Renault si Nissan vor produce până în 2011 mașini, 100% electrice pentru Danemarca
Renault si Nissan vor produce până în 2011 mașini, 100% electrice pentru Danemarca
DFA |
27 Mar 2008, 15:04
Post
#1
|
||
moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.516 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO |
|
||
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|||
sorin_f39 |
27 Mar 2008, 15:44
Post
#2
|
Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați |
Tot in 2011 vor incepe comercializarea si in Israel. E foarte bine. Bine ca se trezesc guvernele unul cate unul. Oare la noi pe cand?
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
Dynamique 1.6 16V (2007)
- GL I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
einstein1984 |
27 Mar 2008, 16:35
Post
#3
|
fan Dacia Group: Members Posts: 20.026 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti |
Renault a promis kangoo electric (nou, ca au mai facut unul prin 2000) pana in 2010.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb "Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan" |
|
vis-a-vis |
27 Mar 2008, 16:45
Post
#4
|
DaciaClubber Group: Members Posts: 7.890 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti |
De-as apuca sa merg si eu cu o masina electrica
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
einstein1984 |
27 Mar 2008, 18:10
Post
#5
|
fan Dacia Group: Members Posts: 20.026 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti |
Da cu troleu' ce are? Sau cu tramvaiul ala din fata blocului?
Masini electrice exista destule (ca numar de modele diferite), dar nu prea sunt pe la noi. In franta sau UK in schimb gasesti si de inchiriat . This post has been edited by einstein1984: 27 Mar 2008, 18:12 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb "Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan" |
|
MuciX |
27 Mar 2008, 18:13
Post
#6
|
sunt un om bun Group: Members Posts: 9.557 Joined: 19 November 07 From: când în când |
Eu unul as vrea sa vad asa ceva. M-as bucura teribil. Problema e ca am dubii, in conditiile in care circula atatia bani si atatea interese in industria petroliera si in cea auto. Sa vedem. Sper, sincer, sa ma insel.
This post has been edited by MuciX: 27 Mar 2008, 18:13 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
einstein1984 |
27 Mar 2008, 18:16
Post
#7
|
fan Dacia Group: Members Posts: 20.026 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti |
Stai usor, ca vor avea o nisa de piata atat de ingusta incat se vor vinde inca destule masini cu pistoane si supape.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb "Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan" |
|
sorin_f39 |
27 Mar 2008, 19:18
Post
#8
|
Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați |
Ba cu reducere de taxe si impozite se vor vinde foarte bine. Iar daca si pretul masinii va fi mic, avand in vedere ca e mai simpla decat una "conventionala", sunt sigur ca vor fi un succes.
Oricum, doresc moarte cat mai grabnica motoarelor cu ardere interna ce echipeaza autoturismele. |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
Dynamique 1.6 16V (2007)
- GL I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
MuciX |
27 Mar 2008, 19:22
Post
#9
|
sunt un om bun Group: Members Posts: 9.557 Joined: 19 November 07 From: când în când |
QUOTE(sorin_f39 @ 27 Mar 2008, 19:18) Nu o fac cu rautate, dar trebuie sa-mi marturisesc uluirea la citirea acestei afirmatii venita din tastatura unui "fan ferrari", dupa cum te autointitulezi. Ca un alt argument ca motoarele cu ardere interna nu vor disparea prea curand, doresc sa mai adaug si entuziastii genului. Intotdeauna vor exista "gearheads" si "greasemonkeys". |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
sorin_f39 |
27 Mar 2008, 19:31
Post
#10
|
Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați |
Randamentul unui motor cu ardere interna este undeva intre 29 - 38 %, in functie de benzina sau motorina. Randamentul unui motor electric, din ceea ce stiu eu, este 90 %.
Ce crezi, nu i-ar sta bine unui Ferrari cu un astfel de motor? Eu cred ca DA. |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
Dynamique 1.6 16V (2007)
- GL I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
MuciX |
27 Mar 2008, 19:40
Post
#11
|
sunt un om bun Group: Members Posts: 9.557 Joined: 19 November 07 From: când în când |
Sunt multe alte lucruri la mijloc in afara de randament care fac un Ferrari sa fie un Ferrari.
Randamentele, din cate stiu eu sunt 24% pt benzina 4 timpi, 28% pt motorina si undeva la 30% pt benzina 2 timpi. Se poate sa ma insel. La masina electrica randamentul poate fi si peste 90%. In ciuda acestui fapt n-as vrea sa vad un Ferrari electric. Ar fi ca si cum Subaru ar face un motor boxer diesel sau Jaguar diesel ( ) LE: Suntem foarte offtopic, nu? This post has been edited by MuciX: 27 Mar 2008, 20:03 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
vis-a-vis |
27 Mar 2008, 19:57
Post
#12
|
DaciaClubber Group: Members Posts: 7.890 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
MuciX |
27 Mar 2008, 20:00
Post
#13
|
sunt un om bun Group: Members Posts: 9.557 Joined: 19 November 07 From: când în când |
Nu ai observat cat radeam intre paranteze?
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
sorin_f39 |
27 Mar 2008, 20:05
Post
#14
|
Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați |
Pe langa Renault - Nissan, parca si Mitsubishi va incepe sa vanda prin 2010 masini echipate cu motoare electrice.
Off-topic: Un Ferrari este o marca unica si asa va ramane. Si este foarte adevarat ca motorul pe benzina (si sunetul lui fenomenal) face (fac) parte din istoria Ferrari. Dar eu pot accepta un motor electric pe un model Ferrari tinand cont de randamentul lui si performantele ce pot fi obtinute. Eu nu pot compara insa un motor electric ce ar putea echipa un Ferrari cu un Diesel ce nu va echipa niciodata un Ferrari. Iar Subaru si Jaguar chiar au motoare Diesel. |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
Dynamique 1.6 16V (2007)
- GL I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
einstein1984 |
27 Mar 2008, 20:39
Post
#15
|
fan Dacia Group: Members Posts: 20.026 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti |
QUOTE(MuciX @ 27 Mar 2008, 20:40) Sunt multe alte lucruri la mijloc in afara de randament care fac un Ferrari sa fie un Ferrari. Randamentele, din cate stiu eu sunt 24% pt benzina 4 timpi, 28% pt motorina si undeva la 30% pt benzina 2 timpi. Se poate sa ma insel. La masina electrica randamentul poate fi si peste 90%. In ciuda acestui fapt n-as vrea sa vad un Ferrari electric. Ar fi ca si cum Subaru ar face un motor boxer diesel sau Jaguar diesel ( ) LE: Suntem foarte offtopic, nu? benzina are vreo 20%, un diesel rapid pana la 35% si benzina in 2 timpi e la gara. Un diesel lent de vapor trece de 50%. Motoare electrice ating si 94%. Si aici vorbim de randament total, nu termodinamic al ciclului. Un avantaj enrom la motorul electric e cuplul maxim la turatie 0. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb "Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan" |
|
PaulT |
27 Mar 2008, 20:52
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti |
Absolut corect.Motorul electric dezvolta acelasi cuplu pe toata plaja de turatii.Ceea ce e intr-adevar un avantaj enorm.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
sorin_f39 |
27 Mar 2008, 21:36
Post
#17
|
Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați |
@einstein:
Nici chiar 20% randament pentru Otto. Este vorba de 28%. Am gasit informatia asta pe net, nu mai stiu exact pe unde, dar, daca e necesar sa o sustin, o sa o caut. |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
Dynamique 1.6 16V (2007)
- GL I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
MuciX |
27 Mar 2008, 21:53
Post
#18
|
sunt un om bun Group: Members Posts: 9.557 Joined: 19 November 07 From: când în când |
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
yoncv |
28 Mar 2008, 08:58
Post
#19
|
Membru ochelarist Group: Members Posts: 428 Joined: 28 September 06 From: Craiova |
Vad ca multi lauda randamentul mare al motorului electric. Dar de randamentul centralelor care produc electricitatea de ce nu spuneti nimic? Ca nu e asa mare cum ati putea crede.
Ca sa nu mai zic de autonomia mica si durata mare a incarcarii bateriilor, pretul mare al acestora etc. |
--------------------
VW
Jetta
2017
- dj-17-???
|
|
dmc |
28 Mar 2008, 10:30
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 703 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti |
Asa e, dar se poate obtine curent electric din surse regenerabile.
|
--------------------
Renault
Megane II
2004 - 1.6 115 Megane 2 Sedan 1.6 115 Privilege
Iulie 2004 |
|
einstein1984 |
28 Mar 2008, 11:09
Post
#21
|
fan Dacia Group: Members Posts: 20.026 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti |
yoncv, cea mai amarata termocentrala scoate 40%. Un atomica sau hidro.... deja nu mai are rost sa vorbim.
Dar de randamentul rafinariei de ce nu vorbesti? Sau de cantitatea de energie consumata ca sa cari petrolul din georgia sau Iraq la ploiesti. Motorul in 2 timpi pe langa ca arunca carburant in espamanent, mai consuma energie sa-si comprime incarcatura proaspata inainte de admisie. Compara niste consumuri specifice efective cu un motor cu benizna in 4 timpi si mai vorbim de eficienta. Mucix, hai 30% pentru un motor cu raport de comprimare mare, injectie directa si alte fineturi. Pana la 90% e distanta maaaaaare de tot. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb "Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan" |
|
dya |
28 Mar 2008, 11:10
Post
#22
|
Membru fost gras Group: Members Posts: 386 Joined: 25 August 05 |
Masinile astea vor patrunde cu adevarat pe piata din romanica atunci cand langa fiecare statie de alimentare cu carburant fosil, va fi una cu alimentare cu electricitate
Ca atare... ziua asta este nu departe, ci ffff. departe... Mai intai in romanica sa se inventeze apa calda si apoi reteaua de curent electric pentru alimentarea masinilor de acest gen This post has been edited by dya: 28 Mar 2008, 11:10 |
--------------------
Nissan
Qashqai
2008 1.5dCI 105CP
|
|
IsNa |
28 Mar 2008, 11:24
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara |
QUOTE(MuciX @ 27 Mar 2008, 23:53) Un motor in 2 timpi are mereu un randament mai mare decat 4 timpi. Are de 2 mai multe explozii decat cel in 4. N-are nicio legatura cu randamentul... Produce PUTERE dubla (sau aproape) la aceeasi cilindree si turatie ("all else being equal"). Dar randamentul e mult mai slab, din cauza pierderii combustibilului pe evacuare, si din cauza evacuarii premature. Acum, la Diesel, e cu totul alta poveste. Disel-urile de viteza mica si cilindree f. mare merg de regula in ciclul cu 2 timpi. La Diesel se preteaza pt. ca nu admite amestec, doar aer curat, si in plus, are oricum admisie fortata prin turbo-compresor. Acestea ating 50% eficienta termica, dar nu se preteaza implementarii in autoturisme. |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
ssilviu |
28 Mar 2008, 11:25
Post
#24
|
F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri |
Dar te doare mana sa-ti incarci masina acasa la priza?
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
dya |
28 Mar 2008, 11:32
Post
#25
|
Membru fost gras Group: Members Posts: 386 Joined: 25 August 05 |
vrei sa fure vecinu' curent de la mine sa-si spele rufele cu masina de spalat alimentata de la mine din casa? aaaa plus ca io stau la et. 6
This post has been edited by dya: 28 Mar 2008, 11:33 |
--------------------
Nissan
Qashqai
2008 1.5dCI 105CP
|
|
vis-a-vis |
28 Mar 2008, 11:43
Post
#26
|
DaciaClubber Group: Members Posts: 7.890 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti |
QUOTE(dya @ 28 Mar 2008, 11:10) Masinile astea vor patrunde cu adevarat pe piata din romanica atunci cand langa fiecare statie de alimentare cu carburant fosil, va fi una cu alimentare cu electricitate Asta a fost din putu' gandirii, sa-nnebunesc.E ca gluma aia santieristo-comunista, cand te trimiteau batranii muncitori sa le aduci o galeata de curent... |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
dya |
28 Mar 2008, 11:58
Post
#27
|
Membru fost gras Group: Members Posts: 386 Joined: 25 August 05 |
Nu, chiar nu e, dar daca asa vrei s-o consideri n-ai decat...
Eu doar ma uit in jur.. daca a durat 3 ani sa faca doua nenorocite de pasarele in baneasa, 5 ani ca sa termine o autostrada de 200km... trage si tu concluzia logica... Sau poate tu esti dintr-aia care-si spala masina cu furtunu' pus la robinetu' de la chiuveta din casa.... Hai bafta si curent din spate... |
--------------------
Nissan
Qashqai
2008 1.5dCI 105CP
|
|
vis-a-vis |
28 Mar 2008, 12:09
Post
#28
|
DaciaClubber Group: Members Posts: 7.890 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti |
Nu, eu sunt din aia care stiu ca niste acumulatoare nu se incarca cat ai bate din palme si care n-ar sta ca idiotu' cateva ore in "benzinarie", ca sa se realizeze acest lucru
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
dya |
28 Mar 2008, 12:29
Post
#29
|
Membru fost gras Group: Members Posts: 386 Joined: 25 August 05 |
"Renault will supply the electric vehicles and, Better Place Denmark will construct and operate an Electric Recharge Grid across the entire country."
Asa e, idiotii aia din Danemarka, la ce dreaq le-o fi stand capu'? |
--------------------
Nissan
Qashqai
2008 1.5dCI 105CP
|
|
dantes |
28 Mar 2008, 12:33
Post
#30
|
Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia |
As fi primul care si-ar lua asa ceva... Cine a pus piciorul intr-un prius si era doar pe electric stie ce zic ... Cuplu enorm (400Nm la un motor de 70 de cai parca) combinat cu linistea TOTALA de la semafor, combinat si cu 0 (zero) vibratii....moaaaamaaa belea...asta ca sa nu mai zic de enviroment...
Electricitatea se obtine din o groaza de surse, iar partea de termocentrala deja incepe sa scada cam peste tot...hidro, eolian si nuclear devine baza. This post has been edited by dantes: 28 Mar 2008, 12:34 |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th June 2024 - 16:19 |