Consuma foarte mult, consuma mult, cam 14-15%
![]() ![]() ![]() |
Consuma foarte mult, consuma mult, cam 14-15%
gabriel19 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() ex Dacia 1310 (first love) actual Opel Astra (tunning in progres Group: Members Posts: 96 Joined: 6 February 09 From: PH ( Patria Hotilor ) ![]() |
|
||
--------------------
ex Dacia
1310,
- actual PH 46ABI
actual Opel Astra, ex PH 47 BAN, ex DB 08 CAO downgrade from 47 to 46
iubirea-i ca o floare...te pisi pe ea si creste mare |
|||
Mario 86 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 26 January 09 ![]() |
apropo de consum sa-r putea sa ai returu infundat am patit-o si eu aveam 15-20% consum
|
--------------------
Dacia 1310
Berlina
- bt
1996
|
|
gabriel19 |
![]()
Post
#3
|
![]() ex Dacia 1310 (first love) actual Opel Astra (tunning in progres Group: Members Posts: 96 Joined: 6 February 09 From: PH ( Patria Hotilor ) ![]() |
am intrebat un prieten si zicea ca trebuie facut setu motor, o sa verific si returu, multumesc mario 86, ai idee cat costa o planetara noua? si am auzit ca sunt 2 feluri de planetare: scurta si lunga, eu nu stiu de care am, lunga cred, deoarece scurta stiu ca e la 1300
|
--------------------
ex Dacia
1310,
- actual PH 46ABI
actual Opel Astra, ex PH 47 BAN, ex DB 08 CAO downgrade from 47 to 46
iubirea-i ca o floare...te pisi pe ea si creste mare |
|
TM 03 MUY |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 4 March 07 ![]() |
O planetara noua ii scumpa (ultima oara am inteles ca ii pe la 250lei), eu iti recomand una reconditionata care se gaseste pe la 100 lei si daca ii facuta bine te tine si aia destul de mult.
In legatura cu consumu vezi poate ai pierderi de benzina, sau vb lu' mario s-o fi infundat returu. |
--------------------
Dacia
1310
- TM 03 MUY
1988
|
|
hordeagabriel |
![]()
Post
#5
|
![]() membru Group: Members Posts: 154 Joined: 16 April 08 From: Deva ![]() |
Salut! Spuneai ca ai pierderi pe la garnitura de chiulasa? Sigur nu pe la capacul culbutorilor? Nu ma pricep dar cred ca daca pierzi ulei pe la garnitura de chiulasa nu ar trebui sa mai umblii cu ea. In legatura cu consumul verifica returul sufland un el cu gura sau eventul cu o pompa. Bafta!
|
--------------------
Dacia
1310
1995 berlina
|
|
radu_ionescu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 4 February 08 From: Ploiesti ![]() |
Asa cum au zis si colegii de mai sus verifica si returul apoi nivelele din carburator si ca o intrebare cand ai facut segmentarea ai umblat si la chiulasa si supape sunt rectificate sau le-ai verificat sa nu scape ? mici jocuri pe ici pe colo duc la consumuri si defectiuni la care nici nu te astepti si stai si te uiti la ea... ia-o metodic de la carburatie , aprindere -avans pana la joc culbutori si verifica-le, daca astea sunt ok atunci nu poate avea consumul care il spui.eu pe a mea cu motor de 1,4 si carburatorul de 1,3 am scos intre 2 plinuri de benzina facute un consum urban de 7,5 l % mers zi de zi cu semafoare si trafic, si soc etc. Bafta
|
--------------------
DACIA
1410TLX
- PH-10-TEU
1987
|
|
gabriel19 |
![]()
Post
#7
|
![]() ex Dacia 1310 (first love) actual Opel Astra (tunning in progres Group: Members Posts: 96 Joined: 6 February 09 From: PH ( Patria Hotilor ) ![]() |
revin.... cand sa facut segmentarea s-a schimbat si garnitura de chiuloasa, si pierde ceva ulei, dar nu mult, decat asa foarte putin, iar supapele decat sunt verificate sa nu scape. Am vorbit cu unchiul meu care mai lucreaza la dacia lui si se pricepe cat de cat si zicea ca trebuie un set motor, apropo returul nu este infundat, am verificat
Si treaba cu planetara s-a rezolvat, am vorbit cu un mosulica si a zis ca mi-o da cu un 100 ron, cica e in cutie, noua decat ca nu a fost folosita, urmeaza sa o iau This post has been edited by gabriel19: 6 Feb 2009, 18:31 |
--------------------
ex Dacia
1310,
- actual PH 46ABI
actual Opel Astra, ex PH 47 BAN, ex DB 08 CAO downgrade from 47 to 46
iubirea-i ca o floare...te pisi pe ea si creste mare |
|
radu_ionescu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 4 February 08 From: Ploiesti ![]() |
supapele le-ai verificat cum? sa nu scape benzina din camera de ardere sau sa nu scape si pe langa tije(ulei)? daca ele nu se aseaza perfect pe scaune in orice pozitie ai roti de ele si cand misti de ele au joc in ghiduri sau mai rau zone pe cozile lor unde au lucrat sunt roase din ele atunci ai probleme sa sti ca nu e operatiune chiar simpla cu chiulasa trebuie sa ai si sa sti ce si cum sa verifici ca sa sti daca e in regula sau ai probleme(verificarile se fac cu arcurile scoase)ai masurat compresia pe fiecare cilindru in parte bujiile cu se prezinta?
|
--------------------
DACIA
1410TLX
- PH-10-TEU
1987
|
|
gabriel19 |
![]()
Post
#9
|
![]() ex Dacia 1310 (first love) actual Opel Astra (tunning in progres Group: Members Posts: 96 Joined: 6 February 09 From: PH ( Patria Hotilor ) ![]() |
nu stiu cum au fost verificate, nu ma prea pricep la mecanica, stiu decat ca nu sunt schimbate si sunrt decat verificate...compresia si ea a fost verificata , iar bujiille si platina a fost schimbata. Amintesc ca nu eu am facut segmentarea, ci un mecanic (in care nu prea am incredere, dar altul nu cunosc). Cred ca a verificat bine, asta chiar nu stiu, ce stiu e ca nu au trebuit rectificate, ci doar verificate...asa zicea
|
--------------------
ex Dacia
1310,
- actual PH 46ABI
actual Opel Astra, ex PH 47 BAN, ex DB 08 CAO downgrade from 47 to 46
iubirea-i ca o floare...te pisi pe ea si creste mare |
|
radu_ionescu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 4 February 08 From: Ploiesti ![]() |
verifica ce am zis mai sus si pe urma mai vedem ce se mai poate face adica verifica carbul, aprinderea si jocul culbutorilor
|
--------------------
DACIA
1410TLX
- PH-10-TEU
1987
|
|
gabriel19 |
![]()
Post
#11
|
![]() ex Dacia 1310 (first love) actual Opel Astra (tunning in progres Group: Members Posts: 96 Joined: 6 February 09 From: PH ( Patria Hotilor ) ![]() |
jocul culbutorilor l-am verificat eu astazi si are putin joc al2-lea si ultimul
|
--------------------
ex Dacia
1310,
- actual PH 46ABI
actual Opel Astra, ex PH 47 BAN, ex DB 08 CAO downgrade from 47 to 46
iubirea-i ca o floare...te pisi pe ea si creste mare |
|
radu_ionescu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 4 February 08 From: Ploiesti ![]() |
pai verifica cu lerele si refa jocurile nu la ochi, da jos carbul desfa-l, spala-l refa-i nivelele la plutitor ,verifica cuiul pontou sa inchida bine, dupa ce l-ai spalat sufla-l cu aer comprimat in toate gaurile, da jos delcoul si verifica jocul axial sa nu aiba, regleaza platina pe cama(cu el montat) la 0,4 si porneste masina dupa ce ai pornit-o regleza0i din nou avansul (corecteaza) relanti-ul si amestecul de carburant si fa-i o proba de consum.jocurile la culb 0,15A si 0,20 E verifici sa nu incapa lera de 0,2 la A si 0,25 la E , folosesti metoda de reglaj cu E deschisa si nu are cum sa nu mearga bine
p.s. de unde esti? |
--------------------
DACIA
1410TLX
- PH-10-TEU
1987
|
|
Ciorapel |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
Si sfaturi pentru injectata mea sunt in legatura cu monstruosul 20 l / 100 km ?
:| Ma baga in faliment ! |
--------------------
r
m
2
|
|
radu_ionescu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 4 February 08 From: Ploiesti ![]() |
ciorapel la injectata verifica si tu returul, mai multe nu prea ai ce sa-i faci ca depinde ce ii dicteaza calculatorul injectiei nu prea ai ce sa surubaresti aici decat sa o bagi la o diagnoza pe calculator si sa spuna ala unde e buba aci e vb de dozaj amestec.. altele si vezi catalizatorul in ce stare e si sonda lambda...
|
--------------------
DACIA
1410TLX
- PH-10-TEU
1987
|
|
pcostica |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
sigur nu pierde benzina pe altundeva? verifica colierele,furtunele, rezervorul.Nu cred ca un motor de Dacie poate sa arda atata benzina!Daca toate astea ies din calcul suspect ramane injectorul.
Bafta! |
--------------------
dacia
1300
- -------
-cs
|
|
Ciorapel |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
Maine voi verifica returul. Am bagat benzina de 800 de mii, cand era pe galben, am facut 160 km si a inceput sa se aprinda galbenul cand accelerez sau in curbe.
Si a inceput (azi) sa imi miroasa FOARTE tare a benzina in masina (e break), de dat pe afara nu cred ca poate ca mai am 10 litri in rezervor (cred) ![]() Desfac cele 2 furtune care intra in .... "chestia aia care nu mai e carburator dar care ii tine locul" ( ![]() ![]() |
--------------------
r
m
2
|
|
gabriel19 |
![]()
Post
#17
|
![]() ex Dacia 1310 (first love) actual Opel Astra (tunning in progres Group: Members Posts: 96 Joined: 6 February 09 From: PH ( Patria Hotilor ) ![]() |
sunt din Baicoi, jud Ph (patria hotilor)
![]() in legatura cu motorul o sa caut saptamana viitoare un mecanic sa o opereze un pic ca maine am examen la economie ![]() |
--------------------
ex Dacia
1310,
- actual PH 46ABI
actual Opel Astra, ex PH 47 BAN, ex DB 08 CAO downgrade from 47 to 46
iubirea-i ca o floare...te pisi pe ea si creste mare |
|
djasu82 |
![]()
Post
#18
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(radu_ionescu @ 6 Feb 2009, 21:35) ciorapel la injectata verifica si tu returul, mai multe nu prea ai ce sa-i faci ca depinde ce ii dicteaza calculatorul injectiei nu prea ai ce sa surubaresti aici decat sa o bagi la o diagnoza pe calculator si sa spuna ala unde e buba aci e vb de dozaj amestec.. altele si vezi catalizatorul in ce stare e si sonda lambda... la injectie nu are retur ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
Ciorapel |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Si eu de ce am 2 furtune de benzina care pleaca din rezervor spre "chestia care tine locul carburatorului" ??!? (defapt sunt 4 furtune care pleaca din rezervor .. dar 2 sunt de gaze) |
--------------------
r
m
2
|
|
nelu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 300 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Are retur
|
--------------------
Dacia
Break CLI 2003
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Vino la Scaieni si iti masor si compresia, rezolvam si cu orice ai avea tu acolo. Chiar si fara segmenti nu ar trebui sa consume atat.
8 Feb 2009, 18:04: Iar cu planetara, e invers. Tu ai scurta . 8 Feb 2009, 21:09: Nu te sfii sa vii, ca studentii au reducere de suta la suta. This post has been edited by PH-06-BOA: 8 Feb 2009, 21:09 |
--------------------
Dacia
1310
- ph-99-aob
1988
|
|
gabriel19 |
![]()
Post
#22
|
![]() ex Dacia 1310 (first love) actual Opel Astra (tunning in progres Group: Members Posts: 96 Joined: 6 February 09 From: PH ( Patria Hotilor ) ![]() |
Revin din nou, scuze dar in ultimu timp am fost foarte ocupat. Deci am fost la un mecanic, am schimbat planetara (apropo mersi PH 06 BOA era scurta) , am pus arcuri de break pe spate k erau moi ale mele. Si am luat un set motor nou de la un om cu 250 ron (cica e de brasov si e mai bun) , am schimbat lantu de distributie, pinionul, intinzatorul, axa cu came, axa culbutorilor,carburatorul, filtru de aer si tachetzii cu unele de renault (cica mai bune si alea, acu nu stiu cat de bune). Mana de lucru 250 ron si piesele ince 600 ron. Acum nu stiu prea bine ce afcere am facut. Astept pareri
![]() This post has been edited by gabriel19: 12 Feb 2009, 19:28 |
--------------------
ex Dacia
1310,
- actual PH 46ABI
actual Opel Astra, ex PH 47 BAN, ex DB 08 CAO downgrade from 47 to 46
iubirea-i ca o floare...te pisi pe ea si creste mare |
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
![]() |
--------------------
DACIA
1410
- NT-01-BSZ
1996E cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
gabriel19 |
![]()
Post
#24
|
![]() ex Dacia 1310 (first love) actual Opel Astra (tunning in progres Group: Members Posts: 96 Joined: 6 February 09 From: PH ( Patria Hotilor ) ![]() |
de mers merge super, trage mult mai bine, nu mai trepideaza cand accelerez, am urcat un mal pe care inainte aveam 50 cu a 4-a si scadea viteza trebuia sa dau a 3-a iar acum tot acelasi mal il urc dar creste viteza de la 50 la 70
![]() ![]() ![]() |
--------------------
ex Dacia
1310,
- actual PH 46ABI
actual Opel Astra, ex PH 47 BAN, ex DB 08 CAO downgrade from 47 to 46
iubirea-i ca o floare...te pisi pe ea si creste mare |
|
flioshc |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 26 October 08 From: Timisoara ![]() |
hahaha "mi-a dat 5 cai in plus" tare nenea ala
![]() P.s Nu ai bagat multi bani , mai ales daca merge bine. |
--------------------
Dacia
1310L
- TM-03-BRD
1994 Vreau masina!!
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Te-ai cam aventurat in cheltuiala. Se putea si mai multi cai, chiar de vreo 3-4 ori.
|
--------------------
Dacia
1310
- ph-99-aob
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th July 2025 - 06:33 |