diverse probleme cu dacia
![]() ![]() ![]() |
diverse probleme cu dacia
olariu_ciprian_ionut |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 26 January 09 From: Botosani ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- BT 66 CBE "Nu goni mai repede decat poate ingerul tau sa zboare...:)..."
|
|||
Mario 86 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 26 January 09 ![]() |
cbe vad ca esti din bt ca si mn deci prima problema care o ai u a fost la mn de la carburator,l-am curatat atuncea si numai facea asa ,dar din pacate acuma am alte probleme cu ea care nu le dau de cap
|
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1996
- bt
|
|
olariu_ciprian_ionut |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 26 January 09 From: Botosani ![]() |
Mario ce pb mai ai cu ea..?...si mersi pentru primu sfat..daca ai id de mess...lasa-mi-l pe private..daca vrei..
![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- BT 66 CBE "Nu goni mai repede decat poate ingerul tau sa zboare...:)..."
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
prima problema e din carburatie sau aprindere.
pentru a 2-a vezi daca nu cumva is rupte bucatelele alea de furtun de cauciuc care se pune la capatul arcului. Verifica si bucsele de la brate si de la amortizoare. Pentru a 3-a caseta de directie sau bucsele alea de cauciuc de pe volan. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
de acord cu MrDevil
1.carburatia+aprinderea(sau ma mai gandesc la pompa de benzina sa nu tina benzina in ea) 2.verifica capetele de bara..dai roata jos,desfaci cand ai timp, si incepi sa tragi de roata cu toata forta timp in care te uiti la imbinaturi..care se misca trebuie inlocuita. 3.caseta de directie sau cuplajul de la volan.daca misti de volan stanga dreapta mai mult de 4-5 cm iar rotile nu au raspuns,e cuplajul.Asta cu masina stand pe loc cu rotile pe sol. Spor la treaba. |
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
olariu_ciprian_ionut |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 26 January 09 From: Botosani ![]() |
multumesc..
![]() 29 Jan 2009, 13:15: si daca la treaba cu volanu e din cauza casetei de directie ![]() This post has been edited by olariu_ciprian_ionut: 29 Jan 2009, 13:15 |
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- BT 66 CBE "Nu goni mai repede decat poate ingerul tau sa zboare...:)..."
|
|
sweetboy89 |
![]()
Post
#7
|
![]() Dacia Logan Driver Group: Members Posts: 166 Joined: 27 October 08 From: Slobozia ![]() |
e 10 ron o caseta noua. dar ai grija sa fie din aia cu capete cauciucate ca am inteles ca sunt si mai proaste...
|
--------------------
DACIA
Logan
2010 Berlina Laureat
- IL-18-YFL Conduc Dacia Logan si sunt mai tare ca Van Damme !!!
|
|
Minel |
![]()
Post
#8
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
olariu_ciprian_ionut |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 26 January 09 From: Botosani ![]() |
ah...si ce vroiam sa va intreb..e normal k pe la 65-70 sa skimb din a 4-a in a 5-a?....adica nu e prea mica viteza pentru asta?...ma refer k la mine a doua ii dau pe la 15km/h, a treia pe la 30km/h, iar a patra tre sa i-o dau pe la 50 cam, fiindca ajunge motoru la 3000 de rotatii si baraie geamurile...mi se pare ca parca imi cere sa skimb prea repede..mentionez k relanti-ul e intre 900 si 1000 rot..e normal sa imi ceara motoru sa schimb asa devreme?...
![]() ![]() This post has been edited by olariu_ciprian_ionut: 29 Jan 2009, 18:33 |
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- BT 66 CBE "Nu goni mai repede decat poate ingerul tau sa zboare...:)..."
|
|
adrian_uzy |
![]() ![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 21 June 08 ![]() |
Salut. Dacia ta e cumva pe gaz? Cat despre schimbat vitezele, daca motorul cere, pai dai atunci. Eu schimb 4-5 la viteza de 80Km.
Cat despre pedala la fund si greutatea cu care prinde viteza eu zic ca-i normal, ca nu e injectie, e carburatie. Eu patesc la fel, dacia e facuta pentru alte chestii nu pentru viteza ![]() |
--------------------
dacia
1310
1998
|
|
olariu_ciprian_ionut |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 26 January 09 From: Botosani ![]() |
nu ady..a mea e pe benzina....si na ma gandeam ca poate cine stie...de prins am prins 130 cu ea dar..ma gandeam ca cere prea devreme..oricum mersi ca m-ai linistit la faza ca pedala apasata pana in capat..
![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- BT 66 CBE "Nu goni mai repede decat poate ingerul tau sa zboare...:)..."
|
|
Minel |
![]()
Post
#12
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(olariu_ciprian_ionut @ 30 Jan 2009, 02:40) nu ady..a mea e pe benzina....si na ma gandeam ca poate cine stie...de prins am prins 130 cu ea dar..ma gandeam ca cere prea devreme..oricum mersi ca m-ai linistit la faza ca pedala apasata pana in capat.. ![]() Mai nene, eu spun sa stai in banca ta ,,, nu sti cand sa schimbi vitezele si tu mergi cu 130 ![]() ![]() This post has been edited by Minel: 30 Jan 2009, 08:25 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
tatuci |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
pentru prima problema verifica membrana de la pompa de benzina ...daca e imbatranita nu mai tine pompa amorsata si din cuaza asta ii tragi socul si-i dia pedale la pornire vara. Daca tot esti la cpaitolul membrane inlocuieste si membrana de la pompa de sprit (dac asunt de aceeas varsta nu e rau sa fie schimbata).
ca idee uita-te la furtunele de benzina...daca sunt imbatranite sau crapate pe langa coliere iti trag aer si iar ai probleme cu alimentarea (la mine a fost problema din cotul de cauciuc care leaga rezervorul de teava tur (ea usor crapatsi saraca pompa baga si aer si benzina |
--------------------
Dacia
1310 TLX, SupeRNova, Logan MCV (2014)
1991/ 2001/ 2014
- B 84 TCI, B 47 BWU Nu-i nimic mai frumos pe lumea asta decat puritatea conceptiei inventatorului.
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#14
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
o caseta de directie cu bielete+capete de bara de uzina e cam 300lei.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
olariu_ciprian_ionut |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 26 January 09 From: Botosani ![]() |
minel nu conduc la impresie sa stii..dar ma refeream ca a mea cere mai devreme.si unii ar putea sa spuna ca nu prind viteza mare...
oricum sper ca atunci cand ma intorc acasa si apuc sa conduc, o sa filmez cum merge turometrul..si o sa il postez aici... ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- BT 66 CBE "Nu goni mai repede decat poate ingerul tau sa zboare...:)..."
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
QUOTE(Minel @ 30 Jan 2009, 08:25) Mai nene, eu spun sa stai in banca ta ,,, nu sti cand sa schimbi vitezele si tu mergi cu 130 ![]() ![]() cam este adevarat,masina este un mijloc de transport nu un mod de a impresiona pe cineva,sau pt afirmare |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
Minel |
![]()
Post
#17
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(olariu_ciprian_ionut @ 30 Jan 2009, 11:21) minel nu conduc la impresie sa stii..dar ma refeream ca a mea cere mai devreme.si unii ar putea sa spuna ca nu prind viteza mare Atunci m-am linistit .... ![]() ![]() Bafta mare in rezolvarea problemelor si muuuuulti km fara probleme !!! ![]() This post has been edited by Minel: 30 Jan 2009, 11:29 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
olariu_ciprian_ionut |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 26 January 09 From: Botosani ![]() |
mc k ma intelegi....oricum sper sa pot sa filmez...si o sa postez video-ul respectiv..dar o sa imi trebuiasca vreo 30 de sec sa prind suta
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- BT 66 CBE "Nu goni mai repede decat poate ingerul tau sa zboare...:)..."
|
|
flioshc |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 26 October 08 From: Timisoara ![]() |
Lasa omule filmarile iarna, poate nu mai apuci sa postezi pe forum video-u =)) ( doamne feri' )
|
--------------------
Dacia
1310L
1994
- TM-03-BRD Vreau masina!!
|
|
ionut_09_RWX |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru...din pasiune Group: Members Posts: 143 Joined: 26 January 09 From: olteni-ph ![]() |
QUOTE(olariu_ciprian_ionut @ 29 Jan 2009, 02:03) Salutare oameni buni!..Sunt nou pe forum si nu prea ma pricep chiar asa bine la masini..adica am masina de 1 an si jumatate si am cateva probleme...UNA:De fiecare data cand pornesc masina sunt nevoit sa folosesc socul la jumatate cel putin (asta vara) si iarna socul la maxim(hai ca iarna inteleg ca e frig si alea alea)..dar nu stiu de ce se intampla asta si pe timp de vara..... ![]() ![]() ![]() salut, pornirea cu socu vara: nivel mic in carb., carburator murdar, jiglere mai mici,in cazul acesta nu iei mai mult de 100 cu ea. bataie la roata: verifica piulita din capatul traversei si piulitele din capetele amortizoarelor sau chiar amortizorul ![]() cu volanul mai slabeste cuplajul si....mai dai si tu cu vaselina pe cremaliera aia... This post has been edited by ionut_09_RWX: 1 Feb 2009, 07:48 |
--------------------
Dacia
1310 cl break
dec 1998, GPL Marini
- PH-09-RWX io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=)) |
|
baranga |
![]()
Post
#21
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
QUOTE(olariu_ciprian_ionut @ 29 Jan 2009, 18:15) ah...si ce vroiam sa va intreb..e normal k pe la 65-70 sa skimb din a 4-a in a 5-a?....adica nu e prea mica viteza pentru asta?...ma refer k la mine a doua ii dau pe la 15km/h, a treia pe la 30km/h, iar a patra tre sa i-o dau pe la 50 cam, fiindca ajunge motoru la 3000 de rotatii si baraie geamurile...mi se pare ca parca imi cere sa skimb prea repede..mentionez k relanti-ul e intre 900 si 1000 rot..e normal sa imi ceara motoru sa schimb asa devreme?... ![]() ![]() la 50kmh in treapta 3 tu ai 3000rpm??? si zici ca nu prea are vlaga??? ![]() ori aparatele de bord nu indica calumea,ori ai avansul incorect reglat sau cel mai plauzibil iti patineaza un pic ambreiajul;cu treapta 3 la 3000rpm ar trebui sa ai fix 60kmh ![]() ca sa vezi daca iti patineaza ambreiajul baga 5 oameni in masina si pe la 60 kmh in treapta 4 baga talpa la fund si vezi daca se tureaza motorul in gol ![]() sau mai simplu:pune o piatra la roata din fata si vezi daca o urca cu usurinta |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
olariu_ciprian_ionut |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 26 January 09 From: Botosani ![]() |
baranga...avansul e reglat corect si bordul de asemenea nu face figuri..deci banuiesc ca e din ambreiaj...mersi...
![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- BT 66 CBE "Nu goni mai repede decat poate ingerul tau sa zboare...:)..."
|
|
alin12 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru ce nu mai este incepator Group: Members Posts: 177 Joined: 26 September 08 From: Roman ![]() |
olariu_ciprian_ionut..."problema" cu schimbatul vitezelor o intampin si eu.
Dupa cum au zis unii, am cutie de viteze de fuga(ce fuga....ca debia merge ![]() ![]() |
--------------------
VW
Golf 3
1993 1.6 De ce simplu, daca se poate si complicat?
|
|
myhay1208 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 978 Joined: 15 August 07 ![]() |
Salut! sper ca pot sa postez aici sa nu mai deschid un topic.In primul rand eu la 3000 am 100 km/h ( carburatie).Problema e cu pornirea: acum iarna trag socul maxim , 6 sprituri si porneste la prima cheie.dupa cateva min (2-3) deja cu socul la maxim ajung la 900-1000 de ture.daca nu o turez moare.daca o turez cu socul tras se duce la 1100 ture, daca o turez,imping socul si nu accelerez, moare.daca trag socul din nou dupa ce am turat-o gata sta iar pentru 1-2 minute la 2000 de ture (atat se duce cu socul tras la maxim ).deci pe scurt care e problema de moare? (se intampla cand e rece motorul).Trecand mai departe dupa cateva accelerari pe la 3-4 mii urca temperatura apei si din nou la plecarea de pe loc incepe sa faca urat: in primul rand trebuie sa o iau usor ca moare.abia dupa 10-15 km isi da drumul si merge bine .care sa fie problema asta? (sa fie aprinderea,carburatorul sau pompa de benizina?).
Acum cand am ajuns acasa am dat un search pe aici pe forum despre mersul fara filtru pentru ca am observat cand am rdicat capota ca filtrul era desfacut (era pus mai mult de forma pe carburator). sa fi fost asta problema ? |
--------------------
Renou'
Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766
-- Clio 2002 / Scenic 2007 You know the secret...
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
orice chichita conteaza..da nu cred sa fie aia problema.uitat'te un pic la bujii si observa culoarea lor(miezului).ar trebui sa aiba o nuanta caramiie.daca e mai neagra mai da un pic de aer..daca e alba mai ia un pic din avans.
verifica de asemenea nivelui din carburator(camera de nivel constant CNC)..plutitorul sa nu fie spart,intorcandu'l cu "fundul in sus(capacul de la car trebuie desfacut) plutitorul trebuie sa stea la o distanta de 7-8mm(sau un spiral de 7) iar cuiul pontao(de care e legat plutitorul) cand tragi ar trebui sa retina(sa nu traga aer).dupa verificarile astea ne mai zici cum merge. nu mai mentionez de avans pus la punct(scoti bujia 1,bagi fisa in ea,scoti din viteza,invarti de volanta pana ajunge la semn sau bagi o surubelnita in locul bujiei sa vezi cand pistonu e sus la max,apoi dai delcoul in stanga la maxim si incet il tragi la dreapta-cand a dat scanteia stragi delcoul) asta cu contactul pus. This post has been edited by CandyMan13: 5 Feb 2009, 15:44 |
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
myhay1208 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 978 Joined: 15 August 07 ![]() |
Am facute cateva ture cu ea se simte un pic mai bine de cand i-am pus filtrul.cand e cald motorul totul merge perfect.demaraj are motorul dar ce sunt eu curios: de ce sub 2000 de ture se ingatuie cand accelerez brusc si peste 2000 merge perfect?
despre aprindere: e reglata, fise noi,bujii noi;deci aveti idee ce se poate face? |
--------------------
Renou'
Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766
-- Clio 2002 / Scenic 2007 You know the secret...
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
aici te referi la acel dat in nas cred:cauzele sunt multiple(daca imi scpa ceva dai un search)ar fi:nivelul din camera de nivel constant,jiglorul cu bila din camera de nivel constant(sa fie cam mic),membrana sau arcul pompei de repriza(de sprit-arc decalibrat) si mai vezi capsula vacumatica sa functioneze(scoti furtunul-motorul scade turatia daca e buna;opresti masina scoti capacul delco si tragi aer prin furtun-platina ar trebui sa aiba o miscare-daca nu are dai cativa dinti-se vad care sunt aia) la dreapta).daca peste 200 de ture merge inseamna ca ciocul de "papagal" nu e de vina.mai asteapta sa vezi ce zic si ceilalti colegi.spor la treaba.
|
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
myhay1208 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 978 Joined: 15 August 07 ![]() |
Hmmm...tocmai ce schimbasem carburatorul ... cred ca ramane jigler infundat pentru ca daca o chinui un pic in treptele 1-2 pana pe la 3500 incepe sa isi dea drumul.Am incercat astazi cu motorul cald sa dau un demaraj: pe asfalt mai sa moara iar pe drum de tara trage si lasa urme . daca scot furtunul ala de la capsula vacuumatica e ok se reduce turatia.deci dupa ce merg cu el 10 km merge bine masina .Sa aibe vreo legatura faptul ca am schimbat segmentii si chiuloasa? pfff culbutorii am impresia ca au un tacanit la relantiu.sa va pun un filmuet facut in interiorul masinii ca se aude asa si asa poate va dati seama ...
|
--------------------
Renou'
Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766
-- Clio 2002 / Scenic 2007 You know the secret...
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
deja daca ai zis de sgmenti si chiuloasa intram in sala de "dezbateri" campii:))...
1.schimbat segmentii fara camasa...greseala(dar fiecare ne intindem cat e bugetul) 2.bat tachetii:regleaza'i(daca nu stii da un search si foloseste metoda evacuare deschisa-explicatia e data mura-in-gura). 3.schimbat chiuloasa...nu ar trebui sa fie probl daca ai planat'o,verificat supapele,scaunele,arcurile,tijele sa fie drepte. incearca pt inceput sa ii dai un pic mai mult aer din surubul de amestec dupa ce pozitionezi clapeta de acceleratie(din int carburlui) in dreptul primei gaurici(o sa te chinui pana ai sa vezi care e) prin strangerea surubului de mers in gol(relanti).sau poti sa ii dai direct fara sa mai umbli la surubul de relanti,mai mult aer;vezi ce iese. |
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
olariu_ciprian_ionut |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 26 January 09 From: Botosani ![]() |
QUOTE(alin12 @ 5 Feb 2009, 14:54) olariu_ciprian_ionut..."problema" cu schimbatul vitezelor o intampin si eu. Dupa cum au zis unii, am cutie de viteze de fuga(ce fuga....ca debia merge ![]() ![]() sa stii alin ca exact asa patesc si eu...deci asa e la unele dacii..nah tre sa ne multumim cu ele asa.. ![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- BT 66 CBE "Nu goni mai repede decat poate ingerul tau sa zboare...:)..."
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 09:14 |