DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema ulei+apa, pata suspecta sub masina

cagulaa
post 6 Feb 2009, 18:31
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 24 September 08
From: Topoloveni




salutare
de vreo luna jumate am schimbat capacul de la pompa de apa. De atunci am inceput sa gasesc mereu sub masina o pata neagra ( cred ca se prelinge apa pe scut ) In acelasi timp am observat ca pierd si apa din vasul de expansiune, cam completez o data la 2 saptamani.
Astazi am verificat si nivelul in baia de ulei si era peste semnul de superior. De la ce sa fie pata? de ce oare este asa mare nivelul de ulei?
Este buna temperatura care imi este indicata la bord?
Momentan am un termostat de 89 grade , dar astazi am vazut unul german de 87 grade, merita sa il schimb?


Attached thumbnail(s)
Image058.jpg ( Size: 80.81k ) Number of downloads: 120
Image056.jpg ( Size: 34.26k ) Number of downloads: 144


--------------------
dacia, Renault 1310, Clio Estate Dynamique 1,5 dCi 85 CP 1997 - @%&
Totul trece, dar nu totul se uita!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 6 Feb 2009, 18:58
Post #2


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




din cate stiu capacul de la pompa de apa nu are legatura cu sistemul de ungere al masinii deci apa nu are cum sa ajunga in ulei. In schimb daca zici ca ai pata sub masina dupa ce ai schimbat capacul ala e si normal sa trebuie sa completezi cu apa in borcan. Nivelul la ulei e masurat pe loc drept?


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 6 Feb 2009, 19:11
Post #3


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




temp care e indicata in bord e buna, acu ala trebe sa stea cam pe la mijloc... in orice caz indicatoarele alea sunt doar de referinta, nu indica exact.


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cagulaa
post 6 Feb 2009, 22:28
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 24 September 08
From: Topoloveni




nivelul la ulei l-am masurat la rece dar pe un teren foarte putin inclinat spre inainte. sper sa nu ma fi lasat garnitura de chiuloasa sad.gif


--------------------
dacia, Renault 1310, Clio Estate Dynamique 1,5 dCi 85 CP 1997 - @%&
Totul trece, dar nu totul se uita!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 7 Feb 2009, 05:13
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




QUOTE(cagulaa @ 6 Feb 2009, 22:28)
sper sa nu ma fi lasat garnitura de chiuloasa sad.gif
*



daca ai pipait bine capetele de la furtunele de apa, sa nu picure pe acolo, iar pompa de apa este ok, strans fiecare surub, inseamna ca ai garnitura dusa sad.gif

plus de asta, verifica si tu vascozitatea uleiului, fa o comparatie cu ce mai ai in sticla, nu e prea relevant ce zic acuma, dar poate observi ceva, ca-i mai schima si din miros antigelul ala biggrin.gif

This post has been edited by Adrian_Boy: 7 Feb 2009, 05:14


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 21:05
Forum Renault