ploua in masina sub bord, break 1999
![]() ![]() ![]() |
ploua in masina sub bord, break 1999
ZTV |
![]()
Post
#1
|
||
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
|
||
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|||
adrianne |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Apai chiar pe la cheder intra apa, ori printre cheder si rama, ori printre geam si cheder. Daca santurile de evacuare a apei de sub cheder sunt infundate sau acoperite, mai poate constitui un motiv.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
giani.cosmin |
![]()
Post
#3
|
![]() Nea' Viteza Group: Members Posts: 141 Joined: 31 October 08 From: Dacia, Resita C-S ![]() |
vezi acolo in partea dreapta si partea stanga jos langa chederul parbrizului is doua santulete de scurgere, e acolo trebuie sa-i introduci doua furtunase cam de 5 mm diametru interior din material mai tare ( cauciuc plasticat ) si le impingi la maxim.
asa mi s-a intamplat si mie, tot la fel aveam baltoaca la pedale si am vazut ca imi lipseste un asemenea furtunas. eventual impingi chederul cu o coada de lingura spre caroserie, oricum la vara cand o da caldura aia mare mare se va aseza. poti lua si cu un uscator de par pe cheder sa se muleze mai bine. Bafta!!! |
--------------------
Dacia 1310 TX
Opel Vectra A
.
- numar de Caras ([__\==v==/__]) |
|
ZTV |
![]()
Post
#4
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
nu vad nici un sant, si nu am nici un lastic acolo. Merg acuma sa caut santul.
|
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
giani.cosmin |
![]()
Post
#5
|
![]() Nea' Viteza Group: Members Posts: 141 Joined: 31 October 08 From: Dacia, Resita C-S ![]() |
santurile is lungi de 10 - 15 mm si largi cam de 5 - 6 mm
|
--------------------
Dacia 1310 TX
Opel Vectra A
.
- numar de Caras ([__\==v==/__]) |
|
argon |
![]()
Post
#6
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
santul nu este la toate, eu nu am, dar bagi oricum acolo pe fiecare colt de jos cate o siguranta fuzibila(doar miezul). Din fabrica vin cu un distantier acolo, la tine nu l-au mai pus, si de aia ploua in masina.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ZTV |
![]()
Post
#7
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
maine dimineata o sa fac, dar inainte sa schimbe parbrizul nu a plouat in masina, ... idiotii astea...de la service
|
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
ionut_09_RWX |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru...din pasiune Group: Members Posts: 143 Joined: 26 January 09 From: olteni-ph ![]() |
"maine dimineata o sa fac, dar inainte sa schimbe parbrizul nu a plouat in masina, ... idiotii astea...de la service "
salut... tie iti intra apa printre rama si cheder pentru ca nu ti-au mai pus "miez" la cheder sau e prea mic. sfatu' meu, nu te mai duce la service, cauta si tu 2 prieteni ,propietari de dacie,(recomandat) ca sigur unul a schimbat parbrizu scoate parbrizu, taie chederul la jumatate(cea de la capota) daca nu e taiat si acolo trebuie sa bagi o bucata dintr-un cheder mai vechi cam de 10 cm lungime astfel chederul se va mula pe rama. Inainte de montaj unge marginile chederului cu niste vaselina(fara misto) acolo pe canalul ala pe care pui sfoara. poti sa ungi ,si chiar iti recomand, si marginea parbrizului pentru o mai usoara montare si o mai buna etansare. La montaj: incepi dintro parte cu sfoara si IMPINGE in cheder cat mai tare inspre partea din care ai inceput(ca sa se duca cheherul in rama). nu te panica daca vezi ca nu se mai ajunge chederul, ii pui miezul, si il impingi bine in rama si intre capetele chederului. Cu cat sta mai presat cu atat mai bine. Ai grija sa nu lovesti in el sau sa-l indoiesti prea tare!! Dupa ce l-ai montat: in colturile de jos PUI furtun subtire(nu trebe sa-l cumperi cauta la gunoi 2 doze goale de spray mari, taiele si-ia furtunele) adica: daca te uiti bine in colturile capotei langa partea de jos ale colturilor parbrizului sunt 2 santuri=5-6 cm unul pe st. unul pe dr... Bagi furtunul pe sub cheder si rama pe partea exterioara in pozitie verticala astfel incat sa mai ramana =1-2 cm afara. Cam atat... spor la treba... si .. nu te mai duce la service!! |
--------------------
Dacia
1310 cl break
dec 1998, GPL Marini
- PH-09-RWX io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=)) |
|
ZTV |
![]()
Post
#9
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
QUOTE(ionut_09_RWX @ 28 Jan 2009, 19:05) "maine dimineata o sa fac, dar inainte sa schimbe parbrizul nu a plouat in masina, ... idiotii astea...de la service " salut... tie iti intra apa printre rama si cheder pentru ca nu ti-au mai pus "miez" la cheder sau e prea mic. sfatu' meu, nu te mai duce la service, cauta si tu 2 prieteni ,propietari de dacie,(recomandat) ca sigur unul a schimbat parbrizu scoate parbrizu, taie chederul la jumatate(cea de la capota) daca nu e taiat si acolo trebuie sa bagi o bucata dintr-un cheder mai vechi cam de 10 cm lungime astfel chederul se va mula pe rama. Inainte de montaj unge marginile chederului cu niste vaselina(fara misto) acolo pe canalul ala pe care pui sfoara. poti sa ungi ,si chiar iti recomand, si marginea parbrizului pentru o mai usoara montare si o mai buna etansare. La montaj: incepi dintro parte cu sfoara si IMPINGE in cheder cat mai tare inspre partea din care ai inceput(ca sa se duca cheherul in rama). nu te panica daca vezi ca nu se mai ajunge chederul, ii pui miezul, si il impingi bine in rama si intre capetele chederului. Cu cat sta mai presat cu atat mai bine. Ai grija sa nu lovesti in el sau sa-l indoiesti prea tare!! Dupa ce l-ai montat: in colturile de jos PUI furtun subtire(nu trebe sa-l cumperi cauta la gunoi 2 doze goale de spray mari, taiele si-ia furtunele) adica: daca te uiti bine in colturile capotei langa partea de jos ale colturilor parbrizului sunt 2 santuri=5-6 cm unul pe st. unul pe dr... Bagi furtunul pe sub cheder si rama pe partea exterioara in pozitie verticala astfel incat sa mai ramana =1-2 cm afara. Cam atat... spor la treba... si .. nu te mai duce la service!! multumesc frumos pt info, deocamdata stau destul de prost cu timpul dar incerc sa fac operatia asta in weekend , pana atunci ba ceva sub cheder ca la Timisoara anunta ploaie maine si poimaine ![]() |
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
v_razvan_c |
![]() ![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
QUOTE(argon @ 28 Jan 2009, 14:05) santul nu este la toate, eu nu am, dar bagi oricum acolo pe fiecare colt de jos cate o siguranta fuzibila(doar miezul). Din fabrica vin cu un distantier acolo, la tine nu l-au mai pus, si de aia ploua in masina. Poate nu le-ai vazut tu argon. ![]() ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
ovidius max |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 21 December 07 From: Iasi ![]() |
Poate pune cineva niste poze, scheme ceva?
|
--------------------
Dacia
1300
1980
|
|
faby2oo5 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 20 December 07 From: Pitesti ![]() |
cel mai usor e sa dai cu silicon pe langa cheder si eu am avut aceeasi problema si asa am rezolvat
|
--------------------
dacia
1310
1989
- ag 39 flo
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Daca chederul e etans( ma indoiesc) pe latura de sus si pe cele laterale, nu are ce cauta apa sub cheder, mai ales ca cele doua santulete de scurgere, sunt facute aiurea, mai sus de cat cea mai joasa pozitie a ramei, asa ca acolo va tine apa mereu. mai mult, daca veti baga ceva care sa tina putin ridicat chederul, ceva apa va curge numai cand masina sta pe loc, iar in mers, va acumula apa, datorita curentului de aer, care impinge apa sub cheder. Ia urmariti voi, pe ploaie, apa nu urca pe parbriz? Asa si acolo, e impinsa sub cheder.
SILICON , cu ceva lat , inainte departezi chederul , si in urma bagi silicon, roata, lasi 5-10 min sa se intareasca putin, si inlaturi surplusul. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
QUOTE(ionut_09_RWX @ 28 Jan 2009, 19:05) "maine dimineata o sa fac, dar inainte sa schimbe parbrizul nu a plouat in masina, ... idiotii astea...de la service " Despre ce miez e vorba?Cum sa tai kederul de la jumatate?Fii mai explicit ca n-am inteles prea bine. salut... tie iti intra apa printre rama si cheder pentru ca nu ti-au mai pus "miez" la cheder sau e prea mic. sfatu' meu, nu te mai duce la service, cauta si tu 2 prieteni ,propietari de dacie,(recomandat) ca sigur unul a schimbat parbrizu scoate parbrizu, taie chederul la jumatate(cea de la capota) daca nu e taiat si acolo trebuie sa bagi o bucata dintr-un cheder mai vechi cam de 10 cm lungime astfel chederul se va mula pe rama. Inainte de montaj unge marginile chederului cu niste vaselina(fara misto) acolo pe canalul ala pe care pui sfoara. poti sa ungi ,si chiar iti recomand, si marginea parbrizului pentru o mai usoara montare si o mai buna etansare. La montaj: incepi dintro parte cu sfoara si IMPINGE in cheder cat mai tare inspre partea din care ai inceput(ca sa se duca cheherul in rama). nu te panica daca vezi ca nu se mai ajunge chederul, ii pui miezul, si il impingi bine in rama si intre capetele chederului. Cu cat sta mai presat cu atat mai bine. Ai grija sa nu lovesti in el sau sa-l indoiesti prea tare!! Dupa ce l-ai montat: in colturile de jos PUI furtun subtire(nu trebe sa-l cumperi cauta la gunoi 2 doze goale de spray mari, taiele si-ia furtunele) adica: daca te uiti bine in colturile capotei langa partea de jos ale colturilor parbrizului sunt 2 santuri=5-6 cm unul pe st. unul pe dr... Bagi furtunul pe sub cheder si rama pe partea exterioara in pozitie verticala astfel incat sa mai ramana =1-2 cm afara. Cam atat... spor la treba... si .. nu te mai duce la service!! |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
ionut_09_RWX |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru...din pasiune Group: Members Posts: 143 Joined: 26 January 09 From: olteni-ph ![]() |
QUOTE(deceneu32 @ 30 Jan 2009, 19:17) Despre ce miez e vorba?Cum sa tai kederul de la jumatate?Fii mai explicit ca n-am inteles prea bine. Salut, aia la fabrica nu au pus chederul cu sfoara asa cum facem noi , cel putin eu,au ei o posibilitate de a impinge chederul in rama(tabla) astfel incat chederul se muleaza pe rama si de aici rezulta etanseitatea. Prima shimbare de parbriz, cel putin la modelele dupa '90 chederul original este lipit la jumate(adica jumatatea laturii de pe capota),astfel cand il dai jos iti da impresia ca e dintr-o bucata. Daca il folosesti tot pe acela ii desfaci lipitura sau il tai, ca sa poti monta parbrizu la loc, daca incerci sa il pui intreg risti sa il spargi(ca mine ![]() Cum spuneam... tai chederul la jumate, pui parbrizul cum am explicat in post-ul anterior, si in gaura aia care ramane pui o bucata dintr-un cheder mai vechi cca 10 cm lungime, sau lasi asa da' intra apa pe la capota. Este imposibil sa nu fi vazut tu vreo dacie cu lipsa de cheder acolo... imposibil... P.S. la unele dacii lipsesc santurile de sub cheder pentru ca sunt acoperite de chit ![]() |
--------------------
Dacia
1310 cl break
dec 1998, GPL Marini
- PH-09-RWX io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=)) |
|
deceneu32 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
1.Toate kederele de parbriz sunt lipite la jumatate,incepand din 1969,de la aparitia 1300.Singura diferenta este ca dupa 1991 s-a renuntat la acel ornament("inima",''miez'') care,pe langa rolul estetic,mai avea si rolul de a tine kederul intins,expandat. 2.Cum montau aia la fabrica parbrizele impreuna cu chederele lor in rama?Prese speciale?Sunt curios!!Mi-am pus de multe ori aceasta intrebare gandindu-ma cat timp imi ia mie sa montez un parbriz!!
![]() This post has been edited by deceneu32: 30 Jan 2009, 22:49 |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
ionut_09_RWX |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru...din pasiune Group: Members Posts: 143 Joined: 26 January 09 From: olteni-ph ![]() |
QUOTE(deceneu32 @ 30 Jan 2009, 22:44) 1.Toate kederele de parbriz sunt lipite la jumatate,incepand din 1969,de la aparitia 1300.Singura diferenta este ca dupa 1991 s-a renuntat la acel ornament("inima",''miez'') care,pe langa rolul estetic,mai avea si rolul de a tine kederul intins,expandat. 2.Cum montau aia la fabrica parbrizele impreuna cu chederele lor in rama?Prese speciale?Sunt curios!!Mi-am pus de multe ori aceasta intrebare gandindu-ma cat timp imi ia mie sa montez un parbriz!! ![]() salut, ![]() ![]() Daca ma ai cheder acasa se merita sa-i faci un"miez" da rezultate. Toata chestia e ca trebuie sa impingi bine...bine in cheder in lungul parbrizului in timp ce tragi de sfoara. De cunoscut, se cunoaste bucata aia in plus, da nu ploua in masina. Chederul tau ala de acasa, probabil ai incercat sa-l montezi lipit si... e prea mic ...si nu intra in colturi ![]() ![]() spor la treba!! |
--------------------
Dacia
1310 cl break
dec 1998, GPL Marini
- PH-09-RWX io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=)) |
|
deceneu32 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
Nu,vream sa spun ca acel keder era prea,prea moale.Trebuie putin mai rigid ca sa stea fix in cadru.Multumesc.
|
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
mandark |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 9 February 09 ![]() |
adica aici?
intreb ca si eu ma trezesc cu 2-3 cm de apa in masina dupa ce ploua mai ca lumea. merge daca-i pun bucata din mina de la un pix consumat? This post has been edited by mandark: 10 Feb 2009, 12:58 Attached thumbnail(s) dacie.jpeg ( Size: 7.35k ) Number of downloads: 182 |
--------------------
dacia
1310 cli
2001 break
- B 63 PCL
|
|
bmwh548 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
Cam prin zona aia...cauta cu atentie canalele.
Nu stiu daca e valabil si la modelele dupa 90 (nu am studiat pe dedesubttul bordului), dar la mine intra apa pe la orificiile de prin zona caloriferului-aeroterma (deci tot in partea dreapta). Trebuie o ploaie sanatoasa si de durata, dar pe acolo am observat ca intra. Merita verificat. |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 01:35 |