Pata calda, problema?
![]() ![]() ![]() |
Pata calda, problema?
cristicipaian |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 304 Joined: 9 January 09 From: Tg. Mures ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- MS 04 NWC
|
|||
Mirciulik |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 378 Joined: 11 March 06 From: Galati ![]() |
NU e normal sa stranga apa acolo.
Din cate stiu eu, acea pata calda e calibrata la 1mm. In loc de surubelnita incearca sa bagi o agrafa sau o sarmulita, si vezi daca trece. Incearca sa nu scapi sarma in carburator! |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Va rezulta un amestec prea sarac.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
cristicipaian |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 304 Joined: 9 January 09 From: Tg. Mures ![]() |
am uitat sa spun ca am si suflat in futrun, dar e etans locul in care ar trebui sa fie gaura.
sa dau o gaura? |
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- MS 04 NWC
|
|
ionut_09_RWX |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru...din pasiune Group: Members Posts: 143 Joined: 26 January 09 From: olteni-ph ![]() |
QUOTE(cristicipaian @ 1 Feb 2009, 00:57) am uitat sa spun ca am si suflat in futrun, dar e etans locul in care ar trebui sa fie gaura. sa dau o gaura? salut, pe furtunul ala care vine de la T tre sa ai o duza calibrata adica bila cu gaura deci pe furtunul ala tre sa treaca aer nu tre sa fie infundat si obligatoriu tre sa ai duza acolo astfel nu sta la ralantii cand e calda.apa de acolo e din condensul de pe epurator. Din cate zici tu mai sus: ai duza infundata sau e pozitionata corect. Galeria aia incalzeste carburatorul pentru o mai buma vaporizare a combustibilului, previne jivrajul instantaneu, Gaura aia asigura surplusul de aer pt mersul la ralantii si mai recupereaza si gaze de pe sub capacul motorului. |
--------------------
Dacia
1310 cl break
dec 1998, GPL Marini
- PH-09-RWX io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=)) |
|
cristicipaian |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 304 Joined: 9 January 09 From: Tg. Mures ![]() |
in momentul de fata, masinuta mea functioneaza OK, dar am vazut apa aceea in furtun si nu m-i sa parut in regula. Sa dau gaura si sa cumpar acea diuza (acum nu am pe furtun)?
|
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- MS 04 NWC
|
|
ionut_09_RWX |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru...din pasiune Group: Members Posts: 143 Joined: 26 January 09 From: olteni-ph ![]() |
pai tre sai ei, ca acum iarna e condes mult si sa suturi si mai rau ingheata..
punei si un colier mic acolo pe galerie spor la treaba!! |
--------------------
Dacia
1310 cl break
dec 1998, GPL Marini
- PH-09-RWX io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=)) |
|
cristicipaian |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 304 Joined: 9 January 09 From: Tg. Mures ![]() |
furtunul nu merge la galerie ci in al trei-lea stut la pata calda
|
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- MS 04 NWC
|
|
bylexus |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 2 January 09 From: Oradea ![]() |
Ce patesc eu azi....
Pornesc la prima cheie... las sa se incalzeasca putin motoru.. apas pe acceleratie dupa 1 minut dupa ce am pornit-o, sa se incalzeasca mai rpd... ajung la 3500 de ture... o tin acolo si dupa ce las de acceleratie se opreste masina... (ajunge la 1000 de ture... sare la 800 tremura masina iar revine la 1000 de ture si dupa aceea se opreste) A 2-a oara.. pornesc... merge 10 secunde la 1300 ture... si apoi cade iar la 800-900 de ture si iar se opreste... A3-a oara am pornit, am accelerat... am tinut-o vreo 10 secunde la 4000 de ture iar o las, iar imi cade la 1300 de ture si iar incepe sa tremure cu mine si dupa un timp se opreste. A4-a oara am luat tramvaiu ![]() Ce e de vina?!Care sunt cauzele?Ce sa fac? Problema asta mi se intampla rar... azi s-a intamplat probabil ca de ce azi-noapte a fost putin mai frig,a nins, masina n-a mai fost pornita de 48 de ore. This post has been edited by bylexus: 1 Feb 2009, 21:17 |
--------------------
Renault
Symbol
2012 Start 1.2 16v
- BH 90 DBA
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Curata si tu carburatorul ala.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Minel |
![]()
Post
#11
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(bylexus @ 1 Feb 2009, 21:16) Ce patesc eu azi.... Pornesc la prima cheie... las sa se incalzeasca putin motoru.. apas pe acceleratie dupa 1 minut dupa ce am pornit-o, sa se incalzeasca mai rpd... ajung la 3500 de ture... o tin acolo A3-a oara am pornit, am accelerat... am tinut-o vreo 10 secunde la 4000 de ture iar o las, Mai nene , tu la 3500-4000 de ture incalzesti motoru ...... ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ionut_09_RWX |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru...din pasiune Group: Members Posts: 143 Joined: 26 January 09 From: olteni-ph ![]() |
QUOTE(cristicipaian @ 1 Feb 2009, 20:44) salut, da ma acolo... spor la treaba!! QUOTE(Minel @ 2 Feb 2009, 08:23) Mai nene , tu la 3500-4000 de ture incalzesti motoru ...... ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310 cl break
dec 1998, GPL Marini
- PH-09-RWX io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=)) |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(cristicipaian @ 1 Feb 2009, 20:44) furtunul nu merge la galerie ci in al trei-lea stut la pata calda Fa proba cu sirmulita sau agrafa si vezi daca ai gaura de 2 mm (atit e la 1400) in fundul stutului nr. 3. Daca e, o defunzi, daca nu, trebuie sa scoti flansa calda (pata calda e o bucata din galerie) si sa faci gaura cu un burghiu de 2 mm. Pe acel furtun in cazul flansei cu 3 stuturi nu trebuie montata duza din plastic, gaura de 2 mm are rol de duza. Daca cumva gaura aia nu e facuta, dupa ce o faci, refaci reglajele de carburatie la relanti. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Minel |
![]()
Post
#14
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 3 Feb 2009, 08:45) Fa proba cu sirmulita sau agrafa si vezi daca ai gaura de 2 mm (atit e la 1400) in fundul stutului nr. 3. Subscriu ce a scris Liviu mai sus ,la stutul cu nr. 3 trebuie sa aibe o gaura calibrata de 2mm (masurat inainte de a manufactura UIS-ul ), masurata cu burghiu de phi 2 . |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
cristicipaian |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 304 Joined: 9 January 09 From: Tg. Mures ![]() |
Multumesc pt ajutor, am desfundat deja cu o sarmulita, dar nu am observat nici o diferenta. poate ca da in nas la pornire. Mai vad maine dimineata.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- MS 04 NWC
|
|
cristicipaian |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 304 Joined: 9 January 09 From: Tg. Mures ![]() |
am mai reglat astazi putin amestecul si e ok , multumesc pt ajutor.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- MS 04 NWC
|
|
Minel |
![]()
Post
#17
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Problema rezolvata, topic inchis, sau se poate inchide ...
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
cristicipaian |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 304 Joined: 9 January 09 From: Tg. Mures ![]() |
se poate inchide!
|
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- MS 04 NWC
|
|
avianord |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 24 May 07 ![]() |
Cat de tare trebuie sa se incalzeasca pata calda? La mine nu prea se incalzeste! Am desfacut cele doua furtune, am suflat pe ele si e ok! Nu pare infundata! Se incalzeste mai mult furtunul dinspre chiuloasa decat cel dinspre pompa! Furtunele de la aerisitor sunt fierbinti dar cel dinpre pata calda este muuult mai rece! Si nici pata calda nu prea se incalzeste in ritmul in care se incalzeste apa din instalatie! Ce sa fac?
|
--------------------
Dacia break
Dacia break
1996
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
ar tebui sa fie la aceiasi temp cu lichidu de racire. eu am renuntat si la garnitura de plastic dinspre carb, am una normala
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 21:14 |