SLZ Scala 1.4i nu mai trage !, NU MAI VREA!!!!
![]() ![]() ![]() |
SLZ Scala 1.4i nu mai trage !, NU MAI VREA!!!!
KpK1 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 22 April 03 From: Galati ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza Scala 1.4i
|
|||
florinc |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 16 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Mai este o posibilitate, dar destul de mica, la ce spui tu ca simptome ar avea masina...catalizatorul.
Dar daca spui ca se tureaza in gol sansele de a fi ambreiajul sunt de 80%. Daca bagi in tr I si dai drumul la ambreiaj langa o bordura mica, trage? |
--------------------
Opel/Dacia
Vectra B/Solenza
- . Opel Vectra B
|
|
KpK1 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 22 April 03 From: Galati ![]() |
n-am incercat asta cu bordura,am vazut ca trage in a I-a , dar tot tre s-o duc la 3500 ca s-o pot misca cu a a II-a
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza Scala 1.4i
|
|
Abu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
Patineaza discul de ambreiaj cu siguranta! Ma tem ca n-ai de ales, tre' data cutia jos oricum.
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
lolman |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 20 September 04 From: Iasi ![]() |
Daca e de la ambreiaj si ai iesit din garantie, e nasol de tot. Daca ai da un search pe forum ai gasi si preturile, undeva pe la 15 mil cu tot cu manopera. Poate e de la catalizator, si astfel ai posibilitatea sa iti efectuezi reparatia pe Casco, daca ai asa ceva.
|
--------------------
Ex. Solenza Confort
Now: Seat Leon 1M1
2005
|
|
KpK1 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 22 April 03 From: Galati ![]() |
Masina e iesita de vreo 3-4luni din garantie,casco am ,dar nu cred ca acopera si defectele astea. Mi s-a zis mai demult ca are ceva probleme la ambreiaj dar ca nu-i grav...mama lor de hoti, in loc sa-l inlocuiasca cand aveam garantie, te pomenesti ca tre sa dau 14mil pt ambreiaj???
chiar nu se mai poate repara? sau face ceva,totusi 14mil nu-s chiar usor de obtinut... |
--------------------
Dacia
Solenza Scala 1.4i
|
|
asarban |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Ce sa repari ma?
Ambreiajul se schimba! Singura carpeala ar fi sa schimbi doar discul nu si placa si rulmentul (asa cum se recomanda) |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
thunder |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 22 April 04 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(lolman @ 9 Feb 2005, 23:57) Poate e de la catalizator, si astfel ai posibilitatea sa iti efectuezi reparatia pe Casco, daca ai asa ceva. Pei cine iti repara tie catalizator defect pe CASCO ... poate daca dai cu el in ceva, dar deja au cam inceput sa fie magari astia de asigurari cu catalizatoarele (exista un topic despre asta) |
--------------------
Opel
Astra H
2006
- B-50-WSE Doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. Despre univers nu sunt inca sigur. Albert Einstein
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#9
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
E in jur de 9 mil un abreiaj +rulment. Daca patineaza s-au dus ferodourile. Ce treaba are cu placa, ca sa o schimbi.
|
--------------------
x
x
- x
|
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Faptul ca patineaza nu inseamna neaparat ca mecanismul ambreiajului e stricat. Atit timp cit nu face zgomot suspect sint sanse mari sa fie o problema la ferodouri. Cit costa un disc de ala amarit? 100 mii?
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
dragosdia |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 3 December 04 From: Bucharest ![]() |
QUOTE(bomicabomic @ 9 Feb 2005, 23:01) E in jur de 9 mil un abreiaj +rulment. Daca patineaza s-au dus ferodourile. Ce treaba are cu placa, ca sa o schimbi. Salut, cati km ai cu ea ? Ce spui tu este simptomul clasic de patinaj al discului de ambreiaj! Ar mai putea fii si din placa de presiune dar ma rog, tot trebuie data cutia jos! Succes |
--------------------
Fluence
Privilege
2015
|
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Din momentul in care masina a iesit din garantie nu mai esti obligat sa o repari la gorilele "agreate Dacia". Sint atitea service-uri care pentru 3 milioane iti desfac orice masina in bucati, o mingiie pe interior si ti-o fac la loc. Si nici nu-ti fura ledurile din bord.
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
Slider |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Hai sa ma bag si eu in seama desi ii clara treaba - ambreiajul. Se poate verifica si astfel. Frina de mina trasa, treapta a II de viteza si incearca sa pleci de pe loc. Daca motorul se tureaza in continuare ii clar ambreiajul. Nu? parca asa se verifica...
![]() |
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
Sergiu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
Mai voi stiti la ce e bun catalizatorul ala? Stiti ce face? Va rog, mai intai cititi si apoi scrieti aici, va rog mult... Ca induceti oamenii in eroare...
E clar ambreiajul... This post has been edited by Sergiu: 10 Feb 2005, 09:47 |
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
Cib |
![]()
Post
#15
|
![]() fost posesor de Solenza Group: Members Posts: 493 Joined: 27 July 04 From: Iasi ![]() |
discul dus de ambreiaj si poate si ceva in plus. Indiferent de cum arata schimba si rulmentul de presiune de la ambreiaj
|
--------------------
Nissan Almera Tekna
Oltcit 12TRS
2005
- B-43-ZGO, SV-02-SST Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii |
|
pedrovl |
![]()
Post
#16
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
Ca sa-ti dai seama singur in ce stare e ambreiajul faci urmatorul test:
Pe un drum pe care poti merge constant rulezi cu 30 - 35 kmph in viteza a doua tinand constant piciorul pe acceleratie. In timp ce tii (repet, constant) piciorul drept pe acceleratie, apesi cu stangul pedala de ambreiaj (o miscare rapida, ferma dar nu brusca). Daca in momentul in care ai dus ambreiajul la podea motorul se accelereaza puternic inseamna ca ambreiajul este ok. Daca chiar urla motorul inseamna ca e perfect. Daca nu se modifica nimic este discul crapat, uzat, sau placa de presiune sparta. Este un test 100% sigur si nu face nici un rau masinii. Poti sa rulezi si cu a III a dar nu mai mult de 40kmph. Incearca si o sa te convingi singur, dupa care te poti duce la service sa le spui exact ce se intampla. P.S. Sa nu insisti de prea multe ori cu testul (2, 3 ori e suficient) pentru ca pe frigul asta s-ar putea sa se incinga prea tare si sa crape placa dupa ce opresti masina si e nevoita sa se raceasca brusc. |
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
johnsws |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
ia uita-te si pe topicul asta :
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...post&p=16891663 se pare ca destul de multi au o problema cu ambreiajele si nu la mai mult de 3 luni dupa expirarea garantiei . eu cred ca e vorba de un viciu ascuns, ca se pare ca e la moda schimbarea ambreiajului cel putin zilele astea. |
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#18
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Nu e nici un viciu ascuns. Asa sunt ele proaste! Materiale de toata jena de la Valeo.
|
--------------------
x
x
- x
|
|
Sergiu |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
Parca m-as hazarda sa spun ca daca e foarte frig, se contracta cablul de ambreiaj si atunci ar fi ca si cum ar fi pedala apasata? I don't know...
Iar daca e putin apasata si conduci asa, apare uzura (tineti minte ca scria si in manualul de utilizare sa nu conducem cu piciorul sprijinit pe pedala de ambreiaj). Poate si materialul din care e facut e mai sensibil pe frig... |
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#20
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Da Sergiu, dar eu mi-am luat masina sa circul i Romania, unde mai e si iarna. Nu sa circul pe Coasta de Azur sau mai stiu eu pe unde.
|
--------------------
x
x
- x
|
|
Sergiu |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(bomicabomic @ 10 Feb 2005, 12:33) Da Sergiu, dar eu mi-am luat masina sa circul i Romania, unde mai e si iarna. Nu sa circul pe Coasta de Azur sau mai stiu eu pe unde. Yeah, I know... s-a renuntat la ambreiajul hiradulic de pe DSN (pretul...) si probabil ca au trecut si la materiale din Ro sau alti furnizori care fac "sub licenta"... asta este, nasol... |
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
Marty |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Patineaza ambreiajul!!!
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Slider |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Hai mai Sergiu cit poate sa se scurteze cablul din cauza contractarii la ger....
![]() |
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
Sergiu |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Slider @ 10 Feb 2005, 14:25) Auzi... eu am zis ca presupunere, tocmai ca sa comentati voi... Dar, de unde stii ca un reglaj facut la limita+conditii extreme? De fapt, tot la material ma gandesc ma degraba, ca se duce prea usor... |
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#25
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Sergiu, treaba e in felul urmator. Nu conteaza de la ce este, din ce material, de ce se strica. Nuuu, deloc.
Nu ma intereseaza aceste aspecte, pentru ca, nu este normal ca la 20.000 km, sa schimbi disc sau placa. Asta in conditii de exploatare normala. Ca daca ai ramas cu ea in nameti si ai accelerat-o de a gasit-o nebuneala, e alta treaba. Si e normal sa se intimple. Eu la Berlina am schimbat discul la 80.000. Si poate mai tinea, dar am intrat in niste coclauri noroioase si am ramas intepenit. Si ca s-o scot, am tras de ea in toate felurile de iesea fum din cauciucuri. |
--------------------
x
x
- x
|
|
Sergiu |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
Ai dreptate. E pur si simplu materialul prost... Normal ca nu e normal sa pice asa devreme, am zis si eu asa, sa-mi dau cu parerea... Cum le ziceam la altii sa nu mai faca!
![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#27
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Nemernicii astia de la Dacia au stiut ce va urma. Daca chemau la garantie pierdeau 350 euroi de masina. Asa cistiga 150 prin vinzarea pieselor.
Hotie la drumul mare. |
--------------------
x
x
- x
|
|
johnsws |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bomicabomic @ 10 Feb 2005, 12:28) pai da tocmai asta inseamna viciu ascuns. materiale sau piese neconforme specificatiilor etc, etc. daca se imtampla la o masina era ok, la 10 era iarasi ok, insa se pare ca numai in randurile membrilor forumului sunt destui care au patit-o, si care urmeaza s-o pateasca. ce iti convine ca la 20.000 sa schimbi ambreiajul? la vechile si hulitele berline avea o asemenea problema? si cu discuri si placi made in romania srl? mie mi se pare chiar bataie de joc. astea erau discuri rebut si evident ca romanii s-au bucurat sa le foloseasca , ""ca e ieftine! "" si vindem masina la bivoli! sa fie multa si-atat! |
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#29
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
|
--------------------
x
x
- x
|
|
johnsws |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bomicabomic @ 10 Feb 2005, 15:19) In termeni tehnici "viciu ascuns" e cu totul altceva. Pori, fisuri etc. Daca ei in loc de otel de arc au folosit OLC 45, e "furaciune", "iresponsabilitate". mai bomica, tu parca chiar vrei sa schimbi din banii tai un disc sau o placa de presiune iesita la pensie la 20.000 km. si asta chiar n-ar fi o problema. dar daca totusi se intampla la toate solenzele acelasi lucru ti se pare normal? nici la trabanturi nu trebuia sa schimbi discul la atatia km, dápoi la o masina fabricata in 2003! oare o piesa care nu functioneaza corect, sau iese la pensie inainte de durata normata de functionare nu e rebut? si un ansamblu fabricat cu asemenea piese nu are un viciu ascuns? si presupunand ca nu e vorba de viciu, si de "furaciune "sau"" iresponsbilitate "" e normal sa platesti tu pentru asta? |
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th June 2025 - 18:37 |