DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme cu racirea, probleme cu racirea

BoomPunk
post 14 Aug 2009, 15:24
Post #31


Membru fara respect ptr lege si ``organ``!


Group: Members
Posts: 637
Joined: 20 March 06
From: Bucharest




Pai si cat dureaza Marius sa intelegi ca de fapt ceea ce nu era bine in ecuatie s-a rezolvat?
Era termostatul.Daca te mai tinea un an,puteai sa-l iei de nevasta.Tin si termostatele astea o viata,cu conditia sa nu traiesti mult...


--------------------
Dacia de calcat Zepter
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutiulia
post 1 Sep 2009, 20:35
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 19 August 09




sal.am solenza di 2004 si nu am avut aceasta problema cu termostatul.sper sa nu ma loveasca donmu si pe mine.I-am schimbat antigelul anul trecut in noiembrie in parcare la serviciu si nu am nici-o problema.


--------------------
solenza europa 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorDanny
post 24 Oct 2009, 11:33
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 22 April 09
From: Giurgiu




Salut , spuneti`mi si mie va rog daca mai pot repara radiator in sensul ca mi sa rupt unul din suporti de la radiator "este incercuit in poza atasata" si imi da pe afara cu antigel , si vreau sa stiu daca al pot lipii la loc cu ceva fara sa al mai folosesc , sa ai pun dop ceva acolo , oricee idee este binevenita !

Attached thumbnail(s)
radiator_solenza.jpg ( Size: 15.85k ) Number of downloads: 852


--------------------
Dacia Solenza 2003 - GR-08-VLA
DON'T DRINK & DRIVE !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 17 Nov 2009, 12:44
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Sper sa se fi rezolvat definitiv problema cu temperatura , dar se pare ca minunea nu tine prea mult . Ieri iar m-am trezit cu temperatura la maxim , fara bec rosu aprins la apa . Termostatul nu era deschis complet , ca am verificat in borcan si dupa 4 km pe frigul de afara chiar nu avea cum sa fie linii aprinse la apa .
A/C pornit , GMV merge pe treapta 2 , mufa scoasa la senzor apa , GMV porneste cred ca pe prima viteza .
Aer nu am pe circuit , dar am citit in manualul de DSN ca ar fi un robinet de aerisire si la SLZ , undeva intre motor si radiatorul intern . Are cineva vre-o idee ???
Termostatul schimbat acum cateva luni si antigelul , deci nu mai este el de vina . Dupa cateva ore pe net si prin manuale de diagnosticare se pare ca senzorul de temperatura apa ar fi de vina . Stie cineva cat costa ?
Am vazut ca are 3 fire la el si totodata am observat urmatoarele : daca am consumatori MULTI ( aeroterma trepte 2-3 , faruri , proiectoare , muzica ... ) imi arata mai mai mult la temperatura apa . Masa pe masina e ok , bordul e ok .
Azi am curatat bornele la baterie si m-am tot uitat dar nu am observat nimic in neregula , dar deocamdata nu mi-a mai crescut peste 4 linii si se comporta ok .

Ce idei aveti , cat costa un senzor de temperatura de apa si un releu de temporizare la stergatoare ? biggrin.gif


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanmardare
post 17 Nov 2009, 14:44
Post #35


Un membru


Group: Members
Posts: 706
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Robinetul de aerisire, aici.
Daca imi aduc bine aminte, muzica de pe masina ta nu inseamna doar un HU si 4 boxe, ai amplif si ai si sub parca (cu consumul aferent). Posibil sa fie afectata functionarea tabloului de bord atunci cand consumul insumat este mare (tdb de Logan o fi mai sensibil).


--------------------
Dacia Sandero 2016 0.9 TCe - B 63 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vladd
post 17 Nov 2009, 16:36
Post #36


Membru Banatean


Group: Members
Posts: 1.453
Joined: 19 May 09
From: Resita, Caras-Severin




Marius, cred ca ai o problema nemaintalnita.Senzorul costa intre 80-90 lei.


--------------------
Dacia/Bmw Solenza/320 Europa cu A/C si DA/ E90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 18 Nov 2009, 14:40
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Noile observatii : daca opresc motorul cand imi arata scala full la temperatura apa , il las 3 secunde si o pornesc iar , indicatorul de temperatura apa de la bord functioneaza perfect .
Senzorul de temperatura la un magazin "de origine" era 180 ron ... Daca doar indicatia senzorului este in neregula si totul merge ok ( ca nu am observat nici un fel de neregula in mersul motorului , indiferent de ce indica senzorul ) , il aman pana in primavara si poate dau si eu peste magazinele cu 80 ron senzorul .

bogdanmardare - am usurat masina de ceva timp ... astfel incat acele consumuri de 600 W nu mai exista .
Voi ati patit sa mearga numai cateodata bine senzorul ??? Adica ma gandesc , ca nu cumva sa fie vre-un contact imperfect la ECU ... si sa nu dau banii degeaba pe senzor . Eu stiam ca ala cand se duce , nu mai merge ok .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanmardare
post 18 Nov 2009, 15:45
Post #38


Un membru


Group: Members
Posts: 706
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Partea de senzor care se ocupa de informatia trimisa la bord e diferita de cea care se ocupa de informatia trimisa la ECU (sunt doua rezistente diferite in senzor).
La mine s-a stricat partea care trimitea informatii la ECU. Am ajuns sa urce acul sus de tot pe scala, a refulat vasul de expansiune, insa nu s-a aprins martorul de alerta si nu a pornit GMV-ul. Pornea in schimb daca scoteam mufa de la senzor. Dupa ce am schimbat senzorul (max. 30 lei in Vitan la patura), nu am mai avut probleme.


--------------------
Dacia Sandero 2016 0.9 TCe - B 63 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 19 Nov 2009, 21:35
Post #39


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Nu demult erau 15 lei in Vitan... la paturica... dar vad ca s-a mai "indexat". Marius, cand ai drum prin vitan, ia alt senzor. Dar numai duminica...


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 20 Nov 2009, 09:40
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Senzorul la magazin m-a speriat cu 1,8 milioane si de asta renuntasem ,d ar daca spuneti ca este ieftin , cu prima ocazie il iau .
Eu de asta va intrebasem ce fac acele 3 fire de la senzor ... ca la bord indica eronat , dar motorul functioneaza fara probleme si reactioneaza bine . Adica dupa un timp porneste aeroterma ...
Eu voi incerca sa deconectez bateria , sa desfac mufa mare de la ECU , o curat si ii dau cu un spray de contacte si o pun la loc . Daca la fel face indicatorul de temperatura am sa cumpar senzorul . Eu nu sunt convins 100% ca este senzorul ...


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutiulia
post 3 Jan 2010, 11:05
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 19 August 09




sal.am si eu o pr un pic asemanatoare cu ale voastre.pornesc motorul, dupa un timp se ridica apa la 2 liniute dupa care la 4 si daca merg numai in oras sta la 4 liniute, dar daca merg la drum lung scade iar la 2 dupa care se ridica iar la 4 si tot asa.cand scade la 2 se simte si un pic de frig in masina.solenza 2004 model europa cel mai chel.GMV-ul porneste la testul cu senzorul dar in rest nu stiu ce ar putea cauza aces fenomen am bord de sandero din acela cu liniute.dati-mi si mie niste indicatii , sfaturi, ca sa verific cand sa verific relee furtune s.a.m.d.multumesc anticipat


--------------------
solenza europa 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vladd
post 3 Jan 2010, 14:22
Post #42


Membru Banatean


Group: Members
Posts: 1.453
Joined: 19 May 09
From: Resita, Caras-Severin




Ma dau si eu cu parerea, incearca sa schimbi termostatul ca asta ce-l ai tu ramane blocat pe deschis.


--------------------
Dacia/Bmw Solenza/320 Europa cu A/C si DA/ E90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutiulia
post 4 Jan 2010, 22:47
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 19 August 09




am sa incerc ca mai cred ca creste si consumul daca motorul e rece.dar e bine totusi ca e pe deschis ca nu-mi arde garnitura.problema este ca vara nu face asa si interesant ca nici nu trece de 4 liniute.


--------------------
solenza europa 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian corbu
post 4 Jan 2010, 23:01
Post #44


bafta


Group: Members
Posts: 178
Joined: 4 January 10
From: ploiesti PH




uneori am si eu probleme dar dupa ce am analizat treaba am cons... ca e cupla[ mufa ] de la cablul indicatorului de temperatura


--------------------
dacia solenza 2003/confort - ph 11ubu
confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VyRuZ
post 6 Jan 2010, 12:34
Post #45


Chauffeur du Renault


Group: Members
Posts: 1.099
Joined: 3 December 09
From: București




Salut, băieți!

Vin și eu cu o întrebare: de când e frig afară, motorul stă în mers la sfert (e vorba despre indicația ceasului de temperatură apă). Când stau pe loc, mai urcă oleacă. Este normal acest comportament pt. iarnă? Menționez că merg mereu iarna cu căldura pe maxim în mașină și nu am A/C.

Întreb pt. că din câte citesc aici, în condițiile astea termostatul ar trebui să închidă și să se ducă apa sus, la 1/2 unde stă vara. smile.gif Termostatul este (cred) cel original și indicatorul de bord merge foarte OK (testat la niște cerculețe pe zăpadă, apa s-a dus 1/2 + o gradație, GMV-ul a pornit la treapta 2).

Merci pt. răspunsuri. smile.gif


--------------------
Renault Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW, 09/2007 - B-***-**F
If it ain't broke, don't fix it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rratzoiusexos
post 6 Jan 2010, 12:48
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 714
Joined: 4 June 08




e normal sa urce cand stai pe loc,pentru ca fluxul de aer din mers care ajuta la racire nu mai e prezent.mie in mers imi sta indiferent de anotimp la 1/4 din cursa iar in trafic aglomerat sau pe loc urca pana la 1/2 din cursa cand porneste ventilatorul


--------------------
Dacia 1307/Solenza/Duster . - B-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VyRuZ
post 6 Jan 2010, 13:04
Post #47


Chauffeur du Renault


Group: Members
Posts: 1.099
Joined: 3 December 09
From: București




Merci pt. răspuns. smile.gif

Despre faptul că mașina se răcește mult mai bine-n mers decât atunci când stă pe loc știam și eu, este un lucru logic. Am făcut diferența între staționare și mers pt. a evidenția că senzorul de temperatură este sănătos. smile.gif
Eu voiam să știu dacă faptul că apa stă la 1/4 iarna este semn că termostatul este blocat pe deschis sau nu.


--------------------
Renault Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW, 09/2007 - B-***-**F
If it ain't broke, don't fix it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanmardare
post 6 Jan 2010, 14:01
Post #48


Un membru


Group: Members
Posts: 706
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Nu e neaparat blocat pe deschis, ci doar "lenes", deschide si inchide la temperaturi mai mici. Exact asa facea si la mine, pana sa il schimb.

This post has been edited by bogdanmardare: 6 Jan 2010, 14:02


--------------------
Dacia Sandero 2016 0.9 TCe - B 63 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VyRuZ
post 22 Jan 2010, 00:16
Post #49


Chauffeur du Renault


Group: Members
Posts: 1.099
Joined: 3 December 09
From: București




Deci duminică merg să-mi iau un kil de antigel și un termostat de Solenză. Merci fain, Bogdan.


--------------------
Renault Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW, 09/2007 - B-***-**F
If it ain't broke, don't fix it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 22 Jan 2010, 22:37
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Daca apa sta la un sfert din gradatie in mers termostatul n-are nimic. Lasa-l asa.


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NiNiU
post 23 Jan 2010, 09:37
Post #51


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 4 November 07
From: Suceava




Asta toamna am schimbat si eu termostatul (se cam incalzea motorul) dar pe noul termostat scrie 82 iar pe cel vechi 89 (am vazut abia acasa si nu m-am mai dus inapoi la magazin ca era destul de departe).
In mers temperatura sta bine, 1, max 2 linii peste sfert.
Insa, pe frigurile astea, parca nu se mai incalzeste asa de tare in masina ca pana acum. Poate fi de la termostat, ca deschide prea repede?
Ar trebui sa-l inlocuiesc cu altul ce deschide mai tarziu?


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003
Daca mi-o trebuit dacie...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VyRuZ
post 23 Jan 2010, 20:56
Post #52


Chauffeur du Renault


Group: Members
Posts: 1.099
Joined: 3 December 09
From: București




andri, l-am schimbat până la urmă cu un Klaxcar de 89 de grade și acum e OK, stă la 1-2 linii peste sfert față de sfert, sfert fără o linie. E mult mai cald în mașină. Pe cel vechi l-am măsurat cu un termometru industrial și la 75 era deschis aproape complet.


--------------------
Renault Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW, 09/2007 - B-***-**F
If it ain't broke, don't fix it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutiulia
post 28 Jan 2010, 18:14
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 19 August 09




am schimbat si eu termostatul. am cumparat din targ din vitan din acela cu miez de cupru si scria pe el 89.acum imi urca la 2 liniute si dupa ceva timp la 4 si asa ramane cat timp motorul functioneaza.am bord de sandero de aceea vb de liniute.pt cei care se confrunta cu oscilatii de temp pot sa incerce si aceasta varianta.


--------------------
solenza europa 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VyRuZ
post 28 Jan 2010, 19:55
Post #54


Chauffeur du Renault


Group: Members
Posts: 1.099
Joined: 3 December 09
From: București




Bun, mă bucur că ai rezolvat. wink.gif

Ai completat cum trebuie antigelul, da?


--------------------
Renault Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW, 09/2007 - B-***-**F
If it ain't broke, don't fix it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutiulia
post 29 Jan 2010, 20:40
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 19 August 09




da vyruz , multam si eu. totul este in regula acum.am umblat prin buc special pt a-l testa , am consumat juma de rezervor dar acum este ok.


--------------------
solenza europa 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rratzoiusexos
post 29 Jan 2010, 21:06
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 714
Joined: 4 June 08




eu mi am pus carton azi la radiator,pt ca circul pe distante scurte in bucuresti ...cam 3 km,si nu apuca sa mi se incalzasca motorul pana ajung la destinatie,prea bine..de abia cand ajung baga caldura..dauneaza cu ceva cartonul ala?


--------------------
Dacia 1307/Solenza/Duster . - B-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Taka
post 29 Jan 2010, 22:33
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 17 November 09




Fratilor am si eu o problema toate erau bune pana cand azi dim am venit la masina am pornito si am zis sa deschid si capota la motor sa ma uit la ochiul bateriei sa vad in ce stare e aceasta si cand deschid vasul de expansiune era gol ohmy.gif wacko.gif mauit pe acolo pe jos nu parea nimica ca era zapada si alte alea ma duc si ii cumpar antigel il pun in vas si curge destul de tare pe la inbinarea unde se afla termostatul cu piesa aia din aluminiu prinsa cu 3 suruburi...ce fac? exista garnitura?sau sa pun silicon asa zicea unul de pe aci de prin zona....dar dupa aceia cum mai demontez daca are candva problema...am incercat sa mai strang suruburile dar is stranse la maxim ast raspuns Multumesc

P.S. Inca mai astept raspunsuri sad.gif

This post has been edited by Taka: 30 Jan 2010, 09:23


--------------------
Dacia Solenza 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanmardare
post 30 Jan 2010, 10:37
Post #58


Un membru


Group: Members
Posts: 706
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Eu unul nu am gasit garnitura ca piesa separata, se cumpara cu tot cu termostat. Ca sa nu mai schimbi garnitura, poti pune silicon rosu rezistent la temperaturi mari (gasesti la magazin de piese auto). Ansamblul este demontabil (se dezlipeste pana la urma siliconul acela, doar sa nu pui in exces...


--------------------
Dacia Sandero 2016 0.9 TCe - B 63 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Taka
post 30 Jan 2010, 12:43
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 17 November 09




Aha Mersi am sa incerc si varianta asta daca vad ca nu merge am sa caut sa iau toata piesa altfel...sad.gif


--------------------
Dacia Solenza 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VyRuZ
post 1 Feb 2010, 03:59
Post #60


Chauffeur du Renault


Group: Members
Posts: 1.099
Joined: 3 December 09
From: București




Dacă nu-ți merge încontinuu GMV-ul ca să-l uzezi și deci apa nu stă la "150" de grade Celsius, este OK. Am văzut zilele astea o puzderie de mașini, de la Audi (Diesel) până la Logan, fie cu carton, fie cu scotch, fie cu pungi pe mască... smile.gif


--------------------
Renault Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW, 09/2007 - B-***-**F
If it ain't broke, don't fix it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 15:57
Forum Renault