Continua sa umecteze, eternul CARFIL
![]() ![]() ![]() |
Continua sa umecteze, eternul CARFIL
alin_xyk |
![]()
Post
#1
|
||
![]() membru ambitios Group: Members Posts: 239 Joined: 1 September 08 ![]() |
Attached thumbnail(s) 4.jpg ( Size: 661.81k ) Number of downloads: 309 |
||
--------------------
dacia
1310 berlina
1985
- OT-01-XYK
|
|||
Muttley |
![]()
Post
#2
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Alta data alege altfel titlul topicului, nu de alta, da' intrasem cu mari sperante pe el, ca sa gasesc... nimic din ce credeam
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
alin_xyk |
![]()
Post
#3
|
![]() membru ambitios Group: Members Posts: 239 Joined: 1 September 08 ![]() |
@Muttley
Pai tu ce ai inteles initial? |
--------------------
dacia
1310 berlina
1985
- OT-01-XYK
|
|
Muttley |
![]()
Post
#4
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Neimportant.
Ontopic... Sigur nu ti se pare? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
alin_xyk |
![]()
Post
#5
|
![]() membru ambitios Group: Members Posts: 239 Joined: 1 September 08 ![]() |
Sigur. Picura cam 2 picaturi pe secunda. Si apoi nu mai porneste masina, decat dupa cateva chei.
|
--------------------
dacia
1310 berlina
1985
- OT-01-XYK
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
si zici ca nivelul e reglat ca la carte...dar sigur cuiul pontou inchide bine?
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
alin_xyk |
![]()
Post
#7
|
![]() membru ambitios Group: Members Posts: 239 Joined: 1 September 08 ![]() |
Da. Am cumparat vreo 3 pana am gasit unul bun.
6 Feb 2009, 22:05: Are cineva idee ce sa-i fac? This post has been edited by alin_xyk: 6 Feb 2009, 21:05 |
--------------------
dacia
1310 berlina
1985
- OT-01-XYK
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
bre, tot asa am dat si eu click, la fel am avut impresia
![]() e prima data cand vad aceasta problema, dar cred ca tot asa, ti se pare nene, e ca si cum ai zice, am dop la sticla, dar tot curge ![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#9
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
nivel in cnc, 7, nu 6... si 12. sau 13. cum iti cere masina mai bine.
desfa carbul bucati, fa-i o fierbere, la 32irma, e 135 benzina, F6 jiglerul ala de amestec, cu gaurele, cum naiba se numeste ca tot timpul uit, 170 ala de aer. jiglerul de relanti, ala de se infunda, cauta unu cu gaura din cap cat mai mica posibil. restu sunt la fel cu cel de la 32irm2a. |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
djasu82 |
![]()
Post
#10
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(alin_xyk @ 6 Feb 2009, 16:17) Salutare. Am urmatoarea problema: dupa ce opresc motorul, in carburator continua sa picure benzina. Destul de multa. Si din cate am vazut, picura pe la concentrator (piesa 18 din imagine). Am carburator Carfil 32IRMA, 25,5 scrie pe el, nu stiu insa de cat e jiclorul principal. Poate fi asta din cauza lui? Nivelul din CNC e reglat ca la carte, 0,6 cm. Nivelul mare in cnc ( camera de nivl constant ) verifica cuiul poantou pe la ciocul de papgal nu picura ? |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#11
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
da la codita pompei de benzina cu motorul oprit...daca picura pe la centrator cuiu e de vina
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
alin_xyk |
![]()
Post
#12
|
![]() membru ambitios Group: Members Posts: 239 Joined: 1 September 08 ![]() |
Pe la ciocul de papagal nu picura. Doar pe la concentrator. SI oricum, relantiul e foarte prost. Nu merge deloc rotund, se simte ca si cum ar zvacni dintr-o data, apoi da sa moara, iar creste turatia, si asa mai departe. Deci sa fie de la cui...
|
--------------------
dacia
1310 berlina
1985
- OT-01-XYK
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nvel mare. Dupa oprirea motorului arcul pompei de benzina, mai baga o tura pana se sxtinde (daca nu se opreste pe cama) si umple peste nivel , pentru ca cuiul nu inchide corect , sau acolo unde trebuie. Asteptati sa va rog , pentru a va lasa de cifre , nunere si alte matematici , pentru a determina nivelul? LA JUMATATEA PLANULUI INCLINAT, de sub cuiul poanto.
I-ai jocul in bolt plutitorului, pentru a nu agata de pereti, si vezi sa nu aiba benzina in plutitor. 8 Feb 2009, 12:26: Inunda si de-aia porneste greu. Tine pedala la podea cand dai la cheie, pana remediezi. This post has been edited by PH-06-BOA: 8 Feb 2009, 12:26 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
alin_xyk |
![]()
Post
#14
|
![]() membru ambitios Group: Members Posts: 239 Joined: 1 September 08 ![]() |
Ai avut dreptate BOA.
1: plutitorul avea joc in bolt si agata de pereti 2: nivel prea mare in CNC, tocmai din cauza de mai sus Am remediat. Multumesc. |
--------------------
dacia
1310 berlina
1985
- OT-01-XYK
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 11:00 |