de cauza! Carburatoarele de Nova se regleaza in aceiasi parametrii ca si cele de 12 TRS. Mergi la un stand carbotest si convinge-te! |
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
- B xx xxx
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
|
|
burtik4u |
![]() ![]()
Post
#37
|
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
QUOTE(cata2theworld @ 23 Apr 2009, 19:44) Si eu am acelasi carburator monocorp pe nova mea la rar cand au cautat seriile la motor nici macar nu a observat nimeni la itp nu a fost scump de mers merge bine iar ca filtru de aer il am tot pe ala de dacie 1400 iar consum maxim 8 mixt. cum poti sa zici ca nu a opservat nimeni.. cand ai facut tu itp-ul .. sa nu uitam ca la itp trebuie sa faca si poza la motor.. si nu accepta nimeni sa fie schimbat.. se vede in poza ca nu e filtrul de aer original.. eventual fa o poza sa vad si eu cum ai facut cu filtrul de aer daca nu te superi.. multa bafta:) |
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
- NT 90 BRT
1996
|
|
mmi&g |
![]()
Post
#38
|
mmi&g Group: Members Posts: 290 Joined: 4 October 07 From: buc ![]() |
QUOTE(Club12TRS @ 24 Apr 2009, 00:05) Carburatoarele de Nova se regleaza in aceiasi parametrii ca si cele de 12 TRS. Mergi la un stand carbotest si convinge-te! Stiu Am fost olcitar mai bine de 2 ani si daca avea 4 usi probabil ca si acum eram. Super multumit de acea masina la care nu cred ca am deschis capota de 5 ori. Si ce aventuri am mai avut cu ea. Muuuult mai silentioasa in habitaclu decat nova si de vreo 5 ori mai fiabila.Insa piesele de 10 ori mai scumpe |
--------------------
dacia
nova gt
- b 08 mmj
1999 gt
|
|
cata2theworld |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 29 April 08 ![]() |
Eu ma refeream la rar la identificare.Dar nici cu itp nu e mare vrajeala...Am sa ii fac si o poza dar nu e mare vrajeala.
|
--------------------
dacia
nova t
1999
|
|
gabi1 |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
Pai au modificat in primul rand diametrul difuzoarelor de la 20/21,cat e la oltcit,la 22/23 pt nova.Iar cine a citit cate ceva despre carburatoare stie ca diametrul difuzorului este in stransa legatura cu capacitatea si puterea motorului iar jigloarele sunt dimensionate in functie de difuzor.
This post has been edited by gabi1: 26 Apr 2009, 21:53 |
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
- nt-yy-yyy
...
|
|
tutankmon |
![]()
Post
#41
|
![]() Member Group: Members Posts: 91 Joined: 7 March 09 From: Mangalia ![]() |
QUOTE(mmi&g @ 24 Apr 2009, 20:01) Stiu Am fost olcitar mai bine de 2 ani si daca avea 4 usi probabil ca si acum eram. Super multumit de acea masina la care nu cred ca am deschis capota de 5 ori. Si ce aventuri am mai avut cu ea. Muuuult mai silentioasa in habitaclu decat nova si de vreo 5 ori mai fiabila.Insa piesele de 10 ori mai scumpe Subscriu si eu la ce a zis mmi&g .5 ani am avut oltcit si am fost super multumit. O masina fiabila, pacat ca e pe cale de disparitie.Motorul si cutia incomparabil mai bune ca la dacie, demaraj parfum. This post has been edited by tutankmon: 30 Apr 2009, 07:15 |
--------------------
dacia
nova
- CT-08-ROI
1997 1.6
|
|
mihail_73 |
![]()
Post
#42
|
Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 21 June 07 ![]() |
eu am facut ITP acum cateva luni si inainte sa se apuce de masina, mecanicosu' m-a intrebat daca am carburatorul dublu corp cu intentia vadita de a ma trimite la plimbare daca nu-l am. acum eu n-o sa ma iau "la tranta" cu nimeni dar am inteles ca un carburator dublu corp consuma mai putin ca un monocorp atat timp cat a doua clapeta nu se deschide. pot sa mai spun ca am facut odata consumul la drum intins si mi-a iesit ~6%. pe atunci eram mai incepator si nu mergeam asa tare. probabil mergeam cu 90-100. acum merg pe gpl si imi ia 8,5% la drum intins deci ar trebui sa-mi consume pe benzina mai putin 4,25 ca sa ma mai intorc la benzina. nu am sa ma cert cu nimeni pentru ceva ce au proiectat altii, am spus numai faptele. mie dublu corpul nu mi-a facut nici o problema. acum, fiecare sa faca ce-i este mai convenabil. multa bafta!
|
--------------------
DACIA
NOVA GT 1600
1998
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 06:51 |