nivel ridicat in vasul de expansiune, motor supraincalzit
![]() ![]() ![]() |
nivel ridicat in vasul de expansiune, motor supraincalzit
Popa Costel |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 6 February 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1300
berlina
1978
|
|||
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
pai fierbinte cat inseamna ?
90 de grade? |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Popa Costel |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 6 February 09 ![]() |
cred ca am rezolvat. am scos termostatul, am mers fara el vreo 8 km oras,adica 1-2-3-a si nu mai era incins motorul.cred ca termostatul e de vina, il schimb si va zic cum e. bafta multa.
|
--------------------
dacia 1300
berlina
1978
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
schimba-l urgent si daca vrei sa nu termini de tot motorul ala nu mai umbla fara termostat.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
lapcat |
![]()
Post
#5
|
![]() cracked Group: Members Posts: 84 Joined: 15 June 08 ![]() |
Măsuratul temperaturii cu mâna nu-i metodă științifică. De aia ai ceas în bord.
|
--------------------
.
.
.
|
|
v_razvan_c |
![]() ![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
QUOTE(Popa Costel @ 6 Feb 2009, 22:56) salut. sunt membru nou, asa ca nu ma luati tare.am o problema care se manifesta cam asa: dupa ce am mers cam 15 km drum intins, am oprit, am ridicat capota si am vazut nivelul ridicat in vas, dupa care am pus mana pe motor si era super fiebinte. caldura pornita, furtunele tur-retur circuit fierbinti. e normal? Nivel ridicat in vas? Fierbea, sau era mai mult decat era pus... ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
hordeagabriel |
![]()
Post
#7
|
![]() membru Group: Members Posts: 154 Joined: 16 April 08 From: Deva ![]() |
QUOTE(lapcat @ 7 Feb 2009, 18:04) Nici ceasul nu este foarte exact..Am vazut la un prieten era mult peste limita normala, am deschis capota si motorul nici nu se incalzise bine. Mi-a spus spus ca la el asa indica. E mai mult orientativ.. |
--------------------
Dacia
1310
1995 berlina
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#8
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
daca nu-ti bolboroseste in vas, sa auzi efectiv cum FIERBE nu-ti fa probleme. pt linistea ta schimba termostatul. si ceasul e esential la dacie ca si ala de ulei. ala totusi mai putin. dar cel de apa DA.
nu mai merge fara termostat! daca gasesti VERNET fr. ar fi ideal. motorul oricum devine f cald. sa zicem ca acum pe temperatura asta ar trebui s poti tine mana pe capacul culbutorilor. daca insa e incins rau nu e a buna! stropeste cu apa capacul se evapora imediat? termostatul nou, mai ales daca e badotherm sa zicem, verifica-l intai in apa fiarta. pune la incalzit apa calda cu termostatul in ea. oa un mom dat o sa inceapa sa se deschida. daca da in clocot apa si termotatul nu s-a miscat e de schimbat... |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
lapcat |
![]()
Post
#9
|
![]() cracked Group: Members Posts: 84 Joined: 15 June 08 ![]() |
La mine termostatul vechi rămânea deschis, deși testul în vasul cu apă pe aragaz l-a trecut. S-a deschis, s-a închis, dar apa mea era supra răcită. Am luat alt termostat și acum totul e ok.
Tot pe ceasul din bord mă bazez. Orientativ cum e, dar când se aprinde becul roșu înseamnă că e în călduri. ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
Popa Costel |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 6 February 09 ![]() |
salut. am schimbat termostatul, am aerisit,fireste si am facut un drum mai lung, la tara, pe un traseu mai greu, cu multe pante. la dus, totul ok, in sensul ca am oprit dupa ceva mers si motorul abia caldut, caldura in masina grupa mare, eu care ma plangeam de frig tot timpul. la intoarcere, caldura nimic. am oprit iar, am verificat radiatorul si, surpriza sau nu, jumate era cald, jumate rece. am facut din nou aerisire, am strans defurtunul ala gros cu termostatul si am vazut ca in borcan facea bule. in fine, am plecat si am constatat ca am caldura chiar bine, dar numai pe jos. intrebare: sa fie radiatorul infundat sau cu multe depuneri pe el? mentionez ca AM RADIATOR DIN ALA MIC, TIP VECHI, care se vede ca a mai fost cositorit de vechiul propietar. va rog ajutati-ma cu un sfat.
|
--------------------
dacia 1300
berlina
1978
|
|
hordeagabriel |
![]()
Post
#11
|
![]() membru Group: Members Posts: 154 Joined: 16 April 08 From: Deva ![]() |
Popa Costel daca ai observat bule in vasul de expansiune e probabil sa ai ciupita garnitura de chiulasa.
|
--------------------
Dacia
1310
1995 berlina
|
|
thedragon |
![]()
Post
#12
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
Mai bine uitete in vas sa vezi daca ai ulei, am aceeasi problema ca a ta si mie nu imi ies bule dar am ulei in vas. Mie imi mai fluctueaza temperatura alt semn al garniturii
This post has been edited by thedragon: 9 Feb 2009, 13:35 |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
ionut_09_RWX |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru...din pasiune Group: Members Posts: 143 Joined: 26 January 09 From: olteni-ph ![]() |
QUOTE(Popa Costel @ 9 Feb 2009, 11:07) am facut din nou aerisire, am strans defurtunul ala gros cu termostatul si am vazut ca in borcan facea bule. ....... AM RADIATOR DIN ALA MIC, TIP VECHI, care se vede ca a mai fost cositorit de vechiul propietar. QUOTE(hordeagabriel @ 9 Feb 2009, 13:18) Popa Costel daca ai observat bule in vasul de expansiune e probabil sa ai ciupita garnitura de chiulasa. gabriel, omul a aerisit furtunul de la termostat, ce vroiai sa iasa de acolo??? ...pesti??? are radiator mic, jumate cald, jumate rece......., cum sa nu se incinga.... nici vorba de garnitura de chiuloasa... bagi omul la pareri si se da cu ea de stalp... costel, sa nu mergi nene cu carton ca d-aia fierbe, si daca nu iti permiti sa iei alt radiator incearca sa il cureti pe ala, sau ce a mai ramas din el pt ca tu ai celule anulate(cositorite....), sau ochii pe ceas si aerisiri mai dese. bafta |
--------------------
Dacia
1310 cl break
dec 1998, GPL Marini
- PH-09-RWX io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=)) |
|
hordeagabriel |
![]()
Post
#14
|
![]() membru Group: Members Posts: 154 Joined: 16 April 08 From: Deva ![]() |
Ionut, nu e cazul sa fii ironic. Probabil nu am citit bine sau am inteles gresit..Credeam ca apar bule de aer in borcan mereu nu doar dupa aerisire. Acest lucru ar constitui un semn al ganiturii de chiulasa ciupita. Nu? Scuze initiatorului pt o eventuala confunzie cauzata de postul meu anterior.
This post has been edited by hordeagabriel: 9 Feb 2009, 20:13 |
--------------------
Dacia
1310
1995 berlina
|
|
ionut_09_RWX |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru...din pasiune Group: Members Posts: 143 Joined: 26 January 09 From: olteni-ph ![]() |
QUOTE(hordeagabriel @ 9 Feb 2009, 20:12) Ionut, nu e cazul sa fii ironic. Probabil nu am citit bine sau am inteles gresit..Credeam ca apar bule de aer in borcan mereu nu doar dupa aerisire. Acest lucru ar constitui un semn al ganiturii de chiulasa ciupita. Nu? Scuze initiatorului pt o eventuala confunzie cauzata de postul meu anterior. si eu imi cer scuze... a fost cam rau... |
--------------------
Dacia
1310 cl break
dec 1998, GPL Marini
- PH-09-RWX io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=)) |
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
aeriseste calumea circuitul.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 17:11 |