Tremura masina in depasiri
![]() ![]() ![]() |
Tremura masina in depasiri
elro |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|||
ionut232 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
pot fi mai multe......
zii ceva de avans.... vezi daca ii baga destula benzina....... |
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#3
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu am patit la fel cand aveam plutitorul prea jos(nivel mic). Incearca sa il mai ridici si vezi daca mai face.
This post has been edited by Al Cap0nE: 25 Jan 2005, 03:12 |
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
RIon |
![]()
Post
#4
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
eu zic ca prima data sa verific daca face figuri daca scoti filtrul de aer; la mine problema acolo a fost, l-am schimbat.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
Ov |
![]()
Post
#5
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.514 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
tot a avans imi miroase si mie !
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
elro |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct ![]() |
QUOTE(Ov @ 25 Jan 2005, 10:26) deci carburatorul a fost verificat si pus la punct la un service care se ocupa cu asa ceva,iar la aprindere.... de 3 ani nu i-am facut nimic,de cand am pus-o pe standul de probe la service(la aprindere) si mi-a regleat avansul si a stans surubul de la delcou de atunci eu nu am mai umblat acolo,si atunci mi-a spus ca scanteia corespunde cu semnul de pe volanta(cu lampa stroboscopica) si ca totul este ok,cat despre filtrul de aer nici vb,este bun,platinile lafel,bujiile lafel,avansul vacumatic are vreo influenta?,eu cred ca da dar si ala finctioneaza ca am tras aer pe furtunul ala si lucreaza am observat...................... nu stiu ce sa mai cred este ciudat ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
QUOTE(rcosmin @ 25 Jan 2005, 17:55) deci carburatorul a fost verificat si pus la punct la un service care se ocupa cu asa ceva,iar la aprindere.... de 3 ani nu i-am facut nimic,de cand am pus-o pe standul de probe la service(la aprindere) si mi-a regleat avansul si a stans surubul de la delcou de atunci eu nu am mai umblat acolo,si atunci mi-a spus ca scanteia corespunde cu semnul de pe volanta(cu lampa stroboscopica) si ca totul este ok,cat despre filtrul de aer nici vb,este bun,platinile lafel,bujiile lafel,avansul vacumatic are vreo influenta?,eu cred ca da dar si ala finctioneaza ca am tras aer pe furtunul ala si lucreaza am observat...................... nu stiu ce sa mai cred este ciudat ![]() Salut , Cand mi-am facut ITP -ul , mi-a reglat avansul cu stroboscopul. Rezultat : a mers foarte prost , nu mai pornea la prima cheie . Dupa aceea mesterul a reglat avansul la ochi . Asa merge si acum (foarte bine) .Mai verifica avansul. Bafta. |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
Ov |
![]()
Post
#8
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.514 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
cand ti-ai facut ITP-ul, probabil a umblat la avans si la surubul de reglaj aer ca sa-ti iasa noxele.
Nu va mai luati de stroboscop. La aia veche tot timpul reglam avansul cu stroboscopul (am) si a fost perfect dintotdeauna (si mai e si simplu de reglat pe deasupra) |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
QUOTE(Ov @ 25 Jan 2005, 19:13) cand ti-ai facut ITP-ul, probabil a umblat la avans si la surubul de reglaj aer ca sa-ti iasa noxele. Nu va mai luati de stroboscop. La aia veche tot timpul reglam avansul cu stroboscopul (am) si a fost perfect dintotdeauna (si mai e si simplu de reglat pe deasupra) Ok. Dupa aceea de ce nu l-a pus corect ? Nu zic ca e de vina aparatul de masura.Problema e cu mesterul care masoara .Sa te duci cu masina ok si sa nu mai poti sa pleci nu cred ca e ok. |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
Ov |
![]()
Post
#10
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.514 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
pai mesterul poate sa greseasca reglajul cu stroboscopul doar daca este absolut cretin. Trebuie doar sa conectezi stroboscopul la fisa 1, sa il alimentezi de la baterie, sa scoti furtunul de avans si sa aliniezi 2 repere (unul pe volanta, unul pe carcasa de la cutie).
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
QUOTE(Ov @ 25 Jan 2005, 19:34) pai mesterul poate sa greseasca reglajul cu stroboscopul doar daca este absolut cretin. Trebuie doar sa conectezi stroboscopul la fisa 1, sa il alimentezi de la baterie, sa scoti furtunul de avans si sa aliniezi 2 repere (unul pe volanta, unul pe carcasa de la cutie). Ok cum zici tu .La mine rezultatul a fost ca nu a mai pornit .Daca e mester la ITP, teoretic trebuie sa stie ce face .Cred ca am avut ghinion . |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
RIon |
![]()
Post
#12
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Eu nu am zis ca nu e bun filtrul de aer, ci sa incerci sa mergi fara filtru sa vezi ce si cum; problema mea a fost ca elementul filtrant din carcasa era prea mare, si era inghesuit acolo...
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
emircea |
![]()
Post
#13
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
poti avea furtunele de alimentare cu benzina coapte, iar pe acolo sa-ti traga ceva aer fals. Eu am luat astfel de furtune din targ (no name) si s-au copt in mai putin de 6 luni. Suprafata exterioara, daca le indoiam, prezenta usoare crapaturi.
|
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
elro |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct ![]() |
QUOTE(emircea @ 25 Jan 2005, 19:02) poti avea furtunele de alimentare cu benzina coapte, iar pe acolo sa-ti traga ceva aer fals. Eu am luat astfel de furtune din targ (no name) si s-au copt in mai putin de 6 luni. Suprafata exterioara, daca le indoiam, prezenta usoare crapaturi. asta cu furtunele am patit-o mai demult si acuma stiu lectia.De un an cumpar numai piese originale(cred eu)de la un singur magazin din CT cu piese dacia. Cred ca o sa imi bag nasul pe la carburator sa vad ce are ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|
AC |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(rcosmin @ 26 Jan 2005, 13:23) asta cu furtunele am patit-o mai demult si acuma stiu lectia.De un an cumpar numai piese originale(cred eu)de la un singur magazin din CT cu piese dacia. Cred ca o sa imi bag nasul pe la carburator sa vad ce are ![]() A patit cineva ca sa-i traga aer fals din cauza ca furtunele sunt imbatranite? Si la mine e la fel si sunt curios daca e posibil. Nu ar trebui sa prelinga benzina daca ar fi fisurate? |
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
B_KMP |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 26 November 04 ![]() |
QUOTE(rcosmin @ 24 Jan 2005, 20:00) Cand merg constant cu masina fara sa bruschez acceleratia merge bine,dar cand vreau sa ma infig intr-o depasire sau ceva mai mult ..... incepe sa tremure parca s-a r ineca,dupa care isi revine si merge bine (adica fuge) ![]() Si precizez ca am schimbat setul de jiglere(1410) am reglat amestecul la un service pe calculator,tampoanele de la cutie(traversa),filtrele de benzina,de aer,membrana pompei de sprit,pompa de benzina este deaia capsata... ![]() Patesc si eu acelasi lucru. In plus fata de tine am schimbat supapele si segmentii, ca mesterul zicea ca de acolo e. Nu mai pun la socoteala lant de distributie nou, bujii, filtru aer, platine, fise capac delco, etc. ![]() ![]() Sa schimb delco cu totul? Ma bate gandul sa-i pun aprindere electronica. Poate sa spuna cineva ca trece cu apridere electronica? ![]() This post has been edited by B_KMP: 26 Jan 2005, 15:41 |
--------------------
Dacia
1300 Break
- B-19-KMP
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
QUOTE(B_KMP @ 26 Jan 2005, 17:37) Patesc si eu acelasi lucru. In plus fata de tine am schimbat supapele si segmentii, ca mesterul zicea ca de acolo e. Nu mai pun lant de distributie nou, bujii, filtru aer, platine, fise capac delco, etc. ![]() ![]() Sa schimb delco cu totul? Ma bate gandul sa-i pun aprindere electronica. Poate sa spuna cineva ca trece cu apridere electronica? ![]() Salut , Si la mine a facuta la fel cu tremuratul. Intr-o dimineata rece de iarna a apucat-o tremuratul rau de tot .Am marit relatiul si s-a mai potolit dar tot avea tremurat. Pana la urma a fost o bujie .Nu mergea de noua cumulata cu un avans prost .Mesterul zicea ca e din supape , ca scapa compresie un cilindru .Am scris si pe forul de disperare .Pana la urma a fost o problema de aprindere . Da , verifica delcoul , eventual schimba cu unul de la cineva care merge sa faci o proba . Acum daca ai umblat la supape si de acolo poate sa fie .Mi-e mi-a reglat colbutorii si facea la fel cu trepidatia .Il apucase nervii pe mester . Pana la urma a desfacut din nou si reglat clbutorii si totul e ok. Incearca cu delco sa fi sigur. Acum am aprindere electromagnetica si sunt foarte multumit .Nu ma mai supara trepidatia nebuna .Cu socul tras nu se simte aproape nimic . Bafta . |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
elro |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct ![]() |
QUOTE(B31AYZ @ 26 Jan 2005, 15:46) Salut , Si la mine a facuta la fel cu tremuratul. Intr-o dimineata rece de iarna a apucat-o tremuratul rau de tot .Am marit relatiul si s-a mai potolit dar tot avea tremurat. Pana la urma a fost o bujie .Nu mergea de noua cumulata cu un avans prost .Mesterul zicea ca e din supape , ca scapa compresie un cilindru .Am scris si pe forul de disperare .Pana la urma a fost o problema de aprindere . Da , verifica delcoul , eventual schimba cu unul de la cineva care merge sa faci o proba . Acum daca ai umblat la supape si de acolo poate sa fie .Mi-e mi-a reglat colbutorii si facea la fel cu trepidatia .Il apucase nervii pe mester . Pana la urma a desfacut din nou si reglat clbutorii si totul e ok. Incearca cu delco sa fi sigur. Acum am aprindere electromagnetica si sunt foarte multumit .Nu ma mai supara trepidatia nebuna .Cu socul tras nu se simte aproape nimic . Bafta . pana una alta i-am scos un furtun sub masina de la capacul culbutorilor,sa nu mai faca condens ,fiind si iarna,si am vazut ca pirde benzina in cantitati foarte mici pe la garnitura capacului de la carburator,este uda(poate asta o fi cauza)trage aier fals pe acolo????? o sa o schimb sa vad daca asta e ... ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
QUOTE(rcosmin @ 3 Feb 2005, 14:54) pana una alta i-am scos un furtun sub masina de la capacul culbutorilor,sa nu mai faca condens ,fiind si iarna,si am vazut ca pirde benzina in cantitati foarte mici pe la garnitura capacului de la carburator,este uda(poate asta o fi cauza)trage aier fals pe acolo????? o sa o schimb sa vad daca asta e ... ![]() Si la mine supureaza pe la clapeta de acceleratie .Problema :ramane fara benzina suficienta in carburator cumulat cu aer fals - porneste mai greu 3-4 chei . Mai verifica .Sa nu fie din supape daca totul e ok. E foarte greu daca e un defect cumulat sa-ti dai seama . Bafta. |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
elro |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct ![]() |
QUOTE(B31AYZ @ 3 Feb 2005, 13:12) Si la mine supureaza pe la clapeta de acceleratie .Problema :ramane fara benzina suficienta in carburator cumulat cu aer fals - porneste mai greu 3-4 chei . Mai verifica .Sa nu fie din supape daca totul e ok. E foarte greu daca e un defect cumulat sa-ti dai seama . Bafta. pe frigul asta imi ingeata lera in mana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|
elro |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct ![]() |
QUOTE(rcosmin @ 3 Feb 2005, 15:24) pe frigul asta imi ingeata lera in mana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Poate sa fie de vina si nesegmentarea motorului? masina are 8 ani si nu i-am facut absolut nimic la motor,decat sfimb ulei,antigel si atat.....cutia de viteze am reparat-o de 3 ori si deabia a patra oara au reparat-o bine in asa fel incat sa nu piarda ulei ,oricum aveam garantie la ea,si m-am dus peste ei ![]() O alta cauza poate fi si de la delcou?(am spus undeva ca de cand mi-a reglat aprinderea si a strans surubul de la delcou,eu nu am mai umblat la el sa il misc stanga dreapta,si tot de atunci am schimabt platinile o singura data),din cauza uzurii motorului,trebiue sa umblu la delcou?sa il misc stanga dreapta?,avansul vacumatic functioneaza perfect,am tras aer pe burtun si se misca foarte usor platina mobila,deci ala merge sigur,am scos furtunul sub masina in speranta ca nu mai imi baga ulei in carburator(spuma)si sa se amstece bu benzina etc.,dar merge mai prost decand l-am scos sub masina,........ Cand vreau sa depasesc in oras apas mai tare acceleratia,incepe sa tremure,am senzatia ca moare,dupa care isi revine si fuge......... Sa ii dea prea multa benzina,si tinde sa se inece,sau sa ii dea prea putina benzina decat are ea nevoie? ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|
alf |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 21 February 05 From: Bucuresti ![]() |
O alta cauza poate fi si de la delcou?(am spus undeva ca de cand mi-a reglat aprinderea si a strans surubul de la delcou,eu nu am mai umblat la el sa il misc stanga dreapta,si tot de atunci am schimabt platinile o singura data),din cauza uzurii motorului,trebiue sa umblu la delcou?sa il misc stanga dreapta?
Daca ai umblat la platine, eu stiu ca e musai sa misti si delcoul, pana merge "rotund", deoarece se deregleaza avansul, iar simptomele, in mers, sunt exact cele descrise de tine (la accelerare are tendinta sa vina in nas, dupa care se redreseaza). Proba empirica, in afara... urechii, este esapamentul. Mergi la toba spate si pune palma (la ceva distanta de gura tevii, nu o astupa). Aceeasi chestie, trebuie sa mearga rotund, fara bufnituri de gaze. |
--------------------
Dacia
1300 F
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
rcosmin:
problema ta are cel mult trei cauze: 1. avansul prost reglat; in afara de avansul static care e relativ simplu de reglat mai sunt avansul vacuumatic si avansul centrifugal; avansul vacuumatic poate suferi din cauza: membrana nu mai e buna; se inlocuieste capsula; rozeta dintata nu e corect fixata; fara un stand, reglarea la ochi e relativa; ca sa-l reglezi poti incerca sa invarti rozeta pana obtii maximul de turatie la ralanti si in esapament sa nu se auda rateuri sau tusituri; obturarea orificiului de decompensare situat pe capsula vacuum, cam la 1cm sub stutul furtunului vacuum si are diametrul de cca 1mm. 2. insuficienta benzina care poate avea cauze: filtre infundate nivel scazut in camera; jigloare (principal si cel cu bila); membrana pompa sprit si tot circuitul aferent; 3. ambele. |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
CristianH |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 10 August 04 From: Sighisoara ![]() |
QUOTE(OCEBE @ 24 Feb 2005, 13:32) rcosmin: 2. insuficienta benzina care poate avea cauze: filtre infundate nivel scazut in camera; jigloare (principal si cel cu bila); membrana pompa sprit si tot circuitul aferent; Daca tremura si la pante mai pronuntate (sau da in nas), la D.1310 a mea, cauza de " insuficienta benzina" a fost sita metalica de pe sorbul din rezervor. Am verificat si eu aprindere, carburatie, inlocuit pompa benzina etc. Am spart acea sita care se umplea de fulgi de rugina cand o calcam mai tare si am montat un filtru inainte de pompa de benzina. Spargerea sitei se poate face prin gaura din porbagaj co o sarma mai lunga, cu varful indoit la 90 gr. |
--------------------
Ex DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4 mpi
/ Skoda Octavia Tour 1.9 tdi
|
|
elro |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct ![]() |
QUOTE(CristianH @ 24 Feb 2005, 17:07) Daca tremura si la pante mai pronuntate (sau da in nas), la D.1310 a mea, cauza de " insuficienta benzina" a fost sita metalica de pe sorbul din rezervor. Am verificat si eu aprindere, carburatie, inlocuit pompa benzina etc. Am spart acea sita care se umplea de fulgi de rugina cand o calcam mai tare si am montat un filtru inainte de pompa de benzina. Spargerea sitei se poate face prin gaura din porbagaj co o sarma mai lunga, cu varful indoit la 90 gr. Pai sa stii ca am in filtrul decantor rugina,bilute mici de rugina...... |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|
elro |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th May 2025 - 18:36 |