Saab aproape de faliment
Saab aproape de faliment
klaus |
20 Feb 2009, 13:02
Post
#1
|
||
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
|
||
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|||
adip |
20 Feb 2009, 13:07
Post
#2
|
Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria |
Cred ca e a doua in faliment, prima e parca Ssangyong.
|
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
Victoras2001 |
20 Feb 2009, 13:11
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 |
Pacat de masina asta. Imi placea mult. Era ceva deosebit. Totusi nu inteleg cum au mers 20 de ani in pierdere.
|
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
axabrt |
20 Feb 2009, 13:25
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.081 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti |
fiindca masinile astea CONSUMA enorm. fiind in clasa premium va avea mult de suferit. Retea service inexistenta si piese de schimb la pret exorbitant.
<span class='edit'>20 Feb 2009, 13:26:</span> cand zic ca consuma, stiu ce zic. am avut placerea (un 930), cam o luna. nu mi-a parut rau dupa el. Atunci aveam berlina 1310 This post has been edited by axabrt: 20 Feb 2009, 13:27 |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
adip |
20 Feb 2009, 13:53
Post
#5
|
Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria |
QUOTE(axabrt @ 20 Feb 2009, 22:25) fiindca masinile astea CONSUMA enorm. fiind in clasa premium va avea mult de suferit Ma indoiesc ca au intrat in faliment din cauza consumului, sincer Falimenteaza din cauza ca au mers in pierdere pozitionandu-se pe un segment de piata unde, din pacate pentru ei, nu mai aveau de mult ce cauta. Nu poti concura cu Audi sau Volvo aducand un Opel poleit si pozitionandu-l ca masina premium, e stupid. Calitatea si fiabilitatea in ultimii ani a lasat foarte mult de dorit si piata a reactionat, Saab avand o valoare de revanzare foarte slaba raportat la pretul de achizitie. |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
Dsign |
21 Feb 2009, 08:37
Post
#6
|
Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti |
|
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
bendix |
21 Feb 2009, 10:04
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.005 Joined: 10 November 04 From: Timisoara.RO |
La confort si siguranta, Saab-ul nu prea avea concurenta. Imi pare rau de aceasta firma !
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambiance - 2005
- TM10### , alb arctic In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
|
|
os |
21 Feb 2009, 10:11
Post
#8
|
Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 |
bendix si Dsign:
citi km ati condus in Saab (vorbind de confort, ca despre siguranta nu pot sa ma pronunt - m-a ferit cel de sus pina acum sa testez pe propria piele), si citi in Mercedes sau Audi sau BMW - marci cu care Saab vrea sa se bata? Nu de alta dar eu am condus (nu cazaturi, ci masini bune) si nu pot sa fiu de acord cu voi - asta asa ca sa nu vorbim din poze(*). Are ceva plusuri la capitolul "mers drept ca tramvaiul" dar cam atit. Sigur, mai are si o imagine exclusivista. (*) pot sa si numesc ce nu mi-a placut prin comparatie, dar nu-i aici locul. ------ Apropos: ieri vineri Saab a depus actele de insolventa, si cauta solutii de supravietuire eventual in afara concernului GM. Se are in vedere o colaborare cu de exemplu Opel (daca pleaca si ei de la GM). Hopa - scuze pentru reluarea chestiunii postate deja de klaus. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
tudor. |
21 Feb 2009, 10:16
Post
#9
|
satisfied renault owner Group: Members Posts: 132 Joined: 23 September 07 From: Bucuresti |
Eu zic ca Saab nu avea concurenta asa cum ziceti voi pote acum 15-20 de ani.
Nu ma intelegeti grest, sunt masini foarte misto si acum. Am avut ocazia sa ma duc spre delta acum 2 veri cu un 9.5 2.3turbo cu 200 si ceva de cai. Foarte misto, n-am ce zice, masina imi place foarte mult dar nu este totul la superlativ la ea. This post has been edited by tudor.: 21 Feb 2009, 10:17 |
--------------------
Renault/Volvo/BMW
Clio III/S40/X5
2007 Dynamique dci 85/2009 1.6D/2011 xDrive35i
|
|
Serje |
21 Feb 2009, 10:39
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca |
Noul Saab 9-3X - în premieră mondială la Geneva
saab_9_3x_1m.jpg ( Size: 60.98k ) Number of downloads: 800 saab_9_3x_4m.jpg ( Size: 47.64k ) Number of downloads: 815 saab_9_3x_6m.jpg ( Size: 59.69k ) Number of downloads: 804 saab_9_3x_7m.jpg ( Size: 55.93k ) Number of downloads: 788 saab_9_3x_8m.jpg ( Size: 51.66k ) Number of downloads: 771 saab_9_3x_23m.jpg ( Size: 52.71k ) Number of downloads: 222 |
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
Solon |
21 Feb 2009, 10:59
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.032 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti |
Masinile sunt remarcabile! Preturile insa sunt cam mari pentru ce ofera masina per ansamblu!
Iar ideea ca nu reducem preturile, pentru ca masina se vinde nu in numar mare ci in numar rezonabil pentru cei care apreciaza calitatea devine falimentara! |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
BlaueCorsa |
21 Feb 2009, 11:12
Post
#12
|
Membru cu Prafuitor Group: Members Posts: 1.097 Joined: 6 October 03 From: Socola Tower, Iasi |
Mie sincer imi place SAAB, si chiar imi doream sa vad un 9-1 la un pret de pornire mai normal, de vreo 15.000 de euro. Din pacate, la noi sunt putin cunoscute si apreciate.
@adip - pai daca o luam asa si A3 e un Golf poleit, A4 un Passat poleit... cam toti producatorii mari folosesc aceeasi platforma la mai multe marci (e drept, GM "exceleaza" in domeniu). Totusi, pana la preluarea de GM, SAAB au fost inovatori si au adus o multime de noutati pe care le apreciem si astazi. Faptul ca au devenit o anexa Opel n-a fost tocmai cel mai bun lucru. |
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
2018 Confort / 2015 Authentique Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro! |
|
Catalinmodena |
21 Feb 2009, 11:26
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova |
Mie unul imi placea Saab,in special 9-3,pe care l-as prefera in fata unui 318,320 sau a unui A4.Si stiam ca-s destul de fiabile,acuma nu stiu ce sa zic.
|
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
Solon |
21 Feb 2009, 11:28
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.032 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti |
De ramas vor ramane fiabile, cate s-or mai produce!
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
klaus |
21 Feb 2009, 12:14
Post
#15
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
Datorita incidentei legii reorganizarii din cauza de insolventa, SAAB vrea sa devina independent, autosustenabil si "pregatit pentru investitii", dar acest lucru presupune fonduri independente importante ce ar trebui atrase.
De asemneea SAAB trebuie sa "repatrieze" in Suedia designeri, ingineri si unde este cazul si productia. Ma rog, discutia e mai lunga, dar pe scurt SAAB vrea sa propuna creditorilor reorganizarea ca producator independent sub un administrator desemnat de tribunal. GM a facut niste propuneri sa bage cca. 400 milioane USD in SAAB daca si guvernul suedez le da un imprumut de cca. 580 milioane USD, insa se pare ca nu au cazut la intelegere. In opinia mea reorganizarea e de fapt o formula de a trage de timp cu falimentul , pt ca GM dorea sa inchida de tot SAAB-ul. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
adip |
21 Feb 2009, 12:59
Post
#16
|
Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria |
QUOTE(Dsign @ 21 Feb 2009, 17:37) Eu nu as da un Saab 9-3 nici pe 10 Opeluri Vectra sau Audi A4. Saab a fost/este pentru cunoscatori, ala cu burta iesita de sub maieu si care sparge seminte la colt sa ramana la Mercedes si Audi, ca oricum nu stie altceva... Faptul ca tu ai complexe anti-cocalar care iti influenteaza alegerea e fix problema ta. Eu, ca si "cunoscator", as da mai degraba banii pe o Honda Legend in loc de Saab 9-5QUOTE(BlaueCorsa @ 21 Feb 2009, 20:12) @adip - pai daca o luam asa si A3 e un Golf poleit, A4 un Passat poleit... Eu zic ca e oarece diferenta intre vw si audi la solutiile tehnice si finisajele utilizate. Diferente care evident ca se reflecta in pret. Nu vreau sa fiu gresit inteles, eu nu mi-as lua nici Audi nici VW.QUOTE(Solon @ 21 Feb 2009, 20:28) De ramas vor ramane fiabile, cate s-or mai produce! Vor ramane la fel de fiabile cum erau si pana acum This post has been edited by adip: 21 Feb 2009, 13:31 |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
parpanel |
21 Feb 2009, 13:08
Post
#17
|
Calator Group: Members Posts: 805 Joined: 11 March 05 |
In ultimii 20 ani nu au schimbat prea mult design-ul exterior si asta conteaza foarte mult pe piata acum. Vezi Peugeot ...
|
--------------------
DACIA
Logan
2006 Ambition
|
|
os |
21 Feb 2009, 13:38
Post
#18
|
Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 |
"N-au schimbat designul" e un fel de a spune - in sensul ca tot patru roate are. Iata aici spre comparatie modele corespunzatoare (asa la "numai" 15 ani diferenta):
Mie unuia chiar imi pare rau ca au renuntat la forma lui 900 (si primele 9.3) - dar GM a vrut altfel (se pare). 900 si 9.3; 9000 si 9.5. Attached thumbnail(s) 800px_Saab_900_3door.jpg ( Size: 98.96k ) Number of downloads: 269 800px_Saab_9_3_front_20081126.jpg ( Size: 76.4k ) Number of downloads: 289 800px_Saab_9000_front.jpg ( Size: 53.62k ) Number of downloads: 290 800px_2007_Saab_9_5_front.jpg ( Size: 125.76k ) Number of downloads: 287 |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
ydaniel |
21 Feb 2009, 14:19
Post
#19
|
Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea |
scumpe pt ce ofera.si na...suna mai bine:mi-am luat BMW,decat saab aero:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Catalinmodena |
21 Feb 2009, 15:00
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova |
Daca Saab nu a schimbat designul atunci ce sa mai spunem despre Porsche,gama 911?
|
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
șoferistul |
22 Feb 2009, 07:14
Post
#21
|
excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București |
Că e un clasic cu forma ideala gasita mult timp in urma.
|
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
Solon |
22 Feb 2009, 09:07
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.032 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti |
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
dacialover |
22 Feb 2009, 10:25
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 30 August 08 |
Dar asta nu inseamna ca se duce in cap si Scania, nu?
|
--------------------
Dacia
Logan 2
Prestige 2008
- AG-08-LGN
|
|
aphophis |
22 Feb 2009, 10:41
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 |
nu, pt ca scania are legaturi stranse cu vw..
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
daciafan |
22 Feb 2009, 10:51
Post
#25
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 |
eu regret un singur lucru si a nume ca nu da GM insusi faliment
|
--------------------
/
/
/
|
|
șoferistul |
22 Feb 2009, 11:00
Post
#26
|
excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București |
din punct de vedere tehnologic a fost o vreme în care Saab era in fața multor mărci. Parcă primul motor turbo de serie pe benzină a fost montat pe un autoturism de către SAAB, prin 1977. VW au reinventat roata cu al lor TSI.
|
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
os |
22 Feb 2009, 11:29
Post
#27
|
Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 |
TSI e "un pic" mai mult, dar fiindca e topicul despre Saab hai sa zicem ca nu-i.
Saab au avut alte minuni - de exemplu un motor cu raport de comprimare variabil. Din pacate acest motor n-a trecut de faza de prototip (sau a trecut si nu stiu eu?) |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
IRONICK |
22 Feb 2009, 11:45
Post
#28
|
- Group: Members Posts: 21.943 Joined: 19 April 05 From: Romania |
QUOTE(daciafan @ 22 Feb 2009, 10:51) eu regret un singur lucru si a nume ca nu da GM insusi faliment Ca sa faca si ei masini normale, nu basculante ... |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
R19/16v |
22 Feb 2009, 11:46
Post
#29
|
Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti |
http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_Automobile#Innovations
* 1958: The GT 750 is the first car fitted with headrests as standard. * 1963: Saab becomes the first volume maker to offer diagonally-split dual brake circuits. * 1969: Saab creates an ignition system near the gearbox, instead of behind the steering wheel like most cars. * 1970: Saab introduces a 'world-first' - headlamp wipers and washers. * 1971: Heated front seats are introduced, the first time in the world they are fitted as standard. * 1971: Saab develops the impact-absorbing, self-repairing bumper. * 1976: Saab was the first manufacturer to produce a turbo engine with wastegate to control boost. * 1978: Saab introduces another 'world-first,' the passenger compartment air filter (pollen filter). * 1980: Saab introduces Automatic Performance Control (APC), and an anti-knock sensor that allowed higher fuel economy and the use of lower grade fuel without engine damage. * 1981: Saab introduces the split-field side mirror. This reduces the drivers blind spot. * 1982: Saab introduces asbestos-free brake pads. * 1983: Saab introduces the 16-valve turbocharged engine * 1985: Saab pioneers direct ignition, eliminating the distributor and spark plug wires. * 1991: Saab introduces a 'light-pressure' turbo. * 1991: Saab is the first manufacturer to offer CFC-free air-conditioning. * 1991: Saab develops its 'Trionic' engine management system, equipped with a 32-bit micro-processor. * 1993: Saab introduces the 'Sensonic clutch' and the 'Black Panel', later to be called the 'Night Panel'. * 1993: Saab develops the 'Safeseat' rear passenger protection system. * 1994: Saab introduces the 'Trionic T5.5' engine management system, its processor is a Motorola 68332. * 1995: Saab presents an asymmetrically turbocharged V6 at the Motor Show in Frankfurt, Germany. * 1996: Saab introduces active head restraints (SAHR), which help minimize the risk of whiplash. * 1997: Saab introduces Electronic Brake-force Distribution * 1997: Saab fits ventilated front seats to their new 9-5. * 1997: Saab introduces ComSense; an alert delay feature that reduces the risk of distraction by briefly postponing lower priority alerts when the brakes or indicators are activated * 2000: Saab introduces Saab Variable Compression, an engine in which the compression ratio is varied by tilting the cylinder head in relation to the pistons. * 2002: Saab developed ReAxs System provides crisp steering feedback and contributes to enhanced driving stability in curves * 2003: Saab introduces CargoSET; automatic storage well retraction for the convertible, a two-step tonneau action for quicker soft-top deployment * 2008: Saab introduces Cross-wheel drive, an advanced all-wheel drive system with eLSD. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
os |
22 Feb 2009, 13:06
Post
#30
|
Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 |
Asa, si?
Nu spune nimeni ca e marca de rahat - caci desigur nu este. Dar orice marca de oarecare traditie o sa-ti dea o asemena lista (poate chiar mai lunga) - departamentele de Marketing trebuie sa faca ceva pentru piinea pe care o maninca. Sa cautam la Daimler-Benz? Sa cautam la Citroen? La Ford? Mai interesant (si mult mai on-topic) o sa fie ceva anunturi de luni. Eu cred ca nu intimplator insolventa a fost depusa intr-o zi de vineri; pariez ca in Week-end (cind bursele sunt inchise) se cauta febril solutii ca sa poata luni sa zica "Evrika!" si actiunile sa nu scada si mai mult. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2024 - 20:18 |