DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> trecere de la carburator dublu la simplu

mmi&g
post 30 Mar 2009, 09:37
Post #31


mmi&g


Group: Members
Posts: 290
Joined: 4 October 07
From: buc




[quote=Neagu Ionut,29 Mar 2009, 22:01]
noi am inteles ce vrei sa spui tu ...sa nu schimbam carburatorul daca cel dublu merge ok...Dar cine crezi ca va face asta???

Din pacate ma numar printre cei care au schimbat carb in prima luna de la achizitionare fara sa am probleme.M-am lasat influentat de ce am cictit pe aici si cred ca mai sunt cativa in situatia mea.Poate deaia si recunosc ca m-am agitat mai mult decat era nevoie.
Consider in continuare interventia lui 007 ca fiind facuta doar de dragu de a jigni,fara sa aibe legatura cu subiectul.

Oricum cred ca discutam degeaba pt ca,cred nu v-or mai fi multi noi posesori,iar posesorii actuali deja au o idee care-i treaba cu schimbatul.


--------------------
dacia nova gt - b 08 mmj 1999 gt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 31 Mar 2009, 19:56
Post #32


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti






hai ca tu nu prea intelegi unde bat.

Astepr postarile smecherilor fraieri care or sa spuna ca ei "se descurca".Descurcareala asta costa si daca economisesri 1l/100km si cotizezi cu 10 maini..............



post-336-1110552475.gif


dece iti jignesti indirect (direct) colegii de pe forum , daca "se descurca" nu sunt FRAIERI si nici SMECHERI sau amandoua, pur si simplu SE DESCURCA ... BRAVO LOR CA AU UNDE SI CU CE.

tu poti sa fi corect , dute la un service ce cere test ITP spune-mi ca abia ai cumparat masina si vrei sa vezi daca ti-ai luat TEAPA, o sa ramai surprins cat de mult ai de munca la ea.




--------------------
Dacia Nova LPG Benzina - 1-B-5550 1997 GT Rosu 1600cc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Club12TRS
post 23 Apr 2009, 14:36
Post #33


Coupe Maniac


Group: Members
Posts: 300
Joined: 14 February 09
From: Bucuresti




Va certati DEGEABA!!!
Carburatorul dublucorp montat pe Nova GT NU este bun pt acest motor!
In primul rand, este vorba despre un carburator gandit pt motor BOXER de 1299 cm3, mai exact, Oltcit Club 12 TRS. Motoarele BOXER cu 1 carburator au galeria de admisie mult mai lunga decat un motor cu cilindrii dispusi in linie -->Dacia.
Alta problema: Oltcit-ul are 1299 cm3, Nova are 1600 cm3 (1500 si nu stiu cat). Ce au facut baietii "dastepti"? Au montat jicloare si emulsoare majorate, insa NU au majorat si canalele carburatorului. Rezultatul? Un hibrid prost, un fel de struto-camila, nici hais, nici cea.
Un carburator de 1310 bun, cu jicloare noi, curat si reglat, va functiona mult mai bine decat porcaria dublucorp. Mai ales pe GPL.


--------------------
Alfa 145T.Spark / Citroen Saxo / - B xx xxx Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata2theworld
post 23 Apr 2009, 18:44
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 29 April 08




Si eu am acelasi carburator monocorp pe nova mea la rar cand au cautat seriile la motor nici macar nu a observat nimeni la itp nu a fost scump de mers merge bine iar ca filtru de aer il am tot pe ala de dacie 1400 iar consum maxim 8 mixt.


--------------------
dacia nova t 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mmi&g
post 23 Apr 2009, 19:03
Post #35


mmi&g


Group: Members
Posts: 290
Joined: 4 October 07
From: buc




Ba dar ce prosti sunt inginerii aia de proiecteaza masini si carburatoare si alte cele.Daca-l prind pe vreun inginer dasta cu ochelari grosi cred ca-i trag o flegma direct intre ochi.Fir-ar mama lor cu tot cu aia 20 de ani de scoala de au facut-o ei si prin care au trecut ca gasca prin apa.Nu puteau si ei sa se uite pe dacia club-nova si sa vada ca nu au majorat canalele.

Bataie de joc domnule!


--------------------
dacia nova gt - b 08 mmj 1999 gt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Club12TRS
post 24 Apr 2009, 00:05
Post #36


Coupe Maniac


Group: Members
Posts: 300
Joined: 14 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(mmi&g @ 23 Apr 2009, 19:03)
Ba dar ce prosti sunt inginerii aia de proiecteaza masini si carburatoare si alte cele.Daca-l prind pe vreun inginer dasta cu ochelari grosi cred ca-i trag o flegma direct intre ochi.Fir-ar mama lor cu tot cu aia 20 de ani de scoala de au facut-o ei si prin care au trecut ca gasca prin apa.Nu puteau si ei sa se uite pe dacia club-nova si sa vada ca nu au majorat canalele.

Bataie de joc domnule!
*


Scuza-ma, vorbesti in necunostinta de cauza! Carburatoarele de Nova se regleaza in aceiasi parametrii ca si cele de 12 TRS. Mergi la un stand carbotest si convinge-te!


--------------------
Alfa 145T.Spark / Citroen Saxo / - B xx xxx Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 24 Apr 2009, 16:03
Post #37


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




QUOTE(cata2theworld @ 23 Apr 2009, 19:44)
Si eu am acelasi carburator monocorp pe nova mea la rar cand au cautat seriile la motor nici macar nu a observat nimeni la itp nu a fost scump de mers merge bine iar ca filtru de aer il am tot pe ala de dacie 1400 iar consum maxim 8 mixt.
*




cum poti sa zici ca nu a opservat nimeni.. cand ai facut tu itp-ul .. sa nu uitam ca la itp trebuie sa faca si poza la motor.. si nu accepta nimeni sa fie schimbat.. se vede in poza ca nu e filtrul de aer original.. eventual fa o poza sa vad si eu cum ai facut cu filtrul de aer daca nu te superi.. multa bafta:)


--------------------
OPEL Opel VECTRA B - NT 90 BRT 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mmi&g
post 24 Apr 2009, 19:01
Post #38


mmi&g


Group: Members
Posts: 290
Joined: 4 October 07
From: buc




QUOTE(Club12TRS @ 24 Apr 2009, 00:05)
Carburatoarele de Nova se regleaza in aceiasi parametrii ca si cele de 12 TRS. Mergi la un stand carbotest si convinge-te!
*



Stiu

Am fost olcitar mai bine de 2 ani si daca avea 4 usi probabil ca si acum eram.
Super multumit de acea masina la care nu cred ca am deschis capota de 5 ori.
Si ce aventuri am mai avut cu ea.

Muuuult mai silentioasa in habitaclu decat nova si de vreo 5 ori mai fiabila.Insa piesele de 10 ori mai scumpe


--------------------
dacia nova gt - b 08 mmj 1999 gt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata2theworld
post 25 Apr 2009, 13:04
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 29 April 08




Eu ma refeream la rar la identificare.Dar nici cu itp nu e mare vrajeala...Am sa ii fac si o poza dar nu e mare vrajeala.


--------------------
dacia nova t 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 26 Apr 2009, 21:51
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




Pai au modificat in primul rand diametrul difuzoarelor de la 20/21,cat e la oltcit,la 22/23 pt nova.Iar cine a citit cate ceva despre carburatoare stie ca diametrul difuzorului este in stransa legatura cu capacitatea si puterea motorului iar jigloarele sunt dimensionate in functie de difuzor.

This post has been edited by gabi1: 26 Apr 2009, 21:53


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI - nt-yy-yyy ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tutankmon
post 30 Apr 2009, 07:04
Post #41


Member


Group: Members
Posts: 91
Joined: 7 March 09
From: Mangalia




QUOTE(mmi&g @ 24 Apr 2009, 20:01)
Stiu

Am fost olcitar mai bine de 2 ani si daca avea 4 usi probabil ca si acum eram.
Super multumit de acea masina la care nu cred ca am deschis capota de 5 ori.
Si ce aventuri am mai avut cu ea.

Muuuult mai silentioasa in habitaclu decat nova si de vreo 5 ori mai fiabila.Insa piesele de 10 ori mai scumpe
*



Subscriu si eu la ce a zis mmi&g .5 ani am avut oltcit si am fost super multumit. O masina fiabila, pacat ca e pe cale de disparitie.Motorul si cutia incomparabil mai bune ca la dacie, demaraj parfum.

This post has been edited by tutankmon: 30 Apr 2009, 07:15


--------------------
dacia nova - CT-08-ROI 1997 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihail_73
post 1 May 2009, 20:05
Post #42


Membru


Group: Members
Posts: 106
Joined: 21 June 07




eu am facut ITP acum cateva luni si inainte sa se apuce de masina, mecanicosu' m-a intrebat daca am carburatorul dublu corp cu intentia vadita de a ma trimite la plimbare daca nu-l am. acum eu n-o sa ma iau "la tranta" cu nimeni dar am inteles ca un carburator dublu corp consuma mai putin ca un monocorp atat timp cat a doua clapeta nu se deschide. pot sa mai spun ca am facut odata consumul la drum intins si mi-a iesit ~6%. pe atunci eram mai incepator si nu mergeam asa tare. probabil mergeam cu 90-100. acum merg pe gpl si imi ia 8,5% la drum intins deci ar trebui sa-mi consume pe benzina mai putin 4,25 ca sa ma mai intorc la benzina. nu am sa ma cert cu nimeni pentru ceva ce au proiectat altii, am spus numai faptele. mie dublu corpul nu mi-a facut nici o problema. acum, fiecare sa faca ce-i este mai convenabil. multa bafta!


--------------------
DACIA NOVA GT 1600 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 06:51
Forum Renault