DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> nu stiu ce are, help

mariusdum2
post 14 Feb 2009, 19:52
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 12 October 08




de curand am refacut un motor set motor si tot ce trebuia schimbat,dar cand i-am strans chiuloasa si culbutori tot se aude un sunet de rontait de zici ca este diesel,ce sa fie? si mai am o problema discul sau placa ca imi face figuri adica in mers se tureza dar nu mai creste viteza deloc parca e pe loc cand de fapt in viteza a 4-a la 3800 de ture are 50 km/h ce sa fie ?help please ph34r.gif blink.gif la mecanici nu ma mai duc ca sunt vai de steaua lor excl.gif .discul i-am bagat ferodouri noi placa tot aceeasi a zis mecanicul ca este buna blink.gif


--------------------
renault MEGANE 2 2006,1.6 16 VALVE 112 CP - tr-88-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edymutu
post 14 Feb 2009, 22:15
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 5 December 08
From: campina




si la mine rontaia motorul dar sa rezolvat din eglajul tachetilor. in legatura cu cutia si la mine se intampla ceea ce zici tu dar a fost rezolvata prin schimbarea placii, discului si rulmentului de presiune, toate noi. mult noroc


--------------------
dacia 1300 1980 berlina - PH05UKC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 15 Feb 2009, 12:43
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Cand ai pus garnitura, poate nu ai corectat pozitia ei , sa fie concentrica cu toti cilindrii, sa dai semn ( sa tragi o linie ) pe bloc, ca atunci cand pui chiulasa, garnitura sa nu ramana intr-o pozitie excentrica fata de cilindrii. Strangand-o excentric, partea metalica care nu se suprapune pe cilindru, si e mai in interior, la strangere, coboara putin in cilindru, si atinge pistonul de ea. Va batea mereu. Era necesara ovalizarea gaurii din garnitura, la inelul de ghidaj din bloc, pentru a permite deplasarea garniturii pe pozitia corecta.
Patineaza, ca placa poate sa fie fisurata , si nu ati vazut-o la montaj, discul e prea subtire ( corect unul nou are 8 mm, dar am gasit si de 6, tot nou), cablul e prea strans ( si-ar fi de ras). Daca pedala e mai moale ca altadata, e placa sparta. Poate sa fie si uzura placii asa de mare ( si a volantei) incat nici discul nou si bun, nu-l mai strange. Solutia, se scot bolturilr de ghidare a placii, de pe volanta, se centreaza cu comparatorul pe un strung care centreaza bine (la care nu s-a folosit ciocanul) si se va lua un span de maxim 1 mm in zona de asezare a placii (nu in zona de presare a dicului).

15 Feb 2009, 12:49:
Deci se strunjeste volanta, asa fel incat cand vei aseza placa si discul, sa ramana distanta de strangere intre volanta si placa in zona suruburilor, de vreo 3 mm.

This post has been edited by PH-06-BOA: 15 Feb 2009, 12:49


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Club12TRS
post 19 Feb 2009, 17:42
Post #4


Coupe Maniac


Group: Members
Posts: 300
Joined: 14 February 09
From: Bucuresti




Volantul nu se rectifica asa, haida. Dupa rectificare trebuie si echilibrat. Daca va uitati pe un disc volant, veti observa niste gauri pe margine. Volantul se echilibreaza prin indepartare de material.


--------------------
Alfa 145T.Spark / Citroen Saxo / Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS - B xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 20 Feb 2009, 22:11
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Ia pune tu un volant pe o masina de echilibrat si vezi bate? Asa ca , ce mai conteaza si 2 g ale mele (eroarea la comparator)?

20 Feb 2009, 22:16:
Cand schimbi placa de presiune, echilibreaza cineva ceva?
Un echilibru corect, se face la tot ansamblul deodata, si la placa, semne la demontare.
La dacie? Si atunci Rolls- roys-ul( daca-i scris corect) cum s-ar mai face?

This post has been edited by PH-06-BOA: 20 Feb 2009, 22:16


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 22:05
Forum Renault