DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> achizitionare noua, un mic sfat

sweetboy89
post 13 Mar 2009, 10:27
Post #1


Dacia Logan Driver


Group: Members
Posts: 166
Joined: 27 October 08
From: Slobozia




de curand am achizitionat acest pachet audio. am mici probleme cu el. la volum mic se zbate acu la baterie rau de tot iar la mare nici nu merge. mi-a recomandat cineva sa cumpar un condesator. voi ce ma sfatuiti?

am si gasit condensator

ast sfaturi


--------------------
DACIA Logan 2010 Berlina Laureat - IL-18-YFL
Conduc Dacia Logan si sunt mai tare ca Van Damme !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 13 Mar 2009, 10:30
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




nu condensatorul e problema ta, ci incarcarea, intai verifica alternator/releu de incarcare, eventual cu banii de condensator pui alt alternator serios.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sweetboy89
post 13 Mar 2009, 10:32
Post #3


Dacia Logan Driver


Group: Members
Posts: 166
Joined: 27 October 08
From: Slobozia




alternatorul este de 36 A, iar releul este nou (electronic). acul sta la 2-3 mm de rosu. mi-a spus cineva sa schimb carbunii la electromotor ca aia sunt de vina


--------------------
DACIA Logan 2010 Berlina Laureat - IL-18-YFL
Conduc Dacia Logan si sunt mai tare ca Van Damme !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 13 Mar 2009, 10:35
Post #4


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




valeu, nu faci nimic cu alternatorul de 36 A nici cu 3 condensatoare. Ori gasesti unul de de Dacie de 50A, ori iei de la dezmembrari unul de 60-80 A care da mai bine la montaj, cu adaptari minime. Pana in 100 ron rezolvi in ambele cazuri.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 13 Mar 2009, 10:40
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.596
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




Pai la ce ai luat tu ca sistem zi mersi ca nu iti trage bateria inauntru... Schimba neaparat alternatorul!Cat dai pe condensator 100-200 ron iti iei un alternator ca lumea si nu ai probleme.
Poti sa folosesti si unul de 50a de dacie la nevoie. Am un vecin care are un mp3 4boxe, statie si subwoofer si doar pe alternator clasic de 50 a si merge fara probleme.

Arunca un ochi si pe topic-urile astea:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...4&hl=alternator
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...2&hl=alternator

This post has been edited by sorin1983: 13 Mar 2009, 10:43


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sweetboy89
post 13 Mar 2009, 10:44
Post #6


Dacia Logan Driver


Group: Members
Posts: 166
Joined: 27 October 08
From: Slobozia




am de 50 cel vechi dar trebuie curatat ca e imbibat de ulei ca am avut probleme cu busonul la ulei, problema care am remediat-o. tre sa ii curat periile. il am in porbagaj


--------------------
DACIA Logan 2010 Berlina Laureat - IL-18-YFL
Conduc Dacia Logan si sunt mai tare ca Van Damme !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-03-YHD
post 14 Mar 2009, 12:31
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 13 March 09
From: Bucuresti / Pitesti




Ok. Asa e bine.
Dacia e proiectata (deficitar, sau ma rog, in parametrii de consum ai anilor '70) cu alternator de 50. Asta fara modernisme (proiectoare, MP3, etc.) Cu alternator de 50 daca dai drumul la toti consumatorii (faza lunga,a stergatoare treapta 2, radio, aeroterma, etc) te-ai dus pe copca. Dar cu unul de 36 ce credeai ca ai fi putut face?
Mare atentie si la indicatorul de pe bord ca e prost facut. Cel mai bine e sa verifici periodic modul de incarcare cu un voltmetru. Trebuie sa arate 13.8 - 14.4 V.
Pe langa alternatorul de 50 A eu folosesc si o fulie de Oltcit si o curea mai scurta (de 200) si un releu electronic de EP (d-ala mare, seamana cu ala mecanic) si ma pot declara multumit, in sensul ca incarca 14.0 in relanti sau accelerata si 14.2 cu faza scurta in relanti sau accelerata. 124.gif Ma rog, cu o gramada de accesorii pornite tot nu sunt multumit in relanti (scade pe la 13.3), dar accelerata e super bine (14.4).
Indicatorul de pe bord nu-mi trece niciodata de portiunea gri. Nici la 14.4 radmasa.gif

La Skoda imi incarca 13.9 fara consumatori si 14.1 cu oricati consumatori (indiferent de regimul de turatie), deci se poate si aproape de perfectiune. naughty1.gif

This post has been edited by B-03-YHD: 14 Mar 2009, 12:40


--------------------
Dacia 1310 L 1993 Break - B-03-YHD
Skoda Fabia 2003 Break - B-25-TTB

Cine-i harnic si munceste, are tot ce vrea. Cine-i lenes, trandaveste, are mai ceva!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sweetboy89
post 16 Mar 2009, 08:49
Post #8


Dacia Logan Driver


Group: Members
Posts: 166
Joined: 27 October 08
From: Slobozia




problema am rezolvat-o. era legata statia in punte si nu era bine. acum merge si cu alternatorul de 36A si cu subu pornit putin accelerate 14.2 incarca. maximul care este setat de releu.


--------------------
DACIA Logan 2010 Berlina Laureat - IL-18-YFL
Conduc Dacia Logan si sunt mai tare ca Van Damme !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th June 2024 - 16:47
Forum Renault