bobina de inductie
![]() ![]() ![]() |
bobina de inductie
Tudor Badescu |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|||
djasu82 |
![]()
Post
#32
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Ramsem , daca te incumeti pt o bobina de logan si ai de unde de la dezmembrari ia cu tine un ohmetru sa compari ce ai tu pe slz si ce pe logan .
Cele de logan parca ar trebuie sa aiba 12K pe fiecare secundar iar energia acumulata e aproape dubla fata de ale noastre de aceea arderea e mai buna , asta observandu-se pe ddt2000 sau pe analizorul de gaze. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ramsen |
![]()
Post
#33
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
DJ ...tu ma injurasi cumva???chiar vrei sa imi prind urechile pe la ce spusasi tu ???stau in banca mea linistit...multumesc totusi
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
nu stiu de ce dar am vaga impresie ca foarte multi dintre producatorii de bobine de inductie nu sint de fapt ei producatorii ci firme din china, dupa sistemul gps-urilor: modelele bobinelor sint oarecum standardizate, producatorul european sau american ia legatura cu cel chinez pentru un lot de citeva mii de bobine de diferite tipuri, care ofera un discount oarecare bucuros ca are cui sa vinda marfa, ambalata frumos cu eticheta producatorului european sau american, acesta o introduce pe piata la niste preturi foarrrte frumusele, in functie de marca, cumparatorii cumpara marfa de calitate, si toata lumea e multumita !
This post has been edited by george_scala_2004: 26 Feb 2011, 01:23 |
--------------------
...
...
...
|
|
gabislz |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 11 December 08 ![]() |
Daca fura scanteia la masa ,pe la bobina de inductie si nu e intrerupta nici o infasurare ,exista o mica posibilitate de a o repara ,pina va hotariti sa luati alta .Se demonteaza bobina si unde vedeti ca e crapata se toarna lac .Se lasa cu crapaturile in sus astfel incat lacul sa se usuce in crapatura.De obicei se foloseste lac de bobinaj,dar daca nu aveti merge si lac de mobila. Cei care mai au cunostinte pe la atelierele de bobinat pot folosi si folia izolatoare (care in mod curent se foloseste ca izolator la motoare de curent alternativ) petru a crea un strat izolator intr bobina si motor .Deci o puneti sub bobina .Nu e rau daca taiati si 4 bucati si le roluiti pt a izola scanteia ce apare intre corpul bobinei si suruburi.(adica bagati cite o bucatica de folie roluita in gaura surubului si apoi strangeti surubul)Surubul trebuie sa faca contact cu corpul motorului numai prin partea filetata.
|
--------------------
solenza +
renault11GTL
1985
- is-xxx
|
|
johnny73 |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 15 December 07 ![]() |
Are cineva bobina BREMI? Sunt bune produsela acestui producator? Si la mine la accelerare motorul tremura, am schimbat bobina cu o bobina de la un Logan 1.4 si acum acel tremurat a disparut. M-am uitat la bobina si are aceleasi crapaturi ca aici:http://www.daciaclub.ro/Bobina-inductie-crapata-t69402.html.
This post has been edited by johnny73: 28 Feb 2011, 21:48 |
--------------------
DACIA
Solenza
2003/
|
|
Ivdanyel |
![]()
Post
#37
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 13 July 09 From: Bucuresti ![]() |
pe codul pe care l-a dat ramsen de bobina indutie solenza 60 01 543 604 acestea sunt echivalentul pieselor cautate pe oscaro
BBT : IC15120 BOSCH : F 000 ZS0 221 BOUGICORD : 155016 BREMI : 11720 DACIA : 6001543604 DELPHI : CE20048-12B1 EPS : 1.970.377 ERA : 880058 FACET : 9.6277 - EPS 1.970.377 - KW 470 377 FEBI BILSTEIN : 21524 HAVAM : 1970377 HELLA : 5DA 749 475-031 HERTH+BUSS ELPARTS : 19020030 HOFFER : 8010336 INTERMOTOR : 12596 JANMOR : JM5028 KAGER : 60-0042 KW : 470 377 LUCAS ELECTRICAL : DMB 408 MAPCO : 80103 MEAT & DORIA : 10336 NISSAN : 22448-00QAC PEX : 11720 RENAULT : 77 00 274 008 SAGEM : 2526151 A STANDARD : DMB408 - 12596 Intermotor SWAG : 60 92 1524 VALEO : 245105 VEMO : V46-70-0002 obine d'allumage BOSCH F 000 ZS0 221 Numéro(s) court(s) : ZS-K 2X2 Références constructeurs et équipementiers : BREMI : 11720 DACIA : 60 01 544 755 - 60 01 543 604 RENAULT : 77 00 274 008 VALEO : 245105 18 May 2011, 16:10: BOUGICORD : 155016 BREMI : 11720 - 11719 DACIA : 7700274008 FACET : 96277 - 96319 - 96265 NISSAN : 2244800QAD RENAULT : 7700274008 - 7700872834 SAGEM : 2526151 18 May 2011, 16:11: in concluzie oricare din reperele de piese de mai sus merg pe solenza supernova logan This post has been edited by Ivdanyel: 18 May 2011, 16:11 |
--------------------
Dacia
SuperNova
Rapsodie 2001
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#38
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
gabislz e crapata se pune a + b ca izolator asa cum e si ea din fabrica turnata in rasina epoxidica asta daca in rest bobina are secundarele bune si primarele .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Kr@veN |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 8 May 08 ![]() |
si eu am avut problema cu bobina de inductie si am schimbat-o cu una de logan, mecanicul a zis ca e ok dar sa-mi cumpar bujii renault originale cu dublu electrod , si dupa un an masina merge perfect. sper sa va ajute.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2005
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Kr@veN @ 17 Sep 2011, 08:46) si eu am avut problema cu bobina de inductie si am schimbat-o cu una de logan, mecanicul a zis ca e ok dar sa-mi cumpar bujii renault originale cu dublu electrod , si dupa un an masina merge perfect. sper sa va ajute. Si de ce anume trebuie sa folosim neaparat bujii cu electrod dublu ? De fapt nu este cu electrod dublu , ci cu masa dubla . Bobina de inductie se duce din cauza umezelii si a temperaturilor , precum si a tensiunilor necorespunzatoare . Cu ce te ajuta sa folosesti acele bujii , fata de unele normale ? Daca folosesti o bobina cu putere mai mare , atucni trebuie sa folosesti si bujii corespunzatoare si fise mai de calitate , care sa reziste la tensiuni si temperaturi mai mari de functionare , dar cea normala de Logan 1.4 NU este mai puternica , ci aproape identica . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
interlagos89 |
![]()
Post
#41
|
![]() Keep Walking Group: Members Posts: 300 Joined: 17 April 08 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
|
|
PETRE28 |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 15 January 13 ![]() |
Salut am si eu o problema si nu stiu cear putea fi bobina de inductie sau fisele,sa va esplic:am pornit masina si mergea intrerupt am deschis capota si am vazut ka la una din fise facea scanteie la mufa care intra in bobina si fisa intra la prima bujie din partea stanga cum te uiti la masina,am schimbat fisa si am pornit tot la fel facea am scos bujia si era uda de benzina iam bagat alta bujie si tot la fel facea,am pornito si am scos prima fisa de la prima bujie din partea dreapta si nu dadea scanteie am inlocuito si de gegeaba,acum nu mai porneste de loc motoru invarte si nu vrea .Ce arputea fi?
|
--------------------
dacia solenza
scala
2003
|
|
Maiorul |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 228 Joined: 6 May 10 From: Bucuresti ![]() |
La un momendat am simtit ca la relanti se intrerupe cand e motorul este fierbinte , la relanti cand si cand si rareori in acceleratie . Am suspectat bujii dar le-am schimbat , motoras pas cu pas dar l-am scimbat,ma gandeam ca o fi vreun injector partial infundat dar am verificat daca s-au afumat bujiile din februarie pana astazi dar sunt impecabile....si intr-un final am verificat si bobina DSCN1143.JPG ( Size: 1003.01k )
Number of downloads: 195
si un pic afumata pe jumatate ....credeti ca de aici si intreruperea respectiva la relanti ? This post has been edited by Maiorul: 17 Jun 2016, 12:24 |
--------------------
Dacia
lOGAN MCV II , Solenza , 1410 Sport , ex 1300
(2017 , 2004 ,1988, ex 1978)
- Buc
|
|
BoR |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.863 Joined: 20 October 08 From: Buzau ![]() |
Posibil, insa mai degraba datorita fisurilor de pe partea inferioara.
|
--------------------
Dacia SuperNova/
Opel Astra Sports Tourer/
Lada 1200 Combi
|
|
Maiorul |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 228 Joined: 6 May 10 From: Bucuresti ![]() |
pai partea inferioara pe una din cele portiuni iesite inafata am gasit afumat .....
|
--------------------
Dacia
lOGAN MCV II , Solenza , 1410 Sport , ex 1300
(2017 , 2004 ,1988, ex 1978)
- Buc
|
|
user123 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Foarte posibil; poti incerca sa o masori insa valorile pot iesi normale Conteaza daca in mers iti fura curent, asta verifici usor sunt multe metode Daca descoperi ca nu e buna, fa-i o bucurie masinii si cumpara una noua....dar nu face rabat, cumpara de calitate ( Beru Bosch NGK ) |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
Maiorul |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 228 Joined: 6 May 10 From: Bucuresti ![]() |
Caz fericit ....am probat cu o alta bobina de la un logan 1.6 (aceeasi bobina sagem) si surpriZA merge snur d2ci concluzie bobina face probleme acum nu stiu daca din cauza crapaturii sau s-a stricat ea de la sine , oricum si inainte mi se parea ca avea o mica intrerupere aproape insezizabila dar acum s-a agravat . Ma gandesc sa cumpar bobina +fise BERU, oare se justifica bobina de originala de la meridian 450 -20% =360 .....c3c vreau eu 300 cu tot cu fise
This post has been edited by Maiorul: 19 Jun 2016, 18:35 |
--------------------
Dacia
lOGAN MCV II , Solenza , 1410 Sport , ex 1300
(2017 , 2004 ,1988, ex 1978)
- Buc
|
|
user123 |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Din ce am probat eu pana acum, mie Beru mi s-a parut cea mai potrivita - ma refer la bobina; Am incercat Valeo, Magnetti Marelli si inca una Sagem.....dintre toare, Beru mi-a parut ca se impaca cel mai bine cu motorul Insa....eu am luat Beru model vechi, din aceea care atinge capacul culbutorilor....acum dupa vreo 70 000 km mi-a crapat pe fund....si cand e cald sau forja cred ca mai fura current Exista insa Beru model nou, cu fund plat, care nu atinge capacul culbutorilor....daca gasesti, cumpara din aceea- are acelasi cod cu cea veche difera doar constructia Cu fund plat mai exista bosch...spre care ma orientasem si eu....insa ramane de vazut Cat priveste fisele, cumpara beru aftermarket....cele originale sunt tot beru; vezi ca fisele OEM sunt din Hypalon, asta rezista pana la vreo 180 grd.....nu-s siliconice Beru recomanda 2 tipuri de fise pt logan: cele asemanatoare OEM din hypalon si cele siliconice 100% (power cable)....difera insa pretul - cele OEM sunt 100-130 pe cand cele siliconice le cumperi la bucata si ajung cam 200 lei Diferenta intre ele este ca cele siliconice sunt mai performante si zic ei (BERU) ca rezista la +250 grd.... |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 06:11 |