frane proaste, schimbare pompa frana
![]() ![]() ![]() |
frane proaste, schimbare pompa frana
raul93 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 2 January 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
berlina
99
- DJ 04 KPC
|
|||
CRICOCI |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
nu stiu ce sa spun pentru a te ajuta, in schimb pot sa ma plang si eu alturi de tine : eu am probleme mai vechi nu stiu ce sa i mai fac am schimbat cilindrii spate,placute fata,pompa frana dublu circuit cu icp, s.m.a am frane bune o saptamana dupa care gata nu pierd lichid se mai inmoaie pedala dar nu f mult, dar franele sunt de rahat...... e dacie si cu asta am spus tot!! inainte am avut un oltcit sa vezi frane acolo avea placute si pe spate ca la astea straine si placutele pe fata erau pe cutia de viteze masina era din 86 si nu mam uitat odata la lichid sau sa aerisesc ceva niciodata, la dacie sunt 2 mari motive sa nu mearga totul cum trebuie 1 piesele proaste 2 meseriasii de 2bani!! daca are cineva vreo idee ajutatoare legate de frane i as fii recunoscator.
|
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
raul93 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 2 January 09 ![]() |
eu aveam frane super bune pana a umblat un mecanic si de atunti tot asa nu tine decat o zi doua si se inmoaie de mie frica sa nu dau in vreo unu
|
--------------------
dacia
berlina
99
- DJ 04 KPC
|
|
raul93 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 2 January 09 ![]() |
ce modificari trebuie sa fac sa pot monta o pompa cu simplu circuit servo
|
--------------------
dacia
berlina
99
- DJ 04 KPC
|
|
ageana |
![]()
Post
#5
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
Si eu-s la fel cu franele... le fac beton, intr-o saptamana maxim sunt la fel - pedala moale. Lichid insa nu pierde.
Ma dispera treaba astam, dar... ce sa-i mai fac, am schimbat cam tot pe la frane, de la conducte la etrieri. Eu am renuntat la ideea de a avea frane foarte bune pe 1310. |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
tzepesch |
![]()
Post
#6
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
mai fratilor, dar voi pompa o aerisiti? daca nu pe la purja atunci pe la conducta cea mai de sus
|
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
raul93 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 2 January 09 ![]() |
AM SA INCERC
|
--------------------
dacia
berlina
99
- DJ 04 KPC
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
si daca dupa aerisire,intr-o sapt ai iar pedala moale schimba garniturile de la POMPA;)
|
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#9
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
yep....
mare grija la ala care desface-insurubeaza conducta la pompa sa nu buseaca filetu. aerisirea s face l fel ca la roti. eu pana n-am facut asta n-am avut pace cu frana. a iesit la aer p-acolo ceva de necrezut. |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
ca tot suntem la capitolul frane...referitor la aerisitoare:ce putem(pot) face sa nu se mai rupa..stiu ca trebuie rabdare la prima desfiletare,dar m'am cam saturat sa le rup ca pe sticksuri.Se pot proteja cu ceva,o solutie ?
|
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#11
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
iep. nu le mai strangi asa tare.
le dai cu vaselina pe filet.le faci un manson dintr-un furtunel infundat cu silicon sa nu mai intre mizerie le strangi atat ca sa nu curga. nu ghiolbaneste. bah, mie niciodata nu mi s-au rupt aerisitoarele. si sunt vechi! |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
TM 03 MUY |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 4 March 07 ![]() |
Inainte sa desfaci aerisitoru bate usor cu ciocanu in capu lui, in unele cazuri chiar functioneaza, si se desface fara sa se rupa.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- TM 03 MUY
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
o sa incerc ambele metode...de strans nu le strang la "muschi"(dar nici cu cheia dinamometrica
![]() mersi pt raspunsuri. |
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(ageana @ 10 Feb 2009, 16:56) Si eu-s la fel cu franele... le fac beton, intr-o saptamana maxim sunt la fel - pedala moale. Lichid insa nu pierde. [...] Nu totdeauna problema e in pompa. Cele mai dese probleme sint de la unul din cilindrii spate. Ia vedeti voi, la aerisire nu iese putin aer la unul din cilindri? Daca da si daca NUMAI la unul si acelasi (pentru convingere se poate face aerisire incepind o data cu cel sting, apoi, la o reinmuiere ci dreptul), problema e de la acel cilindru. De multe ori, chiar de schimbi acel cilindru sau garniturile, problema reapare. Ca solutie va recomand ca frina de mina s-o trageti CU pedala de frina apasata la maxim. Am mai explicat de ce.. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
CRICOCI |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
eu am repartitorul legat,ca la multe alte dacii,dar daca stau bine sa ma gandesc te poate dezavantaja pentru ca daca este gheata sau noroi te poate fura spatele si te poti rasturna, totusi au gandit 1000 de capete la repartioare ,nush ce sa fac sa l las ca in fabrica voi ce parere aveti?
|
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#16
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
da!
cand aveam repartitorul blocat pe maxim deschis imi fugea spatele ceva de groaza! am si facut accident o data din cauza asta. la frnare violenta a fugit drepata si m-am lovit cu unu din lateral. i-am facut usa de pomina. nu te juca. ia LIMITATOR , nu repartitor DE UZINA, nu cumva srl... e cam 100-120lei. repartitirul e cel de pe punde, de unde pleaca conductele la roti. limitatorul e cel cu pistonas. |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
raul93 |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 2 January 09 ![]() |
pan la urma pot pune servopompa de frana pe dacia mea
mentionez ca nu am servo |
--------------------
dacia
berlina
99
- DJ 04 KPC
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Din cite stiu nu se pot monta servo pe D1300/78 (asa afirmi in avatar) din cauza gaurii de pe mitraliera, e prea mica. La masinile la care s-a montat din fabrica, mitraliera era alt model, cu gaura majorata. Ma rog, daca schimbi mitraliera..da.
This post has been edited by diaconuliviu: 17 Feb 2009, 08:56 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Club12TRS |
![]()
Post
#19
|
![]() Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 17 Feb 2009, 08:54) Din cite stiu nu se pot monta servo pe D1300/78 (asa afirmi in avatar) din cauza gaurii de pe mitraliera, e prea mica. La masinile la care s-a montat din fabrica, mitraliera era alt model, cu gaura majorata. Ma rog, daca schimbi mitraliera..da. Fals. Se poate monta. Tot ce-ti trebuie este: O curte / un garaj cu acces la curent electric; O bormasina ultra-ieftina; O freza pt otel. Se traseaza, se largeste gaura si cam asta e. Dureaza cateva minute. Se mai poate scoate mansonul din plastic de pe mecanismul servo, dar nu recomand. Mai bine largiti gaura din coloana de directie (mitraliera), acel manson avand un rol protector. Un inconvenient ar fi faptul ca, dupa montarea mecanismului servo, pompa simplu-circuit nu va mai sta dreapta, ci inclinata. Alt inconvenient este ca iti trebuie ceva timp si nervi de fier pt reglajul tijei de comanda pt ca, in 90% din cazuri, reglajele nu-s aceleasi ca pt pompa dublu-circuit. De mentionat e si faptul ca va iesi o frana cu o cursa criminal de scurta si extrem de prompta. Pt cei care se plang de "inmuierea" pedalei de frana in timp: cand efectuati aerisirea, bagati un patent intre pistonul limitatorului si tija acestuia de actionare. In acest fel, limitatorul nu va mai limita presiunea pe circuitul spate si aerul va iesi mult mai usor. O alta solutie foarte eficienta de aerisire este folosirea unui compresor (merge si cu pompa). Operatia e simpla: de la un amortizor fata luati tamponul de cauciuc care este situat sub plasticul de protectie. Slabiti aerisitoarele pe rand, cate unul. Acel cauciuc il tineti presat pe vasul de lichid al pompei, in gaura tamponului se indeasa furtunul pompei / compresorului. Cand iese lichid "curat", strangeti aerisitorul si treceti la urmatoarea roata. This post has been edited by Club12TRS: 17 Feb 2009, 10:16 |
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
- B xx xxx
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Destul de complicata modificarea, nu imposibila. Adica presupune "sa ai de toate"...
Cine are acasa freza pt. metal? Ma rog, au mai incercat unii cu piatra de "biax" sa largeasca mitraliera acolo.. Pt ce spui cu aer in instalatie dupa o perioada, retrimit la postul #14. Aerul intra pe la cilindrii de frina spate, din cauza diferentei de viteza de deplasare a sabotilor, pistonaselor si LICHIDULUI in instalatie. Pe romaneste, tragi frina de mina fara a avea apasata pe cea de serviciu, pistonasele se deplaseaza sub actiunea arcului dintre ele cu o viteza, iar lichidul este "supt" din instalatie cu viteza mai mica. Rezultatul este "stringerea" garniturilor si patrunderea aerului (cam ca la pompa de umflat, cind tragi minerul in sus, aerul intra pe linga garnitura). Apare frecvent, chiar si dupa inlocuirea cilindrului/garniturilor. Mai poate apare un fenomen, mai rar dar posibil: partea de sus a sabotului sa nu mai stea pe fata pistonasului ci sa intre intre pistonas si cilindru in zona aia de fixare burduf, caz in care la tragerea frinei de mina sabotul va antrena efectiv pistonasul. Apare mai rar si la uzuri mari sau arcuri de mentinere sabot pe platou intinse ori sarite, dar apare. This post has been edited by diaconuliviu: 17 Feb 2009, 13:23 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 12:29 |