DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Consuma foarte mult, consuma mult, cam 14-15%

gabriel19
post 6 Feb 2009, 11:08
Post #1


ex Dacia 1310 (first love) actual Opel Astra (tunning in progres


Group: Members
Posts: 96
Joined: 6 February 09
From: PH ( Patria Hotilor )




Salutare! Acum 1 an si jumatate am achizitionat o Dacie 1310 din '89 Acum 3 saptamani i-am facut o segmentare la motor. Acum 4 zile am alimentat cu 15 litri de benzina si azi cand am vrut sa plec nu mai aveam benzina deloc si am facut doar 108 km cu acei 15 litri. Sa fie oare de la acea segmentare? Dar am observat k pierde ulei pe la garnitura de chiuloasa si arunca si pe joja. Aceasta nu este singura problema, in curbe mai se aude un troncanit, cred k este vorba de planetara. Va rog daca ma puteti ajuta ca eu nu ma prea pricep la mecanica.


--------------------
ex Dacia 1310, - actual PH 46ABI actual Opel Astra, ex PH 47 BAN, ex DB 08 CAO
downgrade from 47 to 46

iubirea-i ca o floare...te pisi pe ea si creste mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario 86
post 6 Feb 2009, 12:07
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 26 January 09




apropo de consum sa-r putea sa ai returu infundat am patit-o si eu aveam 15-20% consum


--------------------
Dacia 1310 Berlina - bt 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriel19
post 6 Feb 2009, 12:23
Post #3


ex Dacia 1310 (first love) actual Opel Astra (tunning in progres


Group: Members
Posts: 96
Joined: 6 February 09
From: PH ( Patria Hotilor )




am intrebat un prieten si zicea ca trebuie facut setu motor, o sa verific si returu, multumesc mario 86, ai idee cat costa o planetara noua? si am auzit ca sunt 2 feluri de planetare: scurta si lunga, eu nu stiu de care am, lunga cred, deoarece scurta stiu ca e la 1300


--------------------
ex Dacia 1310, - actual PH 46ABI actual Opel Astra, ex PH 47 BAN, ex DB 08 CAO
downgrade from 47 to 46

iubirea-i ca o floare...te pisi pe ea si creste mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TM 03 MUY
post 6 Feb 2009, 16:25
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 4 March 07




O planetara noua ii scumpa (ultima oara am inteles ca ii pe la 250lei), eu iti recomand una reconditionata care se gaseste pe la 100 lei si daca ii facuta bine te tine si aia destul de mult.
In legatura cu consumu vezi poate ai pierderi de benzina, sau vb lu' mario s-o fi infundat returu.


--------------------
Dacia 1310 - TM 03 MUY 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hordeagabriel
post 6 Feb 2009, 16:59
Post #5


membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 16 April 08
From: Deva




Salut! Spuneai ca ai pierderi pe la garnitura de chiulasa? Sigur nu pe la capacul culbutorilor? Nu ma pricep dar cred ca daca pierzi ulei pe la garnitura de chiulasa nu ar trebui sa mai umblii cu ea. In legatura cu consumul verifica returul sufland un el cu gura sau eventul cu o pompa. Bafta!


--------------------
Dacia 1310 1995 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu_ionescu
post 6 Feb 2009, 18:11
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 4 February 08
From: Ploiesti




Asa cum au zis si colegii de mai sus verifica si returul apoi nivelele din carburator si ca o intrebare cand ai facut segmentarea ai umblat si la chiulasa si supape sunt rectificate sau le-ai verificat sa nu scape ? mici jocuri pe ici pe colo duc la consumuri si defectiuni la care nici nu te astepti si stai si te uiti la ea... ia-o metodic de la carburatie , aprindere -avans pana la joc culbutori si verifica-le, daca astea sunt ok atunci nu poate avea consumul care il spui.eu pe a mea cu motor de 1,4 si carburatorul de 1,3 am scos intre 2 plinuri de benzina facute un consum urban de 7,5 l % mers zi de zi cu semafoare si trafic, si soc etc. Bafta


--------------------
DACIA 1410TLX - PH-10-TEU 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriel19
post 6 Feb 2009, 18:25
Post #7


ex Dacia 1310 (first love) actual Opel Astra (tunning in progres


Group: Members
Posts: 96
Joined: 6 February 09
From: PH ( Patria Hotilor )




revin.... cand sa facut segmentarea s-a schimbat si garnitura de chiuloasa, si pierde ceva ulei, dar nu mult, decat asa foarte putin, iar supapele decat sunt verificate sa nu scape. Am vorbit cu unchiul meu care mai lucreaza la dacia lui si se pricepe cat de cat si zicea ca trebuie un set motor, apropo returul nu este infundat, am verificat
Si treaba cu planetara s-a rezolvat, am vorbit cu un mosulica si a zis ca mi-o da cu un 100 ron, cica e in cutie, noua decat ca nu a fost folosita, urmeaza sa o iau

This post has been edited by gabriel19: 6 Feb 2009, 18:31


--------------------
ex Dacia 1310, - actual PH 46ABI actual Opel Astra, ex PH 47 BAN, ex DB 08 CAO
downgrade from 47 to 46

iubirea-i ca o floare...te pisi pe ea si creste mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu_ionescu
post 6 Feb 2009, 18:42
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 4 February 08
From: Ploiesti




supapele le-ai verificat cum? sa nu scape benzina din camera de ardere sau sa nu scape si pe langa tije(ulei)? daca ele nu se aseaza perfect pe scaune in orice pozitie ai roti de ele si cand misti de ele au joc in ghiduri sau mai rau zone pe cozile lor unde au lucrat sunt roase din ele atunci ai probleme sa sti ca nu e operatiune chiar simpla cu chiulasa trebuie sa ai si sa sti ce si cum sa verifici ca sa sti daca e in regula sau ai probleme(verificarile se fac cu arcurile scoase)ai masurat compresia pe fiecare cilindru in parte bujiile cu se prezinta?


--------------------
DACIA 1410TLX - PH-10-TEU 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriel19
post 6 Feb 2009, 19:29
Post #9


ex Dacia 1310 (first love) actual Opel Astra (tunning in progres


Group: Members
Posts: 96
Joined: 6 February 09
From: PH ( Patria Hotilor )




nu stiu cum au fost verificate, nu ma prea pricep la mecanica, stiu decat ca nu sunt schimbate si sunrt decat verificate...compresia si ea a fost verificata , iar bujiille si platina a fost schimbata. Amintesc ca nu eu am facut segmentarea, ci un mecanic (in care nu prea am incredere, dar altul nu cunosc). Cred ca a verificat bine, asta chiar nu stiu, ce stiu e ca nu au trebuit rectificate, ci doar verificate...asa zicea


--------------------
ex Dacia 1310, - actual PH 46ABI actual Opel Astra, ex PH 47 BAN, ex DB 08 CAO
downgrade from 47 to 46

iubirea-i ca o floare...te pisi pe ea si creste mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu_ionescu
post 6 Feb 2009, 19:34
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 4 February 08
From: Ploiesti




verifica ce am zis mai sus si pe urma mai vedem ce se mai poate face adica verifica carbul, aprinderea si jocul culbutorilor


--------------------
DACIA 1410TLX - PH-10-TEU 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriel19
post 6 Feb 2009, 19:56
Post #11


ex Dacia 1310 (first love) actual Opel Astra (tunning in progres


Group: Members
Posts: 96
Joined: 6 February 09
From: PH ( Patria Hotilor )




jocul culbutorilor l-am verificat eu astazi si are putin joc al2-lea si ultimul


--------------------
ex Dacia 1310, - actual PH 46ABI actual Opel Astra, ex PH 47 BAN, ex DB 08 CAO
downgrade from 47 to 46

iubirea-i ca o floare...te pisi pe ea si creste mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu_ionescu
post 6 Feb 2009, 20:07
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 4 February 08
From: Ploiesti




pai verifica cu lerele si refa jocurile nu la ochi, da jos carbul desfa-l, spala-l refa-i nivelele la plutitor ,verifica cuiul pontou sa inchida bine, dupa ce l-ai spalat sufla-l cu aer comprimat in toate gaurile, da jos delcoul si verifica jocul axial sa nu aiba, regleaza platina pe cama(cu el montat) la 0,4 si porneste masina dupa ce ai pornit-o regleza0i din nou avansul (corecteaza) relanti-ul si amestecul de carburant si fa-i o proba de consum.jocurile la culb 0,15A si 0,20 E verifici sa nu incapa lera de 0,2 la A si 0,25 la E , folosesti metoda de reglaj cu E deschisa si nu are cum sa nu mearga bine

p.s. de unde esti?


--------------------
DACIA 1410TLX - PH-10-TEU 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciorapel
post 6 Feb 2009, 20:11
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 435
Joined: 31 December 08




Si sfaturi pentru injectata mea sunt in legatura cu monstruosul 20 l / 100 km ?
:|

Ma baga in faliment !


--------------------
r m 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu_ionescu
post 6 Feb 2009, 20:35
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 4 February 08
From: Ploiesti




ciorapel la injectata verifica si tu returul, mai multe nu prea ai ce sa-i faci ca depinde ce ii dicteaza calculatorul injectiei nu prea ai ce sa surubaresti aici decat sa o bagi la o diagnoza pe calculator si sa spuna ala unde e buba aci e vb de dozaj amestec.. altele si vezi catalizatorul in ce stare e si sonda lambda...


--------------------
DACIA 1410TLX - PH-10-TEU 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 6 Feb 2009, 20:37
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




sigur nu pierde benzina pe altundeva? verifica colierele,furtunele, rezervorul.Nu cred ca un motor de Dacie poate sa arda atata benzina!Daca toate astea ies din calcul suspect ramane injectorul.
Bafta!


--------------------
dacia 1300 - ------- -cs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciorapel
post 6 Feb 2009, 21:04
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 435
Joined: 31 December 08




Maine voi verifica returul. Am bagat benzina de 800 de mii, cand era pe galben, am facut 160 km si a inceput sa se aprinda galbenul cand accelerez sau in curbe.

Si a inceput (azi) sa imi miroasa FOARTE tare a benzina in masina (e break), de dat pe afara nu cred ca poate ca mai am 10 litri in rezervor (cred) biggrin.gif .

Desfac cele 2 furtune care intra in .... "chestia aia care nu mai e carburator dar care ii tine locul" ( radmasa.gif alta expresie n-am gasit radmasa.gif ) si suflu in ele ?


--------------------
r m 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriel19
post 6 Feb 2009, 21:41
Post #17


ex Dacia 1310 (first love) actual Opel Astra (tunning in progres


Group: Members
Posts: 96
Joined: 6 February 09
From: PH ( Patria Hotilor )




sunt din Baicoi, jud Ph (patria hotilor) laugh.gif
in legatura cu motorul o sa caut saptamana viitoare un mecanic sa o opereze un pic ca maine am examen la economie sad.gif


--------------------
ex Dacia 1310, - actual PH 46ABI actual Opel Astra, ex PH 47 BAN, ex DB 08 CAO
downgrade from 47 to 46

iubirea-i ca o floare...te pisi pe ea si creste mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 7 Feb 2009, 16:48
Post #18


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(radu_ionescu @ 6 Feb 2009, 21:35)
ciorapel la injectata verifica si  tu returul, mai multe nu prea  ai ce sa-i faci ca depinde ce ii dicteaza calculatorul injectiei nu prea ai ce sa surubaresti aici decat sa o bagi la o diagnoza pe calculator si sa spuna ala  unde e buba aci e vb de dozaj amestec.. altele si vezi catalizatorul in ce stare e si sonda lambda...
*


la injectie nu are retur biggrin.gif fiindca nu e necera doarece are pompa eletromecanica comandata de calculator pentru a asigura o anumita presiune la injector pentru a se deschide. Eu zic sa verifice injectorul sau filtru de benzina.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciorapel
post 7 Feb 2009, 17:20
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 435
Joined: 31 December 08




blink.gif blink.gif blink.gif blink.gif blink.gif

Si eu de ce am 2 furtune de benzina care pleaca din rezervor spre "chestia care tine locul carburatorului" ??!? (defapt sunt 4 furtune care pleaca din rezervor .. dar 2 sunt de gaze)


--------------------
r m 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu
post 8 Feb 2009, 16:27
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 300
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Are retur


--------------------
Dacia Break CLI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 8 Feb 2009, 18:01
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Vino la Scaieni si iti masor si compresia, rezolvam si cu orice ai avea tu acolo. Chiar si fara segmenti nu ar trebui sa consume atat.

8 Feb 2009, 18:04:
Iar cu planetara, e invers. Tu ai scurta .

8 Feb 2009, 21:09:
Nu te sfii sa vii, ca studentii au reducere de suta la suta.

This post has been edited by PH-06-BOA: 8 Feb 2009, 21:09


--------------------
Dacia 1310 - ph-99-aob 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriel19
post 12 Feb 2009, 19:24
Post #22


ex Dacia 1310 (first love) actual Opel Astra (tunning in progres


Group: Members
Posts: 96
Joined: 6 February 09
From: PH ( Patria Hotilor )




Revin din nou, scuze dar in ultimu timp am fost foarte ocupat. Deci am fost la un mecanic, am schimbat planetara (apropo mersi PH 06 BOA era scurta) , am pus arcuri de break pe spate k erau moi ale mele. Si am luat un set motor nou de la un om cu 250 ron (cica e de brasov si e mai bun) , am schimbat lantu de distributie, pinionul, intinzatorul, axa cu came, axa culbutorilor,carburatorul, filtru de aer si tachetzii cu unele de renault (cica mai bune si alea, acu nu stiu cat de bune). Mana de lucru 250 ron si piesele ince 600 ron. Acum nu stiu prea bine ce afcere am facut. Astept pareri biggrin.gif

This post has been edited by gabriel19: 12 Feb 2009, 19:28


--------------------
ex Dacia 1310, - actual PH 46ABI actual Opel Astra, ex PH 47 BAN, ex DB 08 CAO
downgrade from 47 to 46

iubirea-i ca o floare...te pisi pe ea si creste mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 12 Feb 2009, 19:35
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




valuri.gif ai bagat oleaca de banuti.Asteptam concluziile.


--------------------
DACIA 1410 - NT-01-BSZ 1996E
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriel19
post 14 Feb 2009, 11:20
Post #24


ex Dacia 1310 (first love) actual Opel Astra (tunning in progres


Group: Members
Posts: 96
Joined: 6 February 09
From: PH ( Patria Hotilor )




de mers merge super, trage mult mai bine, nu mai trepideaza cand accelerez, am urcat un mal pe care inainte aveam 50 cu a 4-a si scadea viteza trebuia sa dau a 3-a iar acum tot acelasi mal il urc dar creste viteza de la 50 la 70 biggrin.gif apropo rodaju e 3000 km si dabia am facut 100 sad.gif si mi a zis nenea mecanicu ca mia mai dat si 5 cai in plus ca sunt pieele acelea de renault tongue.gif


--------------------
ex Dacia 1310, - actual PH 46ABI actual Opel Astra, ex PH 47 BAN, ex DB 08 CAO
downgrade from 47 to 46

iubirea-i ca o floare...te pisi pe ea si creste mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flioshc
post 14 Feb 2009, 16:19
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 26 October 08
From: Timisoara




hahaha "mi-a dat 5 cai in plus" tare nenea ala smile.gif) la fel si tu ! Bafta.
P.s Nu ai bagat multi bani , mai ales daca merge bine.


--------------------
Dacia 1310L - TM-03-BRD 1994
Vreau masina!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 15 Feb 2009, 13:01
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Te-ai cam aventurat in cheltuiala. Se putea si mai multi cai, chiar de vreo 3-4 ori.


--------------------
Dacia 1310 - ph-99-aob 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th July 2025 - 18:39
Forum Renault