nu stiu ce are, help
![]() ![]() ![]() |
nu stiu ce are, help
mariusdum2 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 12 October 08 ![]() |
|
||
--------------------
renault
MEGANE 2
2006,1.6 16 VALVE 112 CP
- tr-88-xxx
|
|||
edymutu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 5 December 08 From: campina ![]() |
si la mine rontaia motorul dar sa rezolvat din eglajul tachetilor. in legatura cu cutia si la mine se intampla ceea ce zici tu dar a fost rezolvata prin schimbarea placii, discului si rulmentului de presiune, toate noi. mult noroc
|
--------------------
dacia
1300
1980 berlina
- PH05UKC
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Cand ai pus garnitura, poate nu ai corectat pozitia ei , sa fie concentrica cu toti cilindrii, sa dai semn ( sa tragi o linie ) pe bloc, ca atunci cand pui chiulasa, garnitura sa nu ramana intr-o pozitie excentrica fata de cilindrii. Strangand-o excentric, partea metalica care nu se suprapune pe cilindru, si e mai in interior, la strangere, coboara putin in cilindru, si atinge pistonul de ea. Va batea mereu. Era necesara ovalizarea gaurii din garnitura, la inelul de ghidaj din bloc, pentru a permite deplasarea garniturii pe pozitia corecta.
Patineaza, ca placa poate sa fie fisurata , si nu ati vazut-o la montaj, discul e prea subtire ( corect unul nou are 8 mm, dar am gasit si de 6, tot nou), cablul e prea strans ( si-ar fi de ras). Daca pedala e mai moale ca altadata, e placa sparta. Poate sa fie si uzura placii asa de mare ( si a volantei) incat nici discul nou si bun, nu-l mai strange. Solutia, se scot bolturilr de ghidare a placii, de pe volanta, se centreaza cu comparatorul pe un strung care centreaza bine (la care nu s-a folosit ciocanul) si se va lua un span de maxim 1 mm in zona de asezare a placii (nu in zona de presare a dicului). 15 Feb 2009, 12:49: Deci se strunjeste volanta, asa fel incat cand vei aseza placa si discul, sa ramana distanta de strangere intre volanta si placa in zona suruburilor, de vreo 3 mm. This post has been edited by PH-06-BOA: 15 Feb 2009, 12:49 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Club12TRS |
![]()
Post
#4
|
![]() Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Volantul nu se rectifica asa, haida. Dupa rectificare trebuie si echilibrat. Daca va uitati pe un disc volant, veti observa niste gauri pe margine. Volantul se echilibreaza prin indepartare de material.
|
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
- B xx xxx
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Ia pune tu un volant pe o masina de echilibrat si vezi bate? Asa ca , ce mai conteaza si 2 g ale mele (eroarea la comparator)?
20 Feb 2009, 22:16: Cand schimbi placa de presiune, echilibreaza cineva ceva? Un echilibru corect, se face la tot ansamblul deodata, si la placa, semne la demontare. La dacie? Si atunci Rolls- roys-ul( daca-i scris corect) cum s-ar mai face? This post has been edited by PH-06-BOA: 20 Feb 2009, 22:16 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 22:05 |