rotor alternator
![]() ![]() ![]() |
rotor alternator
burtik4u |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
Attached thumbnail(s) P1140946.JPG ( Size: 311.44k ) Number of downloads: 340 P1140953.JPG ( Size: 293.88k ) Number of downloads: 360 |
||
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
- NT 90 BRT
1996
|
|||
PH-06-BOA |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Va incarca la fel, dupa ce reglezi releul (daca se regleaza), sau cel putin nu vei observa diferenta.
|
--------------------
Dacia
1310
- ph-99-aob
1988
|
|
burtik4u |
![]()
Post
#3
|
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
deci sa inteleg ca amperii sunt dati de stator? ca rotoarele nu sunt la fel
|
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
- NT 90 BRT
1996
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
vad ca ai deschis alt topic degeaba , puteai sa continui tot acolo raspunsul (care nu este la misto) , ESTE
daca vrei sa inveti ceva despre alternator si releu este un topic dedicat , sint foarte multe informatii acolo si nu le poti asimila decit citindu-l , il gasesti AICI This post has been edited by bygy007: 10 Feb 2009, 23:38 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
- B 07 BGY
2024 din subteranele Bucurestiului
|
|
Minel |
![]()
Post
#5
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
In seara asta m-a lasat si pe mine incarcarea
![]() ![]() Turez un pic motorul , degeaba, 12.7 , nimic , masor tensiunea pe bornele alternatorului, identice cu cele de pe baterie , masor plusul de la bobina cu cel de releul de incarcare , la fel 12.4 ... scot firul de excitatie de la alternator , nimic ,tot 12,6 V pe baterie . Am grabit drumul spre casa si gata , asa am lasat-o pana maine , pana vad ce si cum .... ![]() Precizez ca releul este electronic cu fir de referinta galben (am dat 13 lei de el ) si incarca perfect , 14.4 fara consumatori si 14.2 cu farurile aprinse . La ce pot sa ma astept maine ..(sper sa nu fie alternatorul ) ..... ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
- CS-01-TMS
1995/1397cmc Mandru posesor de Dacia
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
masoara statorul sa vezi daca nu te-au lasat periile.
Si eventual puntea. Deci zici ca pe excitatia alternatorului ai aia 12v? Atunci clar periile. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Adica sa masoare ROTORUL, nu-i asa? ca statorul nu are legatura cu periile
![]() |
--------------------
Opel
Corsa
- xx
2001 Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Minel |
![]()
Post
#8
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Azi am fost, am dat cheie si mirare mi-a fost , ca am incarcare ca si inainte
![]() ![]() Si aseara am tras de toate firele si am verificat toate legaturile (nimic ruginit sau vreo masa imperfecta ) si azi , pac-pac , am incarcare din nou ... Scoteam si bagam la loc excitatia de la alternator, nimic ,nu se simtea nimic , in schimb , azi am scos si bagat la loc excitatia si se simtea si se vedea pe aparatul de masura ca incarca ... ![]() Trebe sa verific neaparat periile ![]() Rotorul este okey, l-am strunjit anul trecut , nu are santuri , nu are nimic , revin cu mai multe detalii in seara asta dupa ce iau azi la bani marunti instalatia de incarcare ! This post has been edited by Minel: 17 Feb 2009, 13:16 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
- CS-01-TMS
1995/1397cmc Mandru posesor de Dacia
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Posibil ca periile sa fi ramas blocate in canale, mai ales la contact slab cu inelele (efect Joule-Lenz, incalzire la rezistenta de contact si sa se fi dilatat). Peste noapte s-a racit, au "cazut" pe inele si ai incarcare. Aproape 100% din perii. Sau, poate undeva contact slab la lipiturile dintre bobina rotor si inelele colectoare. Ne spui tu diseara...
This post has been edited by diaconuliviu: 17 Feb 2009, 13:28 |
--------------------
Opel
Corsa
- xx
2001 Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Minel |
![]()
Post
#10
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Dupa demontarea ansamblului periilor colectoare , am gasit un rest metalic mic ( de la ce oare , nu stiu
![]() Acum fac legatura de ce am avut incarcare okey, azi cand am pornit-o de proba .... ![]() Cu ocazia asta am curatat si port-periile (periile nu le-am schimbat deoarece aveau 11 mm , iar cele originale 15 mm ) poate pe viitor , inelele colectoare, curatate , toate masele refacute din nou , cu vaselina un pic dat pe suruburi Valorile care le-am scos in urma acestor operatii (la fel ca si inainte pe care le-am avut, fara sa fac nimic ) 14,25 V cu pozitii 14,06 V faza scurta (becuri de 55 W ) 13,70 V faza lunga 13,90 V aeroterma pozitia 4 (bord CN ) 13,20 V faza scurta + proiectoare ceata Precizez ca toate valorile au fost masurate doar la ralanti , turata urca pana in 14,1-14,2 , in functie de consumatori ! Eu mi-s foarte multumit ,de valorile astea ! ![]() This post has been edited by Minel: 18 Feb 2009, 07:52 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
- CS-01-TMS
1995/1397cmc Mandru posesor de Dacia
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pai asa trebuie sa fie
![]() |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
- B 07 BGY
2024 din subteranele Bucurestiului
|
|
Minel |
![]()
Post
#12
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Se pare ca aseara iar m-a lovit "problema" cu incarcare
![]() ![]() Am inlocuit releul de incarcare (il suspectam , deoarece alternatorul a trecut revizia cu brio ... ) cu unul de IPee cu fir de referinta si sincer sa fiu am fost socat sa observ cat de bine stabilizeaza tensiunea cu consumatorii porniti. Incarcare 14,25 V cu pozitiile aprinse 14,12 faza scurta 14,04 faza lunga 14,06 faza scurta si aeroterma ( pozitia III ) 13,60 faza scurta+proiectoare Am observat ca atunci cand se incalzeste motorul incarca 13,97 V cu pozitiile aprinse (mai mult ca sigur are pastila termica ) chiar si cu farurile aprinse tensiunea ii stabilizata tot la 13,95 , spre surprinderea mea ... ![]() Toate valorile au fost masurate doar la ralanti , turata ,urca pana in 14,2-14,3 , in functie de consumatori cu motor rece si cu motor cald 14,06 ... ![]() Foarte multumit de releul acesta, sa vedem cat o tine ..... ![]() This post has been edited by Minel: 20 Feb 2009, 17:15 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
- CS-01-TMS
1995/1397cmc Mandru posesor de Dacia
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
trebuie sa masori si turat , la cele care au releu fara fir de referinta datorita caderilor de pe contact cu cit baga mai multi conumatori cu atit creste tensiunea , nu sint mari diferente fata de masuratorile de mai sus 0,4V , mai putin de o jumatate de volt , daca vrei sa ai si la relanti 14 pune fulie mica
This post has been edited by bygy007: 21 Feb 2009, 00:43 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
- B 07 BGY
2024 din subteranele Bucurestiului
|
|
Minel |
![]()
Post
#14
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Fulie mica de oltcit am montata ,turat nu creste mai mult de 14,25 cu consumatorii porniti , cu motor rece iar cu motor cald cu consumatorii porniti , 14,10
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
- CS-01-TMS
1995/1397cmc Mandru posesor de Dacia
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 17:36 |