DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> nivel ridicat in vasul de expansiune, motor supraincalzit

Popa Costel
post 6 Feb 2009, 21:56
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 6 February 09




salut. sunt membru nou, asa ca nu ma luati tare.am o problema care se manifesta cam asa: dupa ce am mers cam 15 km drum intins, am oprit, am ridicat capota si am vazut nivelul ridicat in vas, dupa care am pus mana pe motor si era super fiebinte. caldura pornita, furtunele tur-retur circuit fierbinti. e normal?


--------------------
dacia 1300 berlina 1978
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 6 Feb 2009, 22:34
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




pai fierbinte cat inseamna ?

90 de grade?


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Popa Costel
post 7 Feb 2009, 13:26
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 6 February 09




cred ca am rezolvat. am scos termostatul, am mers fara el vreo 8 km oras,adica 1-2-3-a si nu mai era incins motorul.cred ca termostatul e de vina, il schimb si va zic cum e. bafta multa.


--------------------
dacia 1300 berlina 1978
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 7 Feb 2009, 16:00
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




schimba-l urgent si daca vrei sa nu termini de tot motorul ala nu mai umbla fara termostat.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lapcat
post 7 Feb 2009, 18:04
Post #5


cracked


Group: Members
Posts: 84
Joined: 15 June 08




Măsuratul temperaturii cu mâna nu-i metodă științifică. De aia ai ceas în bord.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 7 Feb 2009, 23:31
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




QUOTE(Popa Costel @ 6 Feb 2009, 22:56)
salut. sunt membru nou, asa ca nu ma luati tare.am o problema care se manifesta cam asa: dupa ce am mers cam 15 km drum intins, am oprit, am ridicat capota si am vazut nivelul ridicat in vas, dupa care am pus mana pe motor si era super fiebinte. caldura pornita, furtunele tur-retur circuit fierbinti. e normal?
*




Nivel ridicat in vas? Fierbea, sau era mai mult decat era pus... unsure.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hordeagabriel
post 7 Feb 2009, 23:40
Post #7


membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 16 April 08
From: Deva




QUOTE(lapcat @ 7 Feb 2009, 18:04)
Măsuratul temperaturii cu mâna nu-i metodă științifică. De aia ai ceas în bord.
*


Nici ceasul nu este foarte exact..Am vazut la un prieten era mult peste limita normala, am deschis capota si motorul nici nu se incalzise bine. Mi-a spus spus ca la el asa indica. E mai mult orientativ..


--------------------
Dacia 1310 1995 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 7 Feb 2009, 23:47
Post #8


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




daca nu-ti bolboroseste in vas, sa auzi efectiv cum FIERBE nu-ti fa probleme. pt linistea ta schimba termostatul. si ceasul e esential la dacie ca si ala de ulei. ala totusi mai putin. dar cel de apa DA.

nu mai merge fara termostat! daca gasesti VERNET fr. ar fi ideal.

motorul oricum devine f cald. sa zicem ca acum pe temperatura asta ar trebui s poti tine mana pe capacul culbutorilor. daca insa e incins rau nu e a buna! stropeste cu apa capacul se evapora imediat?

termostatul nou, mai ales daca e badotherm sa zicem, verifica-l intai in apa fiarta. pune la incalzit apa calda cu termostatul in ea. oa un mom dat o sa inceapa sa se deschida. daca da in clocot apa si termotatul nu s-a miscat e de schimbat...


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lapcat
post 8 Feb 2009, 02:31
Post #9


cracked


Group: Members
Posts: 84
Joined: 15 June 08




La mine termostatul vechi rămânea deschis, deși testul în vasul cu apă pe aragaz l-a trecut. S-a deschis, s-a închis, dar apa mea era supra răcită. Am luat alt termostat și acum totul e ok.
Tot pe ceasul din bord mă bazez. Orientativ cum e, dar când se aprinde becul roșu înseamnă că e în călduri. biggrin.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Popa Costel
post 9 Feb 2009, 11:07
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 6 February 09




salut. am schimbat termostatul, am aerisit,fireste si am facut un drum mai lung, la tara, pe un traseu mai greu, cu multe pante. la dus, totul ok, in sensul ca am oprit dupa ceva mers si motorul abia caldut, caldura in masina grupa mare, eu care ma plangeam de frig tot timpul. la intoarcere, caldura nimic. am oprit iar, am verificat radiatorul si, surpriza sau nu, jumate era cald, jumate rece. am facut din nou aerisire, am strans defurtunul ala gros cu termostatul si am vazut ca in borcan facea bule. in fine, am plecat si am constatat ca am caldura chiar bine, dar numai pe jos. intrebare: sa fie radiatorul infundat sau cu multe depuneri pe el? mentionez ca AM RADIATOR DIN ALA MIC, TIP VECHI, care se vede ca a mai fost cositorit de vechiul propietar. va rog ajutati-ma cu un sfat.


--------------------
dacia 1300 berlina 1978
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hordeagabriel
post 9 Feb 2009, 13:18
Post #11


membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 16 April 08
From: Deva




Popa Costel daca ai observat bule in vasul de expansiune e probabil sa ai ciupita garnitura de chiulasa.


--------------------
Dacia 1310 1995 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thedragon
post 9 Feb 2009, 13:31
Post #12


Sange de modovean aka GALATI


Group: Members
Posts: 583
Joined: 4 February 07




Mai bine uitete in vas sa vezi daca ai ulei, am aceeasi problema ca a ta si mie nu imi ies bule dar am ulei in vas. Mie imi mai fluctueaza temperatura alt semn al garniturii

This post has been edited by thedragon: 9 Feb 2009, 13:35


--------------------
dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_09_RWX
post 9 Feb 2009, 19:52
Post #13


Membru...din pasiune


Group: Members
Posts: 143
Joined: 26 January 09
From: olteni-ph




QUOTE(Popa Costel @ 9 Feb 2009, 11:07)
am facut din nou aerisire, am strans defurtunul ala gros cu termostatul si am vazut ca in borcan facea bule. ....... AM RADIATOR DIN ALA MIC, TIP VECHI, care se vede ca a mai fost cositorit de vechiul propietar.
*



QUOTE(hordeagabriel @ 9 Feb 2009, 13:18)
Popa Costel daca ai observat bule in vasul de expansiune e probabil sa ai ciupita garnitura de chiulasa.
*




gabriel, omul a aerisit furtunul de la termostat, ce vroiai sa iasa de acolo??? ...pesti??? are radiator mic, jumate cald, jumate rece......., cum sa nu se incinga.... nici vorba de garnitura de chiuloasa... bagi omul la pareri si se da cu ea de stalp...

costel, sa nu mergi nene cu carton ca d-aia fierbe, si daca nu iti permiti sa iei alt radiator incearca sa il cureti pe ala, sau ce a mai ramas din el pt ca tu ai celule anulate(cositorite....), sau ochii pe ceas si aerisiri mai dese.
bafta


--------------------
Dacia 1310 cl break dec 1998, GPL Marini - PH-09-RWX
io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hordeagabriel
post 9 Feb 2009, 20:12
Post #14


membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 16 April 08
From: Deva




Ionut, nu e cazul sa fii ironic. Probabil nu am citit bine sau am inteles gresit..Credeam ca apar bule de aer in borcan mereu nu doar dupa aerisire. Acest lucru ar constitui un semn al ganiturii de chiulasa ciupita. Nu? Scuze initiatorului pt o eventuala confunzie cauzata de postul meu anterior.

This post has been edited by hordeagabriel: 9 Feb 2009, 20:13


--------------------
Dacia 1310 1995 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_09_RWX
post 9 Feb 2009, 20:21
Post #15


Membru...din pasiune


Group: Members
Posts: 143
Joined: 26 January 09
From: olteni-ph




QUOTE(hordeagabriel @ 9 Feb 2009, 20:12)
Ionut, nu e cazul sa fii ironic. Probabil nu am citit bine sau am inteles gresit..Credeam ca apar bule de aer in borcan mereu nu doar dupa aerisire. Acest lucru ar constitui un semn al ganiturii de chiulasa ciupita. Nu? Scuze initiatorului pt o eventuala confunzie cauzata de postul meu anterior.
*


si eu imi cer scuze... a fost cam rau...


--------------------
Dacia 1310 cl break dec 1998, GPL Marini - PH-09-RWX
io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 9 Feb 2009, 22:56
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




aeriseste calumea circuitul.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 17:11
Forum Renault